Quote:
Omdat KapiteinKoek een vriend van me is en ik er bij was toen hij gebeld werd.
Hoe weet je dat het verhaal van KspiteinKoek klopt GJ?
Gepost door: Smocho op 16-03-2018 22:53
Gepost door: Smocho op 16-03-2018 22:53
Geef kip
Quote:
En hoe kan jij dat bevestigen? Heb je ook een audio opname van dat gesprek gemaakt? Want anders kan iedereen ook hetzelfde zeggen.*[..]
Omdat KapiteinKoek een vriend van me is en ik er bij was toen hij gebeld werd.
Gepost door: -GJ- op 16-03-2018 23:01
Omdat KapiteinKoek een vriend van me is en ik er bij was toen hij gebeld werd.
Gepost door: -GJ- op 16-03-2018 23:01
*Just kidding. En ik geloof je. Daarnaast een mod kennende zou ook geen onzin uitkramen/trollen omtrent een bestelling.
Neemt niet weg dat de oplossingen nog altijd onduidelijk zijn. Want voor de ene persoon wordt dit gezegd en voor de ander persoon weer dat. Ik denk dat ik zelf maar toch eventjes ga bellen.
1 april kikker in je bil.
Zoals GJ zegt even wachten dus en misschien dat een paar van ons goed nieuws kan krijgen. Goed dat ik Bol niet heb geannuleerd.
Quote:
Ik vind jou raar...maar ook aardig
[..]
Omdat KapiteinKoek een vriend van me is en ik er bij was toen hij gebeld werd.
Gepost door: -GJ- op 16-03-2018 23:01
Omdat KapiteinKoek een vriend van me is en ik er bij was toen hij gebeld werd.
Gepost door: -GJ- op 16-03-2018 23:01
Ze hadden gezegd dat er 600 bestellingen waren gemaakt en dat het product niet klopte(dus ik neem aan op de verwijzing van de prijsfout). Ik had nog gevraagd hoe het zit met de oplossingen. En ze zei dat dit door een ander afdeling wordt gedaan, en dat zij hier niets erover kon zeggen. Dat ander afdeling zal dan persoonlijk contact opnemen met de klant omtrent de oplossing. Dit kan dus misschien verklaren met de verschillen qua oplossing. Over dat gratis game oplossing heeft ze ook bevestigd dat dit klopt. Dus KapiteinKoek kraamt geen onzin.
Dus kort gezegd: Bestellingen worden niet geleverd. Er wordt persoonlijk contact opgenomen met de klanten en zij krijgen een oplossing. Oplossing is niet voor iedereen bekend, want ze nemen persoonlijk contact op. Afhankelijk van het contact is dus niet bepalend wat het exacte oplossing wordt. Dus verwacht niet veel en wacht gewoon af op een telefoontje. Ben je niet bereikbaar of wat dan ook, dan sturen ze een mailtje.
Bij deze kunnen we nu kappen met de discussie. En moet iedereen(waaronder ik) afwachten op een persoonlijke contact van Media Markt. Met oplossingen wat hier al bekend zijn, heb je niet veel aan. Want er werd niet verteld wat de oplossing voor iedereen wordt. Dus je hoort meer wanneer zij(Media Markt) met je contact hebben opgenomen.
Edit:
En voordat men denkt dat ik onzin uitkraam. Wat ik zeg, is wat ik had gehoord aan de telefoon. En wat er in m'n bericht staat, klopt ook een beetje als wat Obleon al had geplaatst. Kortom. Media Markt zal persoonlijk contact opnemen met iedereen, dus iedereen zal misschien een ander oplossing krijgen dan wat de meeste mensen hier hebben. De een zal misschien een voordeel krijgen, de ander misschien een nadeel. Maar een algemene oplossing is onbekend. Dus het is nog onduidelijk of mensen een gratis game krijgen of een โฌ90 tegoedkaart of wat dan ook.
Over de CE zelf? Dat wordt gewoon niet geleverd.
Quote:
Niet 600. Maar aan de vroege vogels misschien wel
Over de CE zelf? Dat wordt gewoon niet geleverd.
Gepost door: Xor op 16-03-2018 23:22
Gepost door: Xor op 16-03-2018 23:22
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
Precies ik denk dat ze wel iets hebben gehad van CE dus die zullen ze wel gaan uitsturen naar de eerste x aantal personen.
Gepost door: Angelooo op 16-03-2018 23:39
Gepost door: Angelooo op 16-03-2018 23:39
Tegen mij zeiden ze dat er geen enkele ce werd geleverd door een foutje van de leverancier. Ik weet dus niet of het een foutje was dat het op de site kwam(los van de verkeerde prijs) of een foutje dat ze er geen kregen. Wat wel duidelijk was is dat ze er geen kregen. Het was niet een kwestie van
te veel bestellingen dus de rest krijgt maar een alternatief want er was niet genoeg.
Maar goed je weet maar nooit reken maar niet op een ce in eerste instantie
Quote:
Maar misschien ook niet.[..]
Niet 600. Maar aan de vroege vogels misschien wel
Gepost door: Dagmar op 16-03-2018 23:36
Niet 600. Maar aan de vroege vogels misschien wel
Gepost door: Dagmar op 16-03-2018 23:36
De medewerker aan de lijn zei dat het een fout bij de leverancier was. Dus wie weet. Het kan misschien zijn dat deze mensen misschien toch nog de CE krijgen. Of misschien krijgen random mensen wel de CE en anderen weer niet. Maar ze zei dat de bestellingen niet geleverd worden en dat Media Markt persoonlijk contact neemt met de klanten voor een oplossing. Ik denk dat ze eerst hadden geprobeerd om de CE's nog wel te laten afleveren, maar dat de leveranciers gelijk de fout zagen en dit hebben tegengehouden omdat "foutje".
Mochten mensen de CE's wel ontvangen, dan raad ik ze aan om anders een foto hier te plaatsen met de membernaam + datum op een papiertje. Want "Iedereen kan zeggen dat hij/zij de CE heeft ontvangen.". Maar we zullen het zien. Voor nu is het alleen bekend dat de CE's niet worden nageleverd en dat Media Markt voor de klanten met een oplossing komt, maar dat ze dit alleen persoonlijk via de telefoon of via mail bespreken/doorgeven.
Edit:
Quote:
Eigenlijk wat Obleon dus ook zegt .
[..]
Tegen mij zeiden ze dat er geen enkele ce werd geleverd door een foutje van de leverancier. Ik weet dus niet of het een foutje was dat het op de site kwam(los van de verkeerde prijs) of een foutje dat ze er geen kregen. Wat wel duidelijk was is dat ze er geen kregen. Het was niet een kwestie van
te veel bestellingen dus de rest krijgt maar een alternatief want er was niet genoeg.
Maar goed je weet maar nooit reken maar niet op een ce in eerste instantie
Gepost door: Obleon op 16-03-2018 23:49
Tegen mij zeiden ze dat er geen enkele ce werd geleverd door een foutje van de leverancier. Ik weet dus niet of het een foutje was dat het op de site kwam(los van de verkeerde prijs) of een foutje dat ze er geen kregen. Wat wel duidelijk was is dat ze er geen kregen. Het was niet een kwestie van
te veel bestellingen dus de rest krijgt maar een alternatief want er was niet genoeg.
Maar goed je weet maar nooit reken maar niet op een ce in eerste instantie
Gepost door: Obleon op 16-03-2018 23:49
Jammer dat ik geen PS4 heb, anders had ik ook kunnen zwemmen in de free handouts
_______*______o___________0_______~______*___
Quote:
Vanmiddag gebeld door de Mediamarkt met het aanbod om de standaard game (ipv de king's edition) kosteloos te laten leveren (dus een gratis game). De reden was dat ze de king's edition niet krijgen en ze daardoor niet leveren oid.
Nu heb ik natuurlijk al veel dingen gelezen hier en is het maar de vraag wat waar is natuurlijk.
Gepost door: Kapiteinkoek op 16-03-2018 20:19
Nu heb ik natuurlijk al veel dingen gelezen hier en is het maar de vraag wat waar is natuurlijk.
Gepost door: Kapiteinkoek op 16-03-2018 20:19
Hier zelfde verhaal gratis game en geld word terug gestort
Quote:
[..]
Hier zelfde verhaal gratis game en geld word terug gestort
Gepost door: Supergrover82 op 17-03-2018 00:42
Hier zelfde verhaal gratis game en geld word terug gestort
Gepost door: Supergrover82 op 17-03-2018 00:42
Die ene zielige medewerker die 600 mensen moet bellen/mailen aangezien het normale callcenter gedeelte van niks wist haha
Quote:
Volgens mij ook. En ook meteen de laatste. Als ze per persoon die een CE heeft besteld even gratis โฌ120.- uitkeren, zullen er wel een paar medewerkers de zak krijgen (of anders wel diegene die deze fout heeft veroorzaakt). Of mag een kleine vestiging zijn deuren sluiten. Maar bij een volgende actie weet Mediamarkt dit wel weer dubbel en dwars terug te verdienen. Mocht dit kloppen, dan is dit het eerste positieve bericht over het beleid van MediaMarkt in zo'n 10 jaar denk ik?
Gepost door: Megalomaan op 17-03-2018 00:24
Gepost door: Megalomaan op 17-03-2018 00:24
Of misschien nooit meer een 2 = 3 actie op games omdat ze er achter zijn gekomen wat voor gevaarlijk volk wij gamers zijn: De hele dag intimiderende mailtjes sturen of personeel bellen om te vragen hoe het met hun CE zit en wat ze ter compensatie krijgen als ze niks ontvangen.
Maar wat maakt dat allemaal uit. WE KRIJGEN GRATIS STUFF BOOOIIIIIS!!! en girls.
Twitch.tv/DagDoesStuff ๐๐
Quote:
[..]
De medewerker aan de lijn zei dat het een fout bij de leverancier was. Dus wie weet.
Gepost door: Xor op 16-03-2018 23:51
De medewerker aan de lijn zei dat het een fout bij de leverancier was. Dus wie weet.
Gepost door: Xor op 16-03-2018 23:51
hoe weten we dat jij echt hebt gebeld?
Quote:
[..]
Cali030 ik hoop dat dit wel voldoet?
Gepost door: Obleon op 16-03-2018 22:37
Cali030 ik hoop dat dit wel voldoet?
Gepost door: Obleon op 16-03-2018 22:37
Dit voldoet. Ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen, hopelijk gewoon de King's edition maar dat zal iedereen hebben waarschijnlijk
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Vandaar de twee pakketjes? De game en een extraatje?
Gepost door: Doobieters op 17-03-2018 11:21
Gepost door: Doobieters op 17-03-2018 11:21
Waar kan ik die info over 2 pakketjes vinden? Staat dat ergens in mijn MM account bij bestellingen?
Quote:
Vandaar de twee pakketjes? De game en een extraatje?
Gepost door: Doobieters op 17-03-2018 11:21
Gepost door: Doobieters op 17-03-2018 11:21
Dat stond bij mij al vanaf dag 1 er was nog niks aangepast bij de bestelligen. Ik vond het zelf idd ook al vreemd toen ik zag dat het 2 dingen waren.
En ja bij bestellingen overzicht links van je factuur/bon ergens staat in hoeveel pakketen het word geleverd en daar staat in 2 pakketen op 1 of andere manier.
Quote:
[..]
Waar kan ik die info over 2 pakketjes vinden? Staat dat ergens in mijn MM account bij bestellingen?
Gepost door: The White Wolf op 17-03-2018 11:34
Waar kan ik die info over 2 pakketjes vinden? Staat dat ergens in mijn MM account bij bestellingen?
Gepost door: The White Wolf op 17-03-2018 11:34
Ik kan het bij mij alleen zijn als ik via mijn mobiel naar de mm site gaat. Op pc staat er bij mij ook niets over 2 pakketjes