Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Amazon

[Begin]  |165|166|167|168|169|170|171(256)  [Eind]
Rominick
Door Rominick (2522 reacties) op 13-07-2021 10:39
Quote:
[..]

Gewoon eens bellen met de klantendienst. Of je laten bellen.
Die compensatie lijkt me zeer vreemd.
Amazon heeft een top klantendienst. Ze zullen je wel kunnen verder helpen
Gepost door: URL op 13-07-2021 07:23

Heb helaas een andere kijk op die klantenservice. Mn prime is overgezet op nl, beetje vreemd. De duitse is qua inhoud en prijzen veel beter. Maar krijg 3 keer te horen dat ze niks kunnen doen en ik ff 9 euro per maand ga betalen.
If you eat LEGO, You shit BRICKS.
Door Userverwijderd79 (2732 reacties) op 13-07-2021 11:37
Ik ben eigenlijk wel blij met Amazon.nl. Ik heb door hun gekloot 2 spellen uiteindelijk gratis gekregen
Flying Scotsman
Door Flying Scotsman (407 reacties) op 13-07-2021 15:28
Quote:
[..]
Gewoon eens bellen met de klantendienst. Of je laten bellen.
Die compensatie lijkt me zeer vreemd.
Amazon heeft een top klantendienst. Ze zullen je wel kunnen verder helpen
Gepost door: URL op 13-07-2021 07:23

Franse klantendienst? Dat klinkt als hell haha.
Hoe vind je uberhaupt hun klantenservice? Ik had voorheen issues met amazon.co.uk maar nooit iemand kunnen vinden om erover te klagen en uiteindelijk maanden lang voor volle mep Prime betaald terwijl ik nog student was.

Quote:
Ik ben eigenlijk wel blij met Amazon.nl. Ik heb door hun gekloot 2 spellen uiteindelijk gratis gekregen
Gepost door: Yue op 13-07-2021 11:37

Hoe dan?

Ik ken iemand die een Switch gratis van amazon heeft. Ze had er een besteld, kwam niet aan en geld terug gekregen. En ineens toch weken later kwam een Switch, en verder niks gehoord dus ging er ook niet achteraan
SgtBudgetGamer
Door SgtBudgetGamer (1556 reacties) op 13-07-2021 15:35
Quote:
Ik ben eigenlijk wel blij met Amazon.nl. Ik heb door hun gekloot 2 spellen uiteindelijk gratis gekregen
Gepost door: Yue op 13-07-2021 11:37

Dit had ik meerdere keren bij bol toevalligerwijs.
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
UltraTiger
Door UltraTiger (67586 reacties) op 13-07-2021 15:42
is dat niet verduistering dan als je het niet terugstuurt?
πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Htbaa
Door Htbaa (12327 reacties) op 13-07-2021 15:55
Ha, ik heb 's een keer melding gemaakt dat mijn bestelling al een paar maand op onderweg stond en dat er stond aangegeven dat er 'iets was gebeurd'. Ik had het product al lang binnen dus wou dat wel opgelost hebben. Krijg ik een mail terug met bedankt voor de melding en een paar dagen later krijg ik het product nogmaals... Ik heb twee keer een HOTAS (een niet al te dure overigens!).

Tja.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
UltraTiger
Door UltraTiger (67586 reacties) op 13-07-2021 15:57
ik zou bij amazon ook niks melden. grote kans dat ze er niks van snappen en iets verkeerds doen
er is ook wel eens een keer iets in mijn nadeel fout gegaan
πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
URL
Door URL (535 reacties) op 13-07-2021 16:24
Quote:
[..]

Franse klantendienst? Dat klinkt als hell haha.
Hoe vind je uberhaupt hun klantenservice? Ik had voorheen issues met amazon.co.uk maar nooit iemand kunnen vinden om erover te klagen en uiteindelijk maanden lang voor volle mep Prime betaald terwijl ik nog student was.


Ze bellen je zelf op als je wil … in je eigen taal.
Je kan dat gewoon selecteren. Staat bij je bestelling.
Htbaa
Door Htbaa (12327 reacties) op 13-07-2021 16:52
Quote:
ik zou bij amazon ook niks melden. grote kans dat ze er niks van snappen en iets verkeerds doen
er is ook wel eens een keer iets in mijn nadeel fout gegaan
Gepost door: UltraTiger op 13-07-2021 15:57

Daarbij, Amazon is niet een bedrijf waar je medelijden mee hoeft te hebben.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
UltraTiger
Door UltraTiger (67586 reacties) op 13-07-2021 16:54
true. 😹

heb lego een keer gebeld toen ze de verkeerde set hadden geleverd. mocht ik die houden en hebben ze de juiste opgestuurd
πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Phaross
Door Phaross (2728 reacties) op 13-07-2021 16:58
Quote:
Blijkbaar was de betaling niet gelukt (€10 voucher wel geaccepteerd). Vond t al raar dat mn ABN debit pas werd gebruikt zonder naar een betalingsscherm of zo te gaan. Heb heel vroeger met hetzelfde account wel van amazon.fr kunnen bestellen.

Shantae is al aangekomen.

Nu krijg ik een gare Franse email dat ze hun geld willen. Ok. Maar ook 2x €3 extra als compensatie of zo Bizar. Googlen ook niks hierover gelezen. Het was van Amazon en niet een individuele winkel, dus ben verleid om te zeggen stik in je €6
Gepost door: Flying Scotsman op 13-07-2021 04:47

Precies dit verhaal gehad met de Duitse Amazon gehad. Ik zou gewoon betalen nu je het weet, na een week of zes krijg je een brief van een deurwaarder en komt er een flinke berg overheen.
URL
Door URL (535 reacties) op 13-07-2021 22:54
Quote:
Blijkbaar was de betaling niet gelukt (€10 voucher wel geaccepteerd). Vond t al raar dat mn ABN debit pas werd gebruikt zonder naar een betalingsscherm of zo te gaan. Heb heel vroeger met hetzelfde account wel van amazon.fr kunnen bestellen.

Shantae is al aangekomen.

Nu krijg ik een gare Franse email dat ze hun geld willen. Ok. Maar ook 2x €3 extra als compensatie of zo Bizar. Googlen ook niks hierover gelezen. Het was van Amazon en niet een individuele winkel, dus ben verleid om te zeggen stik in je €6
Gepost door: Flying Scotsman op 13-07-2021 04:47

Ik had deze ochtend niet goed gelezen dat je het spel al had ontvangen.
Dan willen ze inderdaad gewoon hun geld nu … die € 6 extra, zou je kunnen vragen of ze willen kwijtschelden maar helemaal niet reageren of die € 6 euro niet betalen zou ik nu ook niet doen. Voor het het weet komt er inderdaad miserie van of krijg je problemen om daar nog te kopen.
Ik herhaal: de klantendienst is altijd zeer vriendelijk naar mijn ervaring
Eek2nd
Door Eek2nd (11847 reacties) op 14-07-2021 01:03
Quote:
[..]
Ik herhaal: de klantendienst is altijd zeer vriendelijk naar mijn ervaring
Gepost door: URL op 13-07-2021 22:54
Het gaat hier om Amazon Frankrijk he...
Dus vriendelijkheid kennen ze meestal niet als je geen Frans kan.

Heb eigenlijk precies hetzelfde gehad, stond ook iets van 6 euro extra op, maar had die niet betaald, gewoon overgemaakt wat ik zou moetem betalen.
(Ja, ze sturen alles in het Frans, weet na Google Translate ookniet eens wat ze allemaal bedoelen).

Maar kreeg weer zelfde mailtjes dat ik nog niet betaald had in het Frans, klantenservice reageerden hele tijd met zelfde Franse standaard mails.
Heb met Google in het Frans gestuurd, Engels en via de button 'contact in English'.. kreeg alleen maar zelfse mail in het Frans terug.

Kreeg later zelfs een brief thuis gestuurd (wel met Engelse versie erbij) dat als ik nog niet betaal (ging dus om het volledige bedrag, niet die ene 6 euro), er gerechtelijke stappen zou worden genomen.

Weer mailen enzo met hetzelfde resultaat... Ondertussen werd mijn Amazon account ook geblokkeerd (waarbij ik dus ook Amazon NL, DE en US om hulp had gevraagd met die stomme Fransen. Maar zij konden ook niks doen omdat her FR was)

Na een tijdje kreeg ik opeens bericht dat ze betaling binnen hebben gekregen en mij account weer vrij is gegeven (zonder excuses natuurlijk) πŸ˜‘

Echt, ze lezen gewoon niet in welke taal dan ook (iig Google Translate Frans) of ze checken het gewoon eens per maand hun rekeningen, maar blijven wel dreigen omdat ze niet hebben gecheckt dat er geld is overgemaakt, dus denken zal wel niet overgemaakt zijn.

Dus heb daarna ook nooit meer, hoe aantrekkelijk de aanbieding ook is, niks meer gekocht op Amazon fr

Hopelijk heb jij iig wel meer geluk, Flying


πŸ˜ΌπŸ‘žπŸ§‘πŸ»β€πŸ¦±πŸ¦€ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Door Chickje (345 reacties) op 14-07-2021 06:51
Hier ook niks dan ellende bij de Franse Amazon. Mijn laatste ervaring was een Switch game voor een mooie prijs, die ze pas na een week verstuurden. Nooit een Track & Trace nummer gehad. Ik na een week toch maar even navraag doen. Dat duurde nog een week en toen hebben ze gewoon m'n order geannuleerd. Zonder enige opgaaf van redenen. Heel vaag. Ik hou t bij Duitsland en NL tegenwoordig.
UltraTiger
Door UltraTiger (67586 reacties) op 14-07-2021 09:37
ik heb nog een order staan bij amazon frankrijk en jullie maken mij bang 😿
πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Eek2nd
Door Eek2nd (11847 reacties) op 14-07-2021 23:55
Quote:
ik heb nog een order staan bij amazon frankrijk en jullie maken mij bang 😿
Gepost door: UltraTiger op 14-07-2021 09:37
Zolang je geen problemen krijgt en hin klantenservice ervoor wil/moet bereiken, zou het goed moeten gaan πŸ˜…
πŸ˜ΌπŸ‘žπŸ§‘πŸ»β€πŸ¦±πŸ¦€ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
DQMJ
Door DQMJ (19693 reacties) op 22-07-2021 17:45
Even een herrinering :

Als je dit ziet bij een Amazon.co.uk prijsreactie :
"Order totals include VAT."
Dat betekend dat de prijs inclusief verzendkosten + BTW is en er verder geen inklaringskosten of andere kosten zijn.
#team β˜• #team πŸ• + 🍍
Kevii23
Door Kevii23 (562 reacties) op 22-07-2021 18:13
Valt mij sowieso op dat alle amazon (USA/Japan/UK) per 1 juli enkel nog VAT of enkel shipping rekenen terwijl ze hiervoor ook de inklaringskosten erbij deden. Dan kon je tenminste gelijk zien wat je er aan kwijt was.
Switch Friendcode: SW-3581-9224-2622
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 22-07-2021 21:36
Rol: Forum Moderator
Quote:
Valt mij sowieso op dat alle amazon (USA/Japan/UK) per 1 juli enkel nog VAT of enkel shipping rekenen terwijl ze hiervoor ook de inklaringskosten erbij deden. Dan kon je tenminste gelijk zien wat je er aan kwijt was.
Gepost door: Kevii23 op 22-07-2021 18:13

Dat zou nog steeds het geval moeten zijn hoor! Zeker weten dat je iets kocht van Amazon zelf en niet een 3e partij?
❍α΄₯❍
Kevii23
Door Kevii23 (562 reacties) op 22-07-2021 21:50
Uiteraard, ik koop enkel van Amazon zelf. Ze rekenen nu alleen nog shipping en verder niet meer de andere kosten.
Switch Friendcode: SW-3581-9224-2622
[Begin]  |165|166|167|168|169|170|171(256)  [Eind]