Quote:
[..]
Dit is voor mij automatisch een volle kaart. Verder heb ik geen hoop of verwachtingen. Vaak krijg ik dingen te zien waarvan ik niet wist dat ik die wilde.
Gepost door: DaggieWaggie op 27-05-2026 11:37
Dit is voor mij automatisch een volle kaart. Verder heb ik geen hoop of verwachtingen. Vaak krijg ik dingen te zien waarvan ik niet wist dat ik die wilde.
Gepost door: DaggieWaggie op 27-05-2026 11:37
Wat zouden jullie willen van Chrono Trigger? Ik heb βm ook op mβn kaart staan, maar ik weet het eigenlijk niet. Ik hoef in ieder geval geen FF7R-achtige 3D remake die de game compleet verandert. Hoe tof ik dat ook vind in het geval van FF7. Ik denk dat een HD2D remake die verder trouw blijft aan het origineel voor mij de beste uitkomst zou zijn.
Geef kip
Een HD-2D-remake zou mijn voorkeur hebben, met een volledig orkestrale soundtrack en alle DS/Steam content. Het zou helemaal mooi zijn als je kon kiezen tussen de nieuwe en retrostijl (zoals je in Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age kon wisselen tussen volledig 3D en 2D/16-bit). Als er extra content is, is het altijd mooi meegenomen.
Wat Square Enix destijds met Trials of Mana heeft gedaan, was ook mooi, maar de voice acting kan een enorme hit-or-miss zijn. En met Secret of Mana en Trials of Mana ben ik er nog niet van overtuigd dat ze dit ook goed zouden doen voor Chrono Trigger.
Wat Square Enix destijds met Trials of Mana heeft gedaan, was ook mooi, maar de voice acting kan een enorme hit-or-miss zijn. En met Secret of Mana en Trials of Mana ben ik er nog niet van overtuigd dat ze dit ook goed zouden doen voor Chrono Trigger.
Twitch.tv/DagDoesStuff ππ
Quote:
Ik zie het graag zitten. Scheelt mij β¬100+ aan een 2de hands DS exemplaar. Plus met een HD-2D remake kan het nog met de tijd meegaan. Als je een FF7R gameplay wilt hebben, dan kunnen ze beter voor een nieuwe Dragon Quest deel gaan. Misschien ook met UE5 + Lumen en dan ook voor de PS6(omdat UE5 en Lumen dan misschien beter draait dan op de PS5 Pro).[..]
Wat zouden jullie willen van Chrono Trigger? Ik heb βm ook op mβn kaart staan, maar ik weet het eigenlijk niet. Ik hoef in ieder geval geen FF7R-achtige 3D remake die de game compleet verandert. Hoe tof ik dat ook vind in het geval van FF7. Ik denk dat een HD2D remake die verder trouw blijft aan het origineel voor mij de beste uitkomst zou zijn.
Gepost door: GJ op 27-05-2026 11:53
Wat zouden jullie willen van Chrono Trigger? Ik heb βm ook op mβn kaart staan, maar ik weet het eigenlijk niet. Ik hoef in ieder geval geen FF7R-achtige 3D remake die de game compleet verandert. Hoe tof ik dat ook vind in het geval van FF7. Ik denk dat een HD2D remake die verder trouw blijft aan het origineel voor mij de beste uitkomst zou zijn.
Gepost door: GJ op 27-05-2026 11:53
Where am I Playstation Showcase? π€‘
Quote:
Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben door een remake. Nu snap ik anderen. Ik wil zo graag een nieuw deel. πQuote:
Ik heb geen tijd om een bingo te maken 
Gepost door: Budgetpaardje op 01-06-2026 19:35

Gepost door: Budgetpaardje op 01-06-2026 19:35
Ik heb de mensen deze keer bijna twee weken gegeven π.
Maar tijd om een paar dingen die je hoopt te zien en wat droomgames op te noemen heb je wel, toch?
Geef kip
Persona 6
Nieuwe game van Larian studios
Uitbreiding DLC Clair Obscur expedition 33: Writers vs Painters
FF7 remake part 3. Al heb ik geen zin meer in het combat systeem na de meesterlijke turn based van Expedition 33
Nieuwe Mass Effect mΓ©t Shepard
Remake MGS 1
Remake Silent Hill 1
Remake RE1
Nieuwe Mario Switch 2
De Uitbreiding van Witcher 3 is gelukkig al aangekondigd.
Dit zou mooi zijn. Maar ben bang dat er niks van komt.
Nieuwe game van Larian studios
Uitbreiding DLC Clair Obscur expedition 33: Writers vs Painters
FF7 remake part 3. Al heb ik geen zin meer in het combat systeem na de meesterlijke turn based van Expedition 33
Nieuwe Mass Effect mΓ©t Shepard
Remake MGS 1
Remake Silent Hill 1
Remake RE1
Nieuwe Mario Switch 2
De Uitbreiding van Witcher 3 is gelukkig al aangekondigd.
Dit zou mooi zijn. Maar ben bang dat er niks van komt.
Quote:
Ik wilde echt bingo maken, maar geraak er niet aan uit. Ik heb zelfs al een lijstje van 24 voorspellingen opgeschreven. Ik typ ze straks uit. En misschien zelfs in een bingokaart.[..]
Ik heb de mensen deze keer bijna twee weken gegeven π.
Maar tijd om een paar dingen die je hoopt te zien en wat droomgames op te noemen heb je wel, toch?
Gepost door: GJ op 01-06-2026 19:37
Ik heb de mensen deze keer bijna twee weken gegeven π.
Maar tijd om een paar dingen die je hoopt te zien en wat droomgames op te noemen heb je wel, toch?
Gepost door: GJ op 01-06-2026 19:37
Edit: mezelf de pauze gegund haha.

Ik zie max Payne hier staan en ik hoop hoop hoop er echt wat meer van te zien, maar ik denk dat remedy alle aandacht op control 2 wil en dan ff kijken wat Rockstar met marketing wil en gta 6. Hoe dan ook een van weinige games waar ik echt naar uit kijk.
Quote:
βForza Horizon komt niet naar SW2β[..]Ik wilde echt bingo maken, maar geraak er niet aan uit. Ik heb zelfs al een lijstje van 24 voorspellingen opgeschreven. Ik typ ze straks uit. En misschien zelfs in een bingokaart.
Edit: mezelf de pauze gegund haha.
(Image)
Gepost door: Dracquiteur op 01-06-2026 19:58
Edit: mezelf de pauze gegund haha.
(Image)
Gepost door: Dracquiteur op 01-06-2026 19:58
Moeten ze uitdrukkelijk zeggen dat er geen Forza Horizon naar de Switch 2 komt? Beetje een rare aankondiging. π
πΊπ¦ ππ
Quote:
[..]
βForza Horizon komt niet naar SW2β
Moeten ze uitdrukkelijk zeggen dat er geen Forza Horizon naar de Switch 2 komt? Beetje een rare aankondiging. π
Gepost door: UltraTiger op 02-06-2026 00:14
βForza Horizon komt niet naar SW2β
Moeten ze uitdrukkelijk zeggen dat er geen Forza Horizon naar de Switch 2 komt? Beetje een rare aankondiging. π
Gepost door: UltraTiger op 02-06-2026 00:14
Die kunnen we alvast afstrepen, haha. Als Forza hier is (dat zou dan in de State of Play zijn, neem ik aan) is dat voor een PS5 releasedatum.
Geef kip
Als hij meetelt kan ik ook wel een kaart maken vol met βMario komt niet op de Xboxβ, βZelda komt niet op de Xboxβ, etc. π
πΊπ¦ ππ
Maar Nintendo games zijn exclusief voor Nintendo platformen, dat zijn Xbox games niet. Ach, een goede bingo verdient altijd een soort joker.
Nee, je zou het bijna niet zeggen, maar ik heb een flink druk leven naast Budgetgaming.
Quote:
[..]
Ik heb de mensen deze keer bijna twee weken gegeven π.
Maar tijd om een paar dingen die je hoopt te zien en wat droomgames op te noemen heb je wel, toch?
Gepost door: GJ op 01-06-2026 19:37
Ik heb de mensen deze keer bijna twee weken gegeven π.
Maar tijd om een paar dingen die je hoopt te zien en wat droomgames op te noemen heb je wel, toch?
Gepost door: GJ op 01-06-2026 19:37
Nee, je zou het bijna niet zeggen, maar ik heb een flink druk leven naast Budgetgaming.

π΄
Quote:
[..]
βForza Horizon komt niet naar SW2β
Moeten ze uitdrukkelijk zeggen dat er geen Forza Horizon naar de Switch 2 komt? Beetje een rare aankondiging. π
Gepost door: UltraTiger op 02-06-2026 00:14
βForza Horizon komt niet naar SW2β
Moeten ze uitdrukkelijk zeggen dat er geen Forza Horizon naar de Switch 2 komt? Beetje een rare aankondiging. π
Gepost door: UltraTiger op 02-06-2026 00:14
"Here at Microsoft we would like to announce that Call Of Duty is coming to Switch 2 later this year. Games that aren't coming to Nintendo Switch 2 is Forza Horizon. Hopefully Dracquiteur now has bingo" of zoiets. Kan het wel begrijpen als ze dat doen hoor.
Ben benieuwd wat er allemaal aangekondigd gaat worden, maar zal niks live volgen. Denk dat een groot deel toch heel lang op zich laat wachten en andere dingen zijn gewoon niet zo interessant meer. Wie weet of er over een half jaar de stekker uit een project wordt getrokken, omdat de economie zo raar is op het moment.
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Doordat iedereen bang is voor GTA VI hebben we nog maar heel weinig data voor de tweede helft van dit jaar. Juni en juli zijn erg karig, en september en oktober beginnen langzaam vol te stromen omdat men niks in november uit wil brengen. Maar we hebben echt nog tal van games met een vage '2026' window die nog een concrete datum moeten krijgen, dus ik denk dat we best wel wat leuke dingen gaan zien de komende dagen.
Geef kip
Enige dat ik wil is een release date van professor layton and the new world of steam. Maar zou me niks verbazen als ze die gewoon naar feb 2027 gaan pushen. Is niet echt een game voor holiday season en ik denk dat die het in het voorjaar best prima kan doen. Komt toch niks fatsoenlijks in februari uit.



