Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

AllYourGames.nl

[Begin]  |2|3|4|5|6|7|8(14)  [Eind]
Door Marcel2552 (865 reacties) op 08-10-2021 17:46
Quote:
Geen idee hoelang de code geldig is maar je krijgt €3 korting op pre order games met de code: PREORDER3
Gepost door: Marty84 op 08-10-2021 17:21

In de push notificatie staat alleen dit weekend.

Werkt het alleen op pre orders? Of werkt t ook op normale orders zoals bij de vorige pre order code? Jammer genoeg staan de games die deze maand/vorige maand zijn aangekondigd nog niet op de site.
Marty84
Door Marty84 (2834 reacties) op 08-10-2021 17:50
Bij mij stond er niets bij tot wanneer die geldig is. En de code werkt alleen op pre orders. Heb het op Life is Strange en Metroid Dread getest en bij beide werkt de code dan niet. Dus alleen op pre orders
ktugach
Door ktugach (21138 reacties) op 08-10-2021 17:56
Rol: Administrator
Top, ik maak er even een nieuwsberichtje van
Marty84
Door Marty84 (2834 reacties) op 11-11-2021 10:10
Vandaag €3 korting met de code: SINGLE
Marty84
Door Marty84 (2834 reacties) op 04-03-2022 10:52
€3 korting op alles met kortingcode: "MAART"
Staat alleen geen einddatum bij
Marty84
Door Marty84 (2834 reacties) op 18-03-2022 12:54
Iemand gisteren ook verzendbevestiging gehad van Stranger of Paradise maar dat ie niet ingescanned is in de postnl app? Benieuwd of ie wel vandaag komt
VenusQueenEJ
Door VenusQueenEJ (1493 reacties) op 26-03-2022 15:32
Iemand hier die ook Kirby niet heeft binnen gekregen? Ik heb 'm begin maart besteld en hij zou donderdag verzonden moeten zijn, maar gisteren lag er niets in de brievenbus en nu vandaag helaas alweer niet....
Gamy
Door Gamy (4923 reacties) op 26-03-2022 21:42
Quote:
Iemand hier die ook Kirby niet heeft binnen gekregen? Ik heb 'm begin maart besteld en hij zou donderdag verzonden moeten zijn, maar gisteren lag er niets in de brievenbus en nu vandaag helaas alweer niet....
Gepost door: VenusQueenEJ op 26-03-2022 15:32

Hier wel ontvangen, gisteren. Donderdag e-mail gehad.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 26-03-2022 23:10
Idem: Donderdagmail, vrijdagochtend op de mat.

Had het spel 14 januari ge-preorderd.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door HansjeNL (296 reacties) op 30-03-2022 14:31
Quote:
Iemand hier die ook Kirby niet heeft binnen gekregen? Ik heb 'm begin maart besteld en hij zou donderdag verzonden moeten zijn, maar gisteren lag er niets in de brievenbus en nu vandaag helaas alweer niet....
Gepost door: VenusQueenEJ op 26-03-2022 15:32
Ik heb hetzelfde, mag over 4 werkdagen weer mailen. Als de game er dan niet is dan gaan ze kijken naar een oplossing... Post is net geweest.. WEER niet ontvangen
Door HansjeNL (296 reacties) op 30-03-2022 16:48
Quote:
[..]
Ik heb hetzelfde, mag over 4 werkdagen weer mailen. Als de game er dan niet is dan gaan ze kijken naar een oplossing... Post is net geweest.. WEER niet ontvangen
Gepost door: HansjeNL op 30-03-2022 14:31
In het verleden heb ik een paar orders gehad die een dag verlaat waren, ik wacht nu al sinds vrijdag (donderdag verzonden) op Kirby.
De klantenservice blijft stug vasthouden aan 5 leverdagen wachten en dan starten ze pas een onderzoek en stappen om mij als klant tevreden te stellen. Ik heb begrip voor dat ze het met PostNL willen uitzoeken maar als klant moet ik hier geen last van ondervinden. Ze versturen ook onder Track and Trace dus ik heb nu helemaal 0,0 uitzicht op een oplossing.
Ik vind het persoonlijk super jammer dat ze zo stug vasthouden die 5 dagen, ik heb zo'n 1000 euro uitgegeven bij ze de afgelopen jaren en nooit moeilijk gedaan. Nu heb ik een keer een issue en bijten ze zich vast in een klantonvriendelijke gang van zaken.
Na jaren tevredenheid nu dik teleurgesteld in de (gebrek aan) service.
Door Quetzalcoatl (4999 reacties) op 30-03-2022 17:07
Wauw. Wat is er zo klantonvriendelijk aan om vijf dagen te wachten of PostNL de game nog bezorgt?
EPMD
Door EPMD (7045 reacties) op 30-03-2022 17:10
5 dagen is gewoon de normale gang van zaken. Uiteindelijk is AllYourGames verantwoordelijk. Maar ze zijn ook afhankelijk van een postbedrijf (in dit geval PostNL).

En het komt vaker voor dat post wat later geleverd wordt.

Zou gek zijn als ze na 1 dag meteen een refund zouden geven of een nieuw exemplaar zouden sturen.

Gewoon een paar dagen geduld. Niets mis mee
MaryAnn
Door MaryAnn (1693 reacties) op 30-03-2022 17:34
Ah ik had ook al zo willen reageren, ben blij dat er meer hetzelfde over denken. Ik vind het ook erg voorbarig om het slechte klantenservice te noemen als ze zeggen, geef PostNL nog even de kans om het te bezorgen. Als je zo verlegen zit om het spel, had je beter het zaterdag bij Mediamarkt of andere dichtstbijzijnde winkel moeten halen. Of zoals VenusQueen heeft gedaan, bij bol.com een ander exemplaar bestellen.
Soms zit het leven (en PostNL) tegen
CorePrideX
Door CorePrideX (9800 reacties) op 30-03-2022 17:38
Het is heel irritant als je pakketje niet optijd geleverd word, maar 5 dagen totdat er actie ondernomen word is de standaard.
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
Xor
Door Xor (34660 reacties) op 30-03-2022 17:46
Quote:
5 dagen is gewoon de normale gang van zaken. Uiteindelijk is AllYourGames verantwoordelijk. Maar ze zijn ook afhankelijk van een postbedrijf (in dit geval PostNL).

En het komt vaker voor dat post wat later geleverd wordt.

Zou gek zijn als ze na 1 dag meteen een refund zouden geven of een nieuw exemplaar zouden sturen.

Gewoon een paar dagen geduld. Niets mis mee
Gepost door: EPMD op 30-03-2022 17:10
5 dagen is eigenlijk lang. Vooral als er al dagen voorbij zijn geweest. En ook omdat minimaal 97% van alle post gewoon de volgende dag wordt bezorgd. Tevens is dit niet een bestelling uit het buitenland.

Vergeet ook niet dat dit om een pre-order gaat. Mensen reserveren een exemplaar en verwachten het op de dag van de release of de dag erna. Vorige week vrijdag kwam de game uit. Nu zijn we op woensdag, dus die 5 dagen zijn al voorbij. Als het na 1 week nog steeds niet binnen is, dan moet er dus iets tijdens de verzending mis zijn gegaan. Maar als men nog 5 dagen moet wachten, dan zit men gewoon bijna 2 weken te wachten voor z'n exemplaar.

En als men een week moet wachten om dan te horen "Ja. Hij is kwijt, dus je krijgt je geld terug.", dan kan je naar mijn mening gelijk al zeggen "We storten het geld terug" waarna men de game nog ergens anders kan kopen. Tijd kost geld. En mensen willen niet langer wachten als ze een game willen hebben. Vooral niet als ze hem ergens hebben gereserveerd en er wordt geadverteerd met "Pre-order! Wordt geleverd op de releasedatum *vul datum in*".
Door Quetzalcoatl (4999 reacties) op 30-03-2022 17:56
Werkdagen, Xor. Werkdagen. En er zijn niet ineens 5 extra dagen bij gekomen. Denk om je bloeddruk.
CorePrideX
Door CorePrideX (9800 reacties) op 30-03-2022 18:01
Wilde net zeggen werkdagen maar gelukkig was je me voor
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
Xor
Door Xor (34660 reacties) op 30-03-2022 18:03
Quote:
Werkdagen, Xor. Werkdagen. En er zijn niet ineens 5 extra dagen bij gekomen. Denk om je bloeddruk.
Gepost door: Quetzalcoatl op 30-03-2022 17:56
Donderdag verstuurd.
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Maandag
Dinsdag
Woensdag


4 werkdagen zijn al voorbij. Hansje geeft aan dat hij over 4 werkdagen weer een mail moet sturen. Dat is volgende week. Dus hij moet bijna 2 weken wachten of z'n game nog bezorgd wordt. Als die T&T blijft hangen, dan blijft hij hangen. Heb dat 2x gehad met Bol.com bestellingen. Uiteindelijk erover geklaagd en toen kreeg ik gewoon het aankoopbedrag teruggestort. Daar ben ik niet weken gaan wachten. Want uiteindelijk houdt het op. En als ze nu juist actie ondernemen, verspil ik uiteindelijk minder tijd omdat ik niet nog langer op m'n bestelling moet wachten en gewoon ergens anders de game kan halen.

Alternatieve oplossing: Als men niet kan wachten, de game ergens anders bestellen, wachten wanneer de AYG bestelling uiteindelijk binnen is waarna je deze terugstuurt. Heb even op de site gekeken en zo te zien bieden ze gratis retourneren aan. Maar als ze geen gratis retourneren hadden staan, dan was het een pittige situatie. Want dan moest je voor het terugsturen ook nog betalen.
Door Quetzalcoatl (4999 reacties) op 30-03-2022 18:23
Hansje's verhaal is een beetje onduidelijk. Eerst heeft ie het over 4 werkdagen wachten vanaf vandaag, en daarna weer over 5 werkdagen wachten in totaal.

Ik wil niet doen alsof het niet vervelend is hoor, want dat is het natuurlijk wel. Maar ik zou gewoon na precies een week (morgen dus) even opbellen in plaats van mailen. Mij hebben ze een paar keer prima geholpen bij AYG.

PostNL heeft in mijn regio de vervelende gewoonte om post met track & trace wél altijd op tijd te leveren en post zonder t&t pas dagen later. Als ik daar weleens over opbel gaat het weer een paar weken goed, en daarna weer hetzelfde verhaal. Post opsparen en maar 1 keer in de week lopen is natuurlijk een stuk minder vermoeiend dan elke dag dezelfde ronde lopen.
[Begin]  |2|3|4|5|6|7|8(14)  [Eind]