Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Shopto.net

[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20(31)  [Eind]
Door Katmi (201 reacties) op 17-03-2020 13:27
Hun systeem is uiteraard in GBP maar je kan wel de site op Euro zetten wat ik had gedaan dus als ik dan 48.81 euro zie bij check out dan verwacht ik dat ook te betalen, en anders hadden ze enkel maar in GBP moeten werken zonder Euro optie.

Anyway ik ben nooit op de site geweest voor deze bestelling dus denk niet dat ik 2 accounts heb, ik wacht gewoon een ticket reply af en zien wel.

Edit : ik had om 14u30 ook al een ticket reply en ze spelen het door naar de sales departement voor een refund van die 8 euro asap.
Hij zei ook dat hij niet wist waarom er nog eens 8 euro van mijn kaart ging vannacht en dat hij ook met IT contact ging opnemen om te zien of het een fout is in hun site of systeem.

Nu nog afwachten tot ik het terug heb maar toch weer nice van de snelle reply en excuses.
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1962 reacties) op 17-03-2020 20:09
Het is sowieso een fout in hun systeem want ik heb weer een mail gekregen met "This is our second attempt to process your pre order. Unfortunately, we have not been able to process your card" en staat er nu ineens weer "Not paid" op de preorder pagina terwijl er voorheen "Paid" stond. Heb nog geen reactie mogen ontvangen op mijn ticket, maar mag hopen dat dit er niet voor zorgt dat mijn preorder niet verwerkt of zelfs geannuleerd wordt.
ʕ •ᴥ•ʔ
Door Aethertyd (38 reacties) op 17-03-2020 21:19
Ik had hetzelfde probleem, pre-order met paypal, direct betaald. Kreeg dus ook de mail. Contact gehad en blijkbaar schrijf je alleen geld bij aan je shopto account, en moet je zelf nog naar de betreffende pagina in je account gaan om "use account balance" aan te vinken.

Echter, dit had ik vanochtend gedaan en ik kreeg een uur geleden welgeteld 3 mails, of ik een creditcard aan mijn account kon koppelen. Op dezelfde preorder pagina stond er weer unpaid dus opnieuw aangevinkt. Morgen maar weer contact opnemen met support want dit word wel belachelijk zo. Ik ben in ieder geval blij dat het makkelijk is om rekeningen te storneren met paypal, mochten ze er helemaal een potje van maken.
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1962 reacties) op 17-03-2020 23:37
Goed dat je het zegt, ik zag die optie om die balance te gebruiken om te betalen dus niet op desktop, alleen de mogelijkheid om met PayPal of creditcard te betalen. Op mobiel zag ik wel een checkbox om de balance te gebruiken en nu staat er inderdaad dat de preorder (weer) betaald is maar nu ook dat de balance gebruikt is. Hopelijk lost dit het op, inderdaad enorm omslachtig systeem.
ʕ •ᴥ•ʔ
Door Katmi (201 reacties) op 18-03-2020 11:23
Mmmm vreemd al die issues of mails heb ik niet gehad, mijn order stond ( en staat nu ) op processing sinds 16/3.
Enige wat mij bij gebeurd is is dat ze die nacht randomly 8 euro hadden genomen van mijn kaart maar niets van payment mail, enkel een mail om te zeggen dat de game bij hun warehouse was aangekomen en processing was.
Door Aethertyd (38 reacties) op 18-03-2020 11:26
Je hebt met een creditcard betaald toch? Wij hebben paypal gebruikt.
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1962 reacties) op 18-03-2020 11:58
Mijn preorder is nu zonder pardon geannuleerd, terwijl ik gewoon betaald heb Nog altijd geen reactie op mijn ticket trouwens.
ʕ •ᴥ•ʔ
Door Aethertyd (38 reacties) op 18-03-2020 12:07
Yep, zelfde hier. Het bedrag staat nog wel op hun balans. Ik kan daarnaast niet eens de chatfunctie vinden die ik eerder gebruikt heb om snel in contact te komen, en ik ga niet wachten tot ze rreageren op een ticket aangezien dat blijkbaar lang duurt. Dit eerste en laatste keer dat ik hun site gebruik.

Dat word storneren en digitaal kopen. Vind het wel jammer van de pre-order bonus.
Door Nilis007 (2293 reacties) op 18-03-2020 12:14
Quote:
Mmmm vreemd al die issues of mails heb ik niet gehad, mijn order stond ( en staat nu ) op processing sinds 16/3.
Enige wat mij bij gebeurd is is dat ze die nacht randomly 8 euro hadden genomen van mijn kaart maar niets van payment mail, enkel een mail om te zeggen dat de game bij hun warehouse was aangekomen en processing was.
Gepost door: Katmi op 18-03-2020 11:23

Bij mij was het ook zo vaag als je hierboven beschrijft. Na 2x bellen is de refund wel in gang gezet, kan 2 tot 3 dagen duren voordat ie verwerkt is.
Door Aethertyd (38 reacties) op 18-03-2020 12:34
Heb gelijk maar een slechte review geplaatst. Heb de afgelopen dagen al meer onzin meegemaakt met webshops en ben er onderhand wel klaar mee...
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1962 reacties) op 18-03-2020 13:18
Quote:
Heb gelijk maar een slechte review geplaatst.
Gepost door: Aethertyd op 18-03-2020 12:34

Ik ook, op Trustpilot trouwens ook. Heb die live chat oftewel FB Messenger nog geprobeerd maar mijn hemel, nog nooit zo'n onprofessioneel persoon gesproken. Ik had mijn ticket geupdate met het verzoek tot terugbetaling, de originele betaling heb ik nu terug gekregen maar de extra €8,08 die ik betaald had omdat hun systeem te weinig account balance had berekend nog niet. Ik wacht het af.

Edit: ik kan nu ineens niet meer inloggen in mijn account om de status van mijn support ticket te kunnen inzien, als ik wil inloggen krijg ik alleen het inlogscherm weer zonder foutmelding maar geeft de URL wel aan dat er een fout is. Blijkbaar hebben ze maar heel mijn account geblokkeerd, bizar.

Edit 2: Na Facebook Messenger en hun website hebben ze me ook maar op Twitter geblokkeerd, waarschijnlijk runt dezelfde persoon Twitter en FB want ik heb alleen gezegd dat ik van hun "live chat" gebruik heb gemaakt en een bijzonder onprofessioneel persoon mij te woord stond wie me blokkeerde omdat ik hem/haar aansprak op hun onprofessionele gedrag. Heb werkelijk waar nog nooit een bedrijf zó kinderachtig en onprofessioneel zien reageren n.a.v. een klacht :'D Wauw.
ʕ •ᴥ•ʔ
Door Katmi (201 reacties) op 18-03-2020 14:47
Hier toch weer wat vooruitgang, rond 13u50 een ticket reply en ze hebben die 8.60 euro terug gestort '' Hello, I can confirm that this has been refunded back to your account. ''
Is al verdwenen in mijn account als account balance maar moet nog op mijn Mastercard verschijnen.

En dan rond 14u10 een email met een invoice van mijn AC order dus hopelijk snel ook een mail met tracking nummer, ik zie dat de game ondertussen ''in stock'' staat op hun site ipv '' pre-order '' dus normaal zouden ze toch moeten beginnen te shippen, ik zie ook niets vreemd met mijn order en staat als ''Processing'' onder orders dus iig niet geannuleerd ofzo.

Dus hoewel ik nog niet totaal veilig ben ben ik er toch bijna

En die klacht van TwilightRealm herken ik wel, heb ook al gemerkt na het bladeren door hun TrustPilot reviews dat ze soms snedig uit de hoek kunnen komen, op het randje van beledigend zelfs, als mijn AC order nu rond raakt denk ik niet dat ik er nog snel opnieuw ga bestellen ( zowiezo al niet met 5+ euro shipping )

Eenmaal ik een tracking mail van hun krijg en mijn order is onderweg verwijder ik mijn kaart info in mijn account, ik vertrouw ze niet meer echt en niet dat ik in de toekomst opens geld mis voor een game wat ik zelfs niet heb besteld of zo
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1962 reacties) op 18-03-2020 15:15
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet al te vriendelijk kan reageren als ik al geërgerd ben maar als ik contact opneem ben ik in ieder geval altijd beleefd en blijf ik ook beleefd als ik tenminste met respect behandeld wordt en enigszins begrip krijg. In dit geval was het eerste antwoord op mijn vriendelijke verzoek om een terugbetaling, "Hi, ok if you have ticket open they will anserr you a soon as possible" en vervolgens werd ik afgewimpeld met "ok, then we will reply in 48 working hours" oftewel 6 werkdagen. Dan houdt die vriendelijkheid héél snel op bij mij, vooral als ik dan aangeef dat ik dan maar een geschil open bij PayPal (aangezien ze mijn geld in principe gijzelen) en de persoon aan de andere kant zegt, "ok if you prefer to go that way, normally paupal dispute are resolved in 30 days, up to you" dan is het snel klaar. Niet dat ik ze dan helemaal de huid ga volschelden maar wie de bal kaatst mag 'm terug verwachten. Blijkbaar kunnen ze hun eigen gedrag echter niet zo waarderen als zij de ontvanger zijn.
ʕ •ᴥ•ʔ
Door Katmi (201 reacties) op 18-03-2020 18:00
Mijn order is net shipped 15 min geleden, royal mail tracking nummer gekregen.
Nu effe afwachten tot ik mijn 8 Euro terug op mijn MC heb staan en dan verwijder ik mijn kaart uit mijn account daar.

Maar we zijn er geraakt
Door Katmi (201 reacties) op 19-03-2020 18:29
Pffff zogezegd volgens Shopto gisteren shipped en shipped betekend '' if your order is labeled as shipped it has left us and been handed over to royal mail ''

Hier heb ik toch mijn twijfels over want de tracking nummer die ik kreeg gisteren zegt nog steeds '' we're expecting it '' op de royal mail pagina en als enige status staat er '' Tuesday 17 March 5.44PM Sender preparing item ''

Van wat ik zag vandaag van andere mensen stond er bij hun '' sender dispatched item '' en ook ipv '' we're expecting it '' stond er '' we've got it '' en de locatie van het sorteercentrum.

Echt een kansloze kakshop, de 8 euro die ze gingen terug storten staat na 30 uur ook nog steeds niet op mijn mastercard maar ze hebben die 8 Euro wel al verwijderd uit mijn account balance.

Nooit of te nooit zet ik nog 1 muisclick op Shopto zijn website, enkel als mijn pakje nu niet aankomt om te klagen na 14 dagen nog maar om iets te kopen, nooit meer.
Sgt_PowerColt
Door Sgt_PowerColt (6734 reacties) op 19-03-2020 18:41
Vorig jaar ook een hoop gezeur gehad met deze winkel, pas op de laatste dag van het verstrijken op de Paypal claim kwamen ze in actie. Al die tijd hadden ze me compleet genegeerd. Nu met die enorme verzendkosten laat ik deze toko compleet links liggen..
Door Aethertyd (38 reacties) op 20-03-2020 12:51
Heb ook een slechte review op trustpilot geplaatst. Als ik de lijst eens afga daar heb ik echter het vermoeden dat de reviews met betrekking tot deze webshop aanzienlijk worden gemanipuleerd. Ben benieuwd hoe lang ze mijn geld nog mogen vasthouden. Vieze praktijken hier, bah
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1962 reacties) op 20-03-2020 13:43
Het meest komische vind ik nog wel dat ze doen alsof hun website prima functioneert en dat de hoeveelheid reacties die je van ze krijgt een teken zijn van klantenservice (???). Kreeg net trouwens een email met het bericht dat mijn support ticket gesloten was (zonder reden) dus heb maar weer een nieuwe aangemaakt met nogmaals het verzoek het resterende bedrag terug te boeken Ondanks dat ik al een geschil heb aangemaakt bij PayPal maar toch. Houdt ze in ieder geval bezig.
ʕ •ᴥ•ʔ
Xor
Door Xor (34772 reacties) op 20-03-2020 13:52
Maar heb je ook wel overwogen om ze misschien te bellen? Want Nilis007 heeft ze gewoon gebeld. Misschien dat je iemand anders aan de lijn krijgt? Ik betwijfel dat ze dezelfde mensen voor social media gebruiken als aan de telefoon. Maar als je dezelfde persoon aan de lijn krijgt, dan kan je ze uitschelden als hij/zij je uitscheldt of kan hij/zij misschien anders reageren als je een ander toon gebruikt dan hoe je online reageert(dus dat ze aan de hand van jouw stem kunnen begrijpen wat jouw reactie is en het anders opvatten dan een social media/ticket reactie wat ze negatief opvatten).
Door Nilis007 (2293 reacties) op 20-03-2020 14:15
Quote:
Maar heb je ook wel overwogen om ze misschien te bellen? Want Nilis007 heeft ze gewoon gebeld. Misschien dat je iemand anders aan de lijn krijgt? Ik betwijfel dat ze dezelfde mensen voor social media gebruiken als aan de telefoon. Maar als je dezelfde persoon aan de lijn krijgt, dan kan je ze uitschelden als hij/zij je uitscheldt of kan hij/zij misschien anders reageren als je een ander toon gebruikt dan hoe je online reageert(dus dat ze aan de hand van jouw stem kunnen begrijpen wat jouw reactie is en het anders opvatten dan een social media/ticket reactie wat ze negatief opvatten).
Gepost door: Xor op 20-03-2020 13:52

Bellen werkte redelijk, je zit wel 15 minuten in de wachtrij. Maar mijn dubbele account is verwijderd en ik heb de 7,95 euro ook al terug op mijn credit card. Het is wel jammer dat het zo'n gedoe is.
[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20(31)  [Eind]