Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Kan niet inloggen op frontpage

[Begin]  |1|2|3 (3) [Eind]
Door UserVerwijderd118 (1725 reacties) op 10-01-2016 22:45
Quote:
Lang verhaal
Gepost door: SgtBudgetGamer op 10-01-2016 22:39

Al geprobeerd in een incognito venster in te loggen? Dat lukt hier wel, zal waarschijnlijk een kwestie van de koekjes verwijderen.

Edit: Ga in Chrome voor Android naar instellingen, dan site-instellingen, dan naar "alle sites", zoek budgetgaming op en en druk op " verwijderen en opnieuw instellen". Log dan in op BG en het werkt weer.
Door Fernando93 (1459 reacties) op 10-01-2016 22:50
Ken het heb het op google chrome ook laatste dagen pff
Door UserVerwijderd118 (1725 reacties) op 10-01-2016 22:50
Quote:
Ken het heb het op google chrome ook laatste dagen pff
Gepost door: Fernando93 op 10-01-2016 22:50

Helpt mijn edit misschien voor je?
SgtBudgetGamer
Door SgtBudgetGamer (1556 reacties) op 11-01-2016 08:30
Uiteindelijk heeft cookies verwijderen wel geholpen. Ik refresh de pagina daarna en ik ben opeens ingelogd (zonder iets in te vullen)
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Timtamtom
Door Timtamtom (464 reacties) op 11-01-2016 08:36
Ja dit had ik dus laatst ook
Cookies etc verwijderen hielp bij mij niet, maar na een paar uurtjes opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel
Htbaa
Door Htbaa (12324 reacties) op 11-01-2016 09:21
Ik had het ook op mijn laptop. Even een blikje op de cookies bleek dat er twee username en twee password cookies waren, en die met password hadden een andere waarde. Zal wel iets in de hashing methode veranderd zijn en ipv de huidige cookies vervangen zijn er nieuwe aangemaakt met dezelfde naam.

Gewoon je cookies voor BG verwijderen en dan moet je weer kunnen inloggen.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Bouncemeister
Door Bouncemeister (500 reacties) op 16-02-2016 14:05
Ik kan wel inloggen op budgetgaming, maar zodra hij naar budgetspelen gaat (via een productlink op de fp), ben ik niet meer ingelogd en kan ik ook niet meer inloggen.
Ik heb twee browsers geprobeerd op Windows Phone 8.1.
Ben
Door Ben (7648 reacties) op 16-02-2016 14:06
Rol: Toevoeg Moderator
Quote:
Ik kan wel inloggen op budgetgaming, maar zodra hij naar budgetspelen gaat (via de productlink op de fp), ben ik niet meer ingelogd en kan ik ook niet meer inloggen.
Ik heb twee browsers geprobeerd op Windows Phone 8.1.
Gepost door: Bouncemeister op 16-02-2016 14:05

Dat je niet meer ingelogd bent komt omdat budgetspelen.nl een aparte site is, je moet hiervoor ook een nieuw account aanmaken.
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
Koldur
Door Koldur (379 reacties) op 01-04-2016 20:52
Ik kan met Chrome niet meer inloggen, heb cookies verwijderd, ook heb ik cache geleegd en weet ik het allemaal, geen oplossing. In IE kan ik wel gewoon inloggen, wazig.

Weet iemand hier de oplossing toevallig voor?
Wouwter
Door Wouwter (1994 reacties) op 01-04-2016 20:57
Quote:
Ik kan met Chrome niet meer inloggen, heb cookies verwijderd, ook heb ik cache geleegd en weet ik het allemaal, geen oplossing. In IE kan ik wel gewoon inloggen, wazig.

Weet iemand hier de oplossing toevallig voor?
Gepost door: Koldur op 01-04-2016 20:52
En als je probeert naar deze link te gaan in Chrome? http://www.budgetgaming.nl/clear.php
| You are (not) alone |
Koldur
Door Koldur (379 reacties) op 02-04-2016 14:20
Quote:
[..]En als je probeert naar deze link te gaan in Chrome? http://www.budgetgaming.nl/clear.php
Gepost door: Wouwter op 01-04-2016 20:57

Het is uiteindelijk gelukt, maar voordat je op die link klikt, moet je eerst de cookies verwijderen. Dus ik kan weer inloggen via Chrome op BG! Dank je.
Door DevorianDevil (12 reacties) op 13-04-2017 18:49
Ik heb hetzelfde probleem. Kan niet inloggen in de FrontPage maar na het klikken op "forum" lijk ik wel ingelogd. Ik krijg ook volgende foutmelding als ik naar mijn gegevens wil gaan :

Error: Couldn't open [ templates/templates/error.tpl ]!
rn

- Wachtwoord reeds 2x gereset
- 3 browsers geprobeerd
- browsergeschiedenis gewist
- zowel voor op het werk als thuis.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

edit: Na het klikken op mijn forum naam zie ik: Dit lid heeft zijn account nog niet geactiveerd.

Ik heb dus een mailtje naar support gestuurd
[Begin]  |1|2|3 (3) [Eind]