Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Gameshop Twente

[Begin]  |1|2|3|4|5|6|7(24)  [Eind]
RpgN
Door RpgN (195 reacties) op 12-05-2011 19:59
Quote:
ik vind de reactie van de medewerkers ook raar, maar ik kan het wel begrijpen dat ze niet met de prijs mee kunnen gaan. De medewerkers hebben waarschijnlijk geen bevoegdheid om de prijs aan te passen, vandaar dat ze ook een mailtje stuurden vermoed ik. Ik snap natuurlijk wel je punt dat als ze de prijs zo houden, veel mensen de 3ds bij de concurrent halen. In ieder geval veel plezier met je 3DS
Gepost door: MitchDylan op 12-05-2011 13:05


Dank je wel, het voelt in ieder geval goed. Nu nog het spel krijgen, sons of media is een beetje traag (staat nog steeds niet erbij of ze mijn geld ontvangen hebben). Ach, ik snap dat een van hun geen bevoegdheden heeft, de andere heeft meer blijkbaar en heeft zonder nadenken nee gezegd. Ik heb in ieder geval gemerkt dat ze in het algemeen minder vriendelijk zijn. Als jij iets aan hun probeert te verkopen, dan geven ze je haast niks aan cash en net een klein beetje meer waardebon, dan verkopen ze je spel veel duurder en maken dikke winst. Maar ja, dan ben je van die spellen af en kun je toch wat anders kopen. Onderhandelen bij hun is niet aan de orde, soms kun je ermee wegkomen met een nieuwe medewerker

Ik heb ook problemen gehad met 2de hands spellen in een slechte staat of er is iets mis mee. Een beschadigde spel met veel krassen, een UMD die uit elkaar is en geplakt met iets, Shenmue II op xbox met EU hoes maar thuis blijkt het een Amerikaanse CD te zijn, een Xbox 360 compilatie disc met arcade spellen die mijn apparaat niet eens kan lezen etc. Maar ik heb veel bij hun gekocht en weet niet of dat nou teveel van het goede is.

Het klinkt allemaal negatief nu ik het zo lees, terwijl ik zo vaak bij hun wat gekocht en verkocht heb. Ik wilde altijd als een trouwe klant worden gezien en behandeld maar dat gevoel kreeg ik niet wederzijds ^^ Ik blijf voortaan business doen wanneer het mij uitkomt en niet worden genaaid.

Quote:
Wait, whut?Dit is juist de reden waarom ik niets bij de Mediamarkt koop.Als er iets mis is met je gekochte product: succes met de servicebalie van MM...


Vreemd, ik heb dat in ieder geval niet meegemaakt en mijn familie ook niet (tenzij ik een slechte geheugen heb). Ik vind het fijn dat zij de prijzen makkelijk kunnen aanpassen, ook als je al betaald hebt, als je bewijs hebt krijg je je geld terug en je kan binnen 10 dagen apparaten terug brengen en je geld terug krijgen zonder gezeur. Mijn zusje had problemen met haar MP3 speler, mijn moeder bracht het terug, zij hebben het gewoon gerepariert en kon het na een tijdje weer ophalen. Volgens mij duurde dat een lange tijd (weet niet zeker).

Wat ik niet leuk vond bij MM was dat zij dachten dat ik iets bij hun aan het stelen was en een bewaker heeft mij aangehouden en mijn tas bekeken :/ Ja, dat voelde niet fijn.
Voornamelijk Final Fantasy, JRPG en Nintendo fan maar speel verschillende genres.
Marine II7
Door Marine II7 (120 reacties) op 12-05-2011 21:17
Quote:
Als twente zondag landskampioen wordt krijg je bij de gameshop de 2e game voor de helft van de prijs. Zie voorwaarden op de site. Leuke actie!

Gepost door: Ikke02009 op 12-05-2011 13:33


en in amsterdam wordt het 2 keer zo duur
Proud member of QsG gamebattle team! Now playing: Dragon age(!!!!),modern warfare 2,crysis 2 en killzone 3
ChrissieOne
Door ChrissieOne (4742 reacties) op 12-05-2011 21:23
Gelukkig gebeurd dat niet...
There's no kill switch on awesome.
Arabyus
Door Arabyus (7277 reacties) op 12-05-2011 21:28
Rol: Forum Moderator
Inderdaad.
Now playing: -
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 12-05-2011 22:27
Deze shop heeft idd een hogere inkoopprijs voor hun 3DS. Ze hadden ze namelijk niet uit NL gehaald.

Ze verkochten hem zelfs al een week voor de release. (en ja ik heb bonnetjes en al gezien en zelfs info over waar hun ze vandaan hebben gehaald).

Maar vaak kunnen winkels als hun idd niet echt mee met prijzen als de MM enzo. Ik had dat ook bij de Toys XL vroeger. Prijzen kwamen van het hoofdkantoor en daar kon je niets mee verder.

Maar in deze tijd is het allemaal duur en wil je toch liever het goedkoopste en dan ga je idd naar een andere winkel.
CrippledKiller
Door CrippledKiller (6571 reacties) op 17-07-2013 23:20
Afgelopen zondag Pikmin 2 weten te scoren vanaf de website, nu zijn ze er doorheen dus ben benieuwd wanneer ik dan bericht krijg dat ie onderweg is.

Wati k wel echt enorm irritant vind ik dat ik mijn order niet kan terugvinden op de site, en daarmee dus ook geen eventuele statusupdates
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
Gebruikersnaam
Door Gebruikersnaam (377 reacties) op 18-07-2013 10:36
Mail gestuurd op maandag en nu op donderdag nog geen antwoord. Ik koop mijn PS4 + launchgames wel bij een andere shop waar ze wel de beleefdheid op kunnen brengen om een simpel antwoord te geven.
Ajwd
Door Ajwd (3532 reacties) op 18-07-2013 17:32
@ Crazydance. De verzendtijd is echt 2 - 5 werkdagen.

Dus vanaf maandag en dan dus denk ik aanstaande vrijdag of zaterdag in huis.
Life begins at the end of your comfort zone
CrippledKiller
Door CrippledKiller (6571 reacties) op 18-07-2013 22:08
Nou, ze hebben zonder taal of teken de boel teruggestort... Echt een Boutwinkel als je het mij vraagt. Daar bestel ik dus ook nooit meer, onbetrouwbare toko.
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
Ajwd
Door Ajwd (3532 reacties) op 18-07-2013 22:14
@ Crazydance. Erg vreemde gang van zaken inderdaad. Snap dat je niks meer via hun webshop koopt.

Wel erg jammer, want de prijs was mooi.
Life begins at the end of your comfort zone
CrippledKiller
Door CrippledKiller (6571 reacties) op 18-07-2013 22:21
Heb ze ook niet voor niks een 10% gegeven in de shop survey, zo ga je niet met klanten om die jouw salaris betalen
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
Gamer88
Door Gamer88 (1723 reacties) op 18-07-2013 23:01
Quote:
Nou, ze hebben zonder taal of teken de boel teruggestort... Echt een Boutwinkel als je het mij vraagt. Daar bestel ik dus ook nooit meer, onbetrouwbare toko.
Gepost door: Crazydance op 18-07-2013 22:08

Heb je ze niet even gebeld om uitleg? Website is nog steeds een Beta en wellicht is er iets anders aan de hand
Gebruikersnaam
Door Gebruikersnaam (377 reacties) op 19-07-2013 07:36
Quote:
[..]

Heb je ze niet even gebeld om uitleg? Website is nog steeds een Beta en wellicht is er iets anders aan de hand
Gepost door: Gamer88 op 18-07-2013 23:01

Alleen omdat de website in beta is, hoeft de service niet afwezig te zijn. En van Crazydance versta ik niet eens onder service, maar gewoon fatsoen. Zal ook nooit meer iets bij Gameshop Twente kopen.

Duidelijk geval van 'ik wil ook een webshop' en vervolgens niet aan de infrastructuur denken die daarbij komt kijken. Wat mij betreft blijven ze lekker offline.
CrippledKiller
Door CrippledKiller (6571 reacties) op 19-07-2013 07:43
@Gamer88; Het is allemaal niet zo moeilijk. De game zal wel voor mijn neus weggekaapt zijn, maar dan had ie voortijdig al op niet beschikbaar moeten staan. Fatsoenlijk voorraadbeheer is 1, maar daar kan ik nog overheen komen.

Puntje twee is dat je niet zoals je met de meeste open-source webshops een account kunt aanmaken zodat je je order kunt bekijken. Je krijgt alleen een lullig E-mailtje en that's it. Geen statusupdates of niks. Dan laat je je klant 'dom' terwijl die graag wil weten wat er met zijn betaalde order gebeurt.

Punt drie is het terugstorten... Ik zie ineens in mijn bankgegevens een terugstorting staan... wat, hoe en waar ontbreekt omdat dit geautomatiseerd is bij hun payment provider (Omnikassa).

Ze doen gewoon twee dingen fundamenteel verkeerd.. 1 is de website waarbij ik mijn order niet kan bijhouden en de voorraad die blijkbaar niet klopt. en 2 is de communicatie met de klant, op 1 geautomatiseerd mailtje is die er niet.


Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
Gamer88
Door Gamer88 (1723 reacties) op 19-07-2013 09:31
OK snap je gevoel......maar geef ze feedback.
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 19-07-2013 10:42
Quote:
@Gamer88; Het is allemaal niet zo moeilijk. De game zal wel voor mijn neus weggekaapt zijn, maar dan had ie voortijdig al op niet beschikbaar moeten staan. Fatsoenlijk voorraadbeheer is 1, maar daar kan ik nog overheen komen.

Puntje twee is dat je niet zoals je met de meeste open-source webshops een account kunt aanmaken zodat je je order kunt bekijken. Je krijgt alleen een lullig E-mailtje en that's it. Geen statusupdates of niks. Dan laat je je klant 'dom' terwijl die graag wil weten wat er met zijn betaalde order gebeurt.

Punt drie is het terugstorten... Ik zie ineens in mijn bankgegevens een terugstorting staan... wat, hoe en waar ontbreekt omdat dit geautomatiseerd is bij hun payment provider (Omnikassa).

Ze doen gewoon twee dingen fundamenteel verkeerd.. 1 is de website waarbij ik mijn order niet kan bijhouden en de voorraad die blijkbaar niet klopt. en 2 is de communicatie met de klant, op 1 geautomatiseerd mailtje is die er niet.
Gepost door: Crazydance op 19-07-2013 07:43

Punt 1: Ze hadden teveel orders en konden de jouwe niet versturen. Daar kunnen zij niets aan doen. Voorraad klopte wellicht wel maar bij over-orders gebeurt het nou eenmaal dat sommige mensen buiten de boot vallen.
Punt 2: Gewenning aan statusupdates is een luxe probleem. Je koopt ergens iets, je verwacht dat ze het leveren, je weet de leveringstijd en meer dan dat hoef je eigenlijk ook niet te weten. Dat is een webwinkel ook niet aan je verplicht. Daarbij wist je dat de website een Beta was en dat andere dingen dus anders konden lopen dan je gewend bent.
Punt 3: Je geld is teruggestort en overduidelijk het bedrag dat je voor Pikmin hebt betaald. Wellicht hadden, door de website die een Beta was, wel een hele hoop mensen de game besteld en hadden ze geen voorraad meer maar hebben ze in hun website nog niet een standaard ''uitverkocht, je krijgt je geld terug'' mailtje staan. Je kunt toch niet verwachten dat ze dan iedereen persoonlijk gaan mailen?

Ze doen dus compleet helemaal niets verkeerd. Je krijgt een geautomatiseerde e-mail en dat is goed genoeg, en daarbij heb je zonder horten of stoten meteen je geld teruggekregen. Probeer dat maar eens bij Zavvi wanneer ze niet leveren. Gaan maanden overheen.
Eigenlijk zou je juist blij moeten zijn dat alles zo snel is afgehandeld en die 10% is dus vrij onterecht.

Quote:
Zo ga je niet met klanten om die jouw salaris betalen
Jij betaalt hun salaris niet, dat doet hun baas.
Commander Keen = awesome.
Jordanmaster
Door Jordanmaster (1441 reacties) op 21-02-2014 18:34
Nu 3=2, nieuw en gebruikt. Geldig op de website en in de winkel.
Doobieters
Door Doobieters (29541 reacties) op 21-02-2014 19:13
Quote:
Nou, ze hebben zonder taal of teken de boel teruggestort... Echt een Boutwinkel als je het mij vraagt. Daar bestel ik dus ook nooit meer, onbetrouwbare toko.
Gepost door: CrippledKiller op 18-07-2013 22:08
Haha lees dit nu pas. Ik was toen degene die Pikmin 2 net voor je weg had gekaapt haha, sorry man!!
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
NLegendkiller
Door NLegendkiller (927 reacties) op 31-05-2014 13:43
Helaas ook een mindere ervaring met deze winkel. Afgelopen woensdag het spel Watch_Dogs: Special Edition besteld voor de Xbox One. Op hun website stond de game in beide filialen op voorraad, waardoor ik deze - als de post mee zou werken - op vrijdag in huis zou moeten hebben (donderdag Hemelvaart, dus geen postleveringen).

Helaas, op vrijdag geen spel mogen ontvangen en er een mailtje aan gewaagd. In een reactie kreeg ik te horen dat het spel uit hun filiaal te Hengelo over moest komen en het daardoor een dag langer zou duren. Reden: in het andere filiaal was de game niet meer op voorraad. Raar dat dit dan niet op de website stond, hij stond ook daar namelijk op voorraad, maar een dag langer wachten was niet zo'n probleem voor mij, nog genoeg tijd om te spelen in dit vrije weekend.

Zoals al gevreesd, een dag later wederom geen spel bij de post. Wederom contact gehad per e-mail en wat blijkt: game is niet meer op voorraad, dus ik kon de normale editie krijgen of mijn geld terug. Ben enkele dagen aan het lijntje gehouden en nu blijkt dat ze de gehele game niet eens meer hebben. Heb min geld teruggevraagd en zal de game elders bestellen, helaas woon ik zelf in een klein dorp waardoor ik geen winkel in de buurt heb om het spel direct te kopen. Kortom: ondanks snelle reacties op e-mails een zeer slechte ervaring met dit bedrijf.
Htbaa
Door Htbaa (12337 reacties) op 11-07-2014 00:21
3=2 actie bij Gameshop Twente
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
[Begin]  |1|2|3|4|5|6|7(24)  [Eind]