Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Dynabyte

[Begin]  |11|12|13|14|15|16|17(19)  [Eind]
Jigsaw
Door Jigsaw (2440 reacties) op 02-09-2011 12:29
Iemand al zijn preorder van Driver LE binnen gekregen.
Thomper
Door Thomper (105 reacties) op 02-09-2011 12:38
Quote:
[..]

Dit vind ik niet terecht. Iedereen die spellen voor 2,50 bestelde kon weten dat er 99% kans was dat het niet werd uitgeleverd.

Om nou te zeggen dat de winkel plots waardeloos is geworden is dus onzin. Het was een fout in hun systeem toen ze dit wilden samenvoegen met het magazijn van mycom. Ze hadden uit kunnen leveren, maar zijn hier niet tot verplicht. Hadden ze dit wel gedaan, was het mooi geweest. Maar nu is het onterecht om te roepen dat ze waardeloos zijn geworden. Negatieve reviews betreffende 2,50 bestellingen worden dan ook verwijderd.
Gepost door: Skull_kid op 31-08-2011 09:46
Maar wat als ze het matig afhandelen? Ik had in alle eerlijkheid ook niet verwacht dat ik m'n bestelling zou krijgen, maar ondertussen heb ik een paar dagen geleden gemailed over het terugkrijgen van m'n geld en nog altijd niets gehoord. Geprobeerd te bellen, maar ze waren vrij vaag en ik moest later maar terugbellen. Beetje stom dat ze nu al een maand lang 10 euro van me hebben en het heul moeilijk is om dat terug te krijgen, blijkbaar.
.
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 02-09-2011 12:40
Driver zou vandaag verzonden worden
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 02-09-2011 12:53
Rol: Forum Moderator
Quote:
[..]
Maar wat als ze het matig afhandelen? Ik had in alle eerlijkheid ook niet verwacht dat ik m'n bestelling zou krijgen, maar ondertussen heb ik een paar dagen geleden gemailed over het terugkrijgen van m'n geld en nog altijd niets gehoord. Geprobeerd te bellen, maar ze waren vrij vaag en ik moest later maar terugbellen. Beetje stom dat ze nu al een maand lang 10 euro van me hebben en het heul moeilijk is om dat terug te krijgen, blijkbaar.
Gepost door: Thomper op 02-09-2011 12:38

Tja, dat is wat anders. Echter hebben we het vaker meegemaakt dat mensen voor 99 cent een spel kopen, die niet krijgen en dan een negatieve review achterlaten. Terwijl ze wel gewoon hun geld hebben teruggehad.

Maar jij hebt dus ook de afhandeling van je email/terugbetaling te reviewen
❍ᴥ❍
Thomper
Door Thomper (105 reacties) op 02-09-2011 13:19
Quote:
[..]

Tja, dat is wat anders. Echter hebben we het vaker meegemaakt dat mensen voor 99 cent een spel kopen, die niet krijgen en dan een negatieve review achterlaten. Terwijl ze wel gewoon hun geld hebben teruggehad.

Maar jij hebt dus ook de afhandeling van je email/terugbetaling te reviewen
Gepost door: Skull_kid op 02-09-2011 12:53
Mja, mensen die honderd spellen bestellen voor een euro en dan verontwaardigd zijn als ze niet komen is inderdaad gewoon stom. Ik had bestel bij Dixons in de hoop dat ze het toch zouden verzenden, maar dat is dus (zoals ik stiekem al dacht) niet gebeurd. Feit dat ze na bijna een maand m'n geld nog wat hebben is alleen wat jammer, maar ik wacht nog even op een mailtje, en als ze stom blijven doen laat ik wel een recensie achter.

Hoe doen jullie dat trouwens bij een bedrijf als Dixons/Dynabyte dat nu van eigenaar veranderd is? Huidige recensies zijn grotendeels op oude eigenaar van toepassing, en in ieder geval qua internetsite zijn die allemaal niet echt meer geldig met een nieuwe eigenaar/afhandelaar, zou ik zeggen.
.
Hunterking
Door Hunterking (3016 reacties) op 02-09-2011 15:00
Quote:
[..]
Maar wat als ze het matig afhandelen? Ik had in alle eerlijkheid ook niet verwacht dat ik m'n bestelling zou krijgen, maar ondertussen heb ik een paar dagen geleden gemailed over het terugkrijgen van m'n geld en nog altijd niets gehoord. Geprobeerd te bellen, maar ze waren vrij vaag en ik moest later maar terugbellen. Beetje stom dat ze nu al een maand lang 10 euro van me hebben en het heul moeilijk is om dat terug te krijgen, blijkbaar.
Gepost door: Thomper op 02-09-2011 12:38

Duurde bij mij ook wel even hoor voor ik mijn geld terug had. Dikke week om moeten zeuren via de mail en 4x via de telefoon. Bellen werkt het beste wel, want dan kunnen ze niet meer om je heen.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Henri-Alexander
Door Henri-Alexander (12778 reacties) op 02-09-2011 15:24
Nog maar eens een mailtje sturen waar mijn Dead Space 2 CE verzonden wordt die ik 13 MEI al besteld had. Ik hoop echt niet dat hij geannuleerd wordt sinds hij op voorraad was toen ik hem bestelde...
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Thomper
Door Thomper (105 reacties) op 02-09-2011 21:05
Ehr... ik gok dat als je sinds 13 mei niets hebt gehoord, hij ondertussen toch echt niet meer op voorraad is. Iets dat ze wél op voorraad hebben is meestal toch echt binnen een week te verzenden, en aangezien ze sindsdien van eigenaar zijn verwisseld gok ik dat je kansen heuuuuuuuul klein zijn.
.
Henri-Alexander
Door Henri-Alexander (12778 reacties) op 02-09-2011 21:13
Quote:
Ehr... ik gok dat als je sinds 13 mei niets hebt gehoord, hij ondertussen toch echt niet meer op voorraad is. Iets dat ze wél op voorraad hebben is meestal toch echt binnen een week te verzenden, en aangezien ze sindsdien van eigenaar zijn verwisseld gok ik dat je kansen heuuuuuuuul klein zijn.
Gepost door: Thomper op 02-09-2011 21:05
Toen ik hem bestelde was hhij op voorraad maar nooit een verzendbevestiging gehad. Elke keer als ik een mail stuurde kreeg ik hetzelfde verhaal te horen; "Hij komt deze week binnen en we sturen hem geljk op". Al acht keer hetzelfde bericht gekregen en ze nemen zelf ook geen contact met je op, je hoort pas wat als je zelf een email stuurt. Ik krijg alleen te horen dat ze hem bestellen maar geen bericht dat de bestelling niet lukt, dat ze hem niet kunnen ontvangen of weetikwat. Mijn klantenservice ervaring is tot nu toe niet echt goed. Ook bij Dixons toen een tweedehands game gekregen die als nieuw stond aangegeven op de website. Ik heb er weinig hoop n dt ik mijn bestelling nog ontvang maar ik mag geen review schrijven tot ik mijn product binnen heb en ik wil mijn bestelling niet annuleren. We blijven gewoon emails typen
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Jigsaw
Door Jigsaw (2440 reacties) op 03-09-2011 15:49
Geen Driver binnen gekregen ,baal er wel van maandag maar even gaan bellen.
Fumasu
Door Fumasu (174 reacties) op 03-09-2011 19:50
Dinsdag de Augmented Edition van Deus Ex: Human Revolution op de Dynabyte site besteld met als keuze aflevering in filiaal (aangezien dat de enige manier is om 10% korting te scoren). Volgens de site zou 'ie er de dag erop (woensdag) zijn, heb echter tot vrijdag moeten wachten tot ze'm in Nijmegen binnen hadden. Nu maken die extra dagen me normaliter niet zoveel uit maar als de verwachting wordt gewekt dat het de dag erop binnen is ben je toch een beetje teleurgesteld dat 't drie dagen moet duren
Rerder
Door Rerder (1768 reacties) op 03-09-2011 19:57
Quote:
Geen Driver binnen gekregen ,baal er wel van maandag maar even gaan bellen.
Gepost door: Jigsaw op 03-09-2011 15:49

Hier ook niet post het even als je meer nieuws heb.
Jigsaw
Door Jigsaw (2440 reacties) op 05-09-2011 13:33
Ik heb nog even gebeld en driver komt woensdag bij hun binnen,en
word dan dezelfde dag verstuurt dus hopelijk donderdag of vrijdag.
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 05-09-2011 16:20
Ik kreeg idd dezelfde mededeling als JigSaw over de Driver CE versie.

En toen ik vroeg waarom niet op de releasedatum kon ze geen antwoord geven.
Heb ook aangegeven dat ik niet voor niets een jaar van te voren pre order en hem dan graag verwacht rond de release.

Maar ze kon mij verder ook niet helpen. Ik hoop echt dat die game donderdag hier is.

En nooit meer voor mij een pre order bij hun.
Mails reageren ze niet. Telefonisch ging gelukkig nu iets beter maar vorige keer leek er echt gewoon niemand te zitten meer. En twitter ging de eerste keer goed maar daarna ook geen reactie meer.
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 07-09-2011 22:25
Jigsaw heb jij nog iets gehoord of vernomen van Dynabyte met Driver?
Jigsaw
Door Jigsaw (2440 reacties) op 07-09-2011 22:49
Helemaal niets ben bang dat het nog even gaat duren.
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 07-09-2011 22:56
Ik ga morgenvroeg weer bellen. Maar ik denk dat het voor de CE einde oefening is. Ik heb Ubisoft zelf ook gebeld voor Saturn Venlo. Omdat daar Driver ook niet binnen is gekomen en hun geven aan dat de 2de levering bij hun pas de 9de binnen komt en dus daarna pas de deur uit gaat.

Kijken wat dynabyte ervan maakt
Jigsaw
Door Jigsaw (2440 reacties) op 07-09-2011 23:34
Het is voor mij de laatste keer dat ik daar wat preorder.
Mr. Cheapo!
Door Mr. Cheapo! (7446 reacties) op 08-09-2011 05:43
Ik ben het nu na bijna een maand niets gehoord te hebben zat, ik ga vandaag verhaal halen en ik wil nee moet snel mijn geld terug hebben, anders hebben ze een groot probleem met mij!!!
En nee dat is geen Haagse Bluf maar de waarheid!
Schandalig overigens hoe Dynabyte met zijn klanten tegenwoordig omgaat!
There's a new "game" player in town, get used to it!
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 08-09-2011 10:49
Net gebeld met Dynabyte. Er is een probleem met de levering geweest van Ubisoft en daardoor is die nog niet binnen. Hij kwam zeker nog binnen de CE want hun hadden een hoop pre orders.

Hij kwam volgende week dinsdag of woensdag bij hun binnen. Dit komt wel een beetje overeen met wat ik kreeg te horen vanuit Saturn Venlo.

@Mr. Cheapo: Leuke copy paste uit het dixons topic van je eigen reactie. Maar wat voegt dat toe aan dit topic? Laat het weten als je het geld terug hebt.
[Begin]  |11|12|13|14|15|16|17(19)  [Eind]