Misschien stoppen met verkopen van spelcomputers....ze beter verpakken en zeker even de wettelijke bepalingen doorlezen zodat je weet waar je klanten recht op hebben.
Voor mij is Dimensionplus sinds die aankoop een no go area.
Ook nooit reactie gehad op klacht per telefoon en email en op review hier op Budgetgaming....
Bezint eer ge begint Budgetgamers....
Al geven ze het gratis weg hoef ik het nog niet.....
Switch FC 758389484967
Quote:
Okay, bedankt, ik heb het gevonden. Bij de actievoorwaarden staat trouwens dat het tot en met 15 januari geldig is, maar volgens mij doet hij het gewoon nog...
[..]
uit de power unlimited stond een advertentie in van dimension plus
dacht dat tie hele maand januari geldig was maar weet het niet zeker meer
Gepost door: Ripley op 27-01-2010 17:55
uit de power unlimited stond een advertentie in van dimension plus
dacht dat tie hele maand januari geldig was maar weet het niet zeker meer
Gepost door: Ripley op 27-01-2010 17:55
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
Quote:
Vandaag Guitar hero metallica bestelt voor de 360, eens kijken of de winkel iets is
Gepost door: Crazydance op 17-07-2010 17:23
Gepost door: Crazydance op 17-07-2010 17:23
Prima Winkel altijd netjes m'n spullen binnen gekregen en nog snel ook! Alleen de prijzen zijn nooit spectuculair.
De tijd is je vriend..
Quote:
Cherishe, beetje laat maar toch. Vind het een hele vage post. Je zegt dat je geen reactie per telefoon hebt gekregen. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Je belt en vervolgens nemen ze op maar zeggen ze niets? Klinkt als zwartmakerij, zeker omdat dimplus toch bekend staat om zijn service ten opzichte van de vele discounters.
Gepost door: Gebruikersnaam op 17-07-2010 17:51
Gepost door: Gebruikersnaam op 17-07-2010 17:51
Cherise bedoeld dat ze per telefoon een klacht heeft ingediend hierover en daarna nooit meer iets over gehoord.
Waarschijnlijk hebben ze aan de telefoon gezegd van dat ze erna gingen kijken en dat ze zouden terugbellen of mailen.
Verder is er niets vaags aan en is het helemaal niet zwartmaken.
Als ik zo iets zou meemaken dan zou ik het ook gewoon hier neer zetten zo.
En dan zou het voor mij ook echt nooit meer iets worden bij die winkel.
Maaruh gebruikersnaam = medewerker dimensionplus?
Klinkt namelijk zo omdat je ook zegt dat ze bekend staan om hun service?
Ik heb toch vele winkels beter mee gemaakt qua service en qua site.
Heb hun trouwens ook ooit eens gemailed met een vraag over een product maar nooit antwoord op gekregen.
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
Ga nu zelf nog maar eens goed zoeken op de site of ik niet kan terugvinden wat ik wil weten, maar erg klantvriendelijk is het niet heb ik intussen gemerkt.
In de vorige post heb ik geschreven dat men minder lovend is over het mailverkeer met de DimPlus. Daarna komt het stukje van mij zelf (Engelstalig/Nederlandstalig) en dat ik nog geen game van ze terug had ontvangen.
Wat dat betreft ben ik een doorzetter, heb afgelopen maandag een 5-tal bedrijfjes/winkels een mail gestuurd, allen opnieuw omdat ik nog geen antwoord had. Van de DimPlus kreeg ik in dit geval een mailtje terug binnen 24 uur. Als je maar blijft doorzetten mailen ze wel, natuurlijk is het niet correct dat je 2x moet mailen maar nu heb ik wel antwoord gehad.
Mag dit zo eigenlijk wel en kan dit geen problemen gaan geven voor hun
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
Zeker een goede verbetering!
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex