"Wilt u na ontvangst van het spel reageren op deze e-mail, zodat ik de prijs van de factuur voor u kan aanpassen? "
Toch raar dat ze de prijs niet meteen kunnen aanpassen...
Hopelijk wordt dit geen verhaal zoals bij ThaBen.
XBL: iWitness NL PSN: iWitness_NL
Quote:
Iemand ervaringen met hoe Wehkamp grote pakketten verstuurd? Zojuist hier SSBU Limited Edition besteld (omdat hij eindelijk weer ergens te bestellen viel überhaupt), maar eigenlijk voorafgaand niet meer aan gedacht over hoe ze met pakketten omgaan en al wel met ideal betaald...
Gepost door: MajorThom op 01-09-2018 10:30
Gepost door: MajorThom op 01-09-2018 10:30
Zoals ik net in een ander topic zag:
Maar serieus: het is heel wisselend, van enorme dozen, papieren zakken tot gewoon een sticker op de productdoos. En vaak ook gewoon goed verpakt, maar daar hoor je niets over
Ergste wat ik bij Wehkamp heb meegemaakt, is dat mijn PS4 destijds niet in een verzenddoos is verstuurd. Werd gewoon in de PS4 doos verzonden. Dus iedereen kon zien dat ik een PS4 had besteld.
Bestel vaak online, maar nog nooit zoiets raars meegemaakt. Wonder boven wonder was de PS4 doos nog gewoon heel. Maar consoles bestel ik nooit meer bij Wehkamp.
Voor de rest sturen ze kleine producten (die in de brievenbus passen) vaak in veels te grote dozen.
Een paar weken later verzenden ze het wel in een kleine doos, en doen ze het gewoon in de brievenbus.
Dus ja, het is een beetje een gok. Ga niet lopen roepen dat Wehkamp een slechte webshop is. Maar het verpakken kan imo wel een stuk beter.
Heb wel eens 2x limited edition van mario maker gekocht die hobbelen en rollend in 1 zak zaten dus meteen retour mochten
Stickers op verpakking zonder doos heb ik ook al een paar keer gehad
Dus als het collectie is of kwetsbaar zou ik er niet bestellen
Hebben we het nog niet eens over hun bezorg service gehad die alles voor de deur legt als je niet thuis bent.... Ja echt
Ik had nog een cadeaubon. En ik zag een leuke Adidas schoen in de aanbieding. Ik dacht, nah ja waarom niet.
Krijg ik gewoon een blanco schoenendoos met een elastiek eromheen. Schoenen waren wel nieuw (kaartjes zaten er nog aan). Maar ik denk dat iemand anders deze schoen zonder originele doos heeft geretourneerd.
Weet anders ook niet hoe dit kan.
Meer mensen dit meegemaakt hebben met schoenen ?
Weet voor de volgende keer dat ik in ieder geval geen schoenen meer ga kopen bij Wehkamp.
Rare webshop Wehkamp.
Slaat toch nergens op, de vrouw koopt veel kleding en ja met verkeerde maten retour je wel eens wat. Ook hebben ze de laatste 3 orders hier zelf retour gedaan wegens de verkeerde Eurosparen codes.
Quote:
80% is wel meer dan 'wel eens wat' Ik kan het wel begrijpen.
(Image)Slaat toch nergens op, de vrouw koopt veel kleding en ja met verkeerde maten retour je wel eens wat. Ook hebben ze de laatste 3 orders hier zelf retour gedaan wegens de verkeerde Eurosparen codes.
Gepost door: LostBoyNL op 19-12-2018 16:16
Gepost door: LostBoyNL op 19-12-2018 16:16
Edit: haha, wauw Nickachu, telepathie
stan loona
Scheelt dat die van mij haar kleding online koopt bij de C&A en de H&M. Als het niet goed is brengt ze het naar de winkel en krijgt ze direct mijn geld terug.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Ja dat snap ik ook niet, een achteraf betaling annuleren is toch makkelijker dan een iDEAL betaling terug storten? Het waren trouwens 5 orders die ze zelf retour hebben gestuurd door verkeerde Eurosparen codes. Ja vrouw vind Wehkamp makkelijk, omdat ze de retouren gratis bij je ophalen.
Weet niet waar ze meer tijd aan kwijt zijn; Achteraf betalingen van orders die retour komen te annuleren of betalingen van orders verwerken, kasboek bijwerken, de order die net verwerkt is ontvang je retour, geld terug boeken, kasboek weer bijwerken, mailcontact onderhouden met de klant die elke dag vraagt waar zijn geld blijft, status checken van terug schrift, klant mailen en memes ontvangen met 'Wehkamp is duur! Verzendkosten WTF?'
Scheelt dat die van mij haar kleding online koopt bij de C&A en de H&M. Als het niet goed is brengt ze het naar de winkel en krijgt ze direct mijn geld terug.
Gepost door: DaggieWaggie op 19-12-2018 16:28
Scheelt dat die van mij haar kleding online koopt bij de C&A en de H&M. Als het niet goed is brengt ze het naar de winkel en krijgt ze direct mijn geld terug.
Gepost door: DaggieWaggie op 19-12-2018 16:28
Kon ik de mail van BOL met een bedankje van Rudolph het rendier toch meer waarderen.
Quote:
Precies dit^
[..]
80% is wel meer dan 'wel eens wat' Ik kan het wel begrijpen.
Gepost door: Nickachu op 19-12-2018 16:22
80% is wel meer dan 'wel eens wat' Ik kan het wel begrijpen.
Gepost door: Nickachu op 19-12-2018 16:22
in het nieuws was. Dus misschien mogen we naast een hogere energierekening, hogere boodschapkosten en hogere ziektekosten ook de retour kosten voortaan standaard betalen.
|||Spoiler||| Had het zelf op de radio gehoord, maar schijnbaar had de staatsomroep zoveel geld over dat ze het nodig vonden om dit item een stuk geiler te maken door er een app omheen te bouwen. Weet je tenminste waar je belasting voor betaald |||Spoiler|||.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Was misschien ook wel een klein beetje te verwachten aangezien deze week het ook al |||Spoiler||| Had het zelf op de radio gehoord, maar schijnbaar had de staatsomroep zoveel geld over dat ze het nodig vonden om dit item een stuk geiler te maken door er een app omheen te bouwen. Weet je tenminste waar je belasting voor betaald |||Spoiler|||.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Weet niet waar ze meer tijd aan kwijt zijn; Achteraf betalingen van orders die retour komen te annuleren of betalingen van orders verwerken, kasboek bijwerken, de order die net verwerkt is ontvang je retour, geld terug boeken, kasboek weer bijwerken, mailcontact onderhouden met de klant die elke dag vraagt waar zijn geld blijft, status checken van terug schrift, klant mailen en memes ontvangen met 'Wehkamp is duur! Verzendkosten WTF?'
Scheelt dat die van mij haar kleding online koopt bij de C&A en de H&M. Als het niet goed is brengt ze het naar de winkel en krijgt ze direct mijn geld terug.
Gepost door: DaggieWaggie op 19-12-2018 16:28
Scheelt dat die van mij haar kleding online koopt bij de C&A en de H&M. Als het niet goed is brengt ze het naar de winkel en krijgt ze direct mijn geld terug.
Gepost door: DaggieWaggie op 19-12-2018 16:28
De reden is dat retouren ook gewoon Wehkamp (en andere webshops) veel tijd en geld kost. Wanneer je vooraf moet betalen wordt de klant veel selectiever qua bestelling (want die heeft immers geen zin om 1000 euro vooraf te betalen of simpelweg niet op de rekening staan) en zal dus naar alle waarschijnlijkheid ook procentueel minder retouren.
Aan de ene kant heeft Wehkamp wel jarenlang aangeraden om dubbele maten te bestellen, inmiddels is dat beleid veranderd. Door je maatgegevens in te voeren geeft de site nu aan welke maat bij je past, en dat kan per merk een andere maat zijn. Dat werkt redelijk goed.
80% retouren overall is natuurlijk ook wel erg veel.
Edit: even gekeken bij mijzelf, qua artikelkosten heb ik circa 55% teruggestuurd, qua artikelen 45%. Geen idee waar ze naar kijken.
Edit 2: dit staat op wehkamp:
Quote:
Als je veel retourneert
Heb je meer dan 80% van je aankopen* geretourneerd? Dan kun je helaas niet kiezen voor Achteraf betalen in onze kassa. Je kunt natuurlijk wel je bestelling afrekenen met een van de andere betaalwijzen. Zodra je retourpercentage onder de 80% komt, kun je weer gebruikmaken van Achteraf betalen. Je ontvangt dan natuurlijk ook een mailtje van ons, zodat je meteen weet waar je aan toe bent.
*Het gaat hier om het retourneren van meer dan 80% van je aankopen in de afgelopen 12 maanden.
Heb je meer dan 80% van je aankopen* geretourneerd? Dan kun je helaas niet kiezen voor Achteraf betalen in onze kassa. Je kunt natuurlijk wel je bestelling afrekenen met een van de andere betaalwijzen. Zodra je retourpercentage onder de 80% komt, kun je weer gebruikmaken van Achteraf betalen. Je ontvangt dan natuurlijk ook een mailtje van ons, zodat je meteen weet waar je aan toe bent.
*Het gaat hier om het retourneren van meer dan 80% van je aankopen in de afgelopen 12 maanden.