Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Mediamarkt

[Begin]  |425|426|427|428|429|430|431(463)  [Eind]
Mr_style
Door Mr_style (3199 reacties) op 23-06-2020 16:51
Ik heb MM Arnhem gevraagd: die zei: ik weet niet wanneer. Hou elke dag webshop in de gaten...
Obleon
Door Obleon (3804 reacties) op 24-06-2020 23:33
wtf is dit nou ik bestel Bayonetta voor thuislevering raakt ie uitverkocht in het bestel process sturen ze de rommel auto naar fucking Rotterdam andere kant van het land. Dat gaat mijn eerst 1 review worden

Bedankt voor de valse belofte mediamarkt mijn 1ste 1 1 1 review hebben jullie binnen dit heb ik nog nooit gedaan volgensmij
Doobieters
Door Doobieters (29518 reacties) op 12-07-2020 22:39
Een bestelling op 5 juli met een levertijd van 1-2 werkdagen geplaatst en zonder schaamte nog steeds niet geleverd zonder enig bericht. Ook contact met facebook opgenomen (dagen geleden) en geen enkele respons. Ik ga ook verhuizen per 16 juli en dan wonen er andere bewoners op mijn huidige adres. Lekker dan!
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 13-07-2020 11:44
Ik wacht al vanaf 4 juli. Ook nog geen bestelbevestiging gehad. (Wel de Bedankt voor je bestelling-mail. “Je ontvangt later een bestelbevestiging. “)

Andere artikelen, die ik later heb besteld, zijn wel geleverd.
🇺🇦 💙💛
Door Sebacoraje (222 reacties) op 13-07-2020 12:13
Zaterdag was ik aan het kijken voor een monitor en na veel rondkijken en na denken, was de keuze gemaakt.
Ik kijk rond bij de voorraad op de planken en op. Vraag aan iemand om achter te kijken, en op. Kijk ik online was ie niet op voorraad op locatie.
Mijn irritatie is, het feit dat die nog wel als display staat. Man echt uit spite één gehaald om uit te proberen, Daarna een ander gehaald op bol en die zondag laten bezorgen.
Man, weet niet waarom, maar het was echt super irritant.
Dus van de week even terug brengen.
Doobieters
Door Doobieters (29518 reacties) op 13-07-2020 14:11
Quote:
Ik wacht al vanaf 4 juli. Ook nog geen bestelbevestiging gehad. (Wel de Bedankt voor je bestelling-mail. “Je ontvangt later een bestelbevestiging. “)

Andere artikelen, die ik later heb besteld, zijn wel geleverd.
Gepost door: UltraTiger op 13-07-2020 11:44
Je moet even contact zoeken met de klantenservice via Facebook. De order moet handmatig nog worden aangemaakt anders kun je wachten tot je een ons weegt.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 13-07-2020 14:25
Quote:
[..]
Je moet even contact zoeken met de klantenservice via Facebook. De order moet handmatig nog worden aangemaakt anders kun je wachten tot je een ons weegt.
Gepost door: Doobieters op 13-07-2020 14:11
Dan wacht ik wel totdat ik een ons weeg. 😁

Edit: Ik heb ze een mailtje gestuurd.

"Wij hebben jouw vraag in goede orde ontvangen en streven ernaar om je binnen 5 dagen van een antwoord te voorzien"
🇺🇦 💙💛
Obleon
Door Obleon (3804 reacties) op 16-07-2020 16:34
Quote:
[..]
Dan wacht ik wel totdat ik een ons weeg. 😁

Edit: Ik heb ze een mailtje gestuurd.

"Wij hebben jouw vraag in goede orde ontvangen en streven ernaar om je binnen 5 dagen van een antwoord te voorzien"
Gepost door: UltraTiger op 13-07-2020 14:25

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen van 24 juni. Ik krijg geen reactie meer van mediamarkt nadat ik 3 keer heb gemaild en elke keer dagen heb gewacht. Ze geven de schuld aan postnl/corona terwijl het pakket alleen maar is aangemeld en nooit is ontvangen door postnl


edit: 23-7
Niks ontvangen na 3 weken een auto mail geld terug. De klantenservice negeert me al 1-2 weken. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld/genegeerd wat een stelletje leugenaars. Dit is me al eens eerder overkomen bij de Mediamarkt en heb ik 5 keer gebeld en gemailed maar hebben ze het probleem nooit opgelost.
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 23-07-2020 00:22
Ze hebben me zaterdag teruggemaild; ze zouden er wat aan doen. Vandaag is ie eindelijk verzonden. 😸 Edit: en nu ook eindelijk bezorgd! 😹
🇺🇦 💙💛
Door ZWGamemaster (2808 reacties) op 24-07-2020 11:05
Dit is en was waarschijnlijk de laatste keer dat ik uberhaupt iets heb gekocht bij de MM.
Heb de game Ghost of Tsushima besteld en wel de standaard plis editie. Drze zou komen met de preorder dlc.
Helaas geen dlc ontvangen en zit niet in de verpakkong of hoes.
Eerst de klantenservice gebeld en uitgelegd. Verteld de persoon aan de lijn dat je dit in de marketplace moet halen, want zo werkt dit ook op de Xbox.
3x uit moeten leggen en toen begreep hij het nog niet. Vertelde alleen dat er in de Playstation store en op de Playstation site niets te vinden was.
Hij zou het doorsturen met de vraag in het systeem en daarna niets meer gehoord.

Nu probeer ik al sinds maandag in contact te komen via de chat, twitter en messenger en dit lukt gewoon niet.
Elke keer weer het excuus het is drukker dan normaal, maar we doen ons best.

Ik had helaas beter moeten weten, ik ben toch niet gek.
Alsof ik alle tijd van de wereld heb om maar te blijven proberen...zucht... wat een ballen bedrijf.
Door Userverwijderd37 (450 reacties) op 24-07-2020 11:45
Dat dit bedrijf nog klanten heeft joh. Elke keer dit soort drama verhalen en mensen blijven er maar naartoe gaan. Onvoorstelbaar
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 24-07-2020 12:02
Ik zou er niet zo gauw een nieuwe game bestellen, zeker niet eentje met preorder DLC ofzo.

maar sommige aanbiedingen zijn wel de moeite waard om (te proberen) te bestellen of even langs de winkel te gaan:
bijv. Daemon X Machina voor €18,77, Bayonetta 2 voor €29,77, Tokyo Mirage Sessions #FE Encore €24,99.

Gewoon niet al te hoge verwachtingen hebben: als je het wel krijgt.. mooi, krijg je het niet.. jammer dan. 😹
🇺🇦 💙💛
Door Userverwijderd37 (450 reacties) op 24-07-2020 12:13
Quote:
Ik zou er niet zo gauw een nieuwe game bestellen, zeker niet eentje met preorder DLC ofzo.

maar sommige aanbiedingen zijn wel de moeite waard om (te proberen) te bestellen of even langs de winkel te gaan:
bijv. Daemon X Machina voor €18,77, Bayonetta 2 voor €29,77, Tokyo Mirage Sessions #FE Encore €24,99.

Gewoon niet al te hoge verwachtingen hebben: als je het wel krijgt.. mooi, krijg je het niet.. jammer dan. 😹
Gepost door: UltraTiger op 24-07-2020 12:02

Ja in principe is dat zo maar aan de andere kant kan ik me wel herinneren dat het behoorlijk lastig was me geld terug te krijgen toen met die €5 games. Weet niet meer hoelang ik erop heb moeten wachten (en hoeveel mailtjes ik daarvoor heb moeten versturen).. als het in een winkel is dan zou ik t wel doen maar daar kom ik weer liever niet vanwege kut personeel en verkeerde prijsstickers. Dus al met al ben ik gewoon klaar met die winkel

Als je dan zegt dat de game op de site €5 is dan zeggen ze ja dat is een webwinkel aanbieding of ja dat zijn feestelijke aanbiedingen die gelden hier niet of allerlei andere onzin verhalen. Maar dan heb ik het in mijn geval over de mediamarkt in Alkmaar die is echt vreselijk slecht.

En elke keer als ik dit topic open lees ik weer van die drama verhalen. Het is maar wat dat tientje korting je waard is. Schijnbaar een heleboel kopzorgen elke keer. Mij niet meer gezien, al die negatieve energie elke keer die je erin moet steken om maar een tientje goedkoper uit te zijn.
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 24-07-2020 12:28
Ik weet nog dat ik toen helemaal niets had gedaan en dat het vanzelf was goedgekomen

Ze hebben uiteindelijk 10 spellen wel geleverd en 3 spellen geannuleerd & terugbetaald.

Het duurde wel een maand. 😹

Lumo, die ik toen voor €5 had gekocht, was lange tijd het goedkoopste Switch spel dat ik had.
Tot die €2,54 spellen van amazon 😸 (o.a. Namco Museum Arcade PAC, MotoGP 19, Trüberbrook voor €2,54 p/s)

Daar eigenlijk ook hetzelfde verhaal: Ik zit nu ook nog te wachten op een paar spellen die ik in maart heb besteld (o.a. Jedi Fallen Order Deluxe voor €2,54).
Ik laat het lekker staan totdat het wel geleverd wordt of totdat zij het annuleren.
Sommige dingen zijn ook pas 2 maanden later geleverd, dus misschien worden sommige dingen pas over nog een paar maanden geleverd...

Ik dwaal een beetje af nu... maar de boodschap is: bij zulke aanbiedingen zou ik het toch iedere keer proberen, maar geen hoge verwachtingen hebben en zeker geen moeite doen om erachteraan te gaan...
🇺🇦 💙💛
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9309 reacties) op 24-07-2020 12:35
Quote:
[..]

Ja in principe is dat zo maar aan de andere kant kan ik me wel herinneren dat het behoorlijk lastig was me geld terug te krijgen toen met die €5 games. Weet niet meer hoelang ik erop heb moeten wachten (en hoeveel mailtjes ik daarvoor heb moeten versturen).. als het in een winkel is dan zou ik t wel doen maar daar kom ik weer liever niet vanwege kut personeel en verkeerde prijsstickers. Dus al met al ben ik gewoon klaar met die winkel

Als je dan zegt dat de game op de site €5 is dan zeggen ze ja dat is een webwinkel aanbieding of ja dat zijn feestelijke aanbiedingen die gelden hier niet of allerlei andere onzin verhalen. Maar dan heb ik het in mijn geval over de mediamarkt in Alkmaar die is echt vreselijk slecht.

En elke keer als ik dit topic open lees ik weer van die drama verhalen. Het is maar wat dat tientje korting je waard is. Schijnbaar een heleboel kopzorgen elke keer. Mij niet meer gezien, al die negatieve energie elke keer die je erin moet steken om maar een tientje goedkoper uit te zijn.
Gepost door: Neo-Geo op 24-07-2020 12:13

Heeft dat niet te maken met het feit dat bepaalde filialen franchise nemers zijn? Heb wel eens aangekaart dat Marvel Ultimate Alliance 3 op de site (toen) 31 Euro was en hem probleemloos voor die prijs meegekregen.

Maar dat was Mediamarkt Deventer. Misschien is die "beter".
Obleon
Door Obleon (3804 reacties) op 25-07-2020 14:54
Ik ben net gebeld door de Mediamarkt.
Ze vond het heel erg jammer wat is voorgevallen het spel is er niet meer komt niet meer helaas. Het was zo ongemakkelijk.. Die meid deed ook maar haar werk.
Weer corona post nl de schuld geven dit terwijl het product gewoon perrongeluk naar Rotterdam was gestuurd....
Ze wisten dus nog niet eens waar ze het over had.

Mijn klacht/review is toevallig meegenomen in een klanttevredenheid onderzoek
vandaar dat er niet meer werd gereageerd op mijn emails en ik een telefoontje kreeg.

Eigenlijk heeft dit het alleen maar erger gemaakt

Ik ben speechless.. het gesprek was zo awkward en viel de hele tijd still. Ik heb dit nog NOOOOIT meegemaakt. Dit terwijl ik normaal altijd een hele leuke vlotte babbel heb met de klantenservice van bol of amazon.
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 25-07-2020 15:19
Ik heb een paar keer meegemaakt dat ik iets online besteld heb en dat het vanuit een winkel werd verstuurd. (Er zitten dan ook lijmresten van de prijsstickers op de seal). In de bevestigingsmail staat dan “Verzendwijze: Levering aan huis”, maar op de website staat dat die afgehaald kan worden. Maar dan stuurt de vestiging hem wel op. En daarna staat op de website wel “verzonden” en krijg je een tracking via de mail. Meestal duurt dat iets langer dan normaal omdat zij hem vaak pas een dag later op de post doen.

Maar het is een beetje verwarrend, omdat aanvankelijk “afhalen” op de website staat. En op de factuur staat ook “afhalen”.

Is dat niet wat hier is gebeurd, maar dan dat de winkel het spel niet heeft opgestuurd? (Of wel heeft opgestuurd, maar het is kwijtgeraakt.)

Staat er in je bevestigingsmail trouwens wel “Verzendwijze : Levering aan huis”?
🇺🇦 💙💛
Steef1983
Door Steef1983 (510 reacties) op 25-07-2020 21:24
Ik snap niet waarom er nog altijd mensen iets bij de mm kopen. Slechte service, verkopers weten van niks, slechte bezor.... Hey een aeg stofzuiger voor 180 euro.

Every corpse on Mount Everest was once an extremely motivated individual.
Mr_style
Door Mr_style (3199 reacties) op 25-07-2020 21:51
Quote:
Ik snap niet waarom er nog altijd mensen iets bij de mm kopen. Slechte service, verkopers weten van niks, slechte bezor....
Gepost door: Steef1983 op 25-07-2020 21:24

Ik ben het niet eens met je... BOL, Gamemania en Amazon zijn ook slecht service... overal ook slecht...ik koop altijd dingen bij MM, want die geeft 2 jaar garantie
Obleon
Door Obleon (3804 reacties) op 25-07-2020 22:05
Quote:
Ik heb een paar keer meegemaakt dat ik iets online besteld heb en dat het vanuit een winkel werd verstuurd. (Er zitten dan ook lijmresten van de prijsstickers op de seal). In de bevestigingsmail staat dan “Verzendwijze: Levering aan huis”, maar op de website staat dat die afgehaald kan worden. Maar dan stuurt de vestiging hem wel op. En daarna staat op de website wel “verzonden” en krijg je een tracking via de mail. Meestal duurt dat iets langer dan normaal omdat zij hem vaak pas een dag later op de post doen.

Maar het is een beetje verwarrend, omdat aanvankelijk “afhalen” op de website staat. En op de factuur staat ook “afhalen”.

Is dat niet wat hier is gebeurd, maar dan dat de winkel het spel niet heeft opgestuurd? (Of wel heeft opgestuurd, maar het is kwijtgeraakt.)

Staat er in je bevestigingsmail trouwens wel “Verzendwijze : Levering aan huis”?
Gepost door: UltraTiger op 25-07-2020 15:19

ja thuislevering in de track and trace 5 keer gemailed 3 keer bevesteging ik het thuis kreeg 2 laatste keren 2 weken geen reactie tot er een auto annulering mail kwam waarna ik gisteren ben gebeld na 4-5 weken. Ze hebben de game retour gekregen van Rotterdam wat me meedere malen is bevestigd dat deze niet daar zou zijn/naar mij is opgestuurd.
Schuld lag bij postNL en corona terwijl ze zelf een fout hebben gemaakt.

Als bij mij wat fout gaat bij amazon.nl dan fixen ze dit (en jeetje bij amazon.nl gaat veel fout!! .de nooit) en als er wat fout gaat bij bol fixen ze dat ook zo. Bij Mediamarkt is het altijd huilen maar daar bestel ik dan ook alleen maar als het niet anders kan of ze moeten heeeeeel goedkoop zijn.
[Begin]  |425|426|427|428|429|430|431(463)  [Eind]