Quote:
met stickers 😸Fysieke editie in November:
https://www.pushsquare.com/news/2021/09/kena_bridge_of_spirits_grabs_physical_version_in_november
Gepost door: WizzNL op 20-09-2021 15:01
https://www.pushsquare.com/news/2021/09/kena_bridge_of_spirits_grabs_physical_version_in_november
Gepost door: WizzNL op 20-09-2021 15:01
🇺🇦 💙💛
First you talk shit, then you wonder why there is violence in our eyes..
Het zal mij eerlijk gezegd verbazen als het spel langer gaat zijn dan 6 uur. Daar is de lagere prijs (€40) ook wel naar. Hoe het spel qua gameplay gaat zijn zullen we waarschijnlijk morgen zien (volgens mij verloopt dan het review embargo), maar tijdens de previewperiode rond de E3 waren veel outlets er best over te spreken. Dus wie weet.
Staar je overigens niet blind op de video hierboven. Dit is enorm compressed 720p footage van (waarschijnlijk) de base PS4-versie. Dit is dan een betere video:
Geef kip
Quote:
Het zal mij eerlijk gezegd verbazen als het spel langer gaat zijn dan 6 uur.
Gepost door: GJ op 20-09-2021 16:58
Gepost door: GJ op 20-09-2021 16:58
Spel is 8 tot 10 uurtjes, 12 uurtjes voor 100%. Dat is enige tijd geleden al bevestigd door Ember Lab, zie ook artikel op vorige pagina.
Quote:
Niks fysieke release laten zitten, als het digitaal mag uitkomen mag het ook wel fysiek uitkomen.
Zo te zien zal dit een PS Plus titel voor volgend jaar worden . Althans. Als de geruchten over de IGN cijfer uiteindelijk klopt en de reviews van vele gaming outlets tegenvallen. 6 uur gameplay voor €40 is misschien nog duur. Maar het is maar de vraag of die 6 uur de game het waard is. Want in 6 uur kan je alsnog een goede game met een geweldig verhaal uitbrengen. Wel kort. Maar als het verhaal veel mensen aanspreekt, dan zal het nog een gem worden. Maar als het verhaal tegenvalt, tja.... Dan kan men de fysieke release beter laten zitten.
Gepost door: Xor op 20-09-2021 17:05
Gepost door: Xor op 20-09-2021 17:05
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
Quote:
[..]
Spel is 8 tot 10 uurtjes, 12 uurtjes voor 100%. Dat is enige tijd geleden al bevestigd door Ember Lab, zie ook artikel op vorige pagina.
Gepost door: WizzNL op 20-09-2021 17:16
Spel is 8 tot 10 uurtjes, 12 uurtjes voor 100%. Dat is enige tijd geleden al bevestigd door Ember Lab, zie ook artikel op vorige pagina.
Gepost door: WizzNL op 20-09-2021 17:16
Ik ben benieuwd. Het komt wel vaker voor dat een dev zegt dat hun spel een verhaal heeft van 50 uur en vervolgens komt het uit en halen mensen zonder te rushen de eindstreep binnen 35 uur.
Geef kip
Quote:
Misschien is het handig om voor de zekerheid de verwachtingen een beetje te verlagen. Kena wordt gemaakt door een CGI studio van 14 man die voor het eerst een game maken. Dat zegt natuurlijk helemaal niks over de kwaliteit van de game, genoeg indie devs hebben met hun eerste spel gelijk een grote hit te pakken, maar het is onrealistisch om van Kena een super gepolijst 30-uur durend AAA-avontuur te verwachten.
Het zal mij eerlijk gezegd verbazen als het spel langer gaat zijn dan 6 uur. Daar is de lagere prijs (€40) ook wel naar. Hoe het spel qua gameplay gaat zijn zullen we waarschijnlijk morgen zien (volgens mij verloopt dan het review embargo), maar tijdens de previewperiode rond de E3 waren veel outlets er best over te spreken. Dus wie weet.
Staar je overigens niet blind op de video hierboven. Dit is enorm compressed 720p footage van (waarschijnlijk) de base PS4-versie. Dit is dan een betere video:
Gepost door: GJ op 20-09-2021 16:58
Het zal mij eerlijk gezegd verbazen als het spel langer gaat zijn dan 6 uur. Daar is de lagere prijs (€40) ook wel naar. Hoe het spel qua gameplay gaat zijn zullen we waarschijnlijk morgen zien (volgens mij verloopt dan het review embargo), maar tijdens de previewperiode rond de E3 waren veel outlets er best over te spreken. Dus wie weet.
Staar je overigens niet blind op de video hierboven. Dit is enorm compressed 720p footage van (waarschijnlijk) de base PS4-versie. Dit is dan een betere video:
Gepost door: GJ op 20-09-2021 16:58
De release is toch morgen? Een review embargo tot de dag van release is wel heel treurig dan. Als de game echt tegenvalt is het wel weer heel bedenkelijk dat de reveal tijdens het Future of Gaming-event was. Dan zou Sony dus niets geleerd hebben van het debacle met No Man’s Sky.
Dat het embargo morgenvroeg pas is is bijzonder, maar niet heel vreemd. Naar mijn weten gingen de codes er sowieso vrij laat uit (wij hebben 'm volgens mij nog niet eens binnen) en het komt wel vaker voor dat embargo's op de releasedag verlopen en dat wil lang niet altijd zeggen dat het een slechte game is. Ik kan me nog herinneren dat er een tijd geleden een embargo was dat zelfs een dag ná de release verliep, en uiteindelijk was die game volgens mij gewoon prima. Ik weet alleen even niet meer welke game het was. Iets van Bethesda?
Wacht het gewoon af. Je hoeft het niet te pre-orderen, en aangezien het een digital only game is kun je het ook op de dag zelf nog wel downloaden mochten de reviews goed zijn en je alsnog geïnteresseerd bent.
Geef kip
Die leak van IGN neem ik met een flinke korrel zout, maar vrijwel geen marketing meer vanuit Sony na de grootse reveal tijdens Future of Gaming en een reviewembargo tot de dag van release beloven niet veel goeds.
Quote:
IGN geeft de game een 4? of het waar is we moeten het afwachten....schijnbaar stond se review online.
Gepost door: Trunx op 20-09-2021 17:37
Gepost door: Trunx op 20-09-2021 17:37
Ze gaven Deathloop een 10, dus een 4 lijkt me sterk. Die krijg je bij IGN vermoedelijk al wanneer de game start.
Quote:
Sony beslist toch wat ze in Future of Gaming, de grote show over de PS5, tonen? Dan vind ik het heel vreemd om weer een indie naar voren te schuiven waarvan Sony kennelijk nog geen flauw benul had of het een boeiende game werd of niet. In dé show over je nieuwe console toon je de zekerheidjes, de games die iedereen moet gaan spelen. Geen eyecandy waarvan we maar moeten zien of het ook leuk wordt.
Gepost door: Quetzalcoatl op 20-09-2021 17:46
Gepost door: Quetzalcoatl op 20-09-2021 17:46
Dat is waar, maar een game is natuurlijk geen zekerheidje tot het af is. Cyberpunk en Fallout 76 zijn hier goede voorbeelden van. In de Future of Gaming show zat ook Goodbye Volcano High oid, die game heeft onlangs een complete reboot gekregen.
No Man's Sky was overigens op release een prima game (70 OC, 71 MC voor de releaseversie), en de mensen die het spel gevolgd hadden en niet de woorden van Sean Murray hadden er grotendeels genoeg plezier van. De eerste trailer was een concept, maar wat er in de latere trailers te zien was zat volgens mij allemaal in de versie van het spel die op release verschenen was. Er was genoeg aan de hand met die game (multiplayer belofte door Sean Murray (buiten Sony om), geen multiplayer in de game op release), maar om dan ruim 5 jaar later bij een totaal andere game van een totaal andere ontwikkelaar te zeggen dat Sony niks geleerd heeft vind ik nergens op slaan. Zij willen mooie trailers tonen en dat zijn de Kena trailers zeker.
edit:
Geef kip