Quote:
Er was ook iets met co-op dacht ik, dat die nog ontbrak in de Switch versie.[..]
Haal de game liever als hij onder de €20 incl.verzendkosten wordt aangeboden. Kans is aanwezig dat dit bij de PS4 versie misschien binnenkort gaat gebeuren(voor de Switch versie moet ik eerst nog de performance e.d. kijken op Youtube. Want Switch versies van titels hebben vaak slechte performances dan de PS4 versies). Daarnaast is dit niet een game waar ik zeg "Dat is een mooie prijs. Die wil ik gelijk halen.".
Als de Nintendo games daarentegen opeens iets goedkoper worden aangeboden waarna je met de £10 korting een erg mooie prijs hebt(dus bijvoorbeeld Fire Emblem Three Houses of Xenoblade Chronicles voor ~€25 á €30 met de £10 korting inbegrepen), dan is dit nog een mooie manier om de £10 korting te gebruiken .
Gepost door: Xor op 30-06-2020 16:21
Haal de game liever als hij onder de €20 incl.verzendkosten wordt aangeboden. Kans is aanwezig dat dit bij de PS4 versie misschien binnenkort gaat gebeuren(voor de Switch versie moet ik eerst nog de performance e.d. kijken op Youtube. Want Switch versies van titels hebben vaak slechte performances dan de PS4 versies). Daarnaast is dit niet een game waar ik zeg "Dat is een mooie prijs. Die wil ik gelijk halen.".
Als de Nintendo games daarentegen opeens iets goedkoper worden aangeboden waarna je met de £10 korting een erg mooie prijs hebt(dus bijvoorbeeld Fire Emblem Three Houses of Xenoblade Chronicles voor ~€25 á €30 met de £10 korting inbegrepen), dan is dit nog een mooie manier om de £10 korting te gebruiken .
Gepost door: Xor op 30-06-2020 16:21
Quote:
Probeer eens gewoon een hele zooi producten in je mandje te gooien en dan de code te activeren. Dan zie je meteen waar de code op werkt en waarop niet.
Gepost door: Neo-Geo op 30-06-2020 16:17
Gepost door: Neo-Geo op 30-06-2020 16:17
http://www.amazon.co.uk/b/?node=21608634031&tag=budgetgamingn-21
wat krijg jij als je daarop klikt?
Ik krijg dit:
Dus die actie geldt niet voor mij. 😿
🇺🇦 💙💛
En ze hebben een beetje gelijk...
Of het is gewoon random. 🤪
🇺🇦 💙💛
Quote:
Ik heb ook een werkende code maar kan zo snel niets vinden wat ik zou willen kopen...
Gepost door: MrkvL op 30-06-2020 17:08
Gepost door: MrkvL op 30-06-2020 17:08
Indivisible is leuk
Quote:
Misschien daarom juist. Ik heb al een tijdje niks besteld op .it/.es, maar wel recent nog op .co.uk. Dus misschien redeneren ze... "die koopt toch wel bij ons".
En ze hebben een beetje gelijk...
Of het is gewoon random. 🤪
Gepost door: UltraTiger op 30-06-2020 16:44
En ze hebben een beetje gelijk...
Of het is gewoon random. 🤪
Gepost door: UltraTiger op 30-06-2020 16:44
Dit gevoel heb ik altijd met kortingscodes voor de PlayStation store. Oh die Titer jankt er een paar honderd euro per jaar doorheen. Die slaan we weer over
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Edit: ik denk zelfs dat je dus ook iets van <25 pond kan bestellen. Eerst iets duurders in je winkelmandje doen, dan de code inruilen en dan krijg je automatisch 5 pond balance. Ook als je daarna je mandje leeg maakt. Niet getest maar wellicht werkt het!
Quote:
[..]
Bij mij is die nog niet geannuleerd, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Er stond eerst dat die vorige week zou komen, daarna stond er gisteren en nu staat er alleen "Not yet dispatched".
Gepost door: UltraTiger op 26-06-2020 11:34
Bij mij is die nog niet geannuleerd, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Er stond eerst dat die vorige week zou komen, daarna stond er gisteren en nu staat er alleen "Not yet dispatched".
Gepost door: UltraTiger op 26-06-2020 11:34
Nou, nu dus:
Random daar bij amazon. 🤔
🇺🇦 💙💛
Ik ben ze nu al beu. Hou het wel weer bij Bol.
https://psnprofiles.com/Jaina34
En daarbij komt nog dat de klantenservice een fout heeft gemaakt dus ze hebben voor een ander spel (wat wel goed was) ook een replacement gestuurd. Die moest dus ook terug, want als je de originele zending niet terugstuurt, brengen ze de replacement ook in rekening. Dus alleen maar extra werk voor mij. Extra mailen en extra inpakken. Dus uiteindelijk 3 dingen moeten terugsturen.
En mijn preorder van tlou2 le steelbook is zoekgeraakt. Gelukkig kon ik die nog opnieuw bestellen nadat ik het ontdekte. En van die zoekgeraakte bestelling heb ik het geld al teruggevraagd via de chat. (dat was een bot, dus geen fouten, geld is al teruggestort).
Ik zal dus pas echt juichen als ik die CE echt in handen heb en er niet een baksteen in zit ofzo.
🇺🇦 💙💛
https://psnprofiles.com/Jaina34
Heb ook nog overwogen om ze misschien gewoon te frankeren en in de PostNL brievenbus te gooien, maar durfde dat niet aan. Misschien wordt het dan niet goed verwerkt.
Heb het dus gewoon via zo’n DHL punt helemaal in het centrum opgestuurd. Nu twee weken later nog steeds niets teruggehoord.
🇺🇦 💙💛
You can check out any time you like, but you can never leave...
"De Amazon A-tot-Z-garantie biedt je bescherming wanneer je items koopt die worden verkocht en verzonden door externe verkopers. Onder de Amazon A-tot-Z-garantie worden de staat van het item dat je koopt en de tijdige bezorging ervan gegarandeerd. Als er problemen zijn, kun je contact opnemen met ons team en controleren we of een terugbetaling kan worden verleend."
"Voor fysieke goederen moet je tot 2 kalenderdagen na de laatste verwachte bezorgdatum voor de bestelling wachten of tot 30 dagen na de besteldatum, afhankelijk van welke van de twee zich het eerst voordoet."
Meer info: A-tot-Z-garantiebescherming
(^amazon.nl. Als je bij een andere amazon website (.de, .com etc.) hebt besteld, moet je zelf even ernaar zoeken in de hulppagina's.)
🇺🇦 💙💛
Quote:
Zijn de 30 dagen na de besteldatum of de verwachte bezorgdatum al verstreken?Amazon helpt je niet als je bent opgelicht door een verkoper. Iemand daar ervaring mee? Ik heb iets gekocht daar. Nog niet ontvangen maar de verkoper reageert niet. En Amazon geeft alleen maar aan contact op te nemen met de verkoper.
Gepost door: Chrono crosser op 11-07-2020 09:24
Gepost door: Chrono crosser op 11-07-2020 09:24
Had laatst iemand hier op BG geholpen met het bestellen van een game bij een externe verkoper. Helaas heeft hij de game niet ontvangen. Eerst kon ik ook geen terugbetaling aanvragen en kon ik alleen contact nemen met de verkoper. Dat verliep eerst goed. Na de tweede keer contact nemen(game was nog steeds niet ontvangen), kon ik gelijk voor terugbetaling vragen. Maar ik wou eerst nog met de verkoper bespreken of er een nieuwe exemplaar verzonden kon worden. Geen reactie ontvangen. Dus ik ging over tot terugbetaling. Je selecteert de optie voor terugbetaling, typt alles erin wat er is gebeurd(product niet ontvangen, geprobeerd contact te nemen en geen antwoord etc.). Bij mij gingen ze gelijk over tot terugbetaling(nadat ik voor terugbetaling had gekozen. Lijkt erop dat ze niet moeilijk erover doen. Alhoewel ik in mijn geval ook geen T&T code bij de order had gekregen).
Ik zou in ieder geval nog even wachten. Wat UltraTiger heeft gecopy-pasted, staat er al dat je 30 dagen na het bestellen moet wachten. En ik weet niet of je de product bij Amazon.nl hebt besteld. Ik had de game op Amazon.de besteld. Maar ik vermoed dat alles hetzelfde werkt. Het enige wat je wel moet doen, is jouw beschrijving duidelijk maken zodat ze het hele verhaal snappen van waarom je een terugbetaling wilt hebben.
Quote:
[..]
Zijn de 30 dagen na de besteldatum of de verwachte bezorgdatum al verstreken?
Had laatst iemand hier op BG geholpen met het bestellen van een game bij een externe verkoper. Helaas heeft hij de game niet ontvangen. Eerst kon ik ook geen terugbetaling aanvragen en kon ik alleen contact nemen met de verkoper. Dat verliep eerst goed. Na de tweede keer contact nemen(game was nog steeds niet ontvangen), kon ik gelijk voor terugbetaling vragen. Maar ik wou eerst nog met de verkoper bespreken of er een nieuwe exemplaar verzonden kon worden. Geen reactie ontvangen. Dus ik ging over tot terugbetaling. Je selecteert de optie voor terugbetaling, typt alles erin wat er is gebeurd(product niet ontvangen, geprobeerd contact te nemen en geen antwoord etc.). Bij mij gingen ze gelijk over tot terugbetaling(nadat ik voor terugbetaling had gekozen. Lijkt erop dat ze niet moeilijk erover doen. Alhoewel ik in mijn geval ook geen T&T code bij de order had gekregen).
Ik zou in ieder geval nog even wachten. Wat UltraTiger heeft gecopy-pasted, staat er al dat je 30 dagen na het bestellen moet wachten. En ik weet niet of je de product bij Amazon.nl hebt besteld. Ik had de game op Amazon.de besteld. Maar ik vermoed dat alles hetzelfde werkt. Het enige wat je wel moet doen, is jouw beschrijving duidelijk maken zodat ze het hele verhaal snappen van waarom je een terugbetaling wilt hebben.
Gepost door: Xor op 11-07-2020 10:33
Zijn de 30 dagen na de besteldatum of de verwachte bezorgdatum al verstreken?
Had laatst iemand hier op BG geholpen met het bestellen van een game bij een externe verkoper. Helaas heeft hij de game niet ontvangen. Eerst kon ik ook geen terugbetaling aanvragen en kon ik alleen contact nemen met de verkoper. Dat verliep eerst goed. Na de tweede keer contact nemen(game was nog steeds niet ontvangen), kon ik gelijk voor terugbetaling vragen. Maar ik wou eerst nog met de verkoper bespreken of er een nieuwe exemplaar verzonden kon worden. Geen reactie ontvangen. Dus ik ging over tot terugbetaling. Je selecteert de optie voor terugbetaling, typt alles erin wat er is gebeurd(product niet ontvangen, geprobeerd contact te nemen en geen antwoord etc.). Bij mij gingen ze gelijk over tot terugbetaling(nadat ik voor terugbetaling had gekozen. Lijkt erop dat ze niet moeilijk erover doen. Alhoewel ik in mijn geval ook geen T&T code bij de order had gekregen).
Ik zou in ieder geval nog even wachten. Wat UltraTiger heeft gecopy-pasted, staat er al dat je 30 dagen na het bestellen moet wachten. En ik weet niet of je de product bij Amazon.nl hebt besteld. Ik had de game op Amazon.de besteld. Maar ik vermoed dat alles hetzelfde werkt. Het enige wat je wel moet doen, is jouw beschrijving duidelijk maken zodat ze het hele verhaal snappen van waarom je een terugbetaling wilt hebben.
Gepost door: Xor op 11-07-2020 10:33
Thanks voor jullie antwoorden. Het is al langer dan een maand geleden inderdaad.
Beetje gek en kan aan mij liggen. Maar ben er achter dat in de app en de mobiele website er buttons missen. Op de desktop website zie je gewoon een button met "probleem melden" en kan je geld teruggave in werking zetten.
You can check out any time you like, but you can never leave...