Quote:
Weer een vraagje. Ik ben nu level power level 160 en heb die missie gestart met de droom die je naar |||Spoiler|||
Asgard
|||Spoiler||| brengt.
Zijn deze missies nou noodzakelijk of kan ik beter gewoon met het verhaal doorgaan? En is het nodig voor een trophy / de platina trophy ?
Gepost door: Beunhaaz op 25-04-2021 10:48
Zijn deze missies nou noodzakelijk of kan ik beter gewoon met het verhaal doorgaan? En is het nodig voor een trophy / de platina trophy ?
Gepost door: Beunhaaz op 25-04-2021 10:48
Ja noodzakelijk wel maar heb er een duidelijke mening over:
|||Spoiler||| Ze hebben niks met Assassin's Creed te maken, voelden voor mij dus aan als een sidequest maar was we DRIE uur mee bezig en dat was alleen nog de 1ste en ze halen het tempo uit een game die al traag is. |||Spoiler|||
Maar goed dat is puur de mening van iemand die de games speelde omdat ze een historische setting hadden en niet die pseudo fantasy RPG setting van tegenwoordig.
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
🟦🟨
Op het moment dat ik niet verder kon met de game had ik er 80 uur inzitten en de eerste goden sidequest kostte mij 3 uur. Die tweede schat ik ook daarop en dat vind ik voor een sidequest te lang.
Het helpt ook niet dat zoals Beunhaaz ook al aangeeft je lekker in de game zit en je nu eerst dat moet doen alvorens je verder gaat. Hadden ze het gedoseerd zodat je er elke keer maar een half uur mee bezig zou zijn dan zou het net wat makkelijker te verteren zijn.
En ja ik zou ook graag een nieuwe gebied zien want na 2 games in de bossen te hebben gespeeld had ik inderdaad graag variatie gehad. Maar niet een of andere droom.
Wat ook niet paste bij wat er beloofd is.
https://www.google.com/amp/s/happygamer.com/amp/ubisoft-promises-that-assassins-creed-valhalla-will-not-include-any-big-progression-walls-that-interrupt-the-story-66856/
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Het kost je 200 kei harde dollars, maar wauw wat ben je een coole vikingman als ik dit bij je kan spelen. Orlog in het eggie,
https://gaming.amazon.com/loot/acv
Nu tijdelijk de Druidic Settlement-bundel, met het Black Raven Settlement-pakket, het Mystical Settlement-pakket en 5 XP-boosters van 1 uur.
Vrij kort, uurtje of 10/15 heb je wel echt alles gedaan wat erin zit inclusief collectibles.
Ierland setting was wel leuk maar op de plaatsnamen na heb ik de mening dat het niet afwijkt van Engeland. Vond de verhaallijn een verlengde van wat in de main game gespeeld werd, het hele druids gebeuren was vrij mager en de druids waren niet goed genoeg uiteengezet waarom ze gevaarlijk waren. Wat nieuwe vijanden erbij maar als je als hoog level uit de main game komt is het slachtvoer.
Al met al een magere dlc, wel beter dan de eerste dlc van oddysey maar verwacht wel dat ze bij de tweede dlc wat meer uit de kast trekken, wat ze bij de voorgaande games ook hebben gedaan.
De zijmissies zijn best wel onduidelijk eigenlijk vergeleken met de vorige delen. Ga daar maar wat van doen om wat te levelen.
Quote:
Het kost je 200 kei harde dollars, maar wauw wat ben je een coole vikingman als ik dit bij je kan spelen. Orlog in het eggie, het bestaat!
(Image)
Gepost door: Miniatuurpaard op 14-05-2021 21:02
(Image)
Gepost door: Miniatuurpaard op 14-05-2021 21:02
Die prijs… Bizar.
Ik vraag dit ivm de wekelijkse amorsets die hij "verkoopt", maar zit nu nog midden in final fantasy 7 remake intergrade.
Quote:
Weet iemand wanneer de ubisoft connect rewards zoals de wapens, opals, altair outfit unlocken in de game. Ben net gestart en zin nog in noorwegen maar nog niks is ontgrendeld in de game vreemdgenoeg.
Gepost door: Marcel2552 op 10-08-2021 17:38
Gepost door: Marcel2552 op 10-08-2021 17:38
Wanneer je in Ravensthorpe (Engeland) bent.
Quote:
[..]
Mede speelt voor mij ook de lore in die eerdere delen een grote tol. Door de ogen van Desmond werd jij als kijker in de huidige tijd het verhaal in gesleept en samen met hem ging je ontdekken wat er aan de hand was. Het had een hoog conspiracy/illuminati gehalte wat ik tof vond. En het karakter Desmond voelde speciaal omdat het verhaal om hem en zijn voorouders draaide wat heel cool was verteld.
Om de zoveel missies kwam je dan ook terug naar de huidige tijd en werd er geanalyseerd wat zich allemaal had afgespeeld en hoe dat verhouding had met de huidige tijd.
Langzaam kreeg je zo steeds meer puzzelstukjes van het verhaal toegedeeld.
En dan had je nog het mysterie rondom "subject 16" en dat soort dingen welke het bijzonder maakte.
Al deze delen in het begin waren net een TV serie of franchise zoals het MCU waarin alles met elkaar in verbinding stond en samen 1 groot overkoepelend verhaal hadden.
Je had iets waar je naartoe werkte en niet kon wachten hoe het in het volgende deel verder zou gaan. Deze manier van verhalen vertellen eindigde bij het laatste deel van de Ezio trilogie.
Ik denk dat meeste mensen tegenwoordig niet eens kunnen vertellen wat het verhaal is in de laatste 3 Assassin's Creed games, waarom men via de animus herinneringen van hun grootouders gaat herbeleven en wie überhaupt de personages zijn in de huidige tijd die jij als speler vertegenwoordigd.
Tegenwoordig is de animus en de huidige tijd in die game totaal niet meer belangrijk en volgens mij zelfs volledig optioneel. De franchise is niets meer dan een "Tijdsperiode simulator" geworden. Dit hoeft niet slecht te zijn, maar ik persoonlijk had het cool gevonden als het mysterie, spionage, sneaken en detective werk vanuit de eerdere delen weer meer centraal ging staan. En de link met de huidige tijd weer meer diepgang ging krijgen.
Spoiler alert:
Assassin's Creed Unity had enkele 2e wereldoorlog fragmenten.
Watch Dogs Legion krijgt binnenkort Assassin's Creed DLC
(Gek genoeg lijkt deze cross-over meer Assassin's creed aan te voelen dan de huidige Assassin's Creed games)
Gepost door: ThaBEN op 24-08-2021 12:27
Mede speelt voor mij ook de lore in die eerdere delen een grote tol. Door de ogen van Desmond werd jij als kijker in de huidige tijd het verhaal in gesleept en samen met hem ging je ontdekken wat er aan de hand was. Het had een hoog conspiracy/illuminati gehalte wat ik tof vond. En het karakter Desmond voelde speciaal omdat het verhaal om hem en zijn voorouders draaide wat heel cool was verteld.
Om de zoveel missies kwam je dan ook terug naar de huidige tijd en werd er geanalyseerd wat zich allemaal had afgespeeld en hoe dat verhouding had met de huidige tijd.
Langzaam kreeg je zo steeds meer puzzelstukjes van het verhaal toegedeeld.
En dan had je nog het mysterie rondom "subject 16" en dat soort dingen welke het bijzonder maakte.
Al deze delen in het begin waren net een TV serie of franchise zoals het MCU waarin alles met elkaar in verbinding stond en samen 1 groot overkoepelend verhaal hadden.
Je had iets waar je naartoe werkte en niet kon wachten hoe het in het volgende deel verder zou gaan. Deze manier van verhalen vertellen eindigde bij het laatste deel van de Ezio trilogie.
Ik denk dat meeste mensen tegenwoordig niet eens kunnen vertellen wat het verhaal is in de laatste 3 Assassin's Creed games, waarom men via de animus herinneringen van hun grootouders gaat herbeleven en wie überhaupt de personages zijn in de huidige tijd die jij als speler vertegenwoordigd.
Tegenwoordig is de animus en de huidige tijd in die game totaal niet meer belangrijk en volgens mij zelfs volledig optioneel. De franchise is niets meer dan een "Tijdsperiode simulator" geworden. Dit hoeft niet slecht te zijn, maar ik persoonlijk had het cool gevonden als het mysterie, spionage, sneaken en detective werk vanuit de eerdere delen weer meer centraal ging staan. En de link met de huidige tijd weer meer diepgang ging krijgen.
Spoiler alert:
Assassin's Creed Unity had enkele 2e wereldoorlog fragmenten.
Watch Dogs Legion krijgt binnenkort Assassin's Creed DLC
(Gek genoeg lijkt deze cross-over meer Assassin's creed aan te voelen dan de huidige Assassin's Creed games)
Gepost door: ThaBEN op 24-08-2021 12:27
Deze discussie maar even voortzetten in een assassins creed topic. Misschien kan er van dit topic meteen een Assassin's Creed Algemeen topic gemaakt worden? Als deze al bestaat, ben ik gewoon een sukkel die niet kan zoeken.
Ik herken heel erg wat je zegt. Het overkoepelende verhaal, met de link naar de tegenwoordige tijd is volledig naar de achtergrond verdwenen. Het is eerder verwarrend en voelt misplaatst dan dat het überhaupt iets toevoegd. In Valhalla was het meer een soort excuus om half lafjes het animus gedoe er in te proppen en een soort van verbinding met Odyssey te maken.
Wat mij betreft mag die game as a service AC gewoon lekker die "tijdsperiode simulator" zijn. En als dat dan hopeloos faalt (wat ik denk/hoop dat het gaat doen) dan weer rebooten met meer focus en een logischer verhaal.
“Kids you tried your best and failed miserably. The lesson is, never try” - Hom127.21.26
Even totaal wat anders dan al die try hard multiplayer games haha .
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Valhalla had basically 3 verhaallijnen, eentje over Eivor, dat met de goden en dan Layla.
Probleem is dat dit de boel heel druk maakt en het gewoon te veel is. Vroeger was het nog te doen, lekker in de Amimus ek dak even als Desmond er tussen door. Nu is het hele gedoeet Layla niet meer te volgen.
Dat 1ste stuk met de goden kostte mij drie uur. Voor mensen met een gezin is dat voor enkelen misschien het maximale wat ze kunnen gamen. Dan wil je niet bezig zijn met een of andere domme sidequest.
Ik weet nog dat ik in Ghost voor de slot missie van act 1 een waarschuwing kreeg dat dit een lang stuk was. Het bleek een uur te duren. En dat was een main quest.
Stiekem hoop ik dat Ubisof weer wat kleinschaliger gaat denken en weer naar de basis gaat. Maar reken er niet op.
Hekel ook dat je alles moet volgen voor het complete verhaal. Niet alleen hebben veel mensen die tijd niet eens maar niet alles is in het Nederlands te krijgen of men weet dat het er überhaupt is.
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344