Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Castle Gameshop

[Begin]  |11|12|13|14|15|16|17(17)  [Eind]
Arabyus
Door Arabyus (7277 reacties) op 02-08-2011 17:23
Rol: Forum Moderator
Juist..
Now playing: -
Ginryuu
Door Ginryuu (13275 reacties) op 02-08-2011 19:39
Crysis 2 -.-

MW3 FTW!
🇺🇦
Twizzler
Door Twizzler (1866 reacties) op 30-08-2011 13:47
Gelijk mijn eerste en laatste bestelling gedaan bij castle gameshop.
Krijg ik mijn spel binnen met een sticker op de hoes die je er niet af kan krijgen zonder enorme stickerresten na te laten.
Deze game gaat mooi terug. Dat soort spullen hoef ik niet.
Ik ben zelf erg netjes op mijn spullen en verwacht van een gameshop geen spullen te krijgen waar je niet eens de stickers normaal van kan verwijderen.
Stephan1234
Door Stephan1234 (2900 reacties) op 30-08-2011 13:51
Al een pm gestuurd naar Castle Gameshop hier erover?
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Hunterking
Door Hunterking (3016 reacties) op 30-08-2011 14:34
Quote:
Gelijk mijn eerste en laatste bestelling gedaan bij castle gameshop.
Krijg ik mijn spel binnen met een sticker op de hoes die je er niet af kan krijgen zonder enorme stickerresten na te laten.
Deze game gaat mooi terug. Dat soort spullen hoef ik niet.
Ik ben zelf erg netjes op mijn spullen en verwacht van een gameshop geen spullen te krijgen waar je niet eens de stickers normaal van kan verwijderen.

Gepost door: Twizzler op 30-08-2011 13:47

Hou hier zelf ook niet van, maar probeer er eerst altijd uit te komen met de winkel en niet meteen een boze reactie te plaatsen op BG. Kweek je geen goodwill mee natuurlijk. Ik snap je dus, maar zou het iets rustiger aanpakken. Denk niet dat Castle een slechte en onwillige winkel is namelijk.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Peter89
Door Peter89 (2915 reacties) op 30-08-2011 14:51
Quote:
Gelijk mijn eerste en laatste bestelling gedaan bij castle gameshop.
Krijg ik mijn spel binnen met een sticker op de hoes die je er niet af kan krijgen zonder enorme stickerresten na te laten.
Deze game gaat mooi terug. Dat soort spullen hoef ik niet.
Ik ben zelf erg netjes op mijn spullen en verwacht van een gameshop geen spullen te krijgen waar je niet eens de stickers normaal van kan verwijderen.

Gepost door: Twizzler op 30-08-2011 13:47

Wasbenzine of spiritus doet wonderen
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 30-08-2011 14:52
Het antwoord op de vraag van Twizzler wordt ook gegeven in onze F.A.Q. Ik zal deze hieronder voor het gemak citeren.

Mijn product is ongesealed aangekomen.
Het is mogelijk dat een nieuw besteld product ongesealed wordt geleverd aan uw adres. Dit kan te maken hebben met 2 condities. Enkele ontwikkelaars kiezen ervoor hun producten ongesealed op de markt te brengen. Daarnaast is er een mogelijkheid dat het door u bestelde product een laatste exemplaar uit onze fysieke winkel betreft. In een dergelijk geval kunt u ervan uit gaan dat de inhoud van het product door ons met uiterste zorgvuldigheid is opgeslagen in ons magazijn. Uitsluitend het doosje en diens cover inclusief handleiding van het product worden in onze winkel gebruikt. Indien het product wordt verkocht zal de inhoud worden hersteld. Bij PC games worden installatie keys uit de handleiding gehaald om te voorkomen dat deze door klanten worden geregistreerd. Ook deze zullen bij verkoop worden hersteld. Indien u niet tevreden bent met het door u ontvangen product kunt ons hiervan per telefoon of door middel van email contact op de hoogte brengen. Wij zullen in dergelijke gevallen kijken of wij instaat zijn een geheel nieuw exemplaar te bestellen of het hoesje te vervangen. Binnen de afkoelingsperiode van 14 dagen staat het u vrij ten alle tijden het product retour te sturen, houdt hierbij wel rekening dat de gemaakte kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.

In dit geval is het dus zo dat u in eerste instantie met ons contact kan opnemen, ik zie inmiddels dat er per mail een reactie is ingestuurd. Verder correspondentie zal dan ook per email met de klant persoonlijk worden gevoerd.
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
Msnk
Door Msnk (1000 reacties) op 30-08-2011 14:56
Wat een pech dan zeg, als je dat zo leest Zelf nooit problemen gehad met Castle, gelukkig
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 30-08-2011 15:01
Quote:
Wat een pech dan zeg, als je dat zo leest Zelf nooit problemen gehad met Castle, gelukkig
Gepost door: Msnk op 30-08-2011 14:56
Het komt ook niet vaak voor, gezien wij van alle producten ruime voorraad hanteren. Het product dat door "Twizzler" is bestelt betreft echter een artikel dat niet meer leverbaar is vanuit onze leveranciers. Hierdoor is er helaas geen andere mogelijkheid om het product gesealed te versturen. Wel kunnen wij in dergelijke gevallen uiteraard kosteloos een nieuwe hoes af sturen om de beschadigde hoes te vervangen.

Indien je zelf te maken krijgt met dit probleem en ontevreden bent over een bestelling is het dus altijd mogelijk om een alternatieve oplossing te ontvangen. Wij verzoeken dan ook alle bezoekers van Budgetgaming om eerst contact te zoeken met onze helpdesk alvorens het wordt gecommuniceerd via externe websites. De kans dat wij het probleem op deze manier niet kunnen oplossen is namelijk aanwezig gezien wij niet 24/7 aanwezig zijn op Budgetgaming en andere fora.
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
Hunterking
Door Hunterking (3016 reacties) op 30-08-2011 15:13
Quote:
[..]
Indien je zelf te maken krijgt met dit probleem en ontevreden bent over een bestelling is het dus altijd mogelijk om een alternatieve oplossing te ontvangen. Wij verzoeken dan ook alle bezoekers van Budgetgaming om eerst contact te zoeken met onze helpdesk alvorens het wordt gecommuniceerd via externe websites. De kans dat wij het probleem op deze manier niet kunnen oplossen is namelijk aanwezig gezien wij niet 24/7 aanwezig zijn op Budgetgaming en andere fora.
Gepost door: Castle Gameshop op 30-08-2011 15:01

Helemaal mee eens. Altijd eerst kijken of je er netjes met de verkopende partij uit kunt koment. Wellicht als tip voor castle om in dit soort gevallen de klant op de hoogte te stellen en de keuze te bieden om af te zien van de koop wanneer het om een dergelijk laatste exemplaar gaat. Veel gamers hebben een hekel aan gebruikte en bestikkerde doosjes. Zo voorkom je denk ik aan beide kanten een hoop moeite en ergernis.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Msnk
Door Msnk (1000 reacties) op 30-08-2011 15:41
Quote:
[..]
Het komt ook niet vaak voor, gezien wij van alle producten ruime voorraad hanteren. Het product dat door "Twizzler" is bestelt betreft echter een artikel dat niet meer leverbaar is vanuit onze leveranciers. Hierdoor is er helaas geen andere mogelijkheid om het product gesealed te versturen. Wel kunnen wij in dergelijke gevallen uiteraard kosteloos een nieuwe hoes af sturen om de beschadigde hoes te vervangen.
Gepost door: Castle Gameshop op 30-08-2011 15:01

Ik doelde dan ook op het stukje uit jullie FAQ. Dat hij dan net een laatste(?) exemplaar krijgt, vooral bij je eerste bestelling. Dat is erg ongelukkig.

Mooi dat jullie wel bereid zijn een nieuw hoesje te sturen
Twizzler
Door Twizzler (1866 reacties) op 30-08-2011 16:03
Quote:
Wij verzoeken dan ook alle bezoekers van Budgetgaming om eerst contact te zoeken met onze helpdesk alvorens het wordt gecommuniceerd via externe websites.

Het blijft toch een shop ervaring zoals hem op dat moment beleef en die ik toch mag delen op een forum? Daar is het forum tenslotte voor. Mensen mogen best weten dat dit soort zaken voor kunnen komen. De afhandeling zal ik dan vervolgens ook kenbaar maken. Ik stel dan ook voor dat jullie voortaan aan de klant communiceren dat ze een hoes krijgen met een niet verwijderbare sticker erop. Dan kan de klant altijd nog kiezen. Beter zou zijn als jullie andere stickers gaan gebruiken. Kan met niet voorstellen dat klanten blij worden van deze stickers.
Ps2gamefreak
Door Ps2gamefreak (100 reacties) op 30-08-2011 16:12
Quote:
[..]
Het komt ook niet vaak voor, gezien wij van alle producten ruime voorraad hanteren. Het product dat door "Twizzler" is bestelt betreft echter een artikel dat niet meer leverbaar is vanuit onze leveranciers. Hierdoor is er helaas geen andere mogelijkheid om het product gesealed te versturen. Wel kunnen wij in dergelijke gevallen uiteraard kosteloos een nieuwe hoes af sturen om de beschadigde hoes te vervangen.

Indien je zelf te maken krijgt met dit probleem en ontevreden bent over een bestelling is het dus altijd mogelijk om een alternatieve oplossing te ontvangen. Wij verzoeken dan ook alle bezoekers van Budgetgaming om eerst contact te zoeken met onze helpdesk alvorens het wordt gecommuniceerd via externe websites. De kans dat wij het probleem op deze manier niet kunnen oplossen is namelijk aanwezig gezien wij niet 24/7 aanwezig zijn op Budgetgaming en andere fora.
Gepost door: Castle Gameshop op 30-08-2011 15:01

Jullie draaien de rollen naar mijn mening wel om hoor.
Het lijkt mij dat je als winkel ZELF even eerst contact met de klant opneemt om te vragen of hij/zij akkoord gaat met een ongesealed en bestikkerd exemplaar in plaats van er blind van uit te gaan dat het wel goed is. De klant besteld immers een nieuw exemplaar en verwacht dan een gesealed en onbestikkerd exemplaar. Als je dan domweg een 'vies' exemplaar opstuurt kun je dit soort reacties wel een beetje verwachten.....
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 30-08-2011 16:21
Zelf ook nog nooit problemen gehad met CastleGames.

Heb hier 2 bestellingen gedaan en raar genoeg waren die LBP 1 en LBP 2 waar toch een jaar tussen zat lol.

Maar het is idd een shopervaring maar die ga je pas plaatsen als die 100% volledig is vind ik. Dat was die hier niet aangezien er nog geen contact was met de winkel.

En ik het ook eens met Twizzler. Het op de hoogte brengen van deze klant voor de bestelling te versturen zou idd beter zijn geweest. Of zelf proberen deze sticker te verwijderen of de klant aangeven dat het om het laatste product gaat en dit een sticker bevat die er lastig af gaat.
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 30-08-2011 17:13
Quote:
Zelf ook nog nooit problemen gehad met CastleGames.

Heb hier 2 bestellingen gedaan en raar genoeg waren die LBP 1 en LBP 2 waar toch een jaar tussen zat lol.

Maar het is idd een shopervaring maar die ga je pas plaatsen als die 100% volledig is vind ik. Dat was die hier niet aangezien er nog geen contact was met de winkel.

En ik het ook eens met Twizzler. Het op de hoogte brengen van deze klant voor de bestelling te versturen zou idd beter zijn geweest. Of zelf proberen deze sticker te verwijderen of de klant aangeven dat het om het laatste product gaat en dit een sticker bevat die er lastig af gaat.
Gepost door: Syphrone op 30-08-2011 16:21
Ik snap de gedachten, ook vanuit Twizzler. Maar gezien de vele automatisering achter onze website in combinatie met een winkel is het helaas onvoldoende te managen om hiervoor een systeem te maken.

Bijvoorbeeld het type stickers dat wij gebruiken maakt gebruik van specifieke software in ons systeem. Om over te gaan op een ander type sticker betekend dat wij al onze automatisering zullen moeten wijzigen op diverse vlakken. Bovendien zullen 5000 artikelen opnieuw gestickert moeten worden. Om hierover in details te treden heeft geen zin omdat deze systemen door de loop der jaren zijn ontwikkeld en uitgewerkt. Wijzigen brengt aanzienlijke kosten met zich mee, kosten die vervolgens weer terug moeten worden verdient.

Dit zijn overigens problemen die zich in elk bedrijf kunnen voortdoen en waarbij altijd een schappelijke afweging moet worden gemaakt die aansluit bij de wensen van ons als bedrijf, maar ook bij de wensen van de klant. Vanuit de rol van consument lijken sommige problemen voor de hand liggend op te lossen, de realiteit aan de andere kant van het scherm/of de lijn is vaak complexer. Hiervoor vragen wij niks minder dan begrip waarop wij de toezegging doen alle klachten serieus te nemen en in de toekomst zo veel mogelijk af te stemmen op jullie wensen.

Ik snap de onvrede, maar zoals te zien is bieden wij transparant op onze website een oplossing voor dit probleem aan en erkennen wij dat dit tot de mogelijkheden behoort. Ook Twizzler zal morgen een vervangend hoesje ontvangen om dit probleem op te lossen. Des al niet te min is het feitelijk zo dat het artikel wordt ontvangen zoals hij in de winkel gekocht wordt, waar wij ook nooit klachten ontvangen over de staat van het product.

Extra notificaties zullen wellicht in de toekomst mogelijk worden. In ieder geval wordt de klacht serieus genomen en op een lijst gezet met eventuele toekomstige mogelijkheden en functies van onze website.
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 30-08-2011 17:21
Super top om te horen dat jullie misschien gaan kijken naar een verbetering.

Ik snap het verhaal wel van twee kanten. Maar zoals jullie aangeven zal het maar heel erg weinig voor komen dus net toevallig dat het nu een Budgetgamer is.
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 30-08-2011 18:06
Herkenbaar verhaal van Twizzler, dat wel, maar ik vind dat Castle Games meer krediet verdiend.

Ik heb laatst Ghost Recon Shadow Wars en Street Fighter 3DS besteld. Beide voor de laagste prijs die ik kon vinden en dan ook echt stukke lager! Ik was vandaag bij de Mediamarkt in Rotterdam en daar betaal je gewoon 46 euro per spel en bij Castle betaalde ik 12,99 voor Ghost Recon en 17.99 voor Street Fighter.

Bij Ghost Recon zat er ook zo'n ellendige sticker op die er niet met de hand af te krijgen was. Daar lig ik verder niet wakker van want met wat terpentine is dat er zo af.

Verders alles netjes op tijd geleverd en met gratis verzendkosten. Dus klasse.


Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Door Copycatz (32 reacties) op 30-08-2011 22:52
Ik heb vorige week voor het eerst een game bij Castle besteld, en verrek, ook een sticker en geen folie Het interesseert me verder niet zo, voornamelijk omdat het toch een cartridge is, maar het zou aan te bevelen zijn om de online orders gewoon in de oorspronkelijke folie te versturen. Er zitten namelijk een paar psychologische aspecten aan deze manier:

- Het feit dat er met koeieletters op staat "spel nieuw" terwijl hij niet in het folie zit roept alleen maar vragen op
- Een sticker die er voor geen meter af wil is even prutsen inderdaad maar doet af aan de vreugde die hard core gamers hebben aan het ontvangen van een game in 'mint' conditie
- Ik ben van plan volgende week bij jullie starfox te bestellen, maar zeker bij pre orders speelt het vorige punt een grote rol. Een nieuwe game moet nieuw ruiken en ogen.

Verder niks dan lof, game was snel verzonden, kon er van op aan dat ie de volgende dag hier was. Ik zou wel even het tracking icoon (vrachtautootje) weghalen als je briefpost doet, want in mijn geval was het een lege link naar de site van de post. Scheelt teleurstelling en traffic naar die site. En er zijn nog wat dingen mis met jullie berekeningen. Als ik een game van 39,99 in het mandje gooi is de titel van het mandje 44,99, en na bestellen met een kortingscode zie je in je besteloverzicht:

€ 39.99
Totaal in de winkelmand € 35.99
Verzendkosten € 0.00
Korting € 4.00
Totaal € 31.99

Gaat hard omlaag met die prijs Nogal verwarrend, en ik kan me voorstellen dat het mensen uitnodigt om met jullie bestelsysteem te gaan kloten.
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 30-08-2011 23:22
Quote:
- Het feit dat er met koeieletters op staat "spel nieuw" terwijl hij niet in het folie zit roept alleen maar vragen op
In de winkel (en webshop) verkopen wij ook gebruikte artikelen, vandaar dat er duidelijk op de sticker wordt aangegeven of het product nieuw/gebruikt is. In ons systeem werken wij met nieuwe- en gebruikte producten plus inruil. Als er inruil wordt aangeboden wordt de gebruikte voorraad +1. Als de belastingdienst erachter komt dat je verkopen, inkopen, uitgaven niet synchroon lopen met voorraden heb je heel wat uit te leggen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er bedrijven zijn die hier misbruik van maken. Dat is dan bij ons dus ook volstrekt onmogelijk en nooit het geval.

Quote:
- Een sticker die er voor geen meter af wil is even prutsen inderdaad maar doet af aan de vreugde die hard core gamers hebben aan het ontvangen van een game in 'mint' conditie
- Ik ben van plan volgende week bij jullie starfox te bestellen, maar zeker bij pre orders speelt het vorige punt een grote rol. Een nieuwe game moet nieuw ruiken en ogen.
Indien het spel gereserveerd wordt zal deze gewoon gesealed worden afgestuurd. Er is geen reden om het artikel uit de seal te halen en te stickeren indien deze is gereserveerd.

Quote:
Verder niks dan lof, game was snel verzonden, kon er van op aan dat ie de volgende dag hier was. Ik zou wel even het tracking icoon (vrachtautootje) weghalen als je briefpost doet, want in mijn geval was het een lege link naar de site van de post. Scheelt teleurstelling en traffic naar die site. En er zijn nog wat dingen mis met jullie berekeningen. Als ik een game van 39,99 in het mandje gooi is de titel van het mandje 44,99, en na bestellen met een kortingscode zie je in je besteloverzicht:

€ 39.99
Totaal in de winkelmand € 35.99
Verzendkosten € 0.00
Korting € 4.00
Totaal € 31.99

Gaat hard omlaag met die prijs Nogal verwarrend, en ik kan me voorstellen dat het mensen uitnodigt om met jullie bestelsysteem te gaan kloten.
Dit probleem is bij mij onbekend, heb het zelf zojuist ook getest en krijg gewoon de juiste waardes te zien. Zie hieronder een screenshot.



Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
Door KurtKnakker (193 reacties) op 31-08-2011 08:40
Ik zie anders rechts bovenin het scherm 'gewoon' 44,99 staan.
[Begin]  |11|12|13|14|15|16|17(17)  [Eind]