Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Gameshop Twente

[Begin]  |3|4|5|6|7|8|9(24)  [Eind]
Gamer88
Door Gamer88 (1723 reacties) op 01-05-2015 19:39
Nee gewoon open, geen acties nog, zie www.gameshop-twente.nl
Cypher XCII
Door Cypher XCII (1773 reacties) op 01-05-2015 19:40
Bij mij laad hij de website niet...
XBL: Cypher XCII PSN: CypherXCII
Door Protemaziclon (3 reacties) op 09-06-2015 21:01
Zag op de site van Gameshop Twente dat je er nu ook je 2ehands games online kan verkopen via de website. Iemand hier al ervaring mee?
Ajwd
Door Ajwd (3532 reacties) op 16-06-2015 14:01
Vanaf deze week is Gameshop Twente te vinden in hun nieuwe pand (500 meter verderop) in Enschede, aan de Lange straat 37a.

Vanmorgen waren ze de laatste dingen aan het inrichten en de winkel zag er nice uit. Waarschijnlijk gaan ze morgen open, anders donderdag.

Er is inmiddels een andere eigenaar gekomen en die hoopt nu ( met deze nieuwe locatie) na het faillissement een goede doorstart te kunnen maken en er weer een boeming business van te kunnen maken.
Life begins at the end of your comfort zone
Evil_zelda
Door Evil_zelda (828 reacties) op 14-07-2015 15:00
Ik kreeg dit van deze webshop toegestuurd. Verder geen uitleg nodig waarom ik pissed ben:




Grote versies:
https://i.imgur.com/TocNeIZ.jpg
https://i.imgur.com/ns6p9LG.jpg

Te ranzig voor woorden. Dit doe je je klanten toch niet aan!?
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Xor
Door Xor (34772 reacties) op 14-07-2015 15:12
Quote:
Ik kreeg dit van deze webshop toegestuurd. Verder geen uitleg nodig waarom ik pissed ben:

(Image)
(Image)

Grote versies:
https://i.imgur.com/TocNeIZ.jpg
http://i.imgur.com/ns6p9LG.jpg

Te ranzig voor woorden. Dit doe je je klanten toch niet aan!?
Gepost door: Evil_zelda op 14-07-2015 15:00
Maar heb je de game "gebruikt" of "nieuw" gekocht? Want ik zie dat het een "gebruikte" game is ;p.

En heb je ook geprobeerd om contact met ze op te nemen?(of geven ze geen antwoord? :/)
Tinmazter
Door Tinmazter (195 reacties) op 14-07-2015 15:13
Quote:
Ik kreeg dit van deze webshop toegestuurd. Verder geen uitleg nodig waarom ik pissed ben:

Te ranzig voor woorden. Dit doe je je klanten toch niet aan!?
Gepost door: Evil_zelda op 14-07-2015 15:00

Dit zou je niet eens in een winkel moeten hebben staan in deze staat. Laat staan opsturen naar een klant
Gamy
Door Gamy (4956 reacties) op 14-07-2015 15:15
Quote:
Ik kreeg dit van deze webshop toegestuurd. Verder geen uitleg nodig waarom ik pissed ben:

(Image)
(Image)

Grote versies:
https://i.imgur.com/TocNeIZ.jpg
http://i.imgur.com/ns6p9LG.jpg

Te ranzig voor woorden. Dit doe je je klanten toch niet aan!?
Gepost door: Evil_zelda op 14-07-2015 15:00

Het is niet normaal nee. Ze hadden moeten schoonmaken, is toch niet moeilijk?
Alleen gebruikt is toch geen probleem maar hygiëne is belangrijk voor klanten.
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 14-07-2015 15:20
Volgens mij heeft die cover inmiddels z'n eigen leven ontwikkelt.. Dat is echt smerig. Dat ze überhaupt zoiets innemen.
Gamer88
Door Gamer88 (1723 reacties) op 14-07-2015 15:28
Quote:
Ik kreeg dit van deze webshop toegestuurd. Verder geen uitleg nodig waarom ik pissed ben:

(Image)
(Image)

Grote versies:
https://i.imgur.com/TocNeIZ.jpg
http://i.imgur.com/ns6p9LG.jpg

Te ranzig voor woorden. Dit doe je je klanten toch niet aan!?
Gepost door: Evil_zelda op 14-07-2015 15:00

Nee dit kan echt niet.....heb je ze nog gesproken?

Nieuwe pand geweest....beetje rommelig ingericht en voor PS4 amper iets te vinden.
Evil_zelda
Door Evil_zelda (828 reacties) op 14-07-2015 15:35
Quote:
[..]
Maar heb je de game "gebruikt" of "nieuw" gekocht? Want ik zie dat het een "gebruikte" game is ;p.

En heb je ook geprobeerd om contact met ze op te nemen?(of geven ze geen antwoord? :/)
Gepost door: Glo op 14-07-2015 15:12

Haha is "gebruikt" als etensbord denk ik

Maar ik heb een mailtje gestuurd. Ik heb er ingezet dat het te ranzig voor woorden is en dat ik een nieuw hoesje verwacht aan het eind van deze week. Hoe ze het doen maakt mij niet uit. Als ik maar iets schoons terug krijg.

Bij gebruikt denk ik aan: wat krasjes hier en daar, deukje in het hoesje etc. Niet "gebruikt als pizza etensbord"
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 14-07-2015 15:37
Hoort de staat van het hoesje niet bij die unieke 'Fallout-alles-is-vercrapte-experience'?
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
SGT xan
Door SGT xan (3352 reacties) op 14-07-2015 15:41
Quote:
Hoort de staat van het hoesje niet bij die unieke 'Fallout-alles-is-vercrapte-experience'?
Gepost door: Samael_blackwing op 14-07-2015 15:37

Misschien is ie wel radioactief
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Xor
Door Xor (34772 reacties) op 14-07-2015 15:45
Quote:
[..]

Haha is "gebruikt" als etensbord denk ik

Maar ik heb een mailtje gestuurd. Ik heb er ingezet dat het te ranzig voor woorden is en dat ik een nieuw hoesje verwacht aan het eind van deze week. Hoe ze het doen maakt mij niet uit. Als ik maar iets schoons terug krijg.

Bij gebruikt denk ik aan: wat krasjes hier en daar, deukje in het hoesje etc. Niet "gebruikt als pizza etensbord"
Gepost door: Evil_zelda op 14-07-2015 15:35
Dit is ook 1 van de reden waarom ik altijd twijfels heb met Gameshop Twente :/(ik twijfel zelfs of "Nieuw" ook echt nieuw is :/). Hebben ze een "restart" en gaat het nu al gelijk mis XD.

Hopelijk dat ze dit probleem nog oplossen(en ze een nieuwe hoes opsturen). Zo niet, dan weten we genoeg ;p.
Evil_zelda
Door Evil_zelda (828 reacties) op 14-07-2015 19:05
Ik heb een mailtje ontvangen dat ik een nieuw hoesje krijg. Maar dit had zo nooit mogen gebeuren natuurlijk. Ik ga wel verder in een shop review wanneer ik morgen het nieuwe hoesje krijg
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Rotjong
Door Rotjong (1105 reacties) op 16-07-2015 18:20
zou voor mij gelijk de laatste x zijn dat ik daar iets bestel..sowieso 2de hands.
XBL : rotjong666 Voeg me toe!
Door UserVerwijderd118 (1725 reacties) op 30-07-2015 21:11
Ik had vanmiddag een Logitech USB microfoon besteld, ik vond 't al raar dat ik een paar uur later geen verzendbericht kreeg. Wel kreeg ik dit mailtje:

Quote:
In verband met de verhuizing van onze fysieke winkel en onze webshop-afdeling kan het zijn dat we soms het product niet op tijd kunnen vinden. Helaas is het hierdoor mogelijk dat uw bestelling in plaats van de gebruikelijke 1-3 werkdagen langer onderweg is.

Mocht het zijn dat we het product niet binnen 3 werkdagen kunnen vinden zullen wij uw geld terugboeken naar uw rekening. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Ik waardeer het enorm dat ze direct eerlijk zijn, uit zichzelf. Is weer eens wat anders dat die rampverhalen die ik hoor over andere webwinkels, maar toch een beetje jammer dat dingen bij een verhuizing zoek raken.
|||Spoiler||| Maar ik ben bij verhuizingen ook zat spullen kwijtgeraakt |||Spoiler|||
Rubbie
Door Rubbie (393 reacties) op 30-07-2015 21:17
Gatver dat hoesje is te ranzig inderdaad...gelukkig dat je een nieuwe krijgt.
Shadow warriors
Door Shadow warriors (9685 reacties) op 10-08-2015 17:32
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zoveel heb met 'je krijgt een nieuw hoesje' verhaal. Die methode van eerst verzenden, er geen moeite voor doen om het uberhaupt te cleanen en dergelijken, is eerder een semi oplichtingsmethode om je uit te proberen (zeker als een winkel het zelfs doet). Een deel van de kopers reageert daar niet eens op dus hoeven ze niks te doen. Voor de personen die wel commentaar maken is het simpelweg schadeherstel achteraf, in plaats van je klant gewoon gelijk een goed item te leveren voor wat ze betaald hebben.

Zelf ooit iets besteld bij gameshop Twente, net even gecontroleerd nog voor de zekerheid of dat deze webshop was. Kreeg ik een NTSC versie aan zonder boekje, kaart etc en de game nog zwaar bekrast ook. Was wel gebruikte staat vermeldt, maar geen enkele detail vermeldt over wat je nu werkelijk kreeg. Dat nog wel voor een winkel is toch best triest te noemen.

In elk geval is een hoes die dermate vies eruit ziet als hierboven best wel onacceptabel en daar ga je klanten niet mee terugkrijgen, sowieso ook vrij dom effe 1x een schoonmaakdoekje overheen halen en je ziet er niks van. Dan ontvangt de persoon het ook een stuk beter, niet dat je zeg maar loopt te kotsen als je de envelop opent... haha

Waar ik gameshop Twente zelf al vaker op heb betrapt, dat ze adverteren met games die ze niet beschikbaar hebben. Dan ook nog eens voor een veel te lage prijs, net toevallig dan bij dat item. Paar dagen daarna nog steeds te koop, terwijl niet beschikbaar lekker up to date systeem. Vraag me dan sowieso af of het uberhaupt te koop is geweest of dat het niet simpelweg een lokmethode is om je naar de site te lokken en eventueel naar de rest van het assortiment te kijken .

Recentelijk met game mania een vergelijkbare situatie. Ik ging naar die zaak, ze hadden namelijk een retro item toevallig veel te goedkoop staan, kwam ik daar was het uitverkocht. Kom ik thuis staat het gewoon nog steeds te koop op de site, sterker nog opnieuw weer dagen daarna nog steeds te koop. Echt irritante vorm van adverteren dit.

Verder om de illusie even uit de wereld te halen dat ze met nieuw ook echt nieuw bedoelen. Nieuw is een term die verzamelaars enkel zouden gebruiken voor gesealed materiaal. Geen enkele van deze webshops verkopen retro materiaal gesealed (of zelden). Wat ze noteren als nieuw is gewoon in nette staat, met andere woorden wat je zou verkopen met de omschrijving zo goed als nieuw. Het ziet er nog als nieuw uit of heeft weinig gebruikerssporen. Maar ze gaan te makkelijk met de term nieuw om.

Over het algemeen kun je beter via ebay gaan kopen als je grof geld neer wil leggen dan via webshops of gameshops. Ebay handelaren of verzamelaars zullen altijd hun reviews willen beschermen dus zullen meer moeite doen om het netjes te houden. Of eerlijker en uitgebreider informatie verstrekken over het item. Verder hebben verzamelaars simpelweg beter materiaal dan handelaren, omdat ze minder snel troep accepteren als inkoopmateriaal. Webshops die tevens op ebay actief zijn zoals retrogamefreak bijv. kunnen ook goed zijn. De keren dat ik daar iets heb gekocht (niet vaak), kreeg ik het erg netjes geleverd.

Shop smart! Shop S(W)-MART!
Door Viiny (68 reacties) op 28-01-2016 11:58
Ik heb gister ruim voor 21:00 iets bij hun bestelt en zou daar een track and trace code bij krijgen. Maar dat heb ik dus nog niet ontvangen, en ik heb ook geen verzend bevestiging gekregen.
Ik heb een mail gestuurd en gebeld, helaas geen gehoor.
Hopelijk komt het vandaag nog..
[Begin]  |3|4|5|6|7|8|9(24)  [Eind]