Anyway ik ben nooit op de site geweest voor deze bestelling dus denk niet dat ik 2 accounts heb, ik wacht gewoon een ticket reply af en zien wel.
Edit : ik had om 14u30 ook al een ticket reply en ze spelen het door naar de sales departement voor een refund van die 8 euro asap.
Hij zei ook dat hij niet wist waarom er nog eens 8 euro van mijn kaart ging vannacht en dat hij ook met IT contact ging opnemen om te zien of het een fout is in hun site of systeem.
Nu nog afwachten tot ik het terug heb maar toch weer nice van de snelle reply en excuses.
ʕ •ᴥ•ʔ
Echter, dit had ik vanochtend gedaan en ik kreeg een uur geleden welgeteld 3 mails, of ik een creditcard aan mijn account kon koppelen. Op dezelfde preorder pagina stond er weer unpaid dus opnieuw aangevinkt. Morgen maar weer contact opnemen met support want dit word wel belachelijk zo. Ik ben in ieder geval blij dat het makkelijk is om rekeningen te storneren met paypal, mochten ze er helemaal een potje van maken.
ʕ •ᴥ•ʔ
Enige wat mij bij gebeurd is is dat ze die nacht randomly 8 euro hadden genomen van mijn kaart maar niets van payment mail, enkel een mail om te zeggen dat de game bij hun warehouse was aangekomen en processing was.
ʕ •ᴥ•ʔ
Dat word storneren en digitaal kopen. Vind het wel jammer van de pre-order bonus.
Quote:
Mmmm vreemd al die issues of mails heb ik niet gehad, mijn order stond ( en staat nu ) op processing sinds 16/3.
Enige wat mij bij gebeurd is is dat ze die nacht randomly 8 euro hadden genomen van mijn kaart maar niets van payment mail, enkel een mail om te zeggen dat de game bij hun warehouse was aangekomen en processing was.
Gepost door: Katmi op 18-03-2020 11:23
Enige wat mij bij gebeurd is is dat ze die nacht randomly 8 euro hadden genomen van mijn kaart maar niets van payment mail, enkel een mail om te zeggen dat de game bij hun warehouse was aangekomen en processing was.
Gepost door: Katmi op 18-03-2020 11:23
Bij mij was het ook zo vaag als je hierboven beschrijft. Na 2x bellen is de refund wel in gang gezet, kan 2 tot 3 dagen duren voordat ie verwerkt is.
Quote:
Heb gelijk maar een slechte review geplaatst.
Gepost door: Aethertyd op 18-03-2020 12:34
Gepost door: Aethertyd op 18-03-2020 12:34
Ik ook, op Trustpilot trouwens ook. Heb die live chat oftewel FB Messenger nog geprobeerd maar mijn hemel, nog nooit zo'n onprofessioneel persoon gesproken. Ik had mijn ticket geupdate met het verzoek tot terugbetaling, de originele betaling heb ik nu terug gekregen maar de extra €8,08 die ik betaald had omdat hun systeem te weinig account balance had berekend nog niet. Ik wacht het af.
Edit: ik kan nu ineens niet meer inloggen in mijn account om de status van mijn support ticket te kunnen inzien, als ik wil inloggen krijg ik alleen het inlogscherm weer zonder foutmelding maar geeft de URL wel aan dat er een fout is. Blijkbaar hebben ze maar heel mijn account geblokkeerd, bizar.
Edit 2: Na Facebook Messenger en hun website hebben ze me ook maar op Twitter geblokkeerd, waarschijnlijk runt dezelfde persoon Twitter en FB want ik heb alleen gezegd dat ik van hun "live chat" gebruik heb gemaakt en een bijzonder onprofessioneel persoon mij te woord stond wie me blokkeerde omdat ik hem/haar aansprak op hun onprofessionele gedrag. Heb werkelijk waar nog nooit een bedrijf zó kinderachtig en onprofessioneel zien reageren n.a.v. een klacht :'D Wauw.
ʕ •ᴥ•ʔ
Is al verdwenen in mijn account als account balance maar moet nog op mijn Mastercard verschijnen.
En dan rond 14u10 een email met een invoice van mijn AC order dus hopelijk snel ook een mail met tracking nummer, ik zie dat de game ondertussen ''in stock'' staat op hun site ipv '' pre-order '' dus normaal zouden ze toch moeten beginnen te shippen, ik zie ook niets vreemd met mijn order en staat als ''Processing'' onder orders dus iig niet geannuleerd ofzo.
Dus hoewel ik nog niet totaal veilig ben ben ik er toch bijna
En die klacht van TwilightRealm herken ik wel, heb ook al gemerkt na het bladeren door hun TrustPilot reviews dat ze soms snedig uit de hoek kunnen komen, op het randje van beledigend zelfs, als mijn AC order nu rond raakt denk ik niet dat ik er nog snel opnieuw ga bestellen ( zowiezo al niet met 5+ euro shipping )
Eenmaal ik een tracking mail van hun krijg en mijn order is onderweg verwijder ik mijn kaart info in mijn account, ik vertrouw ze niet meer echt en niet dat ik in de toekomst opens geld mis voor een game wat ik zelfs niet heb besteld of zo
ʕ •ᴥ•ʔ
Nu effe afwachten tot ik mijn 8 Euro terug op mijn MC heb staan en dan verwijder ik mijn kaart uit mijn account daar.
Maar we zijn er geraakt
Hier heb ik toch mijn twijfels over want de tracking nummer die ik kreeg gisteren zegt nog steeds '' we're expecting it '' op de royal mail pagina en als enige status staat er '' Tuesday 17 March 5.44PM Sender preparing item ''
Van wat ik zag vandaag van andere mensen stond er bij hun '' sender dispatched item '' en ook ipv '' we're expecting it '' stond er '' we've got it '' en de locatie van het sorteercentrum.
Echt een kansloze kakshop, de 8 euro die ze gingen terug storten staat na 30 uur ook nog steeds niet op mijn mastercard maar ze hebben die 8 Euro wel al verwijderd uit mijn account balance.
Nooit of te nooit zet ik nog 1 muisclick op Shopto zijn website, enkel als mijn pakje nu niet aankomt om te klagen na 14 dagen nog maar om iets te kopen, nooit meer.
ʕ •ᴥ•ʔ
Quote:
Maar heb je ook wel overwogen om ze misschien te bellen? Want Nilis007 heeft ze gewoon gebeld. Misschien dat je iemand anders aan de lijn krijgt? Ik betwijfel dat ze dezelfde mensen voor social media gebruiken als aan de telefoon. Maar als je dezelfde persoon aan de lijn krijgt, dan kan je ze uitschelden als hij/zij je uitscheldt of kan hij/zij misschien anders reageren als je een ander toon gebruikt dan hoe je online reageert(dus dat ze aan de hand van jouw stem kunnen begrijpen wat jouw reactie is en het anders opvatten dan een social media/ticket reactie wat ze negatief opvatten).
Gepost door: Xor op 20-03-2020 13:52
Gepost door: Xor op 20-03-2020 13:52
Bellen werkte redelijk, je zit wel 15 minuten in de wachtrij. Maar mijn dubbele account is verwijderd en ik heb de 7,95 euro ook al terug op mijn credit card. Het is wel jammer dat het zo'n gedoe is.