Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Amazon

[Begin]  |186|187|188|189|190|191|192(256)  [Eind]
SSJDennis
Door SSJDennis (4910 reacties) op 26-04-2022 19:51
Quote:
Volgens mij gaat Bas vandaag zijn verjaardag niet meer vieren...
Gepost door: Nilis007 op 26-04-2022 19:37
de hebbert
Door Michael Gesoes (28 reacties) op 26-04-2022 22:17
Quote:
Volgens mij gaat Bas vandaag zijn verjaardag niet meer vieren...
Gepost door: Nilis007 op 26-04-2022 19:37

Zo balen! Ik heb vannacht nog gekeken in de hoop van, maar helaas 😟 acties zoals deze zijn er niet vaak. Nog wat leuks kunnen scoren evengoed?
NewDust
Door NewDust (1421 reacties) op 27-04-2022 09:11
Is er ergens een setting die ervoor zorgt dat je niet kapot gespammed wordt met Amazon en DHL status updates? Eén mailtje van Amazon dat het product verzonden is en één mailtje van DHL dat zij het hebben overgenomen is voldoende.
UltraTiger
Door UltraTiger (67586 reacties) op 27-04-2022 09:25
Volgens mij niet. Misschien kun je in je mailomgeving een regel instellen die die mailtjes eruit filtert.
πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 02-05-2022 10:50
Aiii Amazon verliest 170 miljard euro in marktwaarde door een verlies van 3,8 miljard door stijgende kosten personeel en brandstof.

Als ze dat maar niet gaan compenseren door Prime te gaan verhogen..
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
UltraTiger
Door UltraTiger (67586 reacties) op 02-05-2022 10:53
Snel ook spelletjes kopen voordat ze die duurder maken! πŸ˜›
πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
SR8
Door SR8 (4292 reacties) op 02-05-2022 11:25

Quote:
The company attributed the loss largely to a $7.6 billion loss from its investment in electric automaker Rivian Automotive.

Hoewel lager, nog steeds operationele winst.
SSJDennis
Door SSJDennis (4910 reacties) op 02-05-2022 12:40
Die Bas verkoopt gewoon te weinig op zijn verjaardag, dat is het hele probleem
Tmvde
Door Tmvde (670 reacties) op 02-05-2022 15:02
De laatste tijd zijn mijn ervaringen met Amazon NL en de eigen bezorgdienst niet heel positief. Er waren twee pakjes onderweg en die waren vandaag op het laatste bezorgpunt in Rozenburg bij Schiphol aangekomen. Kijk ik net bij de status, staat er het volgende:

Onbezorgbaar
Er is helaas een probleem opgetreden tijdens het verzenden en we hebben je bezorging moeten annuleren. Het pakket wordt geretourneerd en wij zullen binnen 5 - 7 werkdagen nadat de retourzending is verwerkt, een terugbetaling uitvoeren. Onze excuses voor het ongemak.


Bij beide pakjes. Benieuwd wat daar misgegaan is. Net contact gehad, maar dat kon die jongen niet zeggen, ik krijg wel versneld mijn geld terug en de bestellingen maar opnieuw geplaatst. Ik had met een paar eerdere bestellingen al eentje die nooit het laatste bezorgstation heeft verlaten en twee anderen die pas een week na aankomst op het bezorgstation bezorgd werden. Blijkbaar is Schiphol niet de enige met een personeelstekort.
私の名前はタイスです
EPMD
Door EPMD (7063 reacties) op 02-05-2022 15:21
Bezorgdienst van Amazon valt hier ook best tegen.

Krijg nooit een tijdvak te zien. Weet dus niet of ze in de ochtend, midden of avond komen.

Laatst iets besteld. Stond er bij de track en trace dat het bij de buren was afgeleverd. Wat ik sowieso al vrij vreemd vond. Aangezien ik de hele dag thuis was.

Volgens de buren is niets daar afgeleverd. Gelukkig heb ik wel gewoon mijn geld teruggekregen.
NewDust
Door NewDust (1421 reacties) op 02-05-2022 15:22
Onbezorgbaar is meestal een teken dat er (vocht)schade is geconstateerd, dan wordt zo'n hele rolcontainer in een keer afgekeurd. En dan wordt er terugbetaald ipv de bestelling opnieuw te plaatsen, deels omdat er geen gegarandeerde voorraad is, en deels omdat er dan door de klant ook veel geannuleerd word, want "snel nodig".
Eek2nd
Door Eek2nd (11848 reacties) op 02-05-2022 15:34
Quote:
Bezorgdienst van Amazon valt hier ook best tegen.

Krijg nooit een tijdvak te zien. Weet dus niet of ze in de ochtend, midden of avond komen.

Laatst iets besteld. Stond er bij de track en trace dat het bij de buren was afgeleverd. Wat ik sowieso al vrij vreemd vond. Aangezien ik de hele dag thuis was.

Volgens de buren is niets daar afgeleverd. Gelukkig heb ik wel gewoon mijn geld teruggekregen.
Gepost door: EPMD op 02-05-2022 15:21
Laatst zei DHL ook dat ik niet thuis was, maar was ook geen bezorger langsgeweest.
(Werd naar mn zaak, restaurant, gestuurd dus had het wel geweten als ie echt kangs was geweest).

En Amazon fr. Stuurt in mailtje standaard bij dat de bezorgers wegens covid noet persoonlijk afgeven en dus gewoon voor de deur neerleggen...
πŸ˜ΌπŸ‘žπŸ§‘πŸ»β€πŸ¦±πŸ¦€ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Tmvde
Door Tmvde (670 reacties) op 02-05-2022 15:47
Quote:
Onbezorgbaar is meestal een teken dat er (vocht)schade is geconstateerd, dan wordt zo'n hele rolcontainer in een keer afgekeurd. En dan wordt er terugbetaald ipv de bestelling opnieuw te plaatsen, deels omdat er geen gegarandeerde voorraad is, en deels omdat er dan door de klant ook veel geannuleerd word, want "snel nodig".
Gepost door: NewDust op 02-05-2022 15:22

Dat zou natuurlijk goed kunnen.
私の名前はタイスです
Wojak
Door Wojak (2609 reacties) op 03-05-2022 13:27
Schrale troost dat je bij Amazon (met een terugbel functie) nog een levende persoon aan de lijn krijgt.

Meer en meer gaat men werken met Interactive voice response dat is nog erger dan een keuzemenu.

Klantenservice begint meer en meer een afvoerput te worden





01011001 01001111 01001100 01001111
ktugach
Door ktugach (21164 reacties) op 03-05-2022 14:32
Rol: Administrator
Hier ook maar even opgeruimd, want veel reacties waren niet echt aardig. De shopsurvey zelf is ook verwijderd (had ik eerder moeten zien), want die mag je pas plaatsen nadat je het product hebt ontvangen. Er was tevens geen update geweest dat het alsnog is binnengekomen.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 03-05-2022 14:53
Quote:
De shopsurvey zelf is ook verwijderd (had ik eerder moeten zien), want die mag je pas plaatsen nadat je het product hebt ontvangen.
Gepost door: ktugach op 03-05-2022 14:32
Dus je zegt eigenlijk dat hij nog een dagje had moeten wachten?
Twitch.tv/DagDoesStuff πŸ‘‘πŸŠ
ktugach
Door ktugach (21164 reacties) op 03-05-2022 14:56
Rol: Administrator
Quote:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat hij nog een dagje had moeten wachten?
Gepost door: DaggieWaggie op 03-05-2022 14:53

De regels zijn dat je een shopsurvey plaatst als je product binnen is, dat scheelt namelijk behoorlijk wat ongeduldige shopsurveys en belangrijker: dan zijn ze tenminste volledig, want ze worden zo goed als nooit geupdate daarna als het product alsnog binnen is gekomen.
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 03-05-2022 15:00
Quote:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat hij nog een daggie* had moeten wachten?
Gepost door: DaggieWaggie op 03-05-2022 14:53
Gemist kans
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 03-05-2022 15:58
Quote:
De regels zijn dat je een shopsurvey plaatst als je product binnen is, dat scheelt namelijk behoorlijk wat ongeduldige shopsurveys en belangrijker: dan zijn ze tenminste volledig, want ze worden zo goed als nooit geupdate daarna als het product alsnog binnen is gekomen.
Gepost door: ktugach op 03-05-2022 14:56
Duidelijk. Artikel is naar alle waarschijnlijkheid nu wel ontvangen. Want er staat nu een meer dan eerlijke en wel overwogen geschreven review, compleet niet gestuurd door emotie, met duidelijke feedback richting het bedrijf die ze kunnen gebruiken om van hun fouten te leren.

Hopelijk leveren ze de volgende keer dan wel een betere service.
Twitch.tv/DagDoesStuff πŸ‘‘πŸŠ
ktugach
Door ktugach (21164 reacties) op 03-05-2022 16:03
Rol: Administrator
Quote:
[..]
Duidelijk. Artikel is naar alle waarschijnlijkheid nu wel ontvangen. Want er staat nu een meer dan eerlijke en wel overwogen geschreven review, compleet niet gestuurd door emotie, met duidelijke feedback richting het bedrijf die ze kunnen gebruiken om van hun fouten te leren.

Hopelijk leveren ze de volgende keer dan wel een betere service.
Gepost door: DaggieWaggie op 03-05-2022 15:58

Ik ben het geheel met je eens πŸ™ˆ

Sowieso verwacht ik dat het toch snel klaar is met shopsurvey gezien de nieuwe regels binnenkort over validatie van een shopsurvey.
[Begin]  |186|187|188|189|190|191|192(256)  [Eind]