Quote:
Zijn er veel aanmeldingen voor de afdeling ondergoed?
Wehkamp heeft ook serieus mensen in dienst die aan geretourneerde kleren gaan ruiken om te controleren of het niet gedragen is True story!
Gepost door: Smocho op 20-12-2018 09:08
Gepost door: Smocho op 20-12-2018 09:08
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
[..]
Zijn er veel aanmeldingen voor de afdeling ondergoed?
Gepost door: DaggieWaggie op 20-12-2018 09:19
Zijn er veel aanmeldingen voor de afdeling ondergoed?
Gepost door: DaggieWaggie op 20-12-2018 09:19
Voor iemand met ruime ervaring en aangeboren talent voor het ruiken aan slipjes is er vast altijd ruimte voor een oriënterend gesprek.
Quote:
[..]
Nah. Ze hebben hier al genoeg gebruikers over de zeik gekregen. Amiibo die in zakken worden bezorgd, stickers die op de doos van een console of collectors edition wordt geplakt en zonder enige verpakking met de bezorger wordt meegegeven, een videospel die makkelijk in een envelop past in een veels te grote doos leveren.
Ik moet wel in een hele gekke bui zijn om daar wat te bestellen. Genoeg goedkopere alternatieven die zorgen dat de spullen wel goed aankomen.
Gepost door: DaggieWaggie op 20-12-2018 08:55
Nah. Ze hebben hier al genoeg gebruikers over de zeik gekregen. Amiibo die in zakken worden bezorgd, stickers die op de doos van een console of collectors edition wordt geplakt en zonder enige verpakking met de bezorger wordt meegegeven, een videospel die makkelijk in een envelop past in een veels te grote doos leveren.
Ik moet wel in een hele gekke bui zijn om daar wat te bestellen. Genoeg goedkopere alternatieven die zorgen dat de spullen wel goed aankomen.
Gepost door: DaggieWaggie op 20-12-2018 08:55
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt maar dat zijn wel legitieme redenen inderdaad. Zag onlangs nog een documantaire van tegenlicht mbt amazon. Kan mij niet voorstellen dat de bezorgers altijd gemotiveerd zullen zijn om alles netjes te doen gezien de semi uitbuiting.
Is dit iets om bij de pricewatch te vermelden?
Erg onhandig namelijk als je niet thuis bent en er vanuit gaat dat jouw game op de mat ligt of in jouw postvak zit wanneer je thuis komt.
-
Quote:
Wehkamp verstuurd Nintendo Switch games altijd als postpakket waar voor getekend dient te worden. Dus geen brievenbuspost.
Is dit iets om bij de pricewatch te vermelden?
Erg onhandig namelijk als je niet thuis bent en er vanuit gaat dat jouw game op de mat ligt of in jouw postvak zit wanneer je thuis komt.
Gepost door: Sezpey op 27-07-2019 14:23
Is dit iets om bij de pricewatch te vermelden?
Erg onhandig namelijk als je niet thuis bent en er vanuit gaat dat jouw game op de mat ligt of in jouw postvak zit wanneer je thuis komt.
Gepost door: Sezpey op 27-07-2019 14:23
Zeker niet altijd, vaak genoeg gewoon in de bus en ook regelmatig als pakket, wisselt enorm.
Denk niet dat het speciaal vermeld moet worden bij de prijzen. Kan ook allerlei andere kritieken/opmerkingen bedenken die ik bij andere winkels zou willen zien, maar dat wordt dan ook een zooitje.
Je zou een shopsurvey kunnen achterlaten, dan kan je het daar ook nog ff kwijt...
🇺🇦 💙💛
Bij Bol en MM zeker, heb onlangs nog losse games voor budgetprijzen (<20) ontvangen in veel te grote dozen. En bij Wehkamp ook volgens mij, ene keer in doos andere keer in zak, soms tekenen/soms niet.
Ik vind het wel fijn trouwens, als het in een doos komt, minder kans op beschadigingen. En bij Bol en Wehkamp kun je kiezen wanneer het bezorgd wordt, dan kies ik gewoon een tijdvak waarin ik zeker thuis ben... (Bij MM kan je ook de datum kiezen dacht ik, maar ik ben nu al bijna 3 weken aan het wachten op games die "volgende dag in huis" zouden zijn )
🇺🇦 💙💛
Quote:
Bijzondere loterij-constructie dan die Wehkamp hanteert.[..]
Zeker niet altijd, vaak genoeg gewoon in de bus en ook regelmatig als pakket, wisselt enorm.
Gepost door: ktugach op 27-07-2019 14:41
Zeker niet altijd, vaak genoeg gewoon in de bus en ook regelmatig als pakket, wisselt enorm.
Gepost door: ktugach op 27-07-2019 14:41
Kan er bij hun algemene voorwaarden ook verder niets over vinden (wanneer wel, niet, etc). Telefonische klantenservice geeft aan dat de norm voor games brievenbuspost is. De term norm is een relatief begrip.
-
Had van te voren gecontacteerd (en ook erna) via Twitter om te vragen of de editie kon verstuurd worden in een doos (na aanvang van berichten rondom schade omdat het als brievenbus-pakket werd geleverd bij Bol). Als daar eventuele kosten aan verbonden waren wilde ik deze eventueel wel vergoeden, geen punt voor goede service lijkt mij.
Daarnaast bleef er voor en op de dag van de release staan dat het nog 3 weken kan duren. Wat ik erg raar vond. Toen werd er mij op Twitter verteld dat de release dag van de game was opgeschoven naar 3 weken. Dus ik weer vertellen dat dat niet kon en al meerdere 'm thuis al hadden en via de website van Nintendo laten zien dat de releasedatum gisteren was. + Dat de normale versie op hun eigen website wel op die dag stond.
Dan gooien ze de schuld op DHL dat het hun schuld is dat de game vertraagd is. Uhmmm.. Waarom heb ik dan nooit een DHL Track and Trace code gekregen? Ja, dat is niet ons probleem zei Wehkamp. Nou ik weer aandringen dat dit me erg sterk lijkt dat het DHL haar schuld is. Kwamen ze later aan: ''oh wij hebben ook nog geen track and trace code dus kunnen geen tijdvak zien''.
Nou na nog een paar berichten heen en weer blijkt dat het spel nooit naar DHL is verstuurd en dat door extreem hoge vraag het spel niet kan geleverd worden. Maar zeiden ze als je even geduld hebt hopen we op een nieuwe lading.
Tja nieuwe lading.. daar heb ik niet meer zoveel vertrouwen in nadat mij werd verteld dat het pakket toch was verstuurd. Ik neem aan als iets een ''limited edition'' heet er niet echt een extra lading komt zomaar, als dat wel zo is zal deze ''extreem hoge'' vraag nooit met die nieuwe lading verholpen worden.
Quote:
Heeft er iemand ook problemen met zijn of haar bestelling van de limited edition van Fire Emblem Three Houses?
Had van te voren gecontacteerd (en ook erna) via Twitter om te vragen of de editie kon verstuurd worden in een doos (na aanvang van berichten rondom schade omdat het als brievenbus-pakket werd geleverd bij Bol). Als daar eventuele kosten aan verbonden waren wilde ik deze eventueel wel vergoeden, geen punt voor goede service lijkt mij.
Daarnaast bleef er voor en op de dag van de release staan dat het nog 3 weken kan duren. Wat ik erg raar vond. Toen werd er mij op Twitter verteld dat de release dag van de game was opgeschoven naar 3 weken. Dus ik weer vertellen dat dat niet kon en al meerdere 'm thuis al hadden en via de website van Nintendo laten zien dat de releasedatum gisteren was. + Dat de normale versie op hun eigen website wel op die dag stond.
Dan gooien ze de schuld op DHL dat het hun schuld is dat de game vertraagd is. Uhmmm.. Waarom heb ik dan nooit een DHL Track and Trace code gekregen? Ja, dat is niet ons probleem zei Wehkamp. Nou ik weer aandringen dat dit me erg sterk lijkt dat het DHL haar schuld is. Kwamen ze later aan: ''oh wij hebben ook nog geen track and trace code dus kunnen geen tijdvak zien''.
Nou na nog een paar berichten heen en weer blijkt dat het spel nooit naar DHL is verstuurd en dat door extreem hoge vraag het spel niet kan geleverd worden. Maar zeiden ze als je even geduld hebt hopen we op een nieuwe lading.
Tja nieuwe lading.. daar heb ik niet meer zoveel vertrouwen in nadat mij werd verteld dat het pakket toch was verstuurd. Ik neem aan als iets een ''limited edition'' heet er niet echt een extra lading komt zomaar, als dat wel zo is zal deze ''extreem hoge'' vraag nooit met die nieuwe lading verholpen worden.
Gepost door: SenpaiSpirit op 27-07-2019 22:37
Had van te voren gecontacteerd (en ook erna) via Twitter om te vragen of de editie kon verstuurd worden in een doos (na aanvang van berichten rondom schade omdat het als brievenbus-pakket werd geleverd bij Bol). Als daar eventuele kosten aan verbonden waren wilde ik deze eventueel wel vergoeden, geen punt voor goede service lijkt mij.
Daarnaast bleef er voor en op de dag van de release staan dat het nog 3 weken kan duren. Wat ik erg raar vond. Toen werd er mij op Twitter verteld dat de release dag van de game was opgeschoven naar 3 weken. Dus ik weer vertellen dat dat niet kon en al meerdere 'm thuis al hadden en via de website van Nintendo laten zien dat de releasedatum gisteren was. + Dat de normale versie op hun eigen website wel op die dag stond.
Dan gooien ze de schuld op DHL dat het hun schuld is dat de game vertraagd is. Uhmmm.. Waarom heb ik dan nooit een DHL Track and Trace code gekregen? Ja, dat is niet ons probleem zei Wehkamp. Nou ik weer aandringen dat dit me erg sterk lijkt dat het DHL haar schuld is. Kwamen ze later aan: ''oh wij hebben ook nog geen track and trace code dus kunnen geen tijdvak zien''.
Nou na nog een paar berichten heen en weer blijkt dat het spel nooit naar DHL is verstuurd en dat door extreem hoge vraag het spel niet kan geleverd worden. Maar zeiden ze als je even geduld hebt hopen we op een nieuwe lading.
Tja nieuwe lading.. daar heb ik niet meer zoveel vertrouwen in nadat mij werd verteld dat het pakket toch was verstuurd. Ik neem aan als iets een ''limited edition'' heet er niet echt een extra lading komt zomaar, als dat wel zo is zal deze ''extreem hoge'' vraag nooit met die nieuwe lading verholpen worden.
Gepost door: SenpaiSpirit op 27-07-2019 22:37
Heb die van mij vorige maand ergens besteld toen die ineens weer online kwam, stond tot dag voor release ook iets over 3 weken leveren.
Maar heb hem gewoon netjes op release binnen gehad.
Bow ties are cool.
Quote:
Volgens mij is het gewoon random.... hangt er vanaf wie het inpakt...
Bij Bol en MM zeker, heb onlangs nog losse games voor budgetprijzen (<20) ontvangen in veel te grote dozen. En bij Wehkamp ook volgens mij, ene keer in doos andere keer in zak, soms tekenen/soms niet.
Ik vind het wel fijn trouwens, als het in een doos komt, minder kans op beschadigingen. En bij Bol en Wehkamp kun je kiezen wanneer het bezorgd wordt, dan kies ik gewoon een tijdvak waarin ik zeker thuis ben... (Bij MM kan je ook de datum kiezen dacht ik, maar ik ben nu al bijna 3 weken aan het wachten op games die "volgende dag in huis" zouden zijn )
Gepost door: UltraTiger op 27-07-2019 15:03
Bij Bol en MM zeker, heb onlangs nog losse games voor budgetprijzen (<20) ontvangen in veel te grote dozen. En bij Wehkamp ook volgens mij, ene keer in doos andere keer in zak, soms tekenen/soms niet.
Ik vind het wel fijn trouwens, als het in een doos komt, minder kans op beschadigingen. En bij Bol en Wehkamp kun je kiezen wanneer het bezorgd wordt, dan kies ik gewoon een tijdvak waarin ik zeker thuis ben... (Bij MM kan je ook de datum kiezen dacht ik, maar ik ben nu al bijna 3 weken aan het wachten op games die "volgende dag in huis" zouden zijn )
Gepost door: UltraTiger op 27-07-2019 15:03
Bij voorkeur bestel ik ALLES bij Wehkamp, of is het daar ook 5 euro duurder. Meerdere keren meegemaakt bij BOL dat de doos er gewoon niet meer uitzag, zoals de hoeken helemaal ingedeukt of stikkers die er maar klakkeloos waren opgeplakt.
Bij Wehkamp is het inpak proces ook bijna volledig geautomatiseerd.
01011001 01001111 01001100 01001111
Quote:
Vertel dat maar aan de mensen die een (S)NES mini gekocht hadden bij Wehkamp, daar heeft dat geautomatiseerde systeem ook prima gewerkt. Daar is gewoon een verzendsticker op de originele doos geplakt en hoppa zo op de post gegaan. Zo foutloos is dat echt niet. Ik vind Bol ook helemaal niet goed, CE's haal ik daar ook nooit meer.
[..]
Bij voorkeur bestel ik ALLES bij Wehkamp, of is het daar ook 5 euro duurder. Meerdere keren meegemaakt bij BOL dat de doos er gewoon niet meer uitzag, zoals de hoeken helemaal ingedeukt of stikkers die er maar klakkeloos waren opgeplakt.
Bij Wehkamp is het inpak proces ook bijna volledig geautomatiseerd.
Gepost door: Multimediaknaller op 28-07-2019 10:15
Bij voorkeur bestel ik ALLES bij Wehkamp, of is het daar ook 5 euro duurder. Meerdere keren meegemaakt bij BOL dat de doos er gewoon niet meer uitzag, zoals de hoeken helemaal ingedeukt of stikkers die er maar klakkeloos waren opgeplakt.
Bij Wehkamp is het inpak proces ook bijna volledig geautomatiseerd.
Gepost door: Multimediaknaller op 28-07-2019 10:15
Quote:
[..]
Heb die van mij vorige maand ergens besteld toen die ineens weer online kwam, stond tot dag voor release ook iets over 3 weken leveren.
Maar heb hem gewoon netjes op release binnen gehad.
Gepost door: Y2Jordy op 27-07-2019 23:18
Heb die van mij vorige maand ergens besteld toen die ineens weer online kwam, stond tot dag voor release ook iets over 3 weken leveren.
Maar heb hem gewoon netjes op release binnen gehad.
Gepost door: Y2Jordy op 27-07-2019 23:18
Zelf heb ik het spel ook vorige maand gekocht, maargoed denk dat er flink iets mis is in het systeem netzoals bij Mediamarkt als ik het hoor. Ben tenminste blij dat ik hem via een winkel in de stad heb kunnen vinden. Bedankt voor je reactie in ieder geval.
Quote:
We mailen je omdat retourneren bij Wehkamp iets gaat veranderen. Retourneren blijft gratis: je kunt je retour nog steeds gratis afgeven bij ieder DHL-punt in Nederland, waar je ook bent. Het laten ophalen van je retour kost vanaf 12 november 2.95 per ophaalafspraak. Dit geldt natuurlijk niet voor grote artikelen zoals meubels: die blijven we gratis bij je thuis ophalen.
Laat je je retouren graag thuis ophalen?
Je hebt het afgelopen jaar je retour(en) thuis laten ophalen. Wil je hier vaker gebruik van maken? Dan ben je voordeliger uit met de extra optie ophalen plus:
Ophalen plus - 5.95 per jaar
1 jaar lang gratis je retouren thuis laten ophalen
Met de voordelen die je nu al gewend bent:
✓ keuze uit 2 tijdvakken
✓ ook ‘s avonds en op zaterdag
Je kunt ophalen plus vanaf 12 november kiezen als je een nieuwe retour aanmeldt, of via Gegevens & voorkeuren in Mijn wehkamp.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp
Laat je je retouren graag thuis ophalen?
Je hebt het afgelopen jaar je retour(en) thuis laten ophalen. Wil je hier vaker gebruik van maken? Dan ben je voordeliger uit met de extra optie ophalen plus:
Ophalen plus - 5.95 per jaar
1 jaar lang gratis je retouren thuis laten ophalen
Met de voordelen die je nu al gewend bent:
✓ keuze uit 2 tijdvakken
✓ ook ‘s avonds en op zaterdag
Je kunt ophalen plus vanaf 12 november kiezen als je een nieuwe retour aanmeldt, of via Gegevens & voorkeuren in Mijn wehkamp.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp
Vond dat gratis ophalen juist één van de voordelen bij Wehkamp.
Quote:
hoezo je kan toch wel ff de moeite nemen om het te dumpen bij een postkantoor tijdens de wekelijkse boodschappen ?
[..]
Vond dat gratis ophalen juist één van de voordelen bij Wehkamp.
Gepost door: LostBoyNL op 11-10-2019 12:25
Vond dat gratis ophalen juist één van de voordelen bij Wehkamp.
Gepost door: LostBoyNL op 11-10-2019 12:25
Ik heb zin in watermeloen soep