Quote:
Heb net een shopreview achtergelaten maar ik ben dus niet de enige.. ik heb Hyrule Warriors en Yakuza besteld en die zijn allebei al 2 weken op wereldreis als ik de traceerinto moet geloven... ShopTo reageert nergens op en heb helaas met CC besteld ipv PayPal.
Gepost door: WaddleD op 02-12-2020 23:05
Gepost door: WaddleD op 02-12-2020 23:05
Als je het 30 dagen na verzending nog niet binnen hebt, een melding doen, formulier invullen, etc. bij je CC maatschappij, dan krijg je het geld ook wel terug.
Wat btw ook vreemd is: ik zie bij mn tracking info ook vele entries dubbel staan met n paar minuten er tussen. Geven hun niet gewoon sommige pakketten (per ongeluk zullen we maar zeggen) dezelfde Track & Trace mee?
Quote:
Die van mij is sinds vanmiddag in Nederland, maar nu ook in Duitsland. Zouden er weer meerdere mensen hetzelfde tracking nummer gekregen hebben? Die van mij is als volgt; LG******221GB
Gepost door: Briadark op 02-12-2020 22:44
Gepost door: Briadark op 02-12-2020 22:44
Ik denk idd dat wij dezelfde tracking hebben 😅
Quote:
Ik kan natuurlijk niet achterblijven: na smiddags aangekomen te zijn in Nederland is hij 4 uur later in Frankfurt beland :/
Wat btw ook vreemd is: ik zie bij mn tracking info ook vele entries dubbel staan met n paar minuten er tussen. Geven hun niet gewoon sommige pakketten (per ongeluk zullen we maar zeggen) dezelfde Track & Trace mee?
Gepost door: MBMA op 03-12-2020 07:08
Wat btw ook vreemd is: ik zie bij mn tracking info ook vele entries dubbel staan met n paar minuten er tussen. Geven hun niet gewoon sommige pakketten (per ongeluk zullen we maar zeggen) dezelfde Track & Trace mee?
Gepost door: MBMA op 03-12-2020 07:08
Mijne is ook weer in Duitsland nadat hij in NL was. Ik heb wel een andere tracking dan eerder gemeld hier (....2181GB)
Eerste reactie na terugboekingverzoek: 10 dagen, dat het druk was bij support. Standaard automatisch bericht.
Na 5 dagen heb ik een reactie gevraagd, met het bericht dat het lang duurt. Binnen 24 uur reactie terug, geld zou teruggeboekt worden.
48uur later is het teruggeboekt naar mijn creditcard.
Mocht je je geld sneller terug willen, doe dat dan via PayPal of Creditcard uitgever.
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Quote:
Voor degene die geld terug willen via shopto support. Zo lang duurde het:
Eerste reactie na terugboekingverzoek: 10 dagen, dat het druk was bij support. Standaard automatisch bericht.
Na 5 dagen heb ik een reactie gevraagd, met het bericht dat het lang duurt. Binnen 24 uur reactie terug, geld zou teruggeboekt worden.
48uur later is het teruggeboekt naar mijn creditcard.
Mocht je je geld sneller terug willen, doe dat dan via PayPal of Creditcard uitgever.
Gepost door: Evil_zelda op 03-12-2020 10:10
Eerste reactie na terugboekingverzoek: 10 dagen, dat het druk was bij support. Standaard automatisch bericht.
Na 5 dagen heb ik een reactie gevraagd, met het bericht dat het lang duurt. Binnen 24 uur reactie terug, geld zou teruggeboekt worden.
48uur later is het teruggeboekt naar mijn creditcard.
Mocht je je geld sneller terug willen, doe dat dan via PayPal of Creditcard uitgever.
Gepost door: Evil_zelda op 03-12-2020 10:10
Oke thanks voor de info! Ik heb via PayPal nu een claim ingediend. Want ShopTo had het eerst over 14 dagen voor EU. Maar als ik bij hun een claim form in wil vullen staat er dat het 20 werkdagen zijn voor EU.
Ik las ergens over 14 dagen? Die zouden dan vandaag eindigen, dus dan zou ik vanaf morgen kunnen claimen.
Maar nu lees ik 20 werkdagen? Dat komt dus neer op 4 weken, 2x zo lang. -_-'
Gaat dat geen gedoe opleveren? Als iemand er ervaring mee heeft, hoor ik het graag.
PS: Mijn pakketje is ook van NL naar Frankfurt gegaan.
Quote:
Volgende dag reageerde ze ineens... met veel typo's etc.Of ik even formuliertje wou invullen. Het is nu al 3 weken, ruim week nadat ik claim ingediend heb. Producten die ik de dag na de claim bij andere winkel in UK besteld had is inmiddels al binnen en jullie hebben nog geeneens gereageerd? 'This is getting ridiculous!' Als jullie niet reageren zal ik een dispute indienen bij Paypal!
Zat al vast aan de eerste post, dus dat maar gezegd. >_<
Maar toen zonder vragen oid volgende dag al Paypal mailtje dat ik geld terug gestort had gekregen. Ook was Hyrule Warrior: AoC ineens onderweg (lag al ruim 2 weken 'bij het postkantoor' ... wellicht vanmiddag in de bus (heb nog niet gekeken, maar was gisteren in NL..en toen in Duitsland).
AC:NH! - SW-0173-1381-5249 - https://twitch.tv/Real_OneD
Want ik heb ook geen zin om het spel weer terug te sturen en dan voor meer geld ergens anders te bestellen.
Het liefste zou ik gewoon €10 korting krijgen ofzo, maar die optie is er niet.
Sorry dat ik zeur en bedankt voor de tips.
PS: m'n spel zou nu bij het verzendkantoor liggen... ben heel benieuwd.
Quote:
En als je je geld terugkrijgt, daarna het spel alsnog krijgt, geen gedoe?
Want ik heb ook geen zin om het spel weer terug te sturen en dan voor meer geld ergens anders te bestellen.
Het liefste zou ik gewoon €10 korting krijgen ofzo, maar die optie is er niet.
Sorry dat ik zeur en bedankt voor de tips.
PS: m'n spel zou nu bij het verzendkantoor liggen... ben heel benieuwd.
Gepost door: Canyarion op 03-12-2020 23:09
Want ik heb ook geen zin om het spel weer terug te sturen en dan voor meer geld ergens anders te bestellen.
Het liefste zou ik gewoon €10 korting krijgen ofzo, maar die optie is er niet.
Sorry dat ik zeur en bedankt voor de tips.
PS: m'n spel zou nu bij het verzendkantoor liggen... ben heel benieuwd.
Gepost door: Canyarion op 03-12-2020 23:09
Echt het laatste waar ik me druk om maak is gedoe met een webshop waar communicatie al niet eens mogelijk is. Waar ik me wel druk om maak is om de kleine €50 die ze van me hebben :p
Ik heb gisteren gewoon een claim in gediend. Heb bij PayPal verder een prima reputatie, dus ik maak me 0 zorgen om gedoe.
PostNL is de mijne inmiddels te tracken, en lijkt deze ook bij PostNL op de stapel te liggen.
Claims indienen etc. vind ik daarom nog steeds te voorbarig. Tevens omdat er gecommuniceerd wordt om pas over 20 werkdagen te praten over een verloren pakket - als je 'm twee weken in huis had willen hebben had je 'm beter kunnen bestellen bij een lokale aanbieder voor een tientje meer.
Neemt niet weg dat Shopto geen sjieke shop is en ik de irritatie ook begrijp; met twijfelachtige trackingnummers waarbij het niet duidelijk is of er uberhaupt iets verzonden is, pakketjes die meer vlieguren maken dan de meeste mensen dit jaar en de communicatie van een aardbei.
EDIT 13:26: Zojuist met de pakketpost ontvangen. Past in de brievenbus (poster is niet helemaal gaaf, maar ach), alles is weer goed in de wereld.
EDIT 2: Echt een waardeloze poster, lijkt wel op wc-papier afgedrukt 🤢
Via Claims indienen etc. vind ik daarom nog steeds te voorbarig. Tevens omdat er gecommuniceerd wordt om pas over 20 werkdagen te praten over een verloren pakket - als je 'm twee weken in huis had willen hebben had je 'm beter kunnen bestellen bij een lokale aanbieder voor een tientje meer.
Neemt niet weg dat Shopto geen sjieke shop is en ik de irritatie ook begrijp; met twijfelachtige trackingnummers waarbij het niet duidelijk is of er uberhaupt iets verzonden is, pakketjes die meer vlieguren maken dan de meeste mensen dit jaar en de communicatie van een aardbei.
EDIT 13:26: Zojuist met de pakketpost ontvangen. Past in de brievenbus (poster is niet helemaal gaaf, maar ach), alles is weer goed in de wereld.
EDIT 2: Echt een waardeloze poster, lijkt wel op wc-papier afgedrukt 🤢
EDIT: En onder de noemer dat het te voorbarig is. Mijn claim kan simpelweg afgewezen worden, of onder voorbehoud goedgekeurd.
Als ik mijn geld terug krijg, heeft ShopTo nog de gelegenheid om in "beroep" te gaan, als zij dit niet doen dan is het geld na een bepaalde periode definitief voor mij. Ik zet ze simpelweg nu gewoon meer aan het werk, dan hadden ze maar duidelijker moeten zijn en het pakket daadwerkelijk de 17e versturen ipv de 30e.
Ik heb nog even gekeken wat op de site van ShopTo staat. Binnen de UK kan je na 20 werkdagen een claim indienen. Voor de EU is dat 28 werkdagen.
Leuk is het niet, maar het is nog steeds op tijd binnengekomen. Ik probeer momenteel m'n Paypal-claim te cancellen.
Quote:
Ok, ik heb hem vanochtend ontvangen, ook met goodies (poster, schrift, envelop met waarschijnlijk een kaartenset?).
Ik heb nog even gekeken wat op de site van ShopTo staat. Binnen de UK kan je na 20 werkdagen een claim indienen. Voor de EU is dat 28 werkdagen.
Leuk is het niet, maar het is nog steeds op tijd binnengekomen. Ik probeer momenteel m'n Paypal-claim te cancellen.
Gepost door: Canyarion op 04-12-2020 14:00
Ik heb nog even gekeken wat op de site van ShopTo staat. Binnen de UK kan je na 20 werkdagen een claim indienen. Voor de EU is dat 28 werkdagen.
Leuk is het niet, maar het is nog steeds op tijd binnengekomen. Ik probeer momenteel m'n Paypal-claim te cancellen.
Gepost door: Canyarion op 04-12-2020 14:00
Maat van mij heeft em ook zojuist ontvangen, ik merk het vanavond na het werk pas
Ben benieuwd!