Hoop ook op Bloodborne 2, maar de kans is groter dat je de loterij wint. Een nieuwe souls game of elden ring 2 zou ook geweldig zijn.
Quote:
π[..]
"Here at Microsoft we would like to announce that Call Of Duty is coming to Switch 2 later this year. Games that aren't coming to Nintendo Switch 2 is Forza Horizon. Hopefully Dracquiteur now has bingo" of zoiets. Kan het wel begrijpen als ze dat doen hoor.
Gepost door: Josplays op 02-06-2026 13:10
"Here at Microsoft we would like to announce that Call Of Duty is coming to Switch 2 later this year. Games that aren't coming to Nintendo Switch 2 is Forza Horizon. Hopefully Dracquiteur now has bingo" of zoiets. Kan het wel begrijpen als ze dat doen hoor.
Gepost door: Josplays op 02-06-2026 13:10
Voor de duidelijkheid, ik schreef dit zo'n twee weken terug en anticipeerde de aankondiging van een Nintendo Direct. Vandaar ook de andere Nintendo-zaken. Geen FH6 betekende voor mij dat de game niet verschijnt tijdens de Direct. Is het vreemd? Ja, eigenlijk wel. Sorry :3
Maar Microsoft mag mijn hart ook breken op de manier die Josplays verwoordt. ππ
Schema heb ik even aangepast. Ik heb alleen de bekende stream erin gezet. Want er zijn ook andere gaming streams, maar ik vermoed dat er geen hond hier naar zal kijken
.
Vanavond om 23:00 uur de State of Play. Vrijdag is de Summer Game Fest. En als afsluiter op de zondag, de Xbox stream en PC Gaming Show. Geen Devolver Direct zover ik kan zien. En met de Nintendo Direct zal het misschien volgende week, over 2 weken of anders "ooit" nog komen.
.Vanavond om 23:00 uur de State of Play. Vrijdag is de Summer Game Fest. En als afsluiter op de zondag, de Xbox stream en PC Gaming Show. Geen Devolver Direct zover ik kan zien. En met de Nintendo Direct zal het misschien volgende week, over 2 weken of anders "ooit" nog komen.
Where am I Playstation Showcase? π€‘
Quote:
Hoop ook op Bloodborne 2, maar de kans is groter dat je de loterij wint. Een nieuwe souls game of elden ring 2 zou ook geweldig zijn.
Gepost door: Lokiw op 02-06-2026 14:48
Gepost door: Lokiw op 02-06-2026 14:48
Verwacht het niet, gezien PlayStation 5 Patch voor Bloodborne al teveel gevraagd is... maar hoop volop met je mee voor een deeltje 2.
ζ±ι¨ε±γ
Ik snap niet waarom mensen nog blijven hopen met Bloodborne
. Bloodborne is dead. En dan ook echt PUNT aan het eind.
Reden waarom er niets meer van Bloodborne zou komen:
- Japan Studio bestaat niet meer, omdat Sony besloot om iedereen die nog een baan zou behouden naar Team Asobi of naar XDev te gaan. Dus men kan of nieuwe AstroBot games verwachten, of games die door andere partijen worden gemaakt en dat misschien XDev nog mee heeft geholpen met de development
- Keuze ligt bij Miyazaki/FROM Software. Zoiets meen ik vroeger te herinneren op een Resetera thread over de Bluepoint Games sluiting. Bluepoint Games had ooit als idee gepitcht voor een Bloodborne remake. Maar Miyazaki/FROM Software hadden daar geen interesse in.
- Bluepoint Games bestaat niet meer. Dus de team die nog eventueel een remake "konden" maken, is er niet meer. Dus wie zou er dan nog een remake maken? FROM Software? Lol, die hebben andere interesses zoals The Duskbloods wat op de Switch 2 gaat uitkomen.
- Maar de eindverantwoordelijken voor een beslissing, liggen altijd bij FROM Software/Miyazaki. Als ze zin hebben in een nieuwe deel, remake/port of iets met Bloodborne, dan gaan ze ervoor. Maar zo niet, dan is dat hoofdstuk afgesloten. Hetzelfde ook met Sekiro.
. Bloodborne is dead. En dan ook echt PUNT aan het eind.Reden waarom er niets meer van Bloodborne zou komen:
- Japan Studio bestaat niet meer, omdat Sony besloot om iedereen die nog een baan zou behouden naar Team Asobi of naar XDev te gaan. Dus men kan of nieuwe AstroBot games verwachten, of games die door andere partijen worden gemaakt en dat misschien XDev nog mee heeft geholpen met de development
- Keuze ligt bij Miyazaki/FROM Software. Zoiets meen ik vroeger te herinneren op een Resetera thread over de Bluepoint Games sluiting. Bluepoint Games had ooit als idee gepitcht voor een Bloodborne remake. Maar Miyazaki/FROM Software hadden daar geen interesse in.
- Bluepoint Games bestaat niet meer. Dus de team die nog eventueel een remake "konden" maken, is er niet meer. Dus wie zou er dan nog een remake maken? FROM Software? Lol, die hebben andere interesses zoals The Duskbloods wat op de Switch 2 gaat uitkomen.
- Maar de eindverantwoordelijken voor een beslissing, liggen altijd bij FROM Software/Miyazaki. Als ze zin hebben in een nieuwe deel, remake/port of iets met Bloodborne, dan gaan ze ervoor. Maar zo niet, dan is dat hoofdstuk afgesloten. Hetzelfde ook met Sekiro.
Where am I Playstation Showcase? π€‘
Maak mij gek! https://store.steampowered.com/app/4049170/DisneyoPixar_Toy_Story_Retro_Roundup/
Zojuist aangekondigd. Speel jaarlijks iedere keer Toy Story Racer en nu eindelijk een βremasterβ. Die ga ik zeker kopen in oktober. Toevallig was Toy Story Racer ook nog een FiF game van mij
Zojuist aangekondigd. Speel jaarlijks iedere keer Toy Story Racer en nu eindelijk een βremasterβ. Die ga ik zeker kopen in oktober. Toevallig was Toy Story Racer ook nog een FiF game van mij
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Hele goede show tot dusver, imo.
Wolverine ziet er prachtig uit, nieuwe Rayman ook mooi, Kemuri en Tomb Raider ook veelbelovend.
Wolverine ziet er prachtig uit, nieuwe Rayman ook mooi, Kemuri en Tomb Raider ook veelbelovend.
Wolverine vond ik er maar saai uitzien. Lijkt me helemaal niet lekker te spelen. Als ik naar Spider-Man kijk heb ik helemaal zin om rond te zwaaien, maar dit ziet er wat loch en onaantrekkelijk uit vind ik.
Rayman is super onnodig, maar het ziet er wel mooi uit. Hopelijk is het een voorbode voor een nieuw deel. Tomb Raider is tot nu toe mijn favoriet van de show.
Ik heb nog stille hoop voor een shadowdrop van Forza Horizon 6 trouwens. Een man mag hopen.
Edit. JAAAAA juichend op de bank!! Stuntman!!
Rayman is super onnodig, maar het ziet er wel mooi uit. Hopelijk is het een voorbode voor een nieuw deel. Tomb Raider is tot nu toe mijn favoriet van de show.
Ik heb nog stille hoop voor een shadowdrop van Forza Horizon 6 trouwens. Een man mag hopen.
Edit. JAAAAA juichend op de bank!! Stuntman!!
π΄
Oh damn Ace Combat Zero als pre order goody bij AC8. Ik hoop dat ze dit ook bij de Xbox versie doen maar dat zal wel niet. Met AC7 was het AC6 op Xbox en volgens mij AC5 op PS4? Voorkeur voor mij gaat uit naar de Xbox versie vanwege mijn HOTAS, maar oei dit is lastig.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
De tandjes, mensen, kinders! Ik had niet zoveel verwacht van de God of War spinoff, maar het lijkt de weg voor Kratos om naar een andere mythologie te gaan compleet open te bonjouren. Fantastisch, zin in.
Ik heb mezelf bijzonder goed vermaakt met Stuntman Ignition, en er is geen andere game die dat gat voor me kan wegnemen. Het is bijna meer een puzzel- dan een racegame.
Quote:
Ik ken Stuntman niet, is dat wat? Trailer zag er wel leuk uit.
Gepost door: Yi-Long op 02-06-2026 23:42
Gepost door: Yi-Long op 02-06-2026 23:42
Ik heb mezelf bijzonder goed vermaakt met Stuntman Ignition, en er is geen andere game die dat gat voor me kan wegnemen. Het is bijna meer een puzzel- dan een racegame.
π΄
Ik heb het uitgezet bij God of War, want heb daar gewoon niet zoveel mee. Facial animation zag er wel impressive uit.
Eerste helft van de show erg goed, daarna kakte het beetje in met middelmaat. Behalve Kemuri ook niet echt grote verrassingen.
Genoeg om even naar uit te kijken. Tegelijkertijd waren er vrij hoge verwachtingen van deze show omdat Sony het best serieus leek te nemen (in theater enzo), en in dat kader valt het dan een klein beetje tegen, omdat je dan misschien toch net iets meer verwacht.
7/10 show toch wel, maar dan echt vanwege Wolverine, Tomb Raider, Rayman, Kemuri, etc.
Ook weer geen sports-arcade games, plus weinig andere genres, dus ook dat begint wel een issue te worden inmiddels.
Eerste helft van de show erg goed, daarna kakte het beetje in met middelmaat. Behalve Kemuri ook niet echt grote verrassingen.
Genoeg om even naar uit te kijken. Tegelijkertijd waren er vrij hoge verwachtingen van deze show omdat Sony het best serieus leek te nemen (in theater enzo), en in dat kader valt het dan een klein beetje tegen, omdat je dan misschien toch net iets meer verwacht.
7/10 show toch wel, maar dan echt vanwege Wolverine, Tomb Raider, Rayman, Kemuri, etc.
Ook weer geen sports-arcade games, plus weinig andere genres, dus ook dat begint wel een issue te worden inmiddels.
Ik dacht op den duur... Oh dit lijkt op u til dawn, maar dan op een tropisch eiland. Bleek het until dawn w te zijn. Voor mij ook wat mooie dingen.
God of war zag er heel mooi uit, gelukkig duurt het nog even voordat deze komt.
Tomb Raider was ook heel tof!
Ik wist wel van Wolverine maar had hem niet echt op mijn radar, na het gameplay filmpje wel, heel erg tof!
Verder zag ik nog wat aardige dingen no rest for the wicked is wellicht wel wat voor mijn vrouw. Marvel tokon was ook heel mooi, qua stijl, maar ik speel nauwelijks vechtspellen.
Oh ja en dat stuntman spel. Ik wist niet dat het een spellen serie was, maar die was ook echt vet, ik zou alleen moeten zien wat voor gameplay het is.
God of war zag er heel mooi uit, gelukkig duurt het nog even voordat deze komt.
Tomb Raider was ook heel tof!
Ik wist wel van Wolverine maar had hem niet echt op mijn radar, na het gameplay filmpje wel, heel erg tof!
Verder zag ik nog wat aardige dingen no rest for the wicked is wellicht wel wat voor mijn vrouw. Marvel tokon was ook heel mooi, qua stijl, maar ik speel nauwelijks vechtspellen.
Oh ja en dat stuntman spel. Ik wist niet dat het een spellen serie was, maar die was ook echt vet, ik zou alleen moeten zien wat voor gameplay het is.
Quote:
De tandjes, mensen, kinders! Ik had niet zoveel verwacht van de God of War spinoff, maar het lijkt de weg voor Kratos om naar een andere mythologie te gaan compleet open te bonjouren. Fantastisch, zin in.
[..]
Ik heb mezelf bijzonder goed vermaakt met Stuntman Ignition, en er is geen andere game die dat gat voor me kan wegnemen. Het is bijna meer een puzzel- dan een racegame.
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 00:18
[..]
Ik heb mezelf bijzonder goed vermaakt met Stuntman Ignition, en er is geen andere game die dat gat voor me kan wegnemen. Het is bijna meer een puzzel- dan een racegame.
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 00:18
Klinkt goed. Hopelijk releasen ze een demo zodat ik het eens kan proberen.
Net even de stage of play terug gekeken maar vond hem boven verwachting goed. Veel games die niet bij me op de radar stonden die mijn interesse hebben gewekt. Alleen god of war was niks, geen kratos geen god of war.
Grappig om de reacties te lezen. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Ik vond de Wolverine gameplay helemaal niets. Ik zag niets vernieuwend. Echt bijzonder mooi was het ook niet.
De vrouwelijke God of War gameplay vond ik dan weer fantastisch. Echt weer eens wat anders, heel dynamisch, zeer mooi en een samensmelting van verschillende stijlen die mij zeer benieuwd maakt.
En die Rayman remake vond ik ook uitermate goed smoelen. Heel mooi stijltje.
Ik vond de Wolverine gameplay helemaal niets. Ik zag niets vernieuwend. Echt bijzonder mooi was het ook niet.
De vrouwelijke God of War gameplay vond ik dan weer fantastisch. Echt weer eens wat anders, heel dynamisch, zeer mooi en een samensmelting van verschillende stijlen die mij zeer benieuwd maakt.
En die Rayman remake vond ik ook uitermate goed smoelen. Heel mooi stijltje.
Quote:
Edit. JAAAAA juichend op de bank!! Stuntman!!
Gepost door: Budgetpaardje op 02-06-2026 23:34
Edit. JAAAAA juichend op de bank!! Stuntman!!
Gepost door: Budgetpaardje op 02-06-2026 23:34
Even de announcements bekeken en precies dit! Hier kan ik toch zo blij van worden. Nu al zin in.
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/



