Quote:
Wat vinden jullie? Ik heb een kast besteld op bol.com via een derde partij. Nu is deze binnen gekomen maar de doos is open geweest en weer dicht getaped. Ik kan niet goed inschatten of er zaken missen of er iets beschadigd is.
Bij de productpagina stond niet dat het om een retourkansje oid ging. Iets van melden bij bol?
Gepost door: Doobieters op 08-11-2021 15:04
Bij de productpagina stond niet dat het om een retourkansje oid ging. Iets van melden bij bol?
Gepost door: Doobieters op 08-11-2021 15:04
Via een 3de is altijd lastig. Bol handelt het alleen administratief af en neemt verder geen verantwoordelijkheid. Retourvoorwaarden kunnen ook anders zijn als je iets via een 3de koopt.
Ziet de kast er niet nieuw uit? Het kan ook zijn dat met vervoer iets opengegaan is en door de vervoerder weer dichtgetaped.
Quote:
VidaXL? Zo ja, zij doen dat vaker om schroeven te tellen en na te kijken. Daar hebben ze bij hun leveranciers al vaker problemen mee gehad namelijk.
[..]
Via een 3de is altijd lastig. Bol handelt het alleen administratief af en neemt verder geen verantwoordelijkheid. Retourvoorwaarden kunnen ook anders zijn als je iets via een 3de koopt.
Ziet de kast er niet nieuw uit? Het kan ook zijn dat met vervoer iets opengegaan is en door de vervoerder weer dichtgetaped.
Gepost door: Chrispat op 08-11-2021 15:12
Via een 3de is altijd lastig. Bol handelt het alleen administratief af en neemt verder geen verantwoordelijkheid. Retourvoorwaarden kunnen ook anders zijn als je iets via een 3de koopt.
Ziet de kast er niet nieuw uit? Het kan ook zijn dat met vervoer iets opengegaan is en door de vervoerder weer dichtgetaped.
Gepost door: Chrispat op 08-11-2021 15:12
Frietjesssss❤
Quote:
Ja het is idd VidaXL, maar van die constructie van schroeven natellen heb ik nog nooit gehoord
[..]
VidaXL? Zo ja, zij doen dat vaker om schroeven te tellen en na te kijken. Daar hebben ze bij hun leveranciers al vaker problemen mee gehad namelijk.
Gepost door: Destroymichelle op 08-11-2021 15:15
VidaXL? Zo ja, zij doen dat vaker om schroeven te tellen en na te kijken. Daar hebben ze bij hun leveranciers al vaker problemen mee gehad namelijk.
Gepost door: Destroymichelle op 08-11-2021 15:15
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Heb het helaas zelf al 2x gehad en mijn moeder 3x dat er iets niet juist was aan de samenstelling van een pakket.[..]
Ja het is idd VidaXL, maar van die constructie van schroeven natellen heb ik nog nooit gehoord
Gepost door: Doobieters op 08-11-2021 15:26
Ja het is idd VidaXL, maar van die constructie van schroeven natellen heb ik nog nooit gehoord
Gepost door: Doobieters op 08-11-2021 15:26
Na de zoveelste keer kreeg ik een vervanging en die was opengemaakt, na navraag kreeg ik dat als respons :')
Dat er nav vele klachten pakketten veelal gecontroleerd worden.
Frietjesssss❤
Quote:
Kreeg een mail van Bol m.b.t. mijn bestelling van de Game&Watch van Zelda. Hij is vertraagd naar 20-11, schijnt het. Het is mij ook niet duidelijk wat nou de releasedatum is van het apparaat. Volgens Bol is het 12-11 maar ik zie veelal 19-11 staan bij andere shops. Ik had hem ook binnen een minuut besteld toen hij te pre-orderen was. De medewerker gaf aan dat, indien er wel voorraad zal zijn de 12de, dat bestelling eruit gaan op basis van bestelmoment.
Gepost door: CyraxWK op 10-11-2021 15:04
Gepost door: CyraxWK op 10-11-2021 15:04
Ik heb 'm bij Wehkamp besteld en daar staat nu dit op de productpagina:
Quote:
Deellevering
Pre-orders worden uitgeleverd tussen 12 november en 22 november. Door leverproblemenvanuit Nintendo kunnen wij niet alle pre-orders op 12 november uitleveren. De verwachting is dat de levering rond 18 november zal plaatsvinden.
Pre-orders worden uitgeleverd tussen 12 november en 22 november. Door leverproblemenvanuit Nintendo kunnen wij niet alle pre-orders op 12 november uitleveren. De verwachting is dat de levering rond 18 november zal plaatsvinden.
De officiële releasedatum lijkt dus toch 12 november, maar vanuit Nintendo wordt minder geleverd dan verwacht.
Quote:
Kreeg een mail van Bol m.b.t. mijn bestelling van de Game&Watch van Zelda. Hij is vertraagd naar 20-11, schijnt het. Het is mij ook niet duidelijk wat nou de releasedatum is van het apparaat. Volgens Bol is het 12-11 maar ik zie veelal 19-11 staan bij andere shops. Ik had hem ook binnen een minuut besteld toen hij te pre-orderen was. De medewerker gaf aan dat, indien er wel voorraad zal zijn de 12de, dat bestelling eruit gaan op basis van bestelmoment.
Gepost door: CyraxWK op 10-11-2021 15:04
Gepost door: CyraxWK op 10-11-2021 15:04
Vroeg het mij ook al af inderdaad. AYG, Game Mania en Nedgame zeggen de 19e, Gameshop Twente de 23e en Bol de 20e (hoewel mijn bestelling wel nog de 12e zegt). In de UK komt het ook nog gewoon vrijdag uit, tot nu toe geen communicatie vanuit NoE
ʕ •ᴥ•ʔ
.
#TeamAbby #DaytonaUSA #Ganderd
Quote:
Kreeg een mail van Bol m.b.t. mijn bestelling van de Game&Watch van Zelda. Hij is vertraagd naar 20-11, schijnt het. Het is mij ook niet duidelijk wat nou de releasedatum is van het apparaat. Volgens Bol is het 12-11 maar ik zie veelal 19-11 staan bij andere shops. Ik had hem ook binnen een minuut besteld toen hij te pre-orderen was. De medewerker gaf aan dat, indien er wel voorraad zal zijn de 12de, dat bestelling eruit gaan op basis van bestelmoment.
Gepost door: CyraxWK op 10-11-2021 15:04
Gepost door: CyraxWK op 10-11-2021 15:04
Ik kreeg een zelfde soort email van Coolblue, gewoon genieten van de voorpret die nu een week langer duurt!
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Heb je ook geprobeerd om te klagen over het slechte service? Ik zou het anders vanavond nogmaals proberen en dan aangeven dat je n.a.v. de vorige gesprek de service vond tegenvallen. Misschien geven ze nog een kleine compensatie vanwege het ongemak. Uiteindelijk kan je weinig doen dan of het product houden of het product retourneren als ze het product niet in voorraad hebben. Ze kunnen niet een nieuwe exemplaar toveren. En als ze dat wel konden, dan zou ik het zwarte magie noemen.Erg slechte service van hun kant vandaan. Ik ontvang een zwaar beschadigd product en de enige optie is om dit te retourneren, geld terug te krijgen en het bij een partner duurder terug te kopen. Verder dan een 'Ja sorry.' kom je niet. Gelukkig kunnen ze wel de automatische incasso vinden om jaarlijks mijn Select abonnement af te schrijven, maar een goede oplossing kunnen ze schijnbaar niet vinden.
Gepost door: DaggieWaggie op 12-11-2021 13:47
Gepost door: DaggieWaggie op 12-11-2021 13:47
Of anders eventueel de fabrikant contacteren en beroepen op jouw garantietermijn .
Maar in die tussentijd heb ik het spel bij Wehkamp besteld, voor dezelfde prijs, en al retour aangevraagd om het bij mij aan de voordeur op te laten halen want 'yay Select'. Dat laatste doe ik al nooit als ik iets retourneer, ik breng het altijd bij de PostNL als ik boodschappen doe want ik ben er toch en het is een kleine moeiten.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Gelijk heb je, laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken.
Quote:
Bol is sowieso raar met preorderen, want je kunt bij Bol.com nog steeds een zeer gewild gelimiteerd boek preorderen wat internationaal allang is uitverkocht
Gepost door: Thijs92 op 10-11-2021 17:24
Gepost door: Thijs92 op 10-11-2021 17:24
Hahaha Dat heb ik zelf ondervonden toendertijd met de Street Fighter Fight Stick voor de PS3. Er waren maar een x aantal wereldwijd gemaakt en ik kreeg het pas na 6 maanden of 1 jaar hahaha. Maar kreeg het wel en nieuw ook. Vraag niet hoe Bol eraan is gekomen.
ʕ •ᴥ•ʔ
Quote:
Oh ja. Die was ik door BF alweer vergeten Gisteren contact gezocht met Bol over die Zelda G&W preorder, na interne navraag werd mij verzekerd dat ik het echt vandaag zou ontvangen. Er is alleen nog steeds niks verzonden en de klantenservice reageert ook niet meer dus heb maar geannuleerd en bij AYG besteld, waar het inmiddels wel op voorraad is (bij BCC en Coolblue overigens ook).
Gepost door: TwilightRealm op 20-11-2021 16:10
Gepost door: TwilightRealm op 20-11-2021 16:10
Besteld bij Coolblue zodat ie morgen bezorgd kan worden. Daarna Bol maar annuleren ja. Ben dit niet gewend van die Bolle.
Quote:
[..]Oh ja. Die was ik door BF alweer vergeten
Besteld bij Coolblue zodat ie morgen bezorgd kan worden. Daarna Bol maar annuleren ja. Ben dit niet gewend van die Bolle.
Gepost door: Notorious_roy op 20-11-2021 16:19
Besteld bij Coolblue zodat ie morgen bezorgd kan worden. Daarna Bol maar annuleren ja. Ben dit niet gewend van die Bolle.
Gepost door: Notorious_roy op 20-11-2021 16:19
Net gechat met Bol. Die zeggen letterlijk: Ik zou m annuleren als ik jou was, want ik verwacht niet dat hij geleverd gaat worden.
Ik heb m op de dag dat het kon gepreordered en daarna kon het ook nog weken. Maar het antwoord is: Er was een hele lijst en je was net te laat.
T*ring!