Voor mij was het een 9/10 show. Ze hebben expres weinig tot geen filler gebruikt en smeten met enkel interessante games. Het is geen 10/10 vanwege het gebrek aan meer Playstation exclusives (Japan studios, Intergalactic, waar blijven de oude platformer ip's?), maar wat er wél was was louter kwaliteit.
Heel prettig ook hoe ze God of War: Laufey aankondigde, met een hele lange gameplay sequence. Niet alleen een logo, of een cinematic, maar met zoveel vertrouwen en bombarie. Dat heeft de show voor mij een puntje extra opgeleverd.
Heel prettig ook hoe ze God of War: Laufey aankondigde, met een hele lange gameplay sequence. Niet alleen een logo, of een cinematic, maar met zoveel vertrouwen en bombarie. Dat heeft de show voor mij een puntje extra opgeleverd.
🐴
Quote:
Voor mij was het een 9/10 show. Ze hebben expres weinig tot geen filler gebruikt en smeten met enkel interessante games. Het is geen 10/10 vanwege het gebrek aan meer Playstation exclusives (Japan studios, Intergalactic, waar blijven de oude platformer ip's?), maar wat er wél was was louter kwaliteit.
Heel prettig ook hoe ze God of War: Laufey aankondigde, met een hele lange gameplay sequence. Niet alleen een logo, of een cinematic, maar met zoveel vertrouwen en bombarie. Dat heeft de show voor mij een puntje extra opgeleverd.
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 12:07
Heel prettig ook hoe ze God of War: Laufey aankondigde, met een hele lange gameplay sequence. Niet alleen een logo, of een cinematic, maar met zoveel vertrouwen en bombarie. Dat heeft de show voor mij een puntje extra opgeleverd.
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 12:07
Ik heb het uitgezet na de eerste minuut ofzo van Laufey, niet omdat ik denk dat het kut is/wordt, maar juist omdat ik denk dat het prima zal zijn en dan hoef ik niet 20 minuten te kijken, want dat geloof ik verder dan wel. Ik moet eerst de 2 God of War games nog spelen, beide in mijn backlog, en zodra ik daar ooit aan toegekomen ben dan weet ik toch wel dat ik Laufey een keer uit een budgetbak meepik.
Ben benieuwd of/wanneer ze Lego God of War aankondigen.
Yi, goede keuze om het uit te zetten. Ga alsjeblieft zo snel mogelijk God of War 2018 spelen man! Doe jezelf een enorm plezier.
🐴
Voornaamste interessante voor mij blijven Onimusha, Silent Hill en Ace combat 8. Dat gezegd hebbende waren die allemaal al bekend en de nieuwe announcements waren niks voor mij.
Ach, volgende keer maar weer.
Ach, volgende keer maar weer.
https://psnprofiles.com/swavoXlll
Quote:
De aankondigingen van de SoP opgezocht en het is me daardoor duidelijk dat ik geen bingo zal krijgen. 
Gaat het er bij jou beter aan toe, GJ?
Quote:
Yi, goede keuze om het uit te zetten. Ga alsjeblieft zo snel mogelijk God of War 2018 spelen man! Doe jezelf een enorm plezier.
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 12:17
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 12:17
Staat op het to-do lijstje, helemaal nu ik in HK laatst Ragnarok kocht, maar ja, backlog-g-g-g-g-g. Ben nu nog beetje in Japan en Hawaii aan het rond-rennen met Ichiban, Kiryu en de gang.
Quote:
[..]
Staat op het to-do lijstje, helemaal nu ik in HK laatst Ragnarok kocht, maar ja, backlog-g-g-g-g-g. Ben nu nog beetje in Japan en Hawaii aan het rond-rennen met Ichiban, Kiryu en de gang.Gepost door: Yi-Long op 03-06-2026 16:40
Staat op het to-do lijstje, helemaal nu ik in HK laatst Ragnarok kocht, maar ja, backlog-g-g-g-g-g. Ben nu nog beetje in Japan en Hawaii aan het rond-rennen met Ichiban, Kiryu en de gang.Gepost door: Yi-Long op 03-06-2026 16:40
Tja, en die staat nog bij mij in de backlog. Keuzes, keuzes, keuzes. Maar God of War is wel een absolute top 3 game van me. Misschien zelfs wel op 1, maar dat ligt een beetje aan de dag wanneer je het me vraagt.
🐴
Quote:
[..]De aankondigingen van de SoP opgezocht en het is me daardoor duidelijk dat ik geen bingo zal krijgen. 
Gaat het er bij jou beter aan toe, GJ?
Gepost door: Dracquiteur op 03-06-2026 16:23

Gaat het er bij jou beter aan toe, GJ?
Gepost door: Dracquiteur op 03-06-2026 16:23
Ik heb tot nu toe drie dingen af kunnen strepen. Rayman, Planet Zoo 2 en The Witcher. Het is nog niet heel spannend 😅
edit: vier!
Geef kip
Quote:
[..]
Tja, en die staat nog bij mij in de backlog. Keuzes, keuzes, keuzes. Maar God of War is wel een absolute top 3 game van me. Misschien zelfs wel op 1, maar dat ligt een beetje aan de dag wanneer je het me vraagt.
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 16:51
Tja, en die staat nog bij mij in de backlog. Keuzes, keuzes, keuzes. Maar God of War is wel een absolute top 3 game van me. Misschien zelfs wel op 1, maar dat ligt een beetje aan de dag wanneer je het me vraagt.
Gepost door: Budgetpaardje op 03-06-2026 16:51
Het is wel een echte time-sink, vooral hoe ik speel. Maar fight-system is erg leuk, en in de onderlinge interactie zit ook veel humor.
Nog een paar uurtjes; Iedereen al klaar?
Nieuwe Hot Wheels game is alvast gelekt, open-world, dus ben benieuwd, en ook of er track-building in zit.
Persona 6 nu ook erg sterke geruchten.
Nieuwe Hot Wheels game is alvast gelekt, open-world, dus ben benieuwd, en ook of er track-building in zit.
Persona 6 nu ook erg sterke geruchten.
Zijn we klaar voor vanavond?
Ben benieuwd welke game Ubi hier naartoe stuurt, want volgens de geruchten heeft Ubisoft één aankondiging per grote show. Beyond Good and Evil 2, kom er maar door!
Dit is misschien ook wel een veilige haven voor Microsoft en Sony om de release van Forza Horizon 6 op PS5 aan te kondigen. Of moet ik gewoon nog even geduld hebben?
Gaan we wat meer van Judas zien? Ik ben wel weer toe aan een goede Bioschock, mocht dit dat worden.
Ik hoop en verwacht verder weinig. Mijn backlog is zo groot, dat ik met de bekende aankondigingen al vol zit voor de volgende jaren. Doe nog maar wat leuke indies erbij dan. Nieuwe game van makers Stray, wat Annapurnaspul, beelden van Kena 2?
Ben benieuwd welke game Ubi hier naartoe stuurt, want volgens de geruchten heeft Ubisoft één aankondiging per grote show. Beyond Good and Evil 2, kom er maar door!
Dit is misschien ook wel een veilige haven voor Microsoft en Sony om de release van Forza Horizon 6 op PS5 aan te kondigen. Of moet ik gewoon nog even geduld hebben?
Gaan we wat meer van Judas zien? Ik ben wel weer toe aan een goede Bioschock, mocht dit dat worden.
Ik hoop en verwacht verder weinig. Mijn backlog is zo groot, dat ik met de bekende aankondigingen al vol zit voor de volgende jaren. Doe nog maar wat leuke indies erbij dan. Nieuwe game van makers Stray, wat Annapurnaspul, beelden van Kena 2?
🐴
Valve gooit binnenkort hun Steam console op de markt, dus mag hopen dat ze ook wel iets leuks laten zien.
Hoop zelf meer dat Sega en Capcom wat leuke dingen hebben.
Hoop zelf meer dat Sega en Capcom wat leuke dingen hebben.
Ik was even snel Like a Dragon IW aan het spelen, maar dacht dat de show om 10 uur al zou beginnen dus te vroeg afgesloten. Toen maar even Oranje zien verliezen van Ierland.

