Quote:
[..]
Dat verandert niets, want alles is gewoon "tijdelijk niet op voorraad" als je een adres buiten NL hebt.
Gepost door: Skull_kid op 11-03-2021 08:13
Dat verandert niets, want alles is gewoon "tijdelijk niet op voorraad" als je een adres buiten NL hebt.
Gepost door: Skull_kid op 11-03-2021 08:13
Volgens mij alleen.nl. Duitsland heeft weer andere actie. GESCHENK5E oid. €5 korting vanaf €25.
Die kwam hier paar pagina's terug voorbij. Ik kan er verder zo snel niks over vinden.
Xor, waar ben je
Quote:
Die is inderdaad genoemd, maar heb hem niet voor mezelf werkend gekregen met twee verschillende games (Miles Morales PS5 en Immortals PS4)[..]
Volgens mij alleen.nl. Duitsland heeft weer andere actie. GESCHENK5E oid. €5 korting vanaf €25.
Gepost door: SR8 op 11-03-2021 10:20
Volgens mij alleen.nl. Duitsland heeft weer andere actie. GESCHENK5E oid. €5 korting vanaf €25.
Gepost door: SR8 op 11-03-2021 10:20
Heb nu Spiderman Miles Morales Limited Edition (PS5) besteld met een nieuw account van de NL store, dat werkte prima. Thanks voor het melden
Edit: oh lol, twee pagina's terug staat dat ik hem wel heb gebruikt
Maar het was GESCHENK5E25
Also, volgens mij doen ze nog steeds een promotie waarbij de verzendkosten wegvallen, ik heb namelijk €57,99 betaald voor Miles Morales, geen verzendkosten, die worden erafgehaald als korting. Heb op m'n eigen account wel prime, maar ja...als ik het toch als korting krijg, waarom heb ik het dan lol, geen tijd om Prime te kijken, moet gamen
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Quote:
Lijkt erop dat de kortingscodeactie nu voorbij is. Heb net de kortingscode in de app een paar keer geprobeerd in te voeren, maar ik krijg iedere keer de melding "Code is ongeldig.".
Er is een actie bij Amazon.nl
(Image)
Gebruik de kortingscode AMAZONAPP10 om €10 korting te krijgen bij een minimale besteding van €30. Belangrijk is dat je de app voor het eerste keer gebruikt en daar ook voor het eerst een aankoop doet. Als je al eerder aan zo'n actie hebt meegedaan of je hebt een keer iets via de app gekocht, dan zal de kortingscode helaas niet voor je werken. Oplossing hiervoor is dan een nieuw account aanmaken en dan iets kopen met de nieuwe account via de app i.c.m. de kortingscode.
Actie duurt t/m 31 maart.
Gepost door: Xor op 26-02-2021 15:46
(Image)
Gebruik de kortingscode AMAZONAPP10 om €10 korting te krijgen bij een minimale besteding van €30. Belangrijk is dat je de app voor het eerste keer gebruikt en daar ook voor het eerst een aankoop doet. Als je al eerder aan zo'n actie hebt meegedaan of je hebt een keer iets via de app gekocht, dan zal de kortingscode helaas niet voor je werken. Oplossing hiervoor is dan een nieuw account aanmaken en dan iets kopen met de nieuwe account via de app i.c.m. de kortingscode.
Actie duurt t/m 31 maart.
Gepost door: Xor op 26-02-2021 15:46
Quote:
[..]
Lijkt erop dat de kortingscodeactie nu voorbij is. Heb net de kortingscode in de app een paar keer geprobeerd in te voeren, maar ik krijg iedere keer de melding "Code is ongeldig.".
Gepost door: Xor op 18-03-2021 01:13
Lijkt erop dat de kortingscodeactie nu voorbij is. Heb net de kortingscode in de app een paar keer geprobeerd in te voeren, maar ik krijg iedere keer de melding "Code is ongeldig.".
Gepost door: Xor op 18-03-2021 01:13
Ja, het is al over omdat er is limiet van 10.000 zijn opgeraakt.
Ik had een tijdje geleden voorwaarden gelezen.
Heb inmiddels een nieuw nummer. Dus kan het niet verifiëren!
Alles al geprobeerd. Klantenservice krijg ik ook niet te pakken. Vrij irritant!
Quote:
🤷♂️Iemand enig idee hoe ik mijn Amazon account kan herstellen ? Als ik wil inloggen moet ik een verificatiecode invoeren die naar mijn 'oude' telefoonnummer per SMS is verstuurd.
Heb inmiddels een nieuw nummer. Dus kan het niet verifiëren!
Alles al geprobeerd. Klantenservice krijg ik ook niet te pakken. Vrij irritant!
Gepost door: EPMD op 19-03-2021 19:36
Heb inmiddels een nieuw nummer. Dus kan het niet verifiëren!
Alles al geprobeerd. Klantenservice krijg ik ook niet te pakken. Vrij irritant!
Gepost door: EPMD op 19-03-2021 19:36
Heb je de onderstaande stappen al geprobeerd?
Quote:
Of misschien een mail sturen naar cs-reply@amazon.nl. Maar ik weet niet of ze nog via deze e-mailadres terug reageren.Heb je de herstelpagina al geprobeerd? Als je je wachtwoord nog weet, kun je eenvoudig tweestapsverificatie uitschakelen en je account herstellen. Volg hierde instructies op het scherm om je documenten te uploaden.
Als je meer hulp nodig hebt met tweestapsverificatie, kun je ons bellen op 0800 022 4059 (gratis nummer vanuit Nederland) of 0800 71405 (gratis nummer vanuit België)
Als je meer hulp nodig hebt met tweestapsverificatie, kun je ons bellen op 0800 022 4059 (gratis nummer vanuit Nederland) of 0800 71405 (gratis nummer vanuit België)
En anders kan je een nieuwe account aanmaken waarna je de klantenservice nog kunt bereiken via chat, telefoon of via e-mail. Want schijnbaar zijn er geen andere mogelijkheden dan de bovenstaande stappen te proberen of een nieuw account aanmaken en de klantenservice van Amazon contacteren.
Ga cs-reply@amazon.nl proberen. En anders idd maar een nieuw account aanmaken.
Thanks
Quote:
Een vriend van me had Super Mario 3D World besteld op Amazon in een aanbieding, en toen kreeg ‘ie een zwart-wit uitgeprint boekje thuisgestuurd met op de cover gewoon een foto van een Switch-doosje van 3D World.Wat zijn Paperback scammers? Ooh, als in paperback boeken?
Gepost door: Skull_kid op 22-03-2021 16:27
Gepost door: Skull_kid op 22-03-2021 16:27
Die verkopers gaan dan een paar euro onder een aanbiedingsprijs zitten waardoor je denkt een goede deal te hebben, maar als je in de specificaties kijkt zie je dat het om een boek gaat.
@UltraTiger: Precies dat! Het is ook niet eens een game guide ofzo. In het geval van dat 3D World ‘boek’ was het een enorm slecht geschreven stuk over de geschiedenis van Mario met 3 afbeeldingen.
Geef kip
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
https://www.amazon.nl/Super-Mario-World-Molly-Dale/dp/B08WZHBKV5
daar staan ook wat negatieve reviews bij
Wat ik trouwens helemaal vreemd vind, is dat erbij staat "Verzonden en verkocht door Amazon."
wtf? wat een oplichters! 😱
🇺🇦 💙💛
Quote:
Yup, ik rapporteer ze elke keer als ik ze zie, had het inderdaad laatst bij die Super Mario 3D World, super irritant....Hebben meer mensen last van die Paperback scammers die steeds hoesjes van gebruiken en dezelfde vraagprijs hebben? Zwaar irritant, want ik heb me al twee keer bijna vergist.
Gepost door: Phaross op 22-03-2021 16:24
Gepost door: Phaross op 22-03-2021 16:24
Maar ja, Amazon kennende doen ze er niets aan, want mensen die er wel in trappen levert hen geld op.
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Ach ja, we kunnen er om lachen en hij krijgt z’n geld wel terug, maar zoiets moet Amazon eigenlijk niet toestaan, imo.
Geef kip
Quote:
Gewoon een papiertje van de achterkant...
Ben wel benieuwd wat er dan in die paperbacks staat?
Gepost door: Doobieters op 22-03-2021 16:32
Gepost door: Doobieters op 22-03-2021 16:32
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Quote:
[..]
Hoi allemaal!
Ik heb een vraagje aan mensen die eerder een PS5 hebben besteld bij Amazon en ervaring hebben met hun verzend proces. Hoe lang duurt het ongeveer tot je de PS5 binnen hebt gekregen? De website is er stil over en ook de bestelbevestiging/traceer optie zijn er vaagjes over. Misschien ben ik te vroeg op de trigger gesprongen door dit forum berichtje te schrijven maar ik vroeg het mij toch heel erg af wat de verzendtijden ongeveer doorgaans is in jullie ervaring.
Alvast hartelijk dank voor jullie berichtjes
Gepost door: Rooft0pz op 23-03-2021 12:29 vanuit een ander topic
Hoi allemaal!
Ik heb een vraagje aan mensen die eerder een PS5 hebben besteld bij Amazon en ervaring hebben met hun verzend proces. Hoe lang duurt het ongeveer tot je de PS5 binnen hebt gekregen? De website is er stil over en ook de bestelbevestiging/traceer optie zijn er vaagjes over. Misschien ben ik te vroeg op de trigger gesprongen door dit forum berichtje te schrijven maar ik vroeg het mij toch heel erg af wat de verzendtijden ongeveer doorgaans is in jullie ervaring.
Alvast hartelijk dank voor jullie berichtjes
Gepost door: Rooft0pz op 23-03-2021 12:29 vanuit een ander topic
1000+ fysieke spellen :)
Quote:
Staat er allemaal gewoon bij, bij het bestellen zelf al. Mijn ervaring is dat die data ook gewoon kloppen. Of anders is het eerder een dag eerder dan later, wederom mijn ervaring dus niet gegarandeerd dat dit altijd zo is.
Gepost door: DeGoeisteKaas op 23-03-2021 13:18
Gepost door: DeGoeisteKaas op 23-03-2021 13:18
Bij de PS5 bestellingen staat het bij een aantal mensen (waaronder bij mij) niet bij in mijn account. Er staat "bezorgdatum in afwachting", dus het vermoeden bestaat bij mij dat ze er te veel verkocht hebben.
Dus mocht je nog geen datum hebben staan zou ik mezelf niet rijk rekenen.
#TeamAbby #DaytonaUSA #Ganderd