Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Amazon

[Begin]  |78|79|80|81|82|83|84(256)  [Eind]
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 03-09-2018 12:03
Quote:
Amazon kennende zijn ze echter wel echt heel goed qua klantenservice, dus ik denk dat de Japanse Amazon gewoon een nieuwe had gestuurd
Gepost door: Skull_kid op 03-09-2018 11:20
Paar maanden terug had ik telefonisch contact gehad met de Amerikaanse service omdat ik iets had besteld en het bezorgd zou worden als ik op vakantie was. Daarom had ik een ander adres opgegeven maar stom genoeg had ik mijn postcode ingevuld en de straatnaam en dorp van die persoon. Kon dus niet bezorgd worden. Op vakantie zag ik vervolgens in mijn profiel dat pakket alle kanten op vliegen en leek mij het simpelst om enkel de postcode aan te laten passen zodat het bezorgd kon worden. Bij contact zouden ze er achter aan gaan maar weken geen gehoor. Bij thuiskomst er even rustig voor gezeten achter mijn desktop met telefoon (want dingen op je smartphone opzoeken en telefoneren werkt van geen meter) en vervolgens kreeg ik te horen dat het pakket al retour was gezonden. Toen vroeg de service mevrouw of ze de order opnieuw moest plaatsen of dat ik mijn geld retour wilde hebben. Van mij mocht ze die order opnieuw plaatsen, maar dat lukte haar niet (waarom vraag je het dan?) dus zou ik mijn geld terug krijgen. Was niet al te erg, aangezien de SNES mini die ik had besteld een tientje goedkoper was geworden.

Ze zijn trouwens wel overdreven vriendelijk over de telefoon (had ik sowieso al eens gemerkt in Amerika toen ik op vakantie was). Ze behandelen je de hele tijd of dat je op het punt van ontploffen staat.
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐Ÿ‘‘๐ŸŠ
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 03-09-2018 12:08
Rol: Forum Moderator
Ja, ze zijn altijd absurd vriendelijk, nergens voor nodig, als het maar goede klantenservice is imo

Maargoed, ik heb net mijn claim ingediend en het geld is onderweg. Dus dat kunnen ze wel heel snel bij Medimops, maar gewone mailtjes antwoorden zit er niet in.

Ok dan.

Quote:
Wie snapt dit:

Ik had een bestelling gedaan, later kreeg ik te horen dat het niet in nederland geleverd kon worden dus geld terug. Een week later zie ik in mijn afschriften weer hetzelfde bedrag van amazon voor hetzelfde ordernummer eraf gaan(dus betaald voor niks). Heb het terug geboekt via mijn bank en nu eisen ze het bedrag terug? Ze zeggen nooit een boeking te hebben gedaan terwijl ik bewijs heb van wel!

Wat moet ik nu doen, heb al 3 keer gemailt naar ze en krijg netjes antwoord terug dat ze ontkennen. Moet ik nu in hoger beroep gaan?
Gepost door: Rominick op 03-09-2018 11:46

Heb je screenshots gestuurd? En waarom eisen ze geld terug, als ze nooit een boeking gedaan hebben?

Snappen ze dat je geen geld kan storneren, als ze in eerste instantie geen boeking hebben gedaan?
โแดฅโ
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 03-09-2018 14:59
Quote:
Ja, ze zijn altijd absurd vriendelijk, nergens voor nodig, als het maar goede klantenservice is imo
Gepost door: Skull_kid op 03-09-2018 12:08
Ik word juist een stuk agressiever als mensen constant zeggen; 'We are so sorry', 'Thank you so much for waiting' en 'We are doing our very best to solve this problem you are having'. Heb liever iemand aan de telefoon waar ik mee kan lachen dan dat er een overvriendelijke robot tegen mij zit te praten.

Offtopic; Zie dat DHL mij nu op Twitter volgt. Is dat normaal dat DHL klanten volgt of is dat een soort van intimidatie tactiek?
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐Ÿ‘‘๐ŸŠ
Care
Door Care (48303 reacties) op 03-09-2018 15:01
Intimidatie. Ze gaan je stalken totdat je op Twitter toe geeft dat ze je pakketje keurig op tijd bezorgd hebben.
Het is patat! ๐Ÿ• + ๐Ÿ =โค , After eight ๐Ÿคฎ Teamvluusje stinkt!
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 03-09-2018 15:07
Rol: Forum Moderator
Quote:
[..]
Ik word juist een stuk agressiever als mensen constant zeggen; 'We are so sorry', 'Thank you so much for waiting' en 'We are doing our very best to solve this problem you are having'. Heb liever iemand aan de telefoon waar ik mee kan lachen dan dat er een overvriendelijke robot tegen mij zit te praten.

Offtopic; Zie dat DHL mij nu op Twitter volgt. Is dat normaal dat DHL klanten volgt of is dat een soort van intimidatie tactiek?
Gepost door: DaggieWaggie op 03-09-2018 14:59

Ze moeten je volgen, omdat ze anders niet weten waar het pakket geleverd moet worden. Als je straks naar huis loopt, rijdt er een DHL busje met 5km/u achter je aan.
โแดฅโ
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 03-09-2018 15:09
Zal het zien. Schijnbaar ben ik te vriendelijk op Twitter. Had gewoon gevraagd waar mijn order was, maar had natuurlijk een Tweet moeten sturen met; 'Waars mn kk pakket?!1 Jullie kk bezrgr hebt mn kk pakket nog steeds!! Ik hoop voor jullie dat dat kk pakket nog deze kk week in mijn kk brievenbus ligt1 Stelletje lijers met je kk moederrrrrrrr!!1@'

Moest trouwens wel lachen om het schrijven van deze 'tweet'. Je kan dit toch niet met een strak gezicht schrijven?
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐Ÿ‘‘๐ŸŠ
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 03-09-2018 15:16
Rol: Forum Moderator
Quote:
Zal het zien. Schijnbaar ben ik te vriendelijk op Twitter. Had gewoon gevraagd waar mijn order was, maar had natuurlijk een Tweet moeten sturen met; 'Waars mn kk pakket?!1 Jullie kk bezrgr hebt >>mn<< kk pakket nog steeds!! Ik hoop voor jullie dat dat kk pakket nog deze kk week in mijn kk brievenbus ligt1 Stelletje lijers met je kk moederrrrrrrr!!1@'

Moest trouwens wel lachen om het schrijven van deze 'tweet'. Je kan dit toch niet met een strak gezicht schrijven?
Gepost door: DaggieWaggie op 03-09-2018 15:09

Me*
โแดฅโ
Nitramuse
Door Nitramuse (731 reacties) op 03-09-2018 15:43
Quote:
[..]
Ik word juist een stuk agressiever als mensen constant zeggen; 'We are so sorry', 'Thank you so much for waiting' en 'We are doing our very best to solve this problem you are having'. Heb liever iemand aan de telefoon waar ik mee kan lachen dan dat er een overvriendelijke robot tegen mij zit te praten.

Offtopic; Zie dat DHL mij nu op Twitter volgt. Is dat normaal dat DHL klanten volgt of is dat een soort van intimidatie tactiek?
Gepost door: DaggieWaggie op 03-09-2018 14:59

Bedrijven volgen je vaker op Twitter. Dit doen ze omdat ze anders jou geen bericht kunnen sturen
Mijn collectie: https://cloud.collectorz.com/638243/games
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 03-09-2018 20:19
Dat volgen begon alleen pas nadat ik klaar was met mijn Twitter Tirade.


Twitch.tv/DagDoesStuff ๐Ÿ‘‘๐ŸŠ
Eek2nd
Door Eek2nd (11848 reacties) op 03-09-2018 21:32
Quote:
[..]
Ze zijn trouwens wel overdreven vriendelijk over de telefoon (had ik sowieso al eens gemerkt in Amerika toen ik op vakantie was). Ze behandelen je de hele tijd of dat je op het punt van ontploffen staat.
Gepost door: DaggieWaggie op 03-09-2018 12:03
Amerikaanse consumenten worden namelijk heel erg snel boos en aggresief of dreigen snel met rechtzaken.
Dus kan je beter heel vriendelijk blijven, dat geeft de gene meestal ook meer rust.
๐Ÿ˜ผ๐Ÿ‘ž๐Ÿง‘๐Ÿปโ€๐Ÿฆฑ๐Ÿฆ€ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 05-09-2018 19:54
Kon vandaag mijn pakket ophalen bij een service punt. Niks mis met de verpakking, spel of extra kosten.



Twitch.tv/DagDoesStuff ๐Ÿ‘‘๐ŸŠ
Door YOLOYOLO (1870 reacties) op 05-09-2018 20:53
Als je nu aan Amazon laat weten dat hij er is en ze vriendelijk bedankt krijg je waarschijnlijk nog een kortingscode ook.
MarcelProust
Door MarcelProust (1115 reacties) op 09-09-2018 14:31
Niet gevonden, misschien zie ik er gewoon over, maar bestaat er zoiets als 'prijsreacties' op Amazon?
SR8
Door SR8 (4292 reacties) op 09-09-2018 15:15
Quote:
Niet gevonden, misschien zie ik er gewoon over, maar bestaat er zoiets als 'prijsreacties' op Amazon?
Gepost door: MarcelProust op 09-09-2018 14:31

http://camelcamelcamel.com

Zoiets?
MarcelProust
Door MarcelProust (1115 reacties) op 09-09-2018 20:04
Quote:
[..]

http://camelcamelcamel.com

Zoiets?
Gepost door: SR8 op 09-09-2018 15:15

indeed, bedankt!
Door YOLOYOLO (1870 reacties) op 10-09-2018 10:09
Quote:
[..]

http://camelcamelcamel.com

Zoiets?
Gepost door: SR8 op 09-09-2018 15:15

te gek, super handig! Thanks!
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 10-09-2018 10:22
Rol: Forum Moderator
Quote:
Amazon kennende zijn ze echter wel echt heel goed qua klantenservice, dus ik denk dat de Japanse Amazon gewoon een nieuwe had gestuurd

Wel echt supernice dat je van te voren de belastingen kan betalen.

Zit zelf in de clinch met een Duitse partij die boeken verkocht via Amazon.de, waar ik โ‚ฌ8,80 betaalde (โ‚ฌ4,40 per boek), maar ze het in รฉรฉn enveloppe hebben verstuurd, terwijl ze voor dat bedrag T&T konden kopen.

Daardoor kwam het veel te laat aan voor onze vakantie (twee weken voor vertrek de boeken besteld), waardoor ik een gedeelte van het geld terug wil als compensatie. Echter reageren ze totaal niet op mijn vragen, maar krijg ik constant copy/pastes terug, omdat ze waarschijnlijk gewoon geen Engels spreken daar.

Naar Amazon.de gestuurd dat ik een klacht had over de verkoper en, ondanks dat ze niets konden doen qua terugbetaling, hebben ze het wel doorgestuurd naar de juiste afdeling. Ook kreeg ikย โ‚ฌ5 tegoed, als goedmakertje kreeg.

Ik overweeg nu te zeggen tegen het bedrijf dat we de boeken nooit gehad hebben, om dan m'n geld terug te eisen. Ze begrijpen toch geen drol van wat ik schrijf :')
Gepost door: Skull_kid op 03-09-2018 11:20

Nadat ik een nieuw ticket opende, om te klagen over het feit dat mijn probleem na 42 dagen na aankoop nog steeds niet opgelost was, hebben ze mijn geld teruggestort. Volgens mij spreken ze zo weinig Engels daar, dat mijn "42 days without a solution" hebben opgevat als "42 dagen zonder product" :')

Nouja, prima. Gratis boeken.
โแดฅโ
Xor
Door Xor (34821 reacties) op 28-09-2018 10:05
Misschien interessant voor de Vlaamse gebruikers of voor de mensen die nog iets op Amazon.fr willen bestellen:
Er is op Amazon.fr French Days. Gebruik de kortingscode FRENCHDAYS10 om 10 euro korting te krijgen. Minimale besteding is โ‚ฌ50 en werkt alleen op product dat door Amazon zelf wordt aangeboden + wordt verzonden.

De kortingscode kan je gewoon tijdens het betalen invoeren onder het cadeaubon/kortingscode veld.
MarcelProust
Door MarcelProust (1115 reacties) op 28-09-2018 10:06
Quote:
Misschien interessant voor de Vlaamse gebruikers of voor de mensen die nog iets op Amazon.fr willen bestellen:
Er is op Amazon.fr French Days. Gebruik de kortingscode FRENCHDAYS10 om 10 euro korting te krijgen. Minimale besteding is โ‚ฌ50 en werkt alleen op product dat door Amazon zelf wordt aangeboden + wordt verzonden.

De kortingscode kan je gewoon tijdens het betalen invoeren onder het cadeaubon/kortingscode veld.
Gepost door: Xor op 28-09-2018 10:05

Bedankt voor het melden
Pichu
Door Pichu (159 reacties) op 28-10-2018 12:47
Op Pepper kwam ik het volgende tegen over console bundels: ''Mocht je een van de games niet leuk vinden kan je ze retourneren en krijg je het geld van de losse game terug. Bij Amazon worden ze namelijk als aparte items verzonden''

Kan iemand dit bevestigen? Ik heb via Amazon.de een console bundel gekocht inclusief PUBG, maar ik heb geen interesse in deze game. Zou hem daarom wel graag willen retourneren.

Hij is apart van de console verzonden (samen met RDR2).
[Begin]  |78|79|80|81|82|83|84(256)  [Eind]