Quote:
Haha, dit komt me bekend voor.Nou mijn game (watch dogs legion) gaat overal naartoe. snap er geen bal meer van.
zie hieronder lees van beneden naar boven.
woensdag 24 november
4:42
Douane-inklaringsproces gestart.
Derby, GB
dinsdag 23 november
0:49
Je pakket is aangekomen bij een Amazon-faciliteit
Castle Donington, GB
0:23
Douane-inklaringsproces gestart.
KÖLN, NORDRHEIN-WESTFALEN DE
maandag 22 november
Pakket is verzonden
Gepost door: StarSaber op 24-11-2021 09:08
zie hieronder lees van beneden naar boven.
woensdag 24 november
4:42
Douane-inklaringsproces gestart.
Derby, GB
dinsdag 23 november
0:49
Je pakket is aangekomen bij een Amazon-faciliteit
Castle Donington, GB
0:23
Douane-inklaringsproces gestart.
KÖLN, NORDRHEIN-WESTFALEN DE
maandag 22 november
Pakket is verzonden
Gepost door: StarSaber op 24-11-2021 09:08
Ik had ook wat bij Amazon besteld; komt het aan en kijk ik waar het geweest is: in Duitsland gefabriceerd, toen naar Polen gestuurd en daarna naar Nederland. Vreemd, want het lijkt me dat al dat vervoeren toch geld kost, maar het zal wel aan de logistiek van Amazon liggen dat ze er toch nog aan verdienen.
Ik wil een Switch Oled halen en die is 40 euro goedkoper bij Amazon.fr dan bij de Nederlandse winkels hier.
Twijfel alleen vanwege de klantenservice, die met een Nederlandse winkel veel makkelijker zal zijn. Iemand ervaring met hun garantie en communicatie van klantenservice?
Quote:
Misschien interessant voor de mensen die nog verzendkosten bij Amazon.es willen besparen:
Krijg €5 korting als je de kortingscode GAMERGY5 gebruikt. Kortingscode op alles te gebruiken. Zelfs op een product van €5. Alleen moet het product wel door Amazon zelf worden aangeboden. Dus het werkt niet op producten die door derde partijen worden verkocht.
Ik weet niet hoe lang de kortingscode geldig is. Dus ik zou zeggen: Gebruik nu hem voordat hij niet meer geldig is .
Gepost door: Xor op 27-11-2021 18:12
Krijg €5 korting als je de kortingscode GAMERGY5 gebruikt. Kortingscode op alles te gebruiken. Zelfs op een product van €5. Alleen moet het product wel door Amazon zelf worden aangeboden. Dus het werkt niet op producten die door derde partijen worden verkocht.
Ik weet niet hoe lang de kortingscode geldig is. Dus ik zou zeggen: Gebruik nu hem voordat hij niet meer geldig is .
Gepost door: Xor op 27-11-2021 18:12
Quote:
Hoe zijn de ervaringen hier met Amazon.fr?
Ik wil een Switch Oled halen en die is 40 euro goedkoper bij Amazon.fr dan bij de Nederlandse winkels hier.
Twijfel alleen vanwege de klantenservice, die met een Nederlandse winkel veel makkelijker zal zijn. Iemand ervaring met hun garantie en communicatie van klantenservice?
Gepost door: Mahooow op 27-11-2021 22:24
Ik wil een Switch Oled halen en die is 40 euro goedkoper bij Amazon.fr dan bij de Nederlandse winkels hier.
Twijfel alleen vanwege de klantenservice, die met een Nederlandse winkel veel makkelijker zal zijn. Iemand ervaring met hun garantie en communicatie van klantenservice?
Gepost door: Mahooow op 27-11-2021 22:24
De regels zijn voor zo ver ik weet hetzelfde als de andere Amazon sites.
Ik heb één maal een PS4 game ontvangen van een 3rd party seller waar de hoes vol barsten zat aan de binnenkant. Ik kreeg een mail met een return label om het gratis terug te sturen en kreeg zonder probleem mijn geld terug.
Een PS3 game die ik in juni had besteld van een 3rd party seller was nooit aangekomen. De customer service heeft mij gevraagd om die seller te contacteren en twee dagen de kans geven voor een antwoord. Na drie dagen zonder antwoord te krijgen terug de customer service gecontacteerd en het bedrag werd zonder probleem teruggestort.
Alle communicatie heb ik met hun in het Engels gedaan aangezien ik zo goed als geen Frans kan.
#team ☕ #team 🍕 + 🍍
Quote:
Hoe zijn de ervaringen hier met Amazon.fr?
Ik wil een Switch Oled halen en die is 40 euro goedkoper bij Amazon.fr dan bij de Nederlandse winkels hier.
Twijfel alleen vanwege de klantenservice, die met een Nederlandse winkel veel makkelijker zal zijn. Iemand ervaring met hun garantie en communicatie van klantenservice?
Gepost door: Mahooow op 27-11-2021 22:24
Ik wil een Switch Oled halen en die is 40 euro goedkoper bij Amazon.fr dan bij de Nederlandse winkels hier.
Twijfel alleen vanwege de klantenservice, die met een Nederlandse winkel veel makkelijker zal zijn. Iemand ervaring met hun garantie en communicatie van klantenservice?
Gepost door: Mahooow op 27-11-2021 22:24
enige waar je rekening mee moet houden is dat het contact in het frans of engels moet, verder gewoon goede service hoor
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Quote:
[..]
enige waar je rekening mee moet houden is dat het contact in het frans of engels moet, verder gewoon goede service hoor
Gepost door: Giovanni2903 op 28-11-2021 00:06
enige waar je rekening mee moet houden is dat het contact in het frans of engels moet, verder gewoon goede service hoor
Gepost door: Giovanni2903 op 28-11-2021 00:06
In Frans is het inderdaad super. Alleen de meeste medewerkers daar kunnen geen Engels en de "Engelse sprekende medewerkers" kunnen alleen gebrekkig Engels.
Moet wel zeggen dat het uiteindelijk goed is verlopen. Wel met veel moeite als je geen Frans kan.
Quote:
Ik heb net wat spul bij Amazon.fr besteld, maar heb er wel wat vertrouwen in. Heb ook spul bij Amazon.nl besteld, maar dat komt allemaal uit een Frans warenhuis.
Gepost door: Blaxtard op 28-11-2021 20:49
Gepost door: Blaxtard op 28-11-2021 20:49
amazon.nl bestellingen kunnen ook uit NL en Duitsland komen.
een ander bestelling had geplaatst op amazon.nl (beide NL locatie)
Nintendo friendcode: SW-1334-3657-3704
Quote:
En Italie en Oostenrijk en.....ik denk overal vandaan.
[..]
amazon.nl bestellingen kunnen ook uit NL en Duitsland komen.
Gepost door: Iikkee op 28-11-2021 21:07
amazon.nl bestellingen kunnen ook uit NL en Duitsland komen.
Gepost door: Iikkee op 28-11-2021 21:07
Quote:
even de klantenservice chat aanklikken en het is meestal gelijk geregeld.
Echt onzin, mijn bestelling is zonder bericht teruggestuurd naar Amazon en heeft status onbezorgbaar gekregen. Is gewoon nog bestelbaar op site, maar zodra hij retour is ontvangen, krijg ik m'n geld binnen 5 tot 7 werkdagen terug. Echt extreem slecht dit, geen bericht dat niet bezorgd gaat worden, en ben zo'n 2 weken m'n geld kwijt. Kan ook nergens zo snel vinden hoe ik Amazon kan contacten, allemAl van die meest gestelde vragen geneuzel, want weinig zin om het bedrag nog een keer te betalen...
Gepost door: Cab0211 op 28-11-2021 23:49
Gepost door: Cab0211 op 28-11-2021 23:49
PSN ID: rolf1977
Quote:
Ik snap je frustratie en Amazon helpt in mijn ervaring goed bij dit soort dingen. Maar als ze het wel verstuurd hebben, ligt het probleem bij de bezorgdienst. En ik ben bang dat dat dan DHL is, die zijn er goed in om niet te bezorgen en vrijwel direct retour te sturen.
Echt onzin, mijn bestelling is zonder bericht teruggestuurd naar Amazon en heeft status onbezorgbaar gekregen. Is gewoon nog bestelbaar op site, maar zodra hij retour is ontvangen, krijg ik m'n geld binnen 5 tot 7 werkdagen terug. Echt extreem slecht dit, geen bericht dat niet bezorgd gaat worden, en ben zo'n 2 weken m'n geld kwijt. Kan ook nergens zo snel vinden hoe ik Amazon kan contacten, allemAl van die meest gestelde vragen geneuzel, want weinig zin om het bedrag nog een keer te betalen...
Gepost door: Cab0211 op 28-11-2021 23:49
Gepost door: Cab0211 op 28-11-2021 23:49
Quote:
Ik heb de chat gevonden, ben nu met ze in contact, Amazon is vrij nieuw voor me, en op pc was het zoeken wat makkelijker
[..]
Ik snap je frustratie en Amazon helpt in mijn ervaring goed bij dit soort dingen. Maar als ze het wel verstuurd hebben, ligt het probleem bij de bezorgdienst. En ik ben bang dat dat dan DHL is, die zijn er goed in om niet te bezorgen en vrijwel direct retour te sturen.
Gepost door: MaryAnn op 29-11-2021 00:11
Ik snap je frustratie en Amazon helpt in mijn ervaring goed bij dit soort dingen. Maar als ze het wel verstuurd hebben, ligt het probleem bij de bezorgdienst. En ik ben bang dat dat dan DHL is, die zijn er goed in om niet te bezorgen en vrijwel direct retour te sturen.
Gepost door: MaryAnn op 29-11-2021 00:11
Quote:
Ik hoop dat je er inmiddels uit bent met de chat. Zo niet heb je misschien nog iets aan mijn (ons) verhaal.Echt onzin, mijn bestelling is zonder bericht teruggestuurd naar Amazon en heeft status onbezorgbaar gekregen. Is gewoon nog bestelbaar op site, maar zodra hij retour is ontvangen, krijg ik m'n geld binnen 5 tot 7 werkdagen terug. Echt extreem slecht dit, geen bericht dat niet bezorgd gaat worden, en ben zo'n 2 weken m'n geld kwijt. Kan ook nergens zo snel vinden hoe ik Amazon kan contacten, allemAl van die meest gestelde vragen geneuzel, want weinig zin om het bedrag nog een keer te betalen...
Gepost door: Cab0211 op 28-11-2021 23:49
Gepost door: Cab0211 op 28-11-2021 23:49
Maat en ik hebben exact hetzelfde meegemaakt. Ging om Black Friday deals.
Mail gestuurd, maar inderdaad moeilijk om juiste categorie te vinden.
Hebben toen deze keuzes gemaakt:
Een levering, bestelling of retour
- Probleem met een bestelling of item
- Item, onderdelen of accessoires ontbreken
met de melding dat we geen betere categorie konden vinden.
Aangezien we in eerste instantie niet binnen de gestelde tijd bericht terug hadden, ik weet het is nu erg druk, maar i.v.m. aflopen van de kortingsactie konden we niet langer wachten. Wij hadden net een nieuwe bestelling geplaatst.
Net nadat we klaar waren met de nieuwe bestelling, stond er opeens een extra bestelling in de lijst. Amazon had op basis van de mail besloten zelf, zonder extra kosten, een vervangende bestelling aan te maken. Enige dingetje is dan nog dat om alles intern goed te laten verlopen dat er nog een retourticket krijgt voor de "onbezorgbare' zending. Kan blijkbaar genegeerd worden (nagevraagd). Zelf gedane nieuwe bestelling geannuleerd en voor zover op dit moment gaat alles weer in de goede richting.
Zoals gezegd, hopelijk ben je er al met hun uitgekomen, zo niet heb je er misschien nog wat aan.
Quote:
Nou, toch maar besteld. Scheelt me weer minimaal 30 euro .
Gepost door: Mahooow op 28-11-2021 20:18
Gepost door: Mahooow op 28-11-2021 20:18
Nog geen 24 uur verder en al, zonder enige berichtgeving, gecancelled door Amazon FR.
| PlayStation: Gi0vanni2903 |