Quote:
Ik heb bij bol die PDP Switch pro controller gekocht en tot mijn verbazing werden er twee geleverd terwijl ik er maar één besteld heb. Ook de factuur zegt 1 en de prijs is ook voor 1. Nu zit ik een beetje in moraal dilemma. Wat zullen jullie doen?
Gepost door: Davey666 op 26-06-2019 10:02
Gepost door: Davey666 op 26-06-2019 10:02
Een retour sturen, de ander houden
Quote:
Ik heb bij bol die PDP Switch pro controller gekocht en tot mijn verbazing werden er twee geleverd terwijl ik er maar één besteld heb. Ook de factuur zegt 1 en de prijs is ook voor 1. Nu zit ik een beetje in moraal dilemma. Wat zullen jullie doen?
Gepost door: Davey666 op 26-06-2019 10:02
Gepost door: Davey666 op 26-06-2019 10:02
Dat ga je serieus hier vragen?
|||Spoiler||| De ene op Marktplaats gooien natuurlijk! |||Spoiler|||
|||Spoiler||| Nee gewoon netjes terugsturen |||Spoiler|||
Zou misschien iets anders kunnen zijn als het een game of zo is waar je aan het duplicate niets hebt.
Quote:
Ik heb bij bol die PDP Switch pro controller gekocht en tot mijn verbazing werden er twee geleverd terwijl ik er maar één besteld heb. Ook de factuur zegt 1 en de prijs is ook voor 1. Nu zit ik een beetje in moraal dilemma. Wat zullen jullie doen?
Gepost door: Davey666 op 26-06-2019 10:02
Gepost door: Davey666 op 26-06-2019 10:02
Komt door de 1+1 gratis actie op alle controllers.
Het is zeker hun fout, maar om daar dan op deze manier van te profiteren zou ik zelf niet prettig vinden.
PSN/Steam: jeroendewaal
Quote:
Ik las x + x gratis. Is de Media Markt actie begonnen?
Komt door de 1+1 gratis actie op alle controllers.
Gepost door: LostBoyNL op 26-06-2019 10:35
Gepost door: LostBoyNL op 26-06-2019 10:35
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Melden heeft weinig zin, omdat de koppeling tussen de financiële en voorraadadministratie voor één controller weg is. Dat kunnen ze dan niet meer corrigeren. Ze hebben n 'ghost' product gecreëerd op deze manier. Je zou dus een product terug sturen wat er volgens hun administratie helemaal niet is. Netjes melden is de beste manier.
Gepost door: Skull_kid op 26-06-2019 11:19
Gepost door: Skull_kid op 26-06-2019 11:19
Heb dit zelf al enkele malen bij grote bedrijven meegemaakt. Je wilt niet weten wat voor ellende je je op je hals haalt door eerlijk te zijn.
Verstandigste is om één controller terug te sturen of ze allebei te houden. Soms heb je n keer geluk moet je maar denken.
Quote:
[..]
Melden heeft weinig zin, omdat de koppeling tussen de financiële en voorraadadministratie voor één controller weg is. Dat kunnen ze dan niet meer corrigeren. Ze hebben n 'ghost' product gecreëerd op deze manier. Je zou dus een product terug sturen wat er volgens hun administratie helemaal niet is.
Heb dit zelf al enkele malen bij grote bedrijven meegemaakt. Je wilt niet weten wat voor ellende je je op je hals haalt door eerlijk te zijn.
Verstandigste is om één controller terug te sturen of ze allebei te houden. Soms heb je n keer geluk moet je maar denken.
Gepost door: RMyrrh op 26-06-2019 11:34
Melden heeft weinig zin, omdat de koppeling tussen de financiële en voorraadadministratie voor één controller weg is. Dat kunnen ze dan niet meer corrigeren. Ze hebben n 'ghost' product gecreëerd op deze manier. Je zou dus een product terug sturen wat er volgens hun administratie helemaal niet is.
Heb dit zelf al enkele malen bij grote bedrijven meegemaakt. Je wilt niet weten wat voor ellende je je op je hals haalt door eerlijk te zijn.
Verstandigste is om één controller terug te sturen of ze allebei te houden. Soms heb je n keer geluk moet je maar denken.
Gepost door: RMyrrh op 26-06-2019 11:34
Ondanks dat hun voorraad niet meer klopt, vind ik dat je het even moet aangeven. Afhankelijk van de waarde zeggen ze ook nog wel eens: hou maar
Steam: 44014243 // SW-1682-3396-2802 //
Quote:
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat die ene controller volgens hun administratie niet meer bestaat (financiële vs fysieke voorraad). Je meldt dus een product wat er helemaal niet is.[..]
Ondanks dat hun voorraad niet meer klopt, vind ik dat je het even moet aangeven. Afhankelijk van de waarde zeggen ze ook nog wel eens: hou maar
Gepost door: ktugach op 26-06-2019 11:37
Ondanks dat hun voorraad niet meer klopt, vind ik dat je het even moet aangeven. Afhankelijk van de waarde zeggen ze ook nog wel eens: hou maar
Gepost door: ktugach op 26-06-2019 11:37
Zij kunnen daar niets mee, hoe raar dit ook klinkt.
Soms heeft eerlijk zijn helemaal geen zin. Hoe graag je dat ook wilt.
Gewoon maar houden dus (noodgedwongen).
Quote:
[..]
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat die ene controller volgens hun administratie niet meer bestaat (financiële vs fysieke voorraad). Je meldt dus een product wat er helemaal niet is.
Zij kunnen daar niets mee, hoe raar dit ook klinkt.
Soms heeft eerlijk zijn helemaal geen zin. Hoe graag je dat ook wilt.
Gewoon maar houden dus (noodgedwongen).
Gepost door: RMyrrh op 26-06-2019 11:56
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat die ene controller volgens hun administratie niet meer bestaat (financiële vs fysieke voorraad). Je meldt dus een product wat er helemaal niet is.
Zij kunnen daar niets mee, hoe raar dit ook klinkt.
Soms heeft eerlijk zijn helemaal geen zin. Hoe graag je dat ook wilt.
Gewoon maar houden dus (noodgedwongen).
Gepost door: RMyrrh op 26-06-2019 11:56
Dit dus en volgens de wet mag je hem nog houden ook dus schuldig voelen hoef jij je ook niet. In dit geval kan je alleen maar jezelf naaien als je eerlijk bent en zal je er geen voordeel uit halen.
Klantenservice kost geld, transport kost geld, retour verwerken kost geld. Ik denk niet dat er veel van over blijft
En de moeite die jij erin moet steken: inpakken, label printen, naar het postkantoor gaan. Om hun fout op te lossen. Je zal maar in een dorp wonen en 2x een half uur moeten fietsen. In deze hitte.
🇺🇦 💙💛
Quote:
Er is werkelijk niemand binnen bol.com die hier wakker van ligt.
Netjes melden is de beste manier.
Gepost door: Skull_kid op 26-06-2019 11:19
Gepost door: Skull_kid op 26-06-2019 11:19
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Toen ik ze in wou leveren bij de infobalie waardeerde ze het.
Ze mistte ze al.
Ik heb nog geen t&t ontvangen
Quote:
Ik had laatst 20gram champions te veel in het bakje bij AH.
Toen ik ze in wou leveren bij de infobalie waardeerde ze het.
Ze mistte ze al.
Gepost door: Dommel50 op 26-06-2019 13:35
Toen ik ze in wou leveren bij de infobalie waardeerde ze het.
Ze mistte ze al.
Gepost door: Dommel50 op 26-06-2019 13:35
Ahahahaa