Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Intertoys

[Begin]  |59|60|61|62|63|64|65(137)  [Eind]
Henri-Alexander
Door Henri-Alexander (12778 reacties) op 15-01-2018 08:33
Ik snap het probleem niet echt. De versie met minifig, de Limited Edition, is €5,00 en de versie zonder minifig, de Deluxe Edition, niet. Dan scant de versie met minifig lager dan de versie zonder minifig. Verschillende artikelcodes. Hercule heeft het duidelijk elke keer over de Deluxe Edition die niet in de aanbieding is. Dan is het logisch dat ze daar geen extra korting over willen geven.

Vervelend, tuurlijk, maar wel logisch.
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Hercule
Door Hercule (6323 reacties) op 15-01-2018 08:51
In feite gaat om dezelfde versie, de mannelijke verkoper was verbaasd dat er twee versies in het systeem stonden. Dat ze de game uiteindelijk niet mee gaven is begrijpelijk.

Hoe de twee vrouwelijke verkoopsters reageerde was alleen weinig professioneel. Als je je als vakkenvuller bij AH zo zou gedragen zou je ander werk kunnen gaan zoeken.
Door Janter (521 reacties) op 15-01-2018 09:08
Quote:
In feite gaat om dezelfde versie, de mannelijke verkoper was verbaasd dat er twee versies in het systeem stonden. Dat ze de game uiteindelijk niet mee gaven is begrijpelijk.

Hoe de twee vrouwelijke verkoopsters reageerde was alleen weinig professioneel. Als je je als vakkenvuller bij AH zo zou gedragen zou je ander werk kunnen gaan zoeken.
Gepost door: Hercule op 15-01-2018 08:51

Ik heb samen met mijn zus een aantal filialen gebeld. Maar inderdaad, hoe sommige medewerkers reageren is soms echt onbegrijpelijk en onklantvriendelijk. Gisteren kreeg ik iemand uit Roermond aan de lijn die eerst aangaf dat ie nog collector’s editions had en uiteindelijk ook weer niet, nadat ik vroeg welke die had voor de PS4. Hij gaf aan dat ik echt moest komen kijken, ondanks dat ik in Utrecht woon. Gast... alsof ik ff zomaar zonder weet te hebben wat er ligt naar Roermond ga.

Of medewerkers die lacherig doen als je vraagt of ze nog iets van de Vita hebben, maar normaal vinden als ze wat over de Xbox360 te melden hebben. Juist...
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 15-01-2018 09:19
Quote:
Ik heb samen met mijn zus een aantal filialen gebeld. Maar inderdaad, hoe sommige medewerkers reageren is soms echt onbegrijpelijk en onklantvriendelijk.

Of medewerkers die lacherig doen als je vraagt of ze nog iets van de Vita hebben, maar normaal vinden als ze wat over de Xbox360 te melden hebben. Juist...
Gepost door: Janter op 15-01-2018 09:08
Voor minimaal loon de hele dag telefoontjes aannemen met vragen over je voorraad, een ellenlange rij met klanten met een lange smoel die staan te wachten tot je klaar bent aan de telefoon, die aan je kassa staan om te vragen of ze producten voor je willen scannen om de prijs te checken en nog mogelijk je baan die op de tocht staat omdat het leegverkoop is? Nee ik zou ook nog heel vriendelijk reageren als dit al een week zo gaat.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Userverwijderd81 (0 reacties) op 15-01-2018 09:38
Quote:
[..]
Voor minimaal loon de hele dag telefoontjes aannemen met vragen over je voorraad, een ellenlange rij met klanten met een lange smoel die staan te wachten tot je klaar bent aan de telefoon, die aan je kassa staan om te vragen of ze producten voor je willen scannen om de prijs te checken en nog mogelijk je baan die op de tocht staat omdat het leegverkoop is? Nee ik zou ook nog heel vriendelijk reageren als dit al een week zo gaat.
Gepost door: Dagmar op 15-01-2018 09:19

Als ze hun baan willen houden, moeten ze vooral zo doorgaan. De betalende klant die niet meer terugkomt omdat ie schoffelijk behandeld is. Intertoys heeft elke klant nodig, maar blijkbaar zitten ze in een transitie tijd.

Desalniettemin, je hebt voor die baan gekozen. Klanten kunnen niks doen aan de positie waarin hun zitten, behandel ze dan ook niet alsof het hun schuld is. Doe je dat wel? Is de kans groot dat ze niet meer terugkomen. Er zijn kapers op de kust in speelgoed land.
Twisted-D
Door Twisted-D (5534 reacties) op 15-01-2018 09:51
Quote:
[..]Intertoys heeft elke klant nodig
Gepost door: AnubisNefer op 15-01-2018 09:38

Klanten zoals mij kunnen ze rustig missen. Ik kom daar alleen om de krenten uit de pap te vissen: Games en merchandise die opvallend goedkoop zijn. Aan mij verdienen ze geen bal.

Ze moeten het toch echt hebben van ouders met schreeuwende kinderen die LEGO, bordspellen, NERF-shit en de nieuwste Farming Simulator kopen voor full-price. De echte goudhaantjes zijn ouders die Yo-Kai spul hebben gekocht.
Sowieso schrijf je zo! #Dagmar4Mod!
Door Janter (521 reacties) op 15-01-2018 10:20
Quote:
[..]

Als ze hun baan willen houden, moeten ze vooral zo doorgaan. De betalende klant die niet meer terugkomt omdat ie schoffelijk behandeld is. Intertoys heeft elke klant nodig, maar blijkbaar zitten ze in een transitie tijd.

Desalniettemin, je hebt voor die baan gekozen. Klanten kunnen niks doen aan de positie waarin hun zitten, behandel ze dan ook niet alsof het hun schuld is. Doe je dat wel? Is de kans groot dat ze niet meer terugkomen. Er zijn kapers op de kust in speelgoed land.
Gepost door: AnubisNefer op 15-01-2018 09:38

Exact, het probleem wordt op deze manier verschoven en voor hun wordt het ook nog eens vergroot (financieel gezien). Al kan ik me wel voorstellen dat het binnen de Blokker Holding een niet al te sterke sfeer hangt atm. Maar goed, dat mag geen excuus zijn.

Wat mij wel opvalt is dat veel jonge gasten bij de Intertoys / Toys XL werken. Was laatst bij de uitverkoop van Kanaleneiland en bizar hoeveel jonge gassies er werkten.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 15-01-2018 10:38
Onbegrijpelijk dat je je niet kan inleven in het personeel.

Dus als jij elke dag, vanaf de opening van je winkel, telefoontjes krijgt met de vraag; 'Heeft u nog product x op voorraad?'. Dat je vervolgens in het systeem moet kijken, of de winkel in moet lopen om te zoeken of het gevraagde product er nog is. Aan de telefoon nee moet verkopen. Daarna, voor misschien wel de honderdste keer, moet uitleggen dat de voorraad niet altijd klopt met wat er op internet staat. Bij het afhandelen zo nu en dan nog een snauw krijgt (want niet iedereen op de wereld is natuurlijk zo netjes, of kunnen slecht nieuws verwerken, als wij. Die bij het ophangen het personeel bedanken en nog een fijne dag wenst. Om daarna een lieve post te plaatsen dat ze vriendelijke te woord zijn gestaan en dat ze niks meer hadden) dat ze een kut zaak runnen en het beter op orde moeten hebben, nog vriendelijk of geïnteresseerd kan blijven?

Dat je dan je nog een hele rij van klanten kan afwerken. Die zuchtend en blazend, omdat dat telefoontje wel héél lang voor ze duurde, staan te wachten met producten in hun handen waar ze de prijs van willen weten. En als het de prijs niet is die ze willen horen, websites er bij halen dat het in een andere winkel wel voor die prijs werd verkocht. Dan mag je weer verdedigen waarom het in de ene winkel wel voor die prijs gaat en in de winkel waar je staat niet. Dan bij het afhandelen soms nog een snauw toe krijgen (want niet iedereen op de wereld is natuurlijk zo netjes, of kunnen slecht nieuws verwerken, als wij. Die bij vertrek het personeel bedanken en nog een fijne dag wenst. Om daarna een lieve post te plaatsen dat ze vriendelijke te woord zijn gestaan en dat ze niks meer hadden) dat ze een kut zaak runnen en het beter op orde moeten hebben. En dat je dan nog met een glimlach de volgende klant te woord kan staan om het heel riedeltje weer mee te maken?

Dan hebben ze serieus meer mensen nodig zoals jullie. Dus ga Intertoys redden stelletje verkoop tijgers dat jullie er zijn

En wat Twisted-D zegt;

Quote:
Klanten zoals mij kunnen ze rustig missen. Ik kom daar alleen om de krenten uit de pap te vissen: Games en merchandise die opvallend goedkoop zijn. Aan mij verdienen ze geen bal.
Gepost door: Twisted-D op 15-01-2018 09:51
Of ze de lijkenpikkers als klanten willen houden. Die alleen de winkel inlopen voor een Xbox Gold Card voor een tientje of een Playstation TV van €20,-, maar ondertussen de rest van het jaar nooit de binnenkant van een Intertoys zien.

Of gaat iedereen nu een post onder mij plaatsen dat ze een mooie aanbieding hebben gevonden en voortaan al hun pre-orders, die altijd een paar euro ergens anders goedkoper te vinden zijn, bij hun lokale Intertoys gaan plaatsen? Hou toch op mensen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Userverwijderd81 (0 reacties) op 15-01-2018 10:51
Is alsnog een excuus. Want wat heeft de gewone klant die binnenkomt en om iets vraagt hiermee te maken?

Heeft de klant gevraagd om zo behandeld te worden? Is het de schuld van de klant dat zij tig telefoontjes krijgen? Is het de schuld van de klant dat de voorraadstatus niet klopt?

Er zijn genoeg wegen naar Rome. Bij een 5e telefoontje, zou ik pissig naar de HK bellen en eisen dat zij per direct de voorraadmutaties die ik doorgeef als personeelslid meteen doorvoeren, zodat ik meer tijd vrij heb om klanten goed te woord te staan en te helpen.

Iedereen kan zich inleven in het personeel, maar alsnog is dat een slap excuus om klanten niet netjes te woord te staan. Het is hun keuze om te werken en te blijven werken in de situatie waarin ze zitten.

Jij hebt het over snauwende mensen in de rij etc. Ik merk daar persoonlijk niks van in mijn omgeving. Mensen staan gewoon netjes in de rij en behandelen het winkelpersoneel zoals zij zelf ook behandeld willen worden. Ik zie genoeg Intertoys medewerkers in mijn (in)directe omgeving die je keer op keer helpen met een glimlach en je altijd netjes te woord staan.

En dat Intertoys de klant niet nodig heeft die voor zijn koopje komt, is onzin. Elke betalende klant is extra inkomsten. Geen enkel commercieel bedrijf gaat het winnen van alleen vaste klanten, het gaat juist om nieuwe klanten, periodieke klanten die toch als ze iets nodig hebben (ook al is dat maar 2x per jaar), alsnog voor JOU als winkelketen kiezen en niet online bestellen.

Iedere klant is goud waard op de lange termijn. Uiteraard kan ik het me voorstellen dat het op een gegeven moment niet fijn werken is zo, maar zo blijven gedragen maakt het alleen nog moeilijker voor jezelf als medewerker en uiteindelijk voor het bedrijf. (die dan weer klanten verliest).

Door YOLOYOLO (1870 reacties) op 15-01-2018 11:07
Quote:
[..]

Als ze hun baan willen houden, moeten ze vooral zo doorgaan. De betalende klant die niet meer terugkomt omdat ie schoffelijk behandeld is.
Gepost door: AnubisNefer op 15-01-2018 09:38

Bedoel je niet de betalende klant die alleen komt als er amper iets te betalen valt?
DaNMaN
Door DaNMaN (241 reacties) op 15-01-2018 11:11
Misschien krijg je in Apeldoorn nog wel geld toe met 40% extra kassakorting bovenop 70% opruimingskorting :p
NNID: TheDaNMaN
Skull_kid
Door Skull_kid (38946 reacties) op 15-01-2018 11:13
Rol: Forum Moderator
Je weet dat het niet + is, maar dat je eerste de ene korting er aftrekt en dan de andere van het bedrag dat nog over is?

Bijvoorbeeld: €100 - 70% = €30 - 40% = €18,-
❍ᴥ❍
Hercule
Door Hercule (6323 reacties) op 15-01-2018 11:13
Mijn broer gisteren was erg vriendelijk en rustig. De reacties van de verkoopsters kwam uit het niets.

Als de service goed is dan vind vind ik het niet erg om soms iets meer te betalen. Laatst belde mijn broer voor Persona 5 (ook intertoys). De verkoopster begon vriendelijk te lachen, zei dat ze de game niet meer hadden en dat de winkelvoorraad niet klopte. Hij was al de vierde die gebeld had volgens de verkoopster. Dat is een heel andere manier van met klanten omgaan.
Twisted-D
Door Twisted-D (5534 reacties) op 15-01-2018 11:21
Dus... in principe is jullie ervaring met Intertoys gewoon goed? Maar schijnbaar met 2 medewerkers niet? En daardoor gaat Intertoys volledig kapot?
Ja die logica volg ik volledig
Sowieso schrijf je zo! #Dagmar4Mod!
Door YOLOYOLO (1870 reacties) op 15-01-2018 11:27
mensen die enkel en alleen in de intertoys komen als er dingen voor amper geld te koop zijn die gaan zeuren over service is imo beetje weird. ik vind het niet raar dat die medewerkers er na 1000x vertellen dat de ps vita voor 30 euro allang weg is een beetje chagrijnig worden. helemaal gezien het voor veel een slecht betaald bijbaantje is.
DaNMaN
Door DaNMaN (241 reacties) op 15-01-2018 11:27
Quote:
Je weet dat het niet + is, maar dat je eerste de ene korting er aftrekt en dan de andere van het bedrag dat nog over is?

Bijvoorbeeld: €100 - 70% = €30 - 40% = €18,-
Gepost door: Skull_kid op 15-01-2018 11:13

Touché Skull, touché :p
NNID: TheDaNMaN
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9312 reacties) op 15-01-2018 11:56
Quote:
mensen die enkel en alleen in de intertoys komen als er dingen voor amper geld te koop zijn die gaan zeuren over service is imo beetje weird. ik vind het niet raar dat die medewerkers er na 1000x vertellen dat de ps vita voor 30 euro allang weg is een beetje chagrijnig worden. helemaal gezien het voor veel een slecht betaald bijbaantje is.
Gepost door: YOLOYOLO op 15-01-2018 11:27

Precies. Moet zelf zeggen dat ik wekelijks wel 2 keer (minimaal) bij Intertoys kom omdat ik als Transformers verzamelaar nooit weet of er iets ligt.

Als ik iets zie wat ik wil hebben dan neem ik het zeker mee en kom er echt niet alleen voor de koopjes.

Maar het personeel vind ik altijd heel vriendelijk dus daarover geen klachten. En ik zou ook gek worden als #10 belde over iets wat we niet (meer) hebben.

Zou wel naar Apeldoorn willen maar ben al 9 Euro kwijt aan rijzen dus dat wordt het hem niet echt.
Phaeli
Door Phaeli (2030 reacties) op 15-01-2018 11:58
Quote:
[..]

Als ze hun baan willen houden, moeten ze vooral zo doorgaan. De betalende klant die niet meer terugkomt omdat ie schoffelijk behandeld is. Intertoys heeft elke klant nodig, maar blijkbaar zitten ze in een transitie tijd.

Desalniettemin, je hebt voor die baan gekozen. Klanten kunnen niks doen aan de positie waarin hun zitten, behandel ze dan ook niet alsof het hun schuld is. Doe je dat wel? Is de kans groot dat ze niet meer terugkomen. Er zijn kapers op de kust in speelgoed land.
Gepost door: AnubisNefer op 15-01-2018 09:38

Man man man, chill. Meestal zijn het middelbare scholieren die aan hun eerste bijbaantje zitten. Niet voor de lol, maar voor het schoffelijk minimumloontje dat ze maar krijgen. Als je dan meteen de wereld inspringt met - wanneer er dan ook iets cheap te krijgen is - tig telefoontjes met dezelfde achterlijke vraag waarop mensen het antwoord allang zouden kunnen verwachten.. tja, daar zou ik ook niet vrolijk van worden.

Ook denk ik niet dat Intertoys een klant als jij zou missen. Het is een speelgoedwinkel (gericht op kinderen), geen game-outlet.
hamtaro for president
Door YOLOYOLO (1870 reacties) op 15-01-2018 12:00
Quote:
Er zijn genoeg wegen naar Rome. zou ik pissig naar de HK bellen en eisen dat zij per direct de voorraadmutaties die ik doorgeef als personeelslid meteen doorvoeren, zodat ik meer tijd vrij heb om klanten goed te woord te staan en te helpen.

deed je dat ook al toen je bij je eerste bijbaantje als vakkenvuller bij de appie stond?
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 15-01-2018 12:09
Quote:
Is alsnog een excuus. Want wat heeft de gewone klant die binnenkomt en om iets vraagt hiermee te maken?

Personeel zal dat nooit bedoeld richting de klant doen. Ik heb zelf ook wel eens kortaf naar een klant gereageerd. Ben ik nooit trots op geweest. Maar als je al 4 uur op je benen staat, de onderste uit de kan haalt in drukte en gewoon snak naar je pauze, schoot dat er bij mij uit. Ik kan mij inleven in de mensen die ongeveer al een week in deze pest bende zitten er ook niet meer veel zin in hebben om voor de ontelbaarste keer in discussie te gaan met mensen die naar een aanbieding vragen.

Kijk, als je een winkel inloopt waar geen moer gebeurt, iemand aanspreekt en vervolgens wordt geholpen nadat ze met hun ogen rollen en zuchtend naar hun computer lopen, dat is geen excuus. Maar de meeste hier denken dat ze de allereerste persoon zijn die bellen naar een winkel om te vragen of ze iets op voorraad hebben of naar de prijs vragen van een product. De vraag die mensen hier stellen aan het personeel hebben ze al honderden keer moet beantwoorden. Als het niet de Budgetgamers hier zijn, wel aan mensen van Pepper of andere koopjeswebsites.

Quote:
Heeft de klant gevraagd om zo behandeld te worden? Is het de schuld van de klant dat zij tig telefoontjes krijgen? Is het de schuld van de klant dat de voorraadstatus niet klopt?
Ik kan mij ook niet voorstellen dat het het idee was van het personeel om debiel lage prijzen te verzinnen voor een aantal artikelen.

Quote:
Er zijn genoeg wegen naar Rome. Bij een 5e telefoontje, zou ik pissig naar de HK bellen en eisen dat zij per direct de voorraadmutaties die ik doorgeef als personeelslid meteen doorvoeren, zodat ik meer tijd vrij heb om klanten goed te woord te staan en te helpen.
Of zulk soort dingen in de knip van een vinger is gebeurd. Budgetgaming zat ook nog iets van een week met verkeerde prijzen in de lijst een paar maanden terug omdat er een wijziging was in het systeem. Personeel zal ook niet direct naar het hoofdkantoor bellen om te klagen. Die leggen hoogstens een briefje neer bij de leidinggevende en die wimpelt het af dat het de aanbieding in een week of twee is afgelopen en dat alles dan weer normaal is.

Quote:
Iedereen kan zich inleven in het personeel, maar alsnog is dat een slap excuus om klanten niet netjes te woord te staan. Het is hun keuze om te werken en te blijven werken in de situatie waarin ze zitten.
Schijnbaar niet, want anders had ik er geen post over geplaatst. Als mensen in winkels moeten stoppen met hun werk omdat het een weekje tegen zit, niet een opzegtermijn hebben van hun baan van meestal 4 weken en de volgende dag een nieuwe baan kunnen hebben, had ik misschien elke week een nieuw gezicht bij mijn Intertoys. Gelukkig staat die toffe brunette met haar bril er nog

Quote:
Jij hebt het over snauwende mensen in de rij etc. Ik merk daar persoonlijk niks van in mijn omgeving. Mensen staan gewoon netjes in de rij en behandelen het winkelpersoneel zoals zij zelf ook behandeld willen worden. Ik zie genoeg Intertoys medewerkers in mijn (in)directe omgeving die je keer op keer helpen met een glimlach en je altijd netjes te woord staan.
Bij mij ook. Super vriendelijk personeel. Maar ik sta er niet de hele dag bij om te kijken hoeveel grote bekken ze krijgen. Ik heb al vaak genoeg in mijn lokale Intertoys gestaan waar mensen staan te draaikonten en te zuchten omdat ze niet direct te woord worden gestaan en dan bij de kassa zeggen 'Nou. Dat gaat lekker snel zo.', alleen al omdat er een kind vooraan in de rij stond om te vragen waar een stuk speelgoed stond en dat de kassière even mee de winkel in liep.

Quote:
En dat Intertoys de klant niet nodig heeft die voor zijn koopje komt, is onzin. Elke betalende klant is extra inkomsten. Geen enkel commercieel bedrijf gaat het winnen van alleen vaste klanten, het gaat juist om nieuwe klanten, periodieke klanten die toch als ze iets nodig hebben (ook al is dat maar 2x per jaar), alsnog voor JOU als winkelketen kiezen en niet online bestellen.

Iedere klant is goud waard op de lange termijn. Uiteraard kan ik het me voorstellen dat het op een gegeven moment niet fijn werken is zo, maar zo blijven gedragen maakt het alleen nog moeilijker voor jezelf als medewerker en uiteindelijk voor het bedrijf. (die dan weer klanten verliest).
Gepost door: AnubisNefer op 15-01-2018 10:51
Maar jij denkt serieus dat mensen die daar voor €80,- een lijst aan games halen, de volgende keer terug komen om de nieuwste game voor €60,- te halen? Al hadden ze voor mij de rode loper uitgerold, overgoten met champagne en een groep lekkere wijven om mijn nek gehangen bij mijn aankoop van een Xbox One voor een paar tientjes, ik ga daar de nieuwste Kirby toch echt niet kopen. Die pre-order staat voor €45,- ergens anders.

Ik kom alleen nog maar in de Intertoys met mijn dochter zodat ze met haar spaargeld een doosje Lego kan kopen. Ik raak geen game aan in die winkel omdat ik de meeste al voor €5,- minder kan bestellen via een webshop. Fuck it, ik kan meestal dat doosje Lego al goedkoper online vinden. Maar het is voor een kind toch minder magisch dat ze haar centjes geeft bij de kassa, dat ze daar dan wat voor terug krijgt en in de auto al zit uit te kijken om het thuis in elkaar te zetten, dan dat haar vader zegt; Geef het geld maar aan mij, dan koop ik het via Bol. Dan heb je dat doosje in twee tot drie werkdagen. Volgend weekend gaan we er mee aan de slag'.

En dan kan het personeel nog zo ongeïnteresseerd of grof zijn tegen mij of mijn kind, maar waar moet ik anders met haar Lego kopen? Een Intertoys een dorp verder? Hoeveel speelgoedwinkels staan er nog daadwerkelijk in Nederland om langs te gaan?
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
[Begin]  |59|60|61|62|63|64|65(137)  [Eind]