Kan het natuurlijk mis hebben. Misschien dat een CEX werknemer hier nog een antwoord op kan geven .
Vooral als je zo'n tegoed bon hebt die op moet. Koop 1 game die je echt wilt, en dan aanvullen met goedkope games voor de bon hehe.
Maar voor 1,75 per game is het minder interessant voor mij, aangezien ik de verwachting had dat het nog steeds gratis was boven 25 euro. Maar 1,75 is niet iets om te klagen.
Maar als je 1 spel koopt is het zeker voordelig
Helaas worden de blu ray wel duur steeds 1.75 per artikel
En vind blu ray leuk om te kijken
Ik kocht toen 1 duurdere game die ik wilde, en allerlei andere goedkope meuk omdat er geen extra verzendkosten bijzaten, mitst het totaal boven 20 euro was of zo. Dat was het.
Hebben ze waarschijnlijk veranderd omdat je dan een hele hoop goedkope pakketjes kan laten versturen voor maar €6 verz k.
En ja, zij moeten iemand betalen die dan jouw €2 Splinter Cell(ik noem maar wat) moet zoeken, inpakken en opsturen; snap wel dat ze daar geen zin in hebben en waarschijnlijk al verlies draaien met €1,75.
Maar het is wel slecht geregeld. Ik heb nu bijvoorbeeld 2 spellen van dezelfde winkel gekocht, maar is toch 1,75 per stuk, en zal me niet verbazen als het twee aparte pakketjes zijn ook.
- Pikmin heeft een uitgeprinte hoes (dus zo'n papieren cover)
- ander spel zit een verkeerde disc in
- Laatste spel is wel correcte hoes en disc, maar geen boekjes en is in shit staat. Moest disc ook poetsen voordat hij het deed (zwaar bekrast).
Klacht mail gestuurd. Hoop dat ik voor de eerste twee mijn geld terug kan krijgen. iig die van de verkeerde disc want dat is ook belachelijk.
Heel slecht dat ze dit uberhaupt accepteren als ze het inkopen.
Maar dan duurt het soms langer ligt eraan hoe snel het verzonden word
Quote:
Bah, van de 3 spellen die ik heb besteld:
- Pikmin heeft een uitgeprinte hoes (dus zo'n papieren cover)
- ander spel zit een verkeerde disc in
- Laatste spel is wel correcte hoes en disc, maar geen boekjes en is in shit staat. Moest disc ook poetsen voordat hij het deed (zwaar bekrast).
Klacht mail gestuurd. Hoop dat ik voor de eerste twee mijn geld terug kan krijgen. iig die van de verkeerde disc want dat is ook belachelijk.
Heel slecht dat ze dit uberhaupt accepteren als ze het inkopen.
Gepost door: Flying Scotsman op 23-08-2017 16:53
- Pikmin heeft een uitgeprinte hoes (dus zo'n papieren cover)
- ander spel zit een verkeerde disc in
- Laatste spel is wel correcte hoes en disc, maar geen boekjes en is in shit staat. Moest disc ook poetsen voordat hij het deed (zwaar bekrast).
Klacht mail gestuurd. Hoop dat ik voor de eerste twee mijn geld terug kan krijgen. iig die van de verkeerde disc want dat is ook belachelijk.
Heel slecht dat ze dit uberhaupt accepteren als ze het inkopen.
Gepost door: Flying Scotsman op 23-08-2017 16:53
Met de huidige regels krijg je wel je geld terug zoals vroeger maar de verzendkosten worden per game niet vergoedt tenzij het echt stuk is met heel veel gedoe.
Vroeger waren de verzendkosten gratis boven een bepaald bedrag en of kreeg je het volledige bedrag terug als je alles terug brengt ongeacht de reden, toch wel een klein nadeel moet ik zeggen.
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Quote:
http://www.eurogamer.net/amp/2017-08-30-cex-suffers-security-breach-that-may-affect-up-to-two-million-customers
Ook voor NL?
Gepost door: LostBoyNL op 30-08-2017 13:02
Ook voor NL?
Gepost door: LostBoyNL op 30-08-2017 13:02
Ik heb een mail hierover gehad. Ook voor NL dus (had ik ook al onder dat eurogamer artikel gezet)
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
Niks aan de hand bij mij, ook geen email ontvangen overigens.
Ik kan überhaupt niet meer inloggen. En een nieuw wachtwoord aanvragen werkt ook niet.
Gepost door: Johandy op 30-08-2017 17:00
Gepost door: Johandy op 30-08-2017 17:00
Boomerang! Do you want a banana..?