Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Wehkamp

[Begin]  |271|272|273|274|275|276|277(296)  [Eind]
Xor
Door Xor (34821 reacties) op 20-10-2017 16:43
Quote:
Tsk. Iemand nog iets voor elkaar gekregen? Anders misschien bellen?
Gepost door: Kimbolie12 op 20-10-2017 16:35
Op Facebook klagen? En dan zeggen 'Wat? Ik probeer APPKORTING via de app in te voeren. Maar het werkt gewoon niet. Erg jammer, want ik wou namelijk iets kopen.'.

En anders (opnieuw?) een mailtje sturen, maar dan jouw verhaal anders verwoorden zodat het overkomt dat jij het iedere keer hebt geprobeerd, maar het werkt niet. Iets met omlullen ofzo, lol. En gebruik geen referenties naar andere websites, want dan zeggen ze gelijk dat je geen recht hebt op een korting.

En je kan nog effect erin gooien met dat je dit onacceptabel + ronduit vreemd vindt dat de code niet werkt, want *ik ben jaren klant smoes*.
ktugach
Door ktugach (21164 reacties) op 20-10-2017 16:44
Rol: Administrator
Jongens en meisjes, geen namen van mensen plaatsen en niet zo zeuren, korting is geen recht ofzo hoor, ze mogen zelf bepalen wie ze wel of geen korting geven.
Xor
Door Xor (34821 reacties) op 20-10-2017 16:46
Quote:
Jongens en meisjes, geen namen van mensen plaatsen en niet zo zeuren, korting is geen recht ofzo hoor, ze mogen zelf bepalen wie ze wel of geen korting geven.
Gepost door: ktugach op 20-10-2017 16:44
Net als dat men zelf ook mag bepalen wanneer men wel of niet recht heeft op een korting. Want ja. 'Ik ben jarenlang klant', lol.
Door Userverwijderd79 (2732 reacties) op 20-10-2017 16:50
Quote:
Jongens en meisjes, geen namen van mensen plaatsen en niet zo zeuren, korting is geen recht ofzo hoor, ze mogen zelf bepalen wie ze wel of geen korting geven.
Gepost door: ktugach op 20-10-2017 16:44
Ja dikke doei zeg
Kimbolie12
Door Kimbolie12 (2395 reacties) op 20-10-2017 16:52
Ik snap dat ze zelf mag bepalen wie je korting geeft, ik vindt het alleen niet echt eerlijk dat niet alle klanten korting krijgen. Dat is net alsof je een winkel binnen loopt en ze delen waardebonnen uit maar alleen aan een paar klanten die ze dan uitkiezen. Leuk voor die klanten maar de rest loopt zonder aankoop weer teleurgesteld weg. Ik wilde alleen monster hunter stories bestellen voor €32,50, zo absurd laag is dat nog niet eens. Maar voor €37.50 bestel ik hem wel ergens anders.
Obleon
Door Obleon (3804 reacties) op 20-10-2017 16:54
Quote:
[..]
Ja dikke doei zeg
Gepost door: Yue op 20-10-2017 16:50

Waar staat in de wet dat ze dit niet mogen? ik ben het met je eens dat het oneerlijk overkomt maar het gebeurd al jaren helaas

Heb zelf 2 mails gekregen gister voor fashion en vandaag weer 1 voor fashion geen sint voor mij haha
Swift
Door Swift (12216 reacties) op 20-10-2017 16:56
Quote:
Jongens en meisjes, geen namen van mensen plaatsen en niet zo zeuren, korting is geen recht ofzo hoor, ze mogen zelf bepalen wie ze wel of geen korting geven.
Gepost door: ktugach op 20-10-2017 16:44

Sorry chef, zal het niet meer doen.

Theecornerkiller
ktugach
Door ktugach (21164 reacties) op 20-10-2017 16:56
Rol: Administrator
Ik snap dat jullie voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar een bedrijf mag toch echt zelf weten wie ze wel en wie ze niet korting willen geven en welke regels ze daarvoor maken. Soms alleen voor nieuwe klanten (net als bijvoorbeeld nutsbedrijven en telecomaanbieders) en soms alleen voor bestaande klanten. Dan ga je toch niet zitten zeuren? En dat er uit coulance bepaalde mensen alsnog een code krijgen en dat er daarna een grens wordt getrokken als er 100 man aan komen rennen is toch ook niet raar?

Dus genoeg met klagen hier.
EPMD
Door EPMD (7063 reacties) op 20-10-2017 16:56
Quote:
Jongens en meisjes, geen namen van mensen plaatsen en niet zo zeuren, korting is geen recht ofzo hoor, ze mogen zelf bepalen wie ze wel of geen korting geven.
Gepost door: ktugach op 20-10-2017 16:44

Er heten wel meer mensen Emiel, Jan of Piet hoor
We zetten er geen achternaam bij ofzo.

Maak me zelf niet zo druk. Heb in totaal €30 gratis korting.

Blijf het alleen wel erg vaag vinden hoe random het is.

Mijn vriendin heeft 4 jaar terug een skipak gekocht. Voor de rest nooit meer wat besteld bij Wehkamp. En zij krijgt ook gewoon een sinterklaas kaart.

En mensen die vaker wat bestellen krijgen niks.


Xor
Door Xor (34821 reacties) op 20-10-2017 16:58
Quote:
[..]

Waar staat in de wet dat ze dit niet mogen? ik ben het met je eens dat het oneerlijk overkomt maar het gebeurd al jaren helaas

Heb zelf 2 mails gekregen gister voor fashion en vandaag weer 1 voor fashion geen sint voor mij haha
Gepost door: Obleon op 20-10-2017 16:54
Gewoon een klachtmail sturen met waarom je 2x een fashion mail hebt ontvangen terwijl iedereen een SINT2017 mail hebben ontvangen + dat je dit onacceptabel vindt. En zet er ook nog bij dat je 'jarenlang klant bent' voor wat extra effect.
Swift
Door Swift (12216 reacties) op 20-10-2017 16:58
Ik denk dat ze "koude" klanten zo proberen warm te maken, en warme klanten die zijn al "warm" dus ja ....ooit iets over opgevangen bij marketing.
Theecornerkiller
Obleon
Door Obleon (3804 reacties) op 20-10-2017 17:01
Quote:
[..]
Gewoon een klachtmail sturen met waarom je 2x een fashion mail hebt ontvangen terwijl iedereen een SINT2017 mail hebben ontvangen + dat je dit onacceptabel vindt. En zet er ook nog bij dat je 'jarenlang klant bent' voor wat extra effect.
Gepost door: Xor op 20-10-2017 16:58

Ik zat er idd over na te denken haha maar doe het toch maar niet.
Ik heb laatst ook al 20 euro gehad voor mn snes mini vanwege de doos terwijl andere mensen maar 10 of 15 kregen enja hoe minder je besteld hoe meer codes zo gaat dat wel bij meer bedrijven
Sefirosu
Door Sefirosu (291 reacties) op 20-10-2017 18:13
Zou iemand die de SINT2017 code via post/mail heeft ontvangen hiervan een foto of screen kunnen plaatsen?
.
Door Sedition (108 reacties) op 20-10-2017 18:19
De laatste mail van wehkamp kwam vandaag met hun FASHION code. Kan me niet voorstellen dat er al een sintcode rondgaat. Ordinaire aandachtvragerij denk ik, niks meer dan dat.
EPMD
Door EPMD (7063 reacties) op 20-10-2017 18:25
Quote:
Zou iemand die de SINT2017 code via post/mail heeft ontvangen hiervan een foto of screen kunnen plaatsen?
Gepost door: Sefirosu op 20-10-2017 18:13



@Sedition
Er zijn momenteel zelfs 3 codes acties "Appkorting" is er ook nog.
En als je 1 bestelling bij Wehkamp hebt geplaatst als nieuwe klant. Kun je ook gebruik maken van de code "welkom"

Alles is stappelbaar.

Bij de Mediamarkt zijn ze niet gek. Bij Wehkamp blijkbaar wel.
Sefirosu
Door Sefirosu (291 reacties) op 20-10-2017 19:01
Mijn dank is groot EPMD
.
Door Userverwijderd79 (2732 reacties) op 20-10-2017 19:24
Ik had nog een hele aardig jongen, ik kreeg een cadeaubon voor die niet werkende sint code
Door Userverwijderd81 (0 reacties) op 20-10-2017 19:34
Quote:
Ik denk dat ze "koude" klanten zo proberen warm te maken, en warme klanten die zijn al "warm" dus ja ....ooit iets over opgevangen bij marketing.
Gepost door: Swift op 20-10-2017 16:58

Focus ligt altijd op nieuwe klanten. Bestaande klanten zijn al binnen namelijk. Al 8 jaar klant en 1x een code ontvangen. 1x.....

Jopvdsteen
Door Jopvdsteen (3218 reacties) op 21-10-2017 11:31
Erg raar beleid daar bij de Wehkamp.
Hoe ze de ene klant anders behandelen dan de andere en daarover op de supportchat ook nog over liegen
- Run the world
LostBoyNL
Door LostBoyNL (1635 reacties) op 21-10-2017 11:37
Quote:
[..]

Focus ligt altijd op nieuwe klanten. Bestaande klanten zijn al binnen namelijk. Al 8 jaar klant en 1x een code ontvangen. 1x.....


Gepost door: AnubisNefer op 20-10-2017 19:34

Die sint code is juist voor bestaande klanten. Denk alleen voor bestaande klanten die niet zo lang geleden een bestelling hebben gedaan.
[Begin]  |271|272|273|274|275|276|277(296)  [Eind]