Quote:
Het vooraf betalen op zich is ook niet het probleem. Wel de willekeur die Bol de laatste tijd hanteert. Waar ik een maand geleden nog een game van €50 moeiteloos kon bestellen met achteraf betalen (keurig op tijd betaald na ontvangst), kan ik dat nu opeens bij geen enkele game. Terwijl ik pas nog een hele blije mail van Bol heb gekregen dat ik zoveel jaar klant ben, doet deze willekeur me wel een wenkbrauw fronsen...
Gepost door: DetectivePikachu op 22-01-2021 13:16
Gepost door: DetectivePikachu op 22-01-2021 13:16
Maar het ligt niet alleen aan de klant, als bol 2 weken geleden besluit na uitvoerig onderzoek dat gaming veel problemen oplevert met achteraf betalen, dan zetten ze daar een vinkje uit. Klaar, probleem opgelost. En ze voldoen nog steeds aan "meestal" ik denk dus ook niet dat ze het zelf als een probleem zien dat het nu zo werkt maar dat dat bewust is.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Tot op heden heb ik hier nog nooit last van gehad. Ik kan alleen niet achteraf betalen kiezen als ik een voorgaande bestelling nog niet heb betaald.
PS5: Ghandidcm ~ Switch: SW-8290-6169-2227 ~ Xbox: GhandiDCM
Nintendo Network ID: goudenfeniks, Fire Emblem Heroes ID: 2729933212
More bang for the buck!
Quote:
Jep, ook hier totaal willekeurig. Betaal altijd netjes en ineens is alles niet meer te bestellen via achteraf betalen. Ik ga eens een klacht indienen.
Sinds een kleine drietal weken kan ik games enkel bestellen via direct betalen en dus niet meer achteraf betalen. Zo te lezen ben ik niet in de enige hier. Voorheen was dat altijd mogelijk, nu niet meer. Andere artikelen kan ik moeiteloos met achteraf betalen laten verzenden. Geen betalingsproblemen hier, wat een willekeur.
Gepost door: ArdiBacardi op 01-02-2021 17:59
Gepost door: ArdiBacardi op 01-02-2021 17:59
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Zal ook een klacht indienen.
Gepost door: Rane3005 op 01-02-2021 18:35
Klacht ingediend en 3 euro tegoed gekregen voor de moeite
Zal ook een klacht indienen.
Gepost door: Rane3005 op 01-02-2021 18:35
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Als voorbeeld, deze Switch consoles:
http://www.bol.com/nl/ra/scherp-geprijsde-consoles/77512/
Zijn gewoon adviesprijzen? Ik vind dat misleiding...
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Sinds een kleine drietal weken kan ik games enkel bestellen via direct betalen en dus niet meer achteraf betalen. Zo te lezen ben ik niet in de enige hier. Voorheen was dat altijd mogelijk, nu niet meer. Andere artikelen kan ik moeiteloos met achteraf betalen laten verzenden. Geen betalingsproblemen hier, wat een willekeur.
Gepost door: ArdiBacardi op 01-02-2021 17:59
Gepost door: ArdiBacardi op 01-02-2021 17:59
Ik heb er ook al last van. Altijd netjes betaald, maar alsnog doen ze er niks aan.
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
Mass Effect Legendary Edition bestellen met achteraf betalen, maar dat kan niet. Nou, dan maar helemaal geen bol.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Ik zou graag Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Ik zou graag Mass Effect Legendary Edition bestellen met achteraf betalen, maar dat kan niet. Nou, dan maar helemaal geen bol.
Gepost door: Doobieters op 06-0
37
Gepost door: Doobieters op 06-0
37
Daar wou ik hem ook bestellen maar kan ook niet meer achteraf
PSN: Maltorius / Trotse bezitter van een PS5
Quote:
En heb je het ook op games geprobeerd? Ik ben wel benieuwd of het bij jou wel op games werkt.Ik bestel best vaak bij bol. En dan inderdaad met achteraf betalen. Dit kan ik nog steeds. Gister nog gedaan met een vloerkleed (die wel retour ging). Maar net zoals ktugach aangeeft.. indien het niet kan gebruik ik ook altijd creditcard.
Gepost door: Maltorius op 06-02-2021 13:22
Gepost door: Maltorius op 06-02-2021 13:22
Bij mij krijg ik met games geen achteraf betalen als optie. Maar wanneer ik iets anders op Bol.com koop, dan kan ik wel achteraf betalen selecteren. Heb ook contact genomen met de klantenservice en ze zeiden dat ze niks kunnen aanpassen, want het is iets wat intern alleen kan worden aangepast. Ik vermoed dat de interne mensen bij Bol.com dit voor games hebben uitgezet bij vele mensen(of misschien wel bij iedereen) vanwege de PS5 en games waar mensen sneller op achteraf betalen zouden kiezen waarna het misschien later nog kan worden geretourneerd. Want het is heel toevallig dat ze deze optie voor games hebben uitgeschakeld.
Misschien volgende maand maar weer eens contact nemen als het probleem zich nog steeds voordoet. Misschien dat ik anders aan de klantenservice kan vragen of iemand die dit intern regelt mij nog een reactie kan geven over waarom ze dit op games hebben uitgeschakeld(of misschien is dit nog een tip als iemand anders ook besluit om contact te nemen met de klantenservice, want de klantenservice kan weinig doen met de achteraf betalen).