Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

AllYourGames.nl

[Begin]  |1|2|3|4|5|6|7(14)  [Eind]
Gimli020
Door Gimli020 (1163 reacties) op 25-11-2014 16:15
Hier AC:unity besteld. in de shopsurvey had de shop een goed cijfer.
helaas niet binnen gehad nog ( integenstelling wat beloofd is op de site. wel opvallend is dat nu na 2 slechte reviews van gisteren er 2x een 100% score geplaatst wordt door iemand die op dezelfde dag een account heeft aangemaakt.

begin er een beetje een naar gevoel van te krijgen
Door AllYourGames (37 reacties) op 25-11-2014 18:21
Quote:
Hier AC:unity besteld. in de shopsurvey had de shop een goed cijfer.
helaas niet binnen gehad nog ( integenstelling wat beloofd is op de site. wel opvallend is dat nu na 2 slechte reviews van gisteren er 2x een 100% score geplaatst wordt door iemand die op dezelfde dag een account heeft aangemaakt.

begin er een beetje een naar gevoel van te krijgen
Gepost door: Gimli020 op 25-11-2014 16:15

Mocht je de game dit weekend, maandag of vandaag besteld hebben dan wordt de game morgen verzonden. Dit komt door een vertraging. Helaas heeft TNT niet op tijd geleverd. Morgen ontvangen we Assassin's Creed Unity Special Edition en Tomb Raider en Thief voor de PS4.

Mail hierover komt vanavond nog.

Wat betreft de reviews. Deze zijn uiteraard allemaal geplaatst door echte klanten, zowel de negatieve als positieve
Gimli020
Door Gimli020 (1163 reacties) op 25-11-2014 19:27
Dank voor de reactie. Ik zie de mail en game graag verschijnen. En zal zodra ik beide ontvangen heb ook een passende review plaatsen.

Wat ik echter vreemd en eigenlijk geen goede klantenservice vind, is dat er op een forum wel een uitleg komt. Op mails en tickets op de site wordt niet gereageerd, en ook de telefoon wordt niet opgenomen. Als ik niet toevallig bg-member was, had ik nog steeds niets vernomen.

Het betreft trouwens de special edition. Die wordt dus morgen verzonden en zou ik dus vrijdag moeten hebben??
Door Belinda (4 reacties) op 23-01-2015 10:18
IETS BESTELD MAAR GEEN ENKELE REACTIE MEER !!!

Hoe kan het dat ik iets in de webshop bestel.... een bevestiging ontvang van de bestelling ...... en dan helemaal niets meer hoor?

Per e-mail om opheldering gevraagd - ook nog geen reactie.
Telefoonnummer opgezocht....... er wordt niet opgenomen.

Ik hoop echt dat ik snel iets hoor anders zal ik via het internet op alle mogelijke plaatsen laten weten dat ik in de maling ben genomen
ktugach
Door ktugach (21139 reacties) op 23-01-2015 10:20
Rol: Administrator
Quote:
IETS BESTELD MAAR GEEN ENKELE REACTIE MEER !!!

Hoe kan het dat ik iets in de webshop bestel.... een bevestiging ontvang van de bestelling ...... en dan helemaal niets meer hoor?

Per e-mail om opheldering gevraagd - ook nog geen reactie.
Telefoonnummer opgezocht....... er wordt niet opgenomen.

Ik hoop echt dat ik snel iets hoor anders zal ik via het internet op alle mogelijke plaatsen laten weten dat ik in de maling ben genomen
Gepost door: Belinda op 23-01-2015 10:18

Zomaar wat vragen: wat heb je besteld? wanneer heb je het besteld? Hoe lang heb je niets gehoord? Dat is wel handig om erbij te vermelden.
Door Belinda (4 reacties) op 23-01-2015 10:50
Ik heb op 9 januari een controller besteld en betaald.
Bevestiging en faktuur gekregen ....
2 keer gevraagd via de mail wanneer ik het krijg - 2 keer geen reactie,
Bij de bestelling was de controller op voorraad.



Door AllYourGames (37 reacties) op 23-01-2015 11:46
Quote:
IETS BESTELD MAAR GEEN ENKELE REACTIE MEER !!!

Hoe kan het dat ik iets in de webshop bestel.... een bevestiging ontvang van de bestelling ...... en dan helemaal niets meer hoor?

Per e-mail om opheldering gevraagd - ook nog geen reactie.
Telefoonnummer opgezocht....... er wordt niet opgenomen.

Ik hoop echt dat ik snel iets hoor anders zal ik via het internet op alle mogelijke plaatsen laten weten dat ik in de maling ben genomen
Gepost door: Belinda op 23-01-2015 10:18

Beste Belinda,

Hartelijk dank voor het melden. Uiteraard wordt u niet in de maling genomen. Het betreft hier helaas een uitgestelde levering. Het klopt inderdaad dat u 9 januari een controller heeft besteld. Destijds had de desbetreffende controller een levertijd van 5 werkdagen (één week). Helaas hebben wij geen levering meer binnengekregen vanuit onze leverancier. Deze levering is ook al meerdere keren uitgesteld aangezien zij de controllers ook niet meer voorradig hebben.

Ik heb onze hele mailbox doorgekeken om emails van u terug te vinden. Ik heb één email van uw kant teruggevonden welke dateert van 22 januari 18.15 uur waarmee u refereert naar een eerdere email verstuurd op 21 januari.

Het bericht van 21 januari hebben wij helaas nooit mogen ontvangen. Dit kan te maken hebben met een storting vanuit onze kant. Eind vorige week en begin deze week hebben wij meerdere malen problemen gehad met onze emailboxen. Als het goed is moet u hiervan een automatische reply hebben gehad. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik dit graag per mail van u.

Het bericht dat wij wel ontvangen hebben, van 22 januari 18.15 uur, wordt zoals gebruikelijk vandaag beantwoord.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u zich wenden tot onze klantenservice.

Met vriendelijke groeten,

AllYourGames.nl
Heart1982
Door Heart1982 (646 reacties) op 23-01-2015 12:13
Quote:
[..]
Ik heb onze hele mailbox doorgekeken om emails van u terug te vinden. Ik heb één email van uw kant teruggevonden welke dateert van 22 januari 18.15 uur waarmee u refereert naar een eerdere email verstuurd op 21 januari.

Het bericht van 21 januari hebben wij helaas nooit mogen ontvangen.

Het bericht dat wij wel ontvangen hebben, van 22 januari 18.15 uur, wordt zoals gebruikelijk vandaag beantwoord.
Gepost door: AllYourGames op 23-01-2015 11:46

Allereerst een hele nette mail,

Ben ik toch wel even benieuwd waarom dat er nu ineens wel geantwoord kan worden op een mail, waarop eerder niet te antwoorden viel

Ik wil me hier niet verder in te bemoeien, echter viel me dit wel even op.

Beste AYG, wat ik hier in grote lijnen lees is dat de communicatie met uw klanten wel verbeterd kan worden. Mensen met vragen kunnen nergens terecht voor antwoorden, of voelen zicht niet serieus genomen.

Mijn tip zou zijn om een aparte telefoon voor een helpdesk aan te schaffen, desnoods met gezette tijden waarop dat men wel kan bellen. anders verwacht ik dat men hier nog vaak negatieve revieuws zal gaan plaatsen.

Om voor mijzelf te spreken, ik schrik af van dergelijke berichten, al moet ik wel bekennen dat ik redelijk trouw blijf aan mijn vaste leveranciers en deze mogen dan misschien af en toe iets duurder uit de test komen, ik weet dat de rest goed op orde is.

Gewoon een tip, doe er je voordeel mee.
Door AllYourGames (37 reacties) op 23-01-2015 12:48
Quote:
[..]

Allereerst een hele nette mail,

Ben ik toch wel even benieuwd waarom dat er nu ineens wel geantwoord kan worden op een mail, waarop eerder niet te antwoorden viel

Ik wil me hier niet verder in te bemoeien, echter viel me dit wel even op.

Beste AYG, wat ik hier in grote lijnen lees is dat de communicatie met uw klanten wel verbeterd kan worden. Mensen met vragen kunnen nergens terecht voor antwoorden, of voelen zicht niet serieus genomen.

Mijn tip zou zijn om een aparte telefoon voor een helpdesk aan te schaffen, desnoods met gezette tijden waarop dat men wel kan bellen. anders verwacht ik dat men hier nog vaak negatieve revieuws zal gaan plaatsen.

Om voor mijzelf te spreken, ik schrik af van dergelijke berichten, al moet ik wel bekennen dat ik redelijk trouw blijf aan mijn vaste leveranciers en deze mogen dan misschien af en toe iets duurder uit de test komen, ik weet dat de rest goed op orde is.

Gewoon een tip, doe er je voordeel mee.
Gepost door: Heart1982 op 23-01-2015 12:13

Allereerst dank voor je feedback en welgemeende advies. Zoals aangegeven wordt Belinda haar bericht ook gewoon netjes beantwoord. Echter is haar email gisteravond verstuurd en deze ochtend is dit bericht al op budgetgaming geplaatst.

Onze klanten krijgen per email doorgaans binnen 24 uur een antwoord, zo ook in dit geval.

Telefonisch contact was in de opstart van onze webshop (begin oktober) wel mogelijk. Vanaf begin november zijn we dusdanig gegroeid in de bestellingen dat we niet meer 24/7 achter de telefoon konden zitten. Ook emails liepen vertraging op. Dit allemaal door de enorme drukte met sinterklaas en kerst waar wij helaas op dat moment nog niet tegenop konden werken.

Inmiddels hebben we versterking ingeschakeld waardoor emails in vrijwel alle gevallen dezelfde dag of de dag erna beantwoord worden. We krijgen nog lang niet genoeg telefoontjes om er een speciaal team op te zetten. Wel zijn we bezig met een lijn die bereikbaar zal moeten zijn tussen 18.00 uur en 20.00 uur. Daarnaast zullen we ook naar een groter pand moeten gaan op een andere locatie zodat het logistiek gezien efficiënter kan lopen.

Dit zijn allerlei vraagstukken waar we in deze, wat rustigere, periode invulling aan proberen te geven. Vandaar dat we op dit moment enkel per email bereikbaar zijn.

Nogmaals, ik waardeer je advies enorm en er wordt op dit moment hard aan gewerkt!
Door Belinda (4 reacties) op 23-01-2015 13:18
9 januari iets besteld
21 januari 14.14 uur mijn vraag omdat na 12 dagen ik nog steeds niets heb gehoord.
vervolgens gisteren wederom de vraag gesteld aangezien ik geen reactie heb gehad.
Op beide vragen geen reactie. Middels dit forum wel ineens.....

Als er problemen zijn met de levering dan is het m.i. van belang meteen de klant te informeren zodat deze kan kiezen om te wachten of de bestelling te annuleren.
Ik heb mijn telefoonnummer bij de bestelling opgegeven dus bij problemen met de e-mail was een telefoontje het minste geweest.

Hierbij wil ik dan ook gebruik maken van mijn recht om de bestelling te cancellen en zie ik het door mij betaalde bedrag graag per omgaande terug op mijn rekening.



Door AllYourGames (37 reacties) op 23-01-2015 13:38
Quote:
9 januari iets besteld
21 januari 14.14 uur mijn vraag omdat na 12 dagen ik nog steeds niets heb gehoord.
vervolgens gisteren wederom de vraag gesteld aangezien ik geen reactie heb gehad.
Op beide vragen geen reactie. Middels dit forum wel ineens.....

Als er problemen zijn met de levering dan is het m.i. van belang meteen de klant te informeren zodat deze kan kiezen om te wachten of de bestelling te annuleren.
Ik heb mijn telefoonnummer bij de bestelling opgegeven dus bij problemen met de e-mail was een telefoontje het minste geweest.

Hierbij wil ik dan ook gebruik maken van mijn recht om de bestelling te cancellen en zie ik het door mij betaalde bedrag graag per omgaande terug op mijn rekening.





Gepost door: Belinda op 23-01-2015 13:18

Zoals reeds aangegeven hebben wij 22 januari 18.15 uur een email ontvangen van u. Dat u de volgende ochtend nog geen reactie heeft lijkt mij niet vreemd. Zoals reeds aangegeven wordt ieder bericht binnen 24 uur beantwoord.

Het antwoord van ons had u uiteraard ook gehad zonder bericht op dit forum. 's nachts beantwoorden wij geen emails. U had vandaag netjes een antwoord gekregen zonder tussenkomst van dit forum als u daarvoor het geduld gehad zou hebben.

Hoe dan ook, annuleren is uiteraard mogelijk. Echter dient u daarvoor wel een bericht te sturen naar onze klantenservice. Dan wordt dit z.s.m. beantwoord.



Door Belinda (4 reacties) op 23-01-2015 13:47
Bericht is verstuurd, met daaraan de twee eerdere berichten die ik gestuurd heb.

Het gaat mij er niet om dat mail niet snel genoeg wordt beantwoord het gaat mij er om dat jullie mij 2 weken op een bestelling laten wachten zonder enige terugkoppeling via mail/telefoon/brief/postduif/tamtam/rooksignalen. Voor iedere vorm van communicatie richting mij is m.i, tijd zat geweest.

Ik heb 2 weken geduld gehad. Gewacht op een bestelling - of een bericht..

King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 23-01-2015 13:49
Eerste waar ik aan moest denken toen ik de naam zag is ''All your games are belong to us''
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Door AllYourGames (37 reacties) op 23-01-2015 14:51
Quote:
Bericht is verstuurd, met daaraan de twee eerdere berichten die ik gestuurd heb.

Het gaat mij er niet om dat mail niet snel genoeg wordt beantwoord het gaat mij er om dat jullie mij 2 weken op een bestelling laten wachten zonder enige terugkoppeling via mail/telefoon/brief/postduif/tamtam/rooksignalen. Voor iedere vorm van communicatie richting mij is m.i, tijd zat geweest.

Ik heb 2 weken geduld gehad. Gewacht op een bestelling - of een bericht..


Gepost door: Belinda op 23-01-2015 13:47

Aangezien de levering vanuit onze leverancier keer op keer gewijzigd werd konden wij geen datum doorgeven aan onze klanten.

Hoe dan ook, uw bestelling kan worden geannuleerd. Dat is verder geen probleem. In de maling worden genomen is geen sprake van, helaas ontstaan er af en toe wat problemen welke opgelost moeten worden.

We handelen het verder via de email af zodat alles recht gezet kan worden.

Fijne dag verder.
GDijkstra92
Door GDijkstra92 (29 reacties) op 23-01-2015 16:53
Ik heb zonet op uw site gekeken (voor XBOX ONE titels) en kon het volgende concluderen:

- Bijna alle PS4 games zijn goedkoper dan de ONE games.
- De ONE titels zijn soms wel 20 euro duurder dan bij de goedkoopste webshop.
- Er zijn veel minder ONE spellen dan PS4 spellen (16 vs 27)
- Er missen een aantal recente ONE titels zoals Halo MCC, NBA 2K15 en PES 2015.

Ik kom hierdoor tot de conclusie dat u de XBOX ONE ondergeschikt maakt ten opzichte van de PS4, zowel qua prijzen als verscheidenheid aan games.

Mijn tip: maak de ONE prijzen minimaal gelijk aan de PS4 prijzen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er ONE bezitters zijn die op deze manier iets bij u willen bestellen. Ik in ieder geval niet.




Christiaanwwe
Door Christiaanwwe (1882 reacties) op 23-01-2015 17:10
Quote:
Ik heb zonet op uw site gekeken (voor XBOX ONE titels) en kon het volgende concluderen:

- Bijna alle PS4 games zijn goedkoper dan de ONE games.
- De ONE titels zijn soms wel 20 euro duurder dan bij de goedkoopste webshop.
- Er zijn veel minder ONE spellen dan PS4 spellen (16 vs 27)
- Er missen een aantal recente ONE titels zoals Halo MCC, NBA 2K15 en PES 2015.

Ik kom hierdoor tot de conclusie dat u de XBOX ONE ondergeschikt maakt ten opzichte van de PS4, zowel qua prijzen als verscheidenheid aan games.

Mijn tip: maak de ONE prijzen minimaal gelijk aan de PS4 prijzen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er ONE bezitters zijn die op deze manier iets bij u willen bestellen. Ik in ieder geval niet.





Gepost door: GDijkstra92 op 23-01-2015 16:53
bij yourgamezone zijn de one spellen ook gewoon duurder soms dan de ps4 versie van een game dus daarin zie ik het probleem niet.
Door AllYourGames (37 reacties) op 23-01-2015 19:09
Quote:
Ik heb zonet op uw site gekeken (voor XBOX ONE titels) en kon het volgende concluderen:

- Bijna alle PS4 games zijn goedkoper dan de ONE games.
- De ONE titels zijn soms wel 20 euro duurder dan bij de goedkoopste webshop.
- Er zijn veel minder ONE spellen dan PS4 spellen (16 vs 27)
- Er missen een aantal recente ONE titels zoals Halo MCC, NBA 2K15 en PES 2015.

Ik kom hierdoor tot de conclusie dat u de XBOX ONE ondergeschikt maakt ten opzichte van de PS4, zowel qua prijzen als verscheidenheid aan games.

Mijn tip: maak de ONE prijzen minimaal gelijk aan de PS4 prijzen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er ONE bezitters zijn die op deze manier iets bij u willen bestellen. Ik in ieder geval niet.





Gepost door: GDijkstra92 op 23-01-2015 16:53

Xbox One spellen zijn helaas een stuk minder populair dan PS4 spellen. Wij hebben dan ook besloten om ons voornamelijk te richten op PS4 en PS3. Vandaar dat bij vrijwel iedere Xbox One game een levertijd van 2 tot 5 werkdagen vermeld staat.

Echter wordt er in de komende twee weken veel veranderd aan het aanbod op onze site. Er worden op AllYourGames.nl meer dan 2.000 producten toegevoegd de komende weken voor vrijwel alle consoles waarbij we uiteraard de goedkoopste proberen te zijn.

Ook worden de prijzen van Xbox One games dan aangepast en proberen we ons ook daar meer op te gaan richten.

Kortom, zeker de moeite om over 1 à 2 weken nog eens een kijkje te nemen!
Arabyus
Door Arabyus (7270 reacties) op 23-01-2015 19:14
Rol: Forum Moderator
Begrijpelijk. Als je veel meer PS4 spellen verkoopt kan je grotere aantallen inkopen waardoor je meer korting krijgt.
Now playing: -
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 23-01-2015 21:18
Quote:
[..]

Xbox One spellen zijn helaas een stuk minder populair dan PS4 spellen.
Gepost door: AllYourGames op 23-01-2015 19:09
Is die 20 euro duurder misschien de reden dat ze minder populair zijn? Kan me er iets bij voorstellen namelijk (just sayin')

Lijkt mij dat als men ze goedkoper maakt, ze harder gaan lopen. Merk het echt overal om mij heen, alles word duurder en zo (niet alleen games) maar als men het nou iets goedkoper zou maken, zal er (veel) meer verkocht worden.
Misschien zit ik er naast hoor, heb zelf totaal geen ervaring met shop beheren, marge en al die dingen.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Door AllYourGames (37 reacties) op 23-01-2015 21:57
Quote:
[..]
Is die 20 euro duurder misschien de reden dat ze minder populair zijn? Kan me er iets bij voorstellen namelijk (just sayin')

Lijkt mij dat als men ze goedkoper maakt, ze harder gaan lopen. Merk het echt overal om mij heen, alles word duurder en zo (niet alleen games) maar als men het nou iets goedkoper zou maken, zal er (veel) meer verkocht worden.
Misschien zit ik er naast hoor, heb zelf totaal geen ervaring met shop beheren, marge en al die dingen.
Gepost door: King Bowser op 23-01-2015 21:18

We hebben het af en toe geprobeerd door enkele games op voorraad te nemen waardoor we de goedkoopste konden zijn. Helaas werden de games heel moeizaam verkocht waardoor het de moeite niet was.

Wellicht dat er in de loop van het jaar wat meer vraag naar komt. En de hoge prijzen worden komende maand ook aangepast naar prijzen die wat representatiever zijn. De Xbox One games zijn namelijk al lange tijd niet meer aangepast.
[Begin]  |1|2|3|4|5|6|7(14)  [Eind]