Quote:
Kreeg van Frits weer een mail dat hij vandaag verzonden is, goed nieuws! Geef ze toch nog maar een hoog cijfer want ze konden er natuurlijk ook niks aan doen.
Gepost door: Crazydealer op 04-07-2008 23:39
Gepost door: Crazydealer op 04-07-2008 23:39
Ik heb helemaal geen mail teruggehad, ik heb net nog even mailtje achteraan gestuurd, of ze mijn eerdere mail nu ontvangen hadden of niet...
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
Quote:
Kreeg mijn spel anders zaterdag binnen...
Gepost door: Crazydealer op 08-07-2008 14:52
Gepost door: Crazydealer op 08-07-2008 14:52
Grrr, ik heb vandaag ook niks ontvangen, krijg toch haast het idee dat ik weer buiten de boot val!
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
Quote:
Beste Gamers,
hier Frits van CGF. Vers terug van vakantie en helaas een aantal teleurstellingen, waarvoor onze excuses. Mijn collega's hebben alle SSBB verzonden, maar bij zo'n grote release kan er in een aantal gevallen altijd iets mis gaan. Dit kan twee oorzaken hebben. Ten eerste kan TNT een fout gemaakt hebben en ten tweede kan er iets misgegaan zijn bij het bestellen. Na het betalingsscherm word je terug geleidt naar de site waarna de klantenorder wordt aangemaakt. Als het venster vroegtijdig gesloten wordt is er geen klantenorder aangemaakt, maar is er wel betaald. We hebben er hard aan gewerkt om onze bestelmodule bugvrij te maken en dit is inmiddels gerealiseerd. Als iedereen waarbij het misgegaan is nog eenmaal een mailtje mét vermelding van bestelnummer naar info@cheapgamefactory.nl (zet frits@cheapgamefactory.nl in de cc) wilt sturen zullen wij kostenloos een nieuw exemplaar opsturen. Wij hopen jullie hierbij voldoende geinformeerd te hebben en nogmaals excuses voor enig veroorzaakt ongemak.
met vriendelijke groet,
Het CGF team
Gepost door: Cheapgames op 04-07-2008 10:47
hier Frits van CGF. Vers terug van vakantie en helaas een aantal teleurstellingen, waarvoor onze excuses. Mijn collega's hebben alle SSBB verzonden, maar bij zo'n grote release kan er in een aantal gevallen altijd iets mis gaan. Dit kan twee oorzaken hebben. Ten eerste kan TNT een fout gemaakt hebben en ten tweede kan er iets misgegaan zijn bij het bestellen. Na het betalingsscherm word je terug geleidt naar de site waarna de klantenorder wordt aangemaakt. Als het venster vroegtijdig gesloten wordt is er geen klantenorder aangemaakt, maar is er wel betaald. We hebben er hard aan gewerkt om onze bestelmodule bugvrij te maken en dit is inmiddels gerealiseerd. Als iedereen waarbij het misgegaan is nog eenmaal een mailtje mét vermelding van bestelnummer naar info@cheapgamefactory.nl (zet frits@cheapgamefactory.nl in de cc) wilt sturen zullen wij kostenloos een nieuw exemplaar opsturen. Wij hopen jullie hierbij voldoende geinformeerd te hebben en nogmaals excuses voor enig veroorzaakt ongemak.
met vriendelijke groet,
Het CGF team
Gepost door: Cheapgames op 04-07-2008 10:47
Na een week mailen zonder bericht terug was ik behoorlijk min. Ik had het gevoel totaal genegeerd te worden. Als 'wild guess' stuurde ik een mailtje vanuit Internet Explorer (ik werk normaal vanuit FireFox) denkende aan de bestelbug op de site. Aangezien ik besteld had vanuit, jaja, FireFox, dacht ik dat het misschien aan FireFox lag. Blijkbaar lag het inderdaad hieraan, want na een week voor niks emailtjes te zitten tikken (ja, ik zat elke dag te tikken, vragend om reactie terug, om zeker te zijn dat ze het ontvangen hadden) en na het versturen van het mailtje vanuit IE had ik de volgende dag een mailtje terug!
Hierin werd gemeld dat dit het eerste mailtje was wat ze van me hadden ontvangen. Ook werd de oplossing beloofd, begin volgende week zal dan eindelijk Brawl op m'n deurmat liggen. Ik ben benieuwd...
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
release datum 26 juni..
echter nog niks ontvangen van ''cheapgamefactory''
ik heb wel een paar mailtjes gehad waarin ze vroegen naar mijn bestel nummer,, ik heb nooit een bevestigingsmail gehad dus ook geen bestel nummer lijkt me.
Frits zegt dat hij terug is gekomen van vakantie op 3-7.. ik heb een mail ontvangen van hem op 2-7..
als ik eerlijk moet zijn denk ik dat er iets niet klopt met deze site....OPLICHTERS?
Heb je niet betaald, dan heb je eerlijk gezegd geen poot om op te staan zonder bevestigingsemail. Dan zul je hem opnieuw moeten bestellen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
ik heb ook een mail naar ze gestuurd met een kopie van het afschrift van mijn rekening..
maar ik denk gewoon niet dat het klopt want ze staan ook niet ingeschreven bij www.kvk.nl (wel onder andere naam (grebnet)maar dat is volgens mij een heel ander bedrijf en hebben ze dit gewoon gebruikt om eerlijk over te komen)
wat zal ik nu doen?
Ik denk dat ook deze winkel teveel hooi op zijn vork heeft genomen, maar ze moeten het wel netjes oplossen natuurlijk.
echter nog steeds geen reactie terug gehad
jammer.
vooral vanwege het feit dat ze een aanbieding geven met een PRE-ORDER in mijn oren klinkt dat als van te voren bestellen met release in huis? desnoods dagje later.. maar geen 2 weken er over heen lijkt me
naja ik wacht het wel af.
meer kan ik niet doen lijkt me
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
ik heb een mail gehad waarin ze mij vertelde dat alles snel opgelost zou worden, na 8 dagen heb ik een mail gestuurd dat ik 8 dagen niet echt zo spoedig vond, hierna heb ik op geen enkele mail meer wat terug gehad. ik heb zowel vanuit de site als vanuit hotmail gestuurd naar frits@cheap en Info@cheap.
ik weet het dus echt niet meer.
denk dat ik me geld kwijt ben
Quote:
Microsoft Internet explorer.. ik verstuur ze gewoon via de site van cheapgamefactory.. dit heb ik al eerder gedaan en toen wel een mail terug gehad..
ik heb een mail gehad waarin ze mij vertelde dat alles snel opgelost zou worden, na 8 dagen heb ik een mail gestuurd dat ik 8 dagen niet echt zo spoedig vond, hierna heb ik op geen enkele mail meer wat terug gehad. ik heb zowel vanuit de site als vanuit hotmail gestuurd naar frits@cheap en Info@cheap.
ik weet het dus echt niet meer.
denk dat ik me geld kwijt ben
Gepost door: Thaiz op 13-07-2008 23:07
ik heb een mail gehad waarin ze mij vertelde dat alles snel opgelost zou worden, na 8 dagen heb ik een mail gestuurd dat ik 8 dagen niet echt zo spoedig vond, hierna heb ik op geen enkele mail meer wat terug gehad. ik heb zowel vanuit de site als vanuit hotmail gestuurd naar frits@cheap en Info@cheap.
ik weet het dus echt niet meer.
denk dat ik me geld kwijt ben
Gepost door: Thaiz op 13-07-2008 23:07
Ik krijg ook wederom geen reactie op mailtjes, en mij was dus beloofd dat Brawl 'begin deze week op de mat zou vallen' er vanuit gaan dat hun week vast ook niet op vrijdag begint is deze belofte dus ook loos geweest.
Ik begin het nu toch echt, echt, echt, echt, echt, echt, echt zat te worden! Ik ga zo al mijn 3 derde week wachten in! Gekkenwerk! En wat een slechte communicatie ook! En stel dat het aan hun site ligt, dan moeten ze dat maar verhelpen! GRRR!
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
Quote:
[..]
Ik krijg ook wederom geen reactie op mailtjes, en mij was dus beloofd dat Brawl 'begin deze week op de mat zou vallen' er vanuit gaan dat hun week vast ook niet op vrijdag begint is deze belofte dus ook loos geweest.
Ik begin het nu toch echt, echt, echt, echt, echt, echt, echt zat te worden! Ik ga zo al mijn 3 derde week wachten in! Gekkenwerk! En wat een slechte communicatie ook! En stel dat het aan hun site ligt, dan moeten ze dat maar verhelpen! GRRR!
Gepost door: Styxx op 17-07-2008 00:06
Ik krijg ook wederom geen reactie op mailtjes, en mij was dus beloofd dat Brawl 'begin deze week op de mat zou vallen' er vanuit gaan dat hun week vast ook niet op vrijdag begint is deze belofte dus ook loos geweest.
Ik begin het nu toch echt, echt, echt, echt, echt, echt, echt zat te worden! Ik ga zo al mijn 3 derde week wachten in! Gekkenwerk! En wat een slechte communicatie ook! En stel dat het aan hun site ligt, dan moeten ze dat maar verhelpen! GRRR!
Gepost door: Styxx op 17-07-2008 00:06
ik wacht er nu al 3 weken op :| ga nu dus de 4e week in. en wederom zonder iets gehoord te hebben..
bedankt he cheapgamefactory..
Quote:
ja, ik had een mail via de site gestuurd de week na de release. Daarin vroegen ze iets en daarop gaf ik antwoord maar niks meer van gehoord. De week erna heb ik via gmail een bericht gestuurd zoals hier op de eerste pagina's stond. Daarop kreeg ik geen reactie. Begin deze week had ik dan maar een mail verstuurd via de site omdat dat de eerste keer wel werkte. Dat was maandag en tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen. [..]
Ik krijg ook wederom geen reactie op mailtjes, en mij was dus beloofd dat Brawl 'begin deze week op de mat zou vallen' er vanuit gaan dat hun week vast ook niet op vrijdag begint is deze belofte dus ook loos geweest.
Ik begin het nu toch echt, echt, echt, echt, echt, echt, echt zat te worden! Ik ga zo al mijn 3 derde week wachten in! Gekkenwerk! En wat een slechte communicatie ook! En stel dat het aan hun site ligt, dan moeten ze dat maar verhelpen! GRRR!
Gepost door: Styxx op 17-07-2008 00:06
Ik krijg ook wederom geen reactie op mailtjes, en mij was dus beloofd dat Brawl 'begin deze week op de mat zou vallen' er vanuit gaan dat hun week vast ook niet op vrijdag begint is deze belofte dus ook loos geweest.
Ik begin het nu toch echt, echt, echt, echt, echt, echt, echt zat te worden! Ik ga zo al mijn 3 derde week wachten in! Gekkenwerk! En wat een slechte communicatie ook! En stel dat het aan hun site ligt, dan moeten ze dat maar verhelpen! GRRR!
Gepost door: Styxx op 17-07-2008 00:06
Dat laatste bericht moeten ze dan ontvangen hebben want anders werkte het de eerste keer ook niet en ik gebruik gewoon Internet explorer. En het is idd vreemd dat de site met sommige dingen niet kan werken
Quote:
[..]
ja, ik had een mail via de site gestuurd de week na de release. Daarin vroegen ze iets en daarop gaf ik antwoord maar niks meer van gehoord. De week erna heb ik via gmail een bericht gestuurd zoals hier op de eerste pagina's stond. Daarop kreeg ik geen reactie. Begin deze week had ik dan maar een mail verstuurd via de site omdat dat de eerste keer wel werkte. Dat was maandag en tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen.
Dat laatste bericht moeten ze dan ontvangen hebben want anders werkte het de eerste keer ook niet en ik gebruik gewoon Internet explorer. En het is idd vreemd dat de site met sommige dingen niet kan werken
Gepost door: Theodred op 17-07-2008 15:34
ja, ik had een mail via de site gestuurd de week na de release. Daarin vroegen ze iets en daarop gaf ik antwoord maar niks meer van gehoord. De week erna heb ik via gmail een bericht gestuurd zoals hier op de eerste pagina's stond. Daarop kreeg ik geen reactie. Begin deze week had ik dan maar een mail verstuurd via de site omdat dat de eerste keer wel werkte. Dat was maandag en tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen.
Dat laatste bericht moeten ze dan ontvangen hebben want anders werkte het de eerste keer ook niet en ik gebruik gewoon Internet explorer. En het is idd vreemd dat de site met sommige dingen niet kan werken
Gepost door: Theodred op 17-07-2008 15:34
vandaag een mailtje gehad van frist,
hij vraag weer om mijn bestelnummer alleen ik heb hem al verteld dat ik deze niet heb gehad en heb WEER een kopie van het afschrift meegestuurd.
snappen ze het daar niet ofzo?
word een beetje moe ervan,, dat je steeds 2 weken moet wachten om weer dezelfde vraag te krijgen..
wil gewoon me spel en ga voortaan gewoon naar de winkel toe
Quote:
hoeveel dagen geleden had je een mailtje gestuurd?
Gepost door: Theodred op 17-07-2008 17:46
Gepost door: Theodred op 17-07-2008 17:46
3 dagen geleden, heb inmiddels weer een terug waarin nu gezegd word dat hij vandaag hoogstpersoonlijk SSBB heeft gepost. Is mij eerder beloofd dus ik blijf cynisch...
Het is al bijna 3 weken joh!
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme