Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Nippon-Yasan

[Begin]  |17|18|19|20|21|22|23(27)  [Eind]
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 05-02-2016 14:34
Quote:
Transi-Logistic* Wel geestig dat ik haast iedereen hier Transi-Logic zie typen.

Anyway, Transi-Logistic is zonde van je geld, ik heb al meerdere malen bij deze webwinkel besteld en er stond elke keer een bedrag rond de $10,00 op het pakket. Daarnaast deden mijn pakjes er eigenlijk altijd een weekje over, zelfs met de goedkoopste verzendmethode.
Gepost door: Monokuma op 05-02-2016 13:23

Het ging mij om de beloofde snelheid. Als de douane het eruit pikt duurt het langer en ik wilde zeker weten dat ik het op tijd zou hebben.

Maar die hele Transi- Logistic is een grote scam, dat weet ik nu zeker. Ik stuurde ze een bericht met de vraag waar de neuk m'n spullen blijven, waarna ik na een paar uur een standaard mail kreeg dat het is verzonden en ik binnen 48 uir iets hoor van m'n carrier. Hierna volgde een half uur later een antwoord op m'n opengemaakte ticket waarbij weer herhaald werd wat er in de standaard mail werd gezegd, dus dat het onderweg is en ik m'n Track code snel krijg. Dit is de 2e keer dat m'n status meteen veranderd na een aangemaakte ticket en ik heb nu sterk de indruk dat ze gewoon wachten tot mensen zeuren voordat ze het verzenden omdat ze hier baat bij hebben; hoe meer ze tegelijk kunnen verzenden en kunnen inklaren hoe goedkoper het voor hen is.

Wat me nog het meeste irriteert is dat ze nog steeds volop adverteren op de site voor deze verzendmethode terwijl er inmiddels duidelijk zou moeten zijn dat er "problemen" zijn. Daarom kan ik absoluut niet geloven dat er problemen zijn, ze houden de pakjes bewust vast in Japan om er zoveel als mogelijk te verschepen en om de een of andere reden klaren ze ze hier niet in tot je er nadrukkelijk om verzoekt. Wat een baggertent! Problemen met de douane of niet, het feit dat m'n pakketjes Japan pas verlieten na ruim 2 weken is al een duidelijke schending van de afspraken en je weet gewoon dat er over het inklaren ook niet eerlijk wordt gedaan.
"A winner is you"
Monokuma
Door Monokuma (1889 reacties) op 05-02-2016 14:53
Ik raad je aan om voortaan de goedkoopste methode te kiezen, registered voor tracking en garantie. Snelle verzending en doet er ongeveer een weekje over om aan te komen. Transi-Logistic kunnen ze ergens steken waar de zon niet schijnt.
Kuma!
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1962 reacties) op 05-02-2016 15:10
Quote:
Als ik hem nu opzoek is Transi-Logistic ietsje duurder dan Economic Registered. Wel een absurde prijs om te versturen, het moet wel een enorm pakket zijn?
Gepost door: Monokuma op 05-02-2016 14:25
Dat is het juist niet, als ik er vanuit ga dat ie ongeveer net zo groot is als de Wii U versie althans. Als ik unboxing filmpjes bekijk lijkt het precies hetzelfde formaat. Voordat ik bestelde had ik contact gezocht via hun live chat (die er nu niet meer is blijkbaar?) omdat ik de verzendkosten ook wel extreem hoog vond vergeleken met de vorige keer en zij vertelden dat het een schatting was omdat zij de boxes nog niet binnen hadden. Ondanks dat ik zei dat de vorige box ook niet zo groot was en het mij zeer sterk leek dat de 3DS versie zoveel groter en zwaarder zou zijn. Op mijn vraag of ze het verschil met de daadwerkelijke kosten achteraf zouden terugbetalen kreeg ik een negatief antwoord. Lekker makkelijk cashen zo dus...
ʕ •ᴥ•ʔ
Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (4242 reacties) op 05-02-2016 15:17
Quote:
Ik raad je aan om voortaan de goedkoopste methode te kiezen, registered voor tracking en garantie. Snelle verzending en doet er ongeveer een weekje over om aan te komen. Transi-Logistic kunnen ze ergens steken waar de zon niet schijnt.
Gepost door: Monokuma op 05-02-2016 14:53

Xor
Door Xor (34772 reacties) op 05-02-2016 15:18
Quote:
[..]

Het ging mij om de beloofde snelheid. Als de douane het eruit pikt duurt het langer en ik wilde zeker weten dat ik het op tijd zou hebben.

Maar die hele Transi- Logistic is een grote scam, dat weet ik nu zeker. Ik stuurde ze een bericht met de vraag waar de neuk m'n spullen blijven, waarna ik na een paar uur een standaard mail kreeg dat het is verzonden en ik binnen 48 uir iets hoor van m'n carrier. Hierna volgde een half uur later een antwoord op m'n opengemaakte ticket waarbij weer herhaald werd wat er in de standaard mail werd gezegd, dus dat het onderweg is en ik m'n Track code snel krijg. Dit is de 2e keer dat m'n status meteen veranderd na een aangemaakte ticket en ik heb nu sterk de indruk dat ze gewoon wachten tot mensen zeuren voordat ze het verzenden omdat ze hier baat bij hebben; hoe meer ze tegelijk kunnen verzenden en kunnen inklaren hoe goedkoper het voor hen is.

Wat me nog het meeste irriteert is dat ze nog steeds volop adverteren op de site voor deze verzendmethode terwijl er inmiddels duidelijk zou moeten zijn dat er "problemen" zijn. Daarom kan ik absoluut niet geloven dat er problemen zijn, ze houden de pakjes bewust vast in Japan om er zoveel als mogelijk te verschepen en om de een of andere reden klaren ze ze hier niet in tot je er nadrukkelijk om verzoekt. Wat een baggertent! Problemen met de douane of niet, het feit dat m'n pakketjes Japan pas verlieten na ruim 2 weken is al een duidelijke schending van de afspraken en je weet gewoon dat er over het inklaren ook niet eerlijk wordt gedaan.
Gepost door: GinneSchrik op 05-02-2016 14:34
En daarom kan je beter je import stuffs bij SolarisJapan* bestellen .

*Als ze niet overdreven duur zijn/scalpersprijzen vragen. Je moet maar net dat ene speciale dag hebben waar de item(s) die je zoekt, ook (veel) goedkoper is dan bij andere import sites .

Quote:
Ik raad je aan om voortaan de goedkoopste methode te kiezen, registered voor tracking en garantie. Snelle verzending en doet er ongeveer een weekje over om aan te komen. Transi-Logistic kunnen ze ergens steken waar de zon niet schijnt.
Gepost door: Monokuma op 05-02-2016 14:53
Dat geldt niet voor iedereen. Bij de ene kan het misschien heel snel aankomen, maar bij de ander kan men misschien nog 3 weken zitten wachten. Het is maar net wat je hebt besteld(of het een game is of dat het een Special Edition/Figure is) en hoe snel de inklaringsafdeling door de pakketten heen loopt .
Monokuma
Door Monokuma (1889 reacties) op 05-02-2016 15:25
Quote:
[..]
Dat is het juist niet, als ik er vanuit ga dat ie ongeveer net zo groot is als de Wii U versie althans. Als ik unboxing filmpjes bekijk lijkt het precies hetzelfde formaat. Voordat ik bestelde had ik contact gezocht via hun live chat (die er nu niet meer is blijkbaar?) omdat ik de verzendkosten ook wel extreem hoog vond vergeleken met de vorige keer en zij vertelden dat het een schatting was omdat zij de boxes nog niet binnen hadden. Ondanks dat ik zei dat de vorige box ook niet zo groot was en het mij zeer sterk leek dat de 3DS versie zoveel groter en zwaarder zou zijn. Op mijn vraag of ze het verschil met de daadwerkelijke kosten achteraf zouden terugbetalen kreeg ik een negatief antwoord. Lekker makkelijk cashen zo dus...
Gepost door: TwilightRealm op 05-02-2016 15:10
Ja, dat ken ik, ik wilde eerst een artbook bestellen, het was A4 formaat en ongeveer 2cm dik, de goedkoopste verzendoptie was zo'n €25,00 :') !!! Dan maar SolarisJapan, zoals Xor ook opmerkt.
Kuma!
VulpX
Door VulpX (3111 reacties) op 05-02-2016 15:28
Quote:
Transi-Logistic* Wel geestig dat ik haast iedereen hier Transi-Logic zie typen.

Anyway, Transi-Logistic is zonde van je geld, ik heb al meerdere malen bij deze webwinkel besteld en er stond elke keer een bedrag rond de $10,00 op het pakket. Daarnaast deden mijn pakjes er eigenlijk altijd een weekje over, zelfs met de goedkoopste verzendmethode.
Gepost door: Monokuma op 05-02-2016 13:23
Ik heb een pakket besteld van €240,-. Dit vind ik net wat teveel om het risico te lopen van een verzending met een lagere waarde erop. Normaal doe ik het wel, ik maar nu dus een keer een uitzondering. En omdat het om een grote doos gaat is het niet eens zo heel veel duurder dan met de andere verzendmethodes. Helaas dan dus wel BTW moeten betalen, maar dat moet dan maar een keertje. Met al mijn andere bestellingen erbij ben ik nog steeds bakken met geld goedkoper uit dan alles hier in de EU bestellen

Maar Ginne, houd ons op de hoogte!

Quote:
[..]
En daarom kan je beter je import stuffs bij SolarisJapan* bestellen .

*Als ze niet overdreven duur zijn/scalpersprijzen vragen. Je moet maar net dat ene speciale dag hebben waar de item(s) die je zoekt, ook (veel) goedkoper is dan bij andere import sites .

Gepost door: Xor op 05-02-2016 15:18
Solaris is helaas meestal zwaar overpriced. Ik neem de moeite niet eens meer om te kijken. Alleen als BiJ en NY iets niet hebben is Solaris een goed alternatief.
Monokuma
Door Monokuma (1889 reacties) op 05-02-2016 15:34
Quote:
[..]
Ik heb een pakket besteld van €240,-. Dit vind ik net wat teveel om het risico te lopen van een verzending met een lagere waarde erop. Normaal doe ik het wel, ik maar nu dus een keer een uitzondering. En omdat het om een grote doos gaat is het niet eens zo heel veel duurder dan met de andere verzendmethodes. Helaas dan dus wel BTW moeten betalen, maar dat moet dan maar een keertje. Met al mijn andere bestellingen erbij ben ik nog steeds bakken met geld goedkoper uit dan alles hier in de EU bestellen
Gepost door: VulpX op 05-02-2016 15:28
Ja, daar heb je ook gelijk in. Ik had een tijd terug een 3DS LL bij Nippon-Yasan besteld, deze had ik via FedEx laten versturen, maar volgens mij had ik toen ook weinig keus. Toen ik het pakket kreeg (zonder invoerkosten, hehe!) stond er wel doodleuk op de sticker "3DS console, with battery, $15,-", dus ja, bij dat soort aankopen kan je beter iets duurs qua verzending kiezen. Anders komt zo'n sticker het wel erg shady over.

En wat is BIJ?
Kuma!
VulpX
Door VulpX (3111 reacties) op 05-02-2016 15:46
Quote:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in. Ik had een tijd terug een 3DS LL bij Nippon-Yasan besteld, deze had ik via FedEx laten versturen, maar volgens mij had ik toen ook weinig keus. Toen ik het pakket kreeg (zonder invoerkosten, hehe!) stond er wel doodleuk op de sticker "3DS console, with battery, $15,-", dus ja, bij dat soort aankopen kan je beter iets duurs qua verzending kiezen. Anders komt zo'n sticker het wel erg shady over.

En wat is BIJ?
Gepost door: Monokuma op 05-02-2016 15:34
BigInJapan. Een andere Japanse webshop. Daar haal ik nu bijna alles wat ik uit Japan wil hebben. Iets goedkoper dan NY, en wat klantvriendelijker heb ik het idee. Ze hebben echter geen (of een hele kleine) voorraad, dus de meeste producten kun je bij hen alleen bestellen in de pre-order periode van een product. Maar dat doe ik toch al, op gunpla na. Die haal ik dan ook niet bij hen.
Monokuma
Door Monokuma (1889 reacties) op 05-02-2016 16:11
Quote:
[..]
BigInJapan. Een andere Japanse webshop. Daar haal ik nu bijna alles wat ik uit Japan wil hebben. Iets goedkoper dan NY, en wat klantvriendelijker heb ik het idee. Ze hebben echter geen (of een hele kleine) voorraad, dus de meeste producten kun je bij hen alleen bestellen in de pre-order periode van een product. Maar dat doe ik toch al, op gunpla na. Die haal ik dan ook niet bij hen.
Gepost door: VulpX op 05-02-2016 15:46
Zetten zij ook een lagere waarde op je pakketjes?
Kuma!
VulpX
Door VulpX (3111 reacties) op 05-02-2016 16:20
Quote:
[..]
Zetten zij ook een lagere waarde op je pakketjes?
Gepost door: Monokuma op 05-02-2016 16:11
Yup! (anders shopte ik daar niet natuurlijk, ben toch niet gek! )
Hercule
Door Hercule (6366 reacties) op 05-02-2016 16:20
Quote:
[..]
Zetten zij ook een lagere waarde op je pakketjes?
Gepost door: Monokuma op 05-02-2016 16:11

Ik heb daar al tientallen bestellingen gedaan en ze passen inderdaad de waarde aan.
Monokuma
Door Monokuma (1889 reacties) op 05-02-2016 16:22
Goed om te horen, bedankt! Ik zal daar ook zo nu en dan kijken.
Kuma!
ToothedBomb
Door ToothedBomb (1553 reacties) op 05-02-2016 22:02
Quote:
Wat een baggertent! Problemen met de douane of niet, het feit dat m'n pakketjes Japan pas verlieten na ruim 2 weken is al een duidelijke schending van de afspraken en je weet gewoon dat er over het inklaren ook niet eerlijk wordt gedaan.
Gepost door: GinneSchrik op 05-02-2016 14:34

"This new shipping method is about using our Logistic Partner in France who will forward our orders in all Europe.

What we are planning to do is to group the orders from our clients( at least one time per week) which choose this shipping method and send them in a cargo-plane to our logistic partner in France, our partner will be charged to deliver orders in all europe.

Additional information about the shipping

- Every Thursday there will be a Transit-logistic shipping.

- Any orders made Monday before 9am (Japenese Time) will be ship on Thursday of the same week

- Any orders made Monday after 9am (Japanese time) will be ship on Thursday of the week after.

To meet European regulations , The VAT is included in the order

Nippon-yasan.com reserves the right to advance or delay the transit-logistic shipping"

Aan deze verzendmethode hangen dus nogal wat voorwaarden. Geen idee of je dat van tevoren hebt doorgelezen allemaal, maar technisch gezien wordt het allemaal aangegeven.

NY is gewoon geen webwinkel met super service. Als je haast hebt met je bestelling zou ik elders gaan zoeken. Ik gebruik deze winkel vooral voor zeldzame items en goedkope artikelen die ik niet direct nodig heb.
Cruz
Door Cruz (3333 reacties) op 05-02-2016 22:06
Niemand hier die reclame maakt voor Solaris Japan?

We hadden het nog zo gezegd Ginne, je moet bij Solaris Japan bestellen.
https://psnprofiles.com/Cruzinats94
VulpX
Door VulpX (3111 reacties) op 06-02-2016 01:13
Quote:
[..]

NY is gewoon geen webwinkel met super service. Als je haast hebt met je bestelling zou ik elders gaan zoeken. Ik gebruik deze winkel vooral voor zeldzame items en goedkope artikelen die ik niet direct nodig heb.
Gepost door: ToothedBomb op 05-02-2016 22:02
Sinds ik BiJ ken heb ik ook bog maar een handjevol bestellingen bij NY gedaan. Ze hebben een iets grotere catalogus, maar de meeste meuk kun je ook bij andere shops vinden.
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 06-02-2016 01:22
Quote:
[..]

"This new shipping method is about using our Logistic Partner in France who will forward our orders in all Europe.

What we are planning to do is to group the orders from our clients( at least one time per week) which choose this shipping method and send them in a cargo-plane to our logistic partner in France, our partner will be charged to deliver orders in all europe.

Additional information about the shipping

- Every Thursday there will be a Transit-logistic shipping.

- Any orders made Monday before 9am (Japenese Time) will be ship on Thursday of the same week

- Any orders made Monday after 9am (Japanese time) will be ship on Thursday of the week after.

To meet European regulations , The VAT is included in the order

Nippon-yasan.com reserves the right to advance or delay the transit-logistic shipping"

Aan deze verzendmethode hangen dus nogal wat voorwaarden. Geen idee of je dat van tevoren hebt doorgelezen allemaal, maar technisch gezien wordt het allemaal aangegeven.

NY is gewoon geen webwinkel met super service. Als je haast hebt met je bestelling zou ik elders gaan zoeken. Ik gebruik deze winkel vooral voor zeldzame items en goedkope artikelen die ik niet direct nodig heb.
Gepost door: ToothedBomb op 05-02-2016 22:02

Dat is echt BS! Zo kan je alles wat webwinkels doen wel goedpraten, die zetten er disclaimers in voor alles... Met deze redenatie zou je nooit meer wat durven kopen. Ze beloven gewoon dat er eens per week een verzamelde shipment vertrekt naar Frankrijk, dat ze dan vervolgens het het recht claimen in de voorwaarden dat niet te doen maakt het niet dat ze gelijk hebben, dat maakt ze een stelletje scumbags dat hun afspraken niet nakomt. Er wordt hier duidelijk de indruk gewekt dat er levering binnen 8-10 werkdagen is waarbij je geen evt poespas met de douane hebt, daar doet geen enkele disclaimer wat aan af. Daarnaast ben ik geen consument die na 2 weken al stampvoetend eist dat hij z'n pakketjes wil ontvangen; ik heb 6 volle weken gewacht en ik heb nog steeds geen track n trace code!

Je probeert een waardeloze service goed te praten door te zeggen dat er "nogal wat voorwaarden" aan zitten en dat ik die als consument maar "door had moeten lezen", wat de grootste onzin is; er worden niet "nogal wat voorwaarden" gesteld, er staat één simpele voetnoot, en ondanks dat ik deze wel degelijk had gelezen doet hetgeen dat de disclaimer voorafgaat vermoeden dat de service een goed alternatief is voor mensen die snelle levering willen zonder evt gezeik met de douane. En nogmaals voor de mensen die de beweegreden niet snappen om deze service te kiezen: het ging me niet om de $10 aan waarde die ze erop zetten waardoor ik dom ben dat ik invoerrechten betaal, ik koos voor deze methode voor de snelheid; als je pakketje eruit wordt gepikt dan ben je al snel een week verder voordat het geleverd wordt ivm de administratie.

Als jij te maken krijgt met een waardeloze service van om het even welke webshop dan ook dan kan ik je garanderen dat je hiermee hebt ingestemd door hun algemene voorwaarden te accepteren. Mensen zullen je er echter niet op wijzen dat je die maar had moeten lezen, omdat niet de vele disclaimers om hun fokops in te dekken leidend zijn voor de consument wanneer deze zijn/ haar keus maakt, maar de beloftes die een bedrijf maakt. Dit is geen onmacht, dit is het bewust vertragen van een levering; geen enkele regel in de beschrijving van de service maakt dit minder klantonvriendelijk.
"A winner is you"
SGT xan
Door SGT xan (3352 reacties) op 06-02-2016 01:52
Quote:
[..]

Dat is echt BS! Zo kan je alles wat webwinkels doen wel goedpraten, die zetten er disclaimers in voor alles... Met deze redenatie zou je nooit meer wat durven kopen. Ze beloven gewoon dat er eens per week een verzamelde shipment vertrekt naar Frankrijk, dat ze dan vervolgens het het recht claimen in de voorwaarden dat niet te doen maakt het niet dat ze gelijk hebben, dat maakt ze een stelletje scumbags dat hun afspraken niet nakomt. Er wordt hier duidelijk de indruk gewekt dat er levering binnen 8-10 werkdagen is waarbij je geen evt poespas met de douane hebt, daar doet geen enkele disclaimer wat aan af. Daarnaast ben ik geen consument die na 2 weken al stampvoetend eist dat hij z'n pakketjes wil ontvangen; ik heb 6 volle weken gewacht en ik heb nog steeds geen track n trace code

Je probeert een waardeloze service goed te praten door te zeggen dat er "nogal wat voorwaarden" aan zitten en dat ik die als consument maar "door had moeten lezen", wat de grootste onzin is; er worden niet "nogal wat voorwaarden" gesteld, er staat één simpele voetnoot, en ondanks dat ik deze wel degelijk had gelezen doet hetgeen dat de disclaimer voorafgaat vermoeden dat de service een goed alternatief is voor mensen die snelle levering willen zonder evt gezeik met de douane. En nogmaals voor de mensen die de beweegreden niet snappen om deze service te kiezen: het ging me niet om de $10 aan waarde die ze erop zetten waardoor ik dom ben dat ik invoerrechten betaal, ik koos voor deze methode voor de snelheid; als je pakketje eruit wordt gepikt dan ben je al snel een week verder voordat het geleverd wordt ivm de administratie.

Als jij te maken krijgt met een waardeloze service van om het even welke webshop dan ook dan kan ik je garanderen dat je hiermee hebt ingestemd door hun algemene voorwaarden te accepteren. Mensen zullen je er echter niet op wijzen dat je die maar had moeten lezen, omdat niet de vele disclaimers om hun fokops in te dekken leidend zijn voor de consument wanneer deze zijn/ haar keus maakt, maar de beloftes die een bedrijf maakt. Dit is geen onmacht, dit is het bewust vertragen van een levering; geen enkele regel in de beschrijving van de service maakt dit minder klantonvriendelijk.
Gepost door: GinneSchrik op 06-02-2016 01:22

Kun je eventueel geen claim bij Paypal indienen?
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 06-02-2016 03:59
Quote:
[..]
Kun je eventueel geen claim bij Paypal indienen?
Gepost door: SGT xan op 06-02-2016 01:52

Niet als je met CC hebt betaald Ik kan overigens daar wel een claim indienen, maar dan heb ik nog steeds m'n spulletjes niet. Ik wacht nu maar even af of die Track code die er binnen 48uur zou moeten zijn komt en dan zie ik daarna verder.

Maar het is gewoon zo'n outlaw webshop die z'n eigen regeltjes wil maken en de klant 0 zekerheid wil bieden. Zelfs de tegemoetkoming van 10 DP van 2 weken geleden die ze geven voor het lange wachten, die overigens nog steeds niet is bijgeschreven, is erg duister: je mag met 10 DP een berichtje sturen naar ze en bij de gratie van de medewerker die er dan zit krijg je een kortingscode, gebasseerd op je XP en accountverleden. Dat betekent dus in de praktijk waarschijnlijk dat ik in mijn geval met de 2 tickets die ik nu heb aangemaakt en de 3e die zeker gaat volgen om de 10DP überhaupt te krijgen, ik als "lastpak" te boek sta wat de hoogte van m'n korting wel eens kan beïnvloeden. Alles om het maar schimmig en klantonvriendelijk te houden.
"A winner is you"
Cruz
Door Cruz (3333 reacties) op 06-02-2016 04:20
Quote:
[..]

Niet als je met CC hebt betaald Ik kan overigens daar wel een claim indienen, maar dan heb ik nog steeds m'n spulletjes niet. Ik wacht nu maar even af of die Track code die er binnen 48uur zou moeten zijn komt en dan zie ik daarna verder.

Maar het is gewoon zo'n outlaw webshop die z'n eigen regeltjes wil maken en de klant 0 zekerheid wil bieden. Zelfs de tegemoetkoming van 10 DP van 2 weken geleden die ze geven voor het lange wachten, die overigens nog steeds niet is bijgeschreven, is erg duister: je mag met 10 DP een berichtje sturen naar ze en bij de gratie van de medewerker die er dan zit krijg je een kortingscode, gebasseerd op je XP en accountverleden. Dat betekent dus in de praktijk waarschijnlijk dat ik in mijn geval met de 2 tickets die ik nu heb aangemaakt en de 3e die zeker gaat volgen om de 10DP überhaupt te krijgen, ik als "lastpak" te boek sta wat de hoogte van m'n korting wel eens kan beïnvloeden. Alles om het maar schimmig en klantonvriendelijk te houden.
Gepost door: GinneSchrik op 06-02-2016 03:59
Die korting d.m.v DP is sowieso onnozel, niet aleen moet je allereerst een paar maandlonen bij Nippon-Yasan uitgeven voordat je genoeg DP hebt om je DP in te ruilen voor korting, dan is nog de vraag wat deze korting precies in houd?

Vroeger vond ik N-Y een goede webshop omdat ik Solaris Japan nog niet ontdek had, maar Solaris Japan is veel transparanter en sneller dan N-Y. Ik heb ook ooit een pre-order gedaan bij N-Y, deze nooit betaald, maar in mijn account kon ik deze tevens ook niet annuleren.

Dan verwacht N-Y dat je een A4'tje naar de klantenservice gaat sturen om het annuleren van je pre-order te betalen en anders moet je écht dat geld overboeken anders krijg je een waarschuwing op je account...

Met games is N-Y ook niet de goedkoopste en voor figurines kun je sowieso beter niet bij N-Y bestellen aangezien ze daar veel duurder in zijn.
https://psnprofiles.com/Cruzinats94
[Begin]  |17|18|19|20|21|22|23(27)  [Eind]