Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

CD WOW! Order No. - 423350560

[Begin] |1|2|3(3)  [Eind]
The Source
Door The Source (82 reacties) op 29-02-2008 11:41
Quote:
Hi,

Thank you very much for your order.

Due to this being a large order, can I ask you to send in a copy of your statement for the card with which the order was made, please? This is for the security and verification of the order. You can cover/blank out any other information as it is only the address that we require.

You can either fax it for my attention to +44 870 350 0925 or e-mail a scan to this address.

I look forward to hearing from you, upon which we will process the order immediately for you. Thank you very much for your co-operation.

Kind Regards


Amy
Order Verification & Customer Services

www.cd-wow.com | www.wowwoman.com

Wat bedoelen ze nou precies mee? Komt me order nog wel aan of moet ik iets bevestigen?
Chaoot
Door Chaoot (902 reacties) op 29-02-2008 11:45
Staat toch vrij duidelijk in wat je moet doen?
Ze willen de adresgegevens van je creditcard of bankpas. De rest van het afschrift, zoals inkomsten/uitgaven kun je bedekken.
Vreemd trouwens, heb zelf nog nooit gehad dat ik iets moest bevestigen (gebruik altijd creditcard of acceptgiro in NL).
'They snuck a snuke in Hildogs snizz.' - South Park '24' episode
The Source
Door The Source (82 reacties) op 29-02-2008 11:49
Quote:
Staat toch vrij duidelijk in wat je moet doen?
Ze willen de adresgegevens van je creditcard of bankpas. De rest van het afschrift, zoals inkomsten/uitgaven kun je bedekken.
Vreemd trouwens, heb zelf nog nooit gehad dat ik iets moest bevestigen (gebruik altijd creditcard of acceptgiro in NL).
Gepost door: Marijn op 29-02-2008 11:45
Dus ik moet me adres gegevens terug mailen naar hun toe als ik het goed snap? Of moet ik ook al me order gegevens naar hun terug mailen?
Dabasman
Door Dabasman (479 reacties) op 29-02-2008 11:52
ja je adres gegevens zoals die op je afschrift van je credit card staan. Dit ter controle van hun kant.
PS3 gametag: dabas316
The Source
Door The Source (82 reacties) op 29-02-2008 11:54
Quote:
ja je adres gegevens zoals die op je afschrift van je credit card staan. Dit ter controle van hun kant.
Gepost door: Dabasman op 29-02-2008 11:52
Heb met Ideal (Internetbankieren betaald) dus dat is ook goed neem ik aan?

PS: Sorry dat deze topic misschien een beetje dom overkomt. Ik wil het zekere dan het onzekere nemen.

Edit: Ik heb mijn adres gegevens van me bank verstuurd, kijken of het binnenkort aankomt anders geef ik wel een nieuwe reactie in deze topic.
Nijntendo
Door Nijntendo (546 reacties) op 29-02-2008 12:10
ze willen een copy van je papieren bankafschrift/ papieren afschrift van je creditcard, waarop je adresgegevens staan.

andere gegevens op het afschrift mag je uiteraard afdekken.

op een dag .....
Yørn
Door Yørn (4189 reacties) op 29-02-2008 12:25
Rol: Administrator
Kortom bankafschrift inscannen en eventueel bedragen etc afdekken, zolang je adres en naam maar goed zichtbaar is. Dat vervolgens naar hun toesturen.
Oprichter van Budgetgaming.nl
The Source
Door The Source (82 reacties) op 29-02-2008 12:32
Ik heb net dit gestuurd:

"" Adres: ""straatnaam nummer""
""Postcode plaats""

Mvg: ""naam en achternaam""


Ps: Nog super bedankt voor jullie help.
V-devil
Door V-devil (829 reacties) op 29-02-2008 15:08
Ik denk dat dat dus niet voldoende is. Zoals hierboven staat, willen ze een bankafschrift zien. Gewoon om te checken dat ze het pakket echt naar het goede adres sturen (dus van degene die de rekening betaald heeft). Gewoon los je adres sturen is dus niet voldoende.

Dit is een vrij normale gang van zaken als je duurdere dingen koopt of bijvoorbeeld een abonnement voor je gsm afsluit.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Racamo
Door Racamo (1045 reacties) op 29-02-2008 15:33
ja, je moet een bankafschrift scannen,(zog dat je adresgegevens te zien zijn!) of maak eventueel een foto.
En deze afbeelding mailen of faxen naar het door hun genoemde nummer/adres.
The Source
Door The Source (82 reacties) op 29-02-2008 16:01
Als ik bij de Postbank inlog dan zie ik bij ""Af- en/of bijschrijving"" de bedrag die ik heb overgemaakt via Ideal bij Cdwow. Moet ik deze gegevens naar Cdwow kopiëren? Ik bezit zelf niet een scanner (toevallig ééntje tijdje terug weggeven) en een digitale camera bezit ik ook niet.
Peter89
Door Peter89 (2915 reacties) op 29-02-2008 16:21
Als je telebankieren hebt dan kun je daar toch gewoon een afschrift van pakken. Haal je gegevens die niet nodig zijn eraf met paint ofzo. Ik zit bij de Rabobank en heb ook wel is mijn gegevens (niet bij cdwow) af moeten staan. Er moet ergens ook wel een rekeningafschrift optie zijn bij postbank i-netbankieren. Ik ontvang mijn afschriften ook alleen elektronisch leve de vooruitgang
Nijntendo
Door Nijntendo (546 reacties) op 29-02-2008 16:38
als je geen scanner of camera hebt, wordt het lastig om van analoog naar digitaal te gaan.
een kopie van een papieren afschrift waaruit je adres blijkt, is vlgns mij wat ze willen ter controle.

wat je misschien wel kan doen is een scherm print maken naar een pdf document.

als je dan ingelogd bent bij je bank, dan heb je dus vast ergens een scherm met daarop je adresgegevens.
dat scherm print je uit, maar dan niet op papier, maar direct naar een pdf document.
het pdf bestand stuur je vervolgens op.
op een dag .....
The Source
Door The Source (82 reacties) op 29-02-2008 16:43
Ik heb net een screenshot gemaakt en verstuurd en de volgende mail teruggekregen:

""Hi ...,

Thankyou for getting back to us with this information.

Your order has been fully processed, you should receive confirmation of dispatch via email shortly.

If you have any further queries regarding your order please do not hesitate to contact us.

Thankyou for your co-operation.


Kind Regards


Amy
Order Verification & Customer Services""

--------------

Het komt dus waarschijnlijk toch aan. Ik wil jullie ook super bedanken en ik laat jullie weten of het goed is aangekomen of dat er een ander probleem is.

Mvg: The Source en nog super bedankt!
ktugach
Door ktugach (21162 reacties) op 29-02-2008 21:15
Rol: Administrator
Nou tot nu toe voorspoedig, laat even weten als het binnen is.
Peter89
Door Peter89 (2915 reacties) op 29-02-2008 22:31
Quote:
als je geen scanner of camera hebt, wordt het lastig om van analoog naar digitaal te gaan.
een kopie van een papieren afschrift waaruit je adres blijkt, is vlgns mij wat ze willen ter controle.

wat je misschien wel kan doen is een scherm print maken naar een pdf document.

als je dan ingelogd bent bij je bank, dan heb je dus vast ergens een scherm met daarop je adresgegevens.
dat scherm print je uit, maar dan niet op papier, maar direct naar een pdf document.
het pdf bestand stuur je vervolgens op.
Gepost door: Nijntendo op 29-02-2008 16:38

Wat is precies het verschil met een al digitaal afschrift? Ik bedoel dus niet je bank waarop af en bij staat. Je hebt dan ook helemaal geen printscreen nodig wat nogal omslachtig is dan.
The Source
Door The Source (82 reacties) op 12-03-2008 15:10
Zelda Phantom Hourglass is nog steeds niet aangekomen bij mij, terwijl ik 29 Februari die bestelling hadt gedaan. Ik heb dit bij de klantenservice gemaild: "" Order number ....... Is still not arrived."" Binnen 7/10 zou die toch dus moeten aankomen? En me andere games die ik een dag later heb besteld zouden toch ook moeten aankomen?
Talicus
Door Talicus (7391 reacties) op 12-03-2008 15:20
Bij mij is Zelda ook nog niet aangekomen, maar 2 van de 3 dvd's die ik besteld heb wel (die andere is nog niet verzonden...)
I have sold my soul to a minor demon.
ConAir
Door ConAir (4490 reacties) op 12-03-2008 15:32
Ik zou zeggen, mail ze even (In het Engels) en vraag om een update van je order. Houd er wel rekening mee, dat het echt een hele goede aanbieding was, dus dat veel mensen die game dus gekocht hebben... (Massaal ingeslagen....)
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
The Source
Door The Source (82 reacties) op 17-03-2008 14:54
""Hi,

Thank you very much for your recent order and sorry to hear you are still
yet to receive the order- it really should have reached you by now.

Can I please ask you to write back and confirm your full delivery address
(including country and postcode) for the order?

Unfortunately, we are still unable to advise of a confirmed shipping date
for [Nintendo DS - Big Brain Academy] - as we are still awaiting information
from our suppliers.

I can appreciate that you may not wish to wait any longer, and would
understand if you would prefer to have this item cancelled and refunded.

Once again, thank you for your patience in this matter and looking forward
to your reply upon which I will do my very best to assist you.


Kind Regards

Christine
CD WOW! Customer Services
www.cd-wow.com

Note: Please do not delete the previous correspondence if you are replying
to this e-mail. This will help us to assist you better""

Dit mailtje heb ik net gekregen. Dus ik neem aan dat ik mijn gegevens moet terug mailen.
Talicus
Door Talicus (7391 reacties) op 17-03-2008 15:03
Een zeer vergelijkbare mail heb ik ook ontvangen voor Phantom Hourglass en m'n dvd die nog niet verzonden is...

Mail 1

Hi, Thank you for confirming your address. I can only assume then, that your order has been lost in the postal system -and I entirely understand the disappointment this inevitably causes. I will ensure that a replacement order is sent out to you immediately. In the event that both dispatched orders arrive, we would be grateful if youcould return one to us at the following address (etc etc)

Mail 2:

Thank you for contacting us and sorry for the delay in dispatching this item.

Unfortunately, we have experienced a slight delay in receiving this product from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.

As soon as we have this information, we will let you know by email.

Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience – it is sincerely appreciated.

If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to us.

Kind Regards


Zoals vaker gezegd in de shopsurvey, het is raar dat er bij hen vaak wat mis gaat, ook vaak buiten hun schuld lijkt het, maar hun customer service is wel goed.
I have sold my soul to a minor demon.
[Begin] |1|2|3(3)  [Eind]