2. Zelda the windwaker
3. vieutiful joe
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
2. Mario kart dd ; nog steeds speel ik de multiplayer met er veel plezier
3. Lastig; er zijn zoveel leuke gaes. Twijfel tussen Paper Mario (ben er nog mee bezig) en Billy Hatcher ben al heel ver; laatste tijd niet meer gespeeld)
1. Super Monkey Ball 1: Mijn eerste game voor de Gamecube en meteen een van de geweldigste! deze game heb ik zoooo vaak gespeeld.. record monkey target 15 rounds staat zo rond de 6800 ^_^geweldige game gewoon:'(
2.Prince of persia SoT: in het begin leek die me niet zo geweldig maar toen ik eenmaal begon te spelen..wow..en die laatste 25% ...dan komt het verhaal pas los!! Verder valt je bekkie ook vaak genoeg open als je eenmaal buiten het paleis komt. korte game maar wel een topper!
3.Mystic Heroes: zwaar onderschat maar super multiplayer game, ook deze heb ik vreselijk veel gespeeld, blijft gewoon leuk
Verder wil ik Tales of Symphonia en Skies of Arcadia ook nog even noemen, helaas heb ik deze games nog niet genoeg gespeeld om ze echt in de top 3 te zetten
Oprichter van Budgetgaming.nl
1. Metroid Prime 1
2. Paper Mario: The thousand year door
3. Golden sun deel 1 en deel 2 voor de gba, dit is de beste rpg ooit gemaakt gewoon!
Heerlijke RPG, eindelijk weer eens uren zoet met een goed verhaal en leuke karakters!
2. Metroid Prime
Gewoon een unieke game, dit spel was gewoon meteen al een klassieker. Ik had niet verwacht dat de metroid-elementen zo goed in een prachtige 3D-wereld verwerkt konden worden!
3. Skies of Arcadia Legends
Deze RPG is gewoon even goed als Tales of Symphonia, maar hij is niet lang kort genoeg, in de wereld van Symphonia is er gewoon veel meer te beleven! Neemt niet weg dat dit spel geweldige battles heeft en een leuk verhaal met sterke karakters.
In de toekomst schat ik de kans trouwens groot in dat Resident Evil 4 in mijn lijstje komt!
2. Vieutifull joe
3. fifa 2005 ( niej omdat het zo;n goede game is maar enigste goede footie op cube )
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
2. Super Smash Bros. Mêléé (geniale multiplayer en fungame!)
3. The Legend of Zelda (what can I say... It's Zelda)
en ik kon het niet later om er een top 5 van te maken :p
4. Resident Evil (ontettend enge survival horror game! Deel 0 heb ik ook, maar die kwam niet eens in de buurt!)
5. Viewtiful Joe (1 woord: VIEWTIFUL!!!)
Het is geen OoT, maar is toch een briljant spel.
2)Tales of Symphonia.
Meesterlijke RPG
3)Metroid Prime.
Geen rasechte shooter, wel gewoon een goed spel.
Deze spellen zijn:
Super Mario Sunshine, Mario Kart DD, LOZ: Wind Waker, LOZ: Col.Edition, Metroid Prime; Resident Evil 0, 1, CV en 4; Beyond Good&Evil, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Sonic Mega Collection, Metal Gear Solid: Twin Snakes, NFSU2 en - mijn nieuwste aanwinst - TimeSplittters 3.
Eigenlijk alleen maar goede games, maar op dit moment (is echt momentopname!) speel ik het liefst:
1. TimeSplitters 3 (logisch, want pas sinds gisteren in mijn bezit)
2. Zelda: WW (want pas kort geleden echt begonnen, dus nog niet uitgespeeld)
3. Alles van Resident Evil. Ik heb ook deeltje 2 al besteld, maar nog niet in huis en deel 3 zal ook nog es aangeschaft worden door ondergetekende heb ze trouwens allebei ook al op de PSX, maar deel 3 wordt niet meer gelezen door de Playstation
2.- LOZ: TWW
3.- Metroid Prime
en als ik nog een spel mocht noemen zou ik beyond good & evil zeggen
Doel in mijn leven: GamePass uitspelen
2- Prince of Persia: Warrior Within
3- Prince of Persia: the Two Thrones
If you can't explain it in a simple way, you don't understand it well enough.
Quote:
1- Prince of Persia: the Sands of Time
2- Prince of Persia: Warrior Within
3- Prince of Persia: the Two Thrones
Gepost door: Gosse op 13-12-2005 19:25
2- Prince of Persia: Warrior Within
3- Prince of Persia: the Two Thrones
Gepost door: Gosse op 13-12-2005 19:25
dit gaat om gamecube games Gosse, en jij hebt die spellen niet daarop
-
Zelda the Wind Waker
Mario Sunshine
en.. ehm.. ik weet niet
If you can't explain it in a simple way, you don't understand it well enough.
Voor deze game wou ik een Cube kopen. Het kwam er uiteindelijk nie van dus heb ik gewacht tot gameplay footage van Zelda TP en toen werd dat de reden maar... Hij was het wel waard geweest.
2. Eternal Darkness
De enige horror game die ik echt leuk vind. Ik heb dan wel wat andere gespeeld maar dat is meer omdat ik niks beters te doen heb. Deze steekt er ver bovenuit.
3. The Legend of Zelda The Wind Waker
Tja, in elke top nogwattus moet natuurlijk een Zelda game... Maar dit vinnik zeker nie de beste Zelda game die er is (dat is OOT natuurlijk en spoedig hopelijk TP)
liek ZOMFG Microsoft FTW Nintendo n Sony suck0rz!
Doel in mijn leven: GamePass uitspelen
en ja op nr2 of course tales of symphonia en dan op 3 de man met de rode hoed mario sunshine rede bij alle drie zijn veel gespeelt en een heleboel sfeer
the key to your destiny...