Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Lijkt wel op cursusje PR om de klanten zo hard mogelijk bij je weg te jagen. Enige wat ontbreekt is een link naar de concurrent.
Gepost door: DaggieWaggie op 11-04-2022 15:10
Gepost door: DaggieWaggie op 11-04-2022 15:10
🤣
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
Quote:
kunnen misschien beter de spellen een keer gaan prijzen in de winkel staan nergens prijzen meer bij tegen woordig
Gepost door: Prissie26 op 11-04-2022 16:18
Gepost door: Prissie26 op 11-04-2022 16:18
Ik was laatst bij een Mediamarkt waar geen prijzen stonden en je de spelen zelf moest scannen bij een apparaat. Wat een drama is dat.
Quote:
[..]
Ik was laatst bij een Mediamarkt waar geen prijzen stonden en je de spelen zelf moest scannen bij een apparaat. Wat een drama is dat.
Gepost door: LostBoyNL op 11-04-2022 16:45
Ik was laatst bij een Mediamarkt waar geen prijzen stonden en je de spelen zelf moest scannen bij een apparaat. Wat een drama is dat.
Gepost door: LostBoyNL op 11-04-2022 16:45
Dit.. Ik snap deze keuze niet. Had gelijk geen zin meer om rond te neuzen en ben de winkel maar uitgelopen.
Quote:
Ze hopen dat winkelend publiek zodanig dementerend is, dat als ze het gescand hebben na een paar seconden de prijs zijn vergeten, vervolgens in hun mandje kijken en denken dat ze onderweg naar de kassa waren om het af te rekenen. Gezien ze nog bestaan en voornamelijk deze groep mensen nog door winkelstraten spoken, werkt het.
Ook in de mediamarkt hier doe ze daar tegenwoordig aan. Maakt het iig niet aantrekkelijk, en snap die strategie van alles scannen ook niet helemaal.
Gepost door: Elzinga op 11-04-2022 16:56
Gepost door: Elzinga op 11-04-2022 16:56
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
[..]
Ze hopen dat winkelend publiek zodanig dementerend is, dat als ze het gescand hebben na een paar seconden de prijs zijn vergeten, vervolgens in hun mandje kijken en denken dat ze onderweg naar de kassa waren om het af te rekenen. Gezien ze nog bestaan en voornamelijk deze groep mensen nog door winkelstraten spoken, werkt het.
Gepost door: DaggieWaggie op 11-04-2022 17:02
Ze hopen dat winkelend publiek zodanig dementerend is, dat als ze het gescand hebben na een paar seconden de prijs zijn vergeten, vervolgens in hun mandje kijken en denken dat ze onderweg naar de kassa waren om het af te rekenen. Gezien ze nog bestaan en voornamelijk deze groep mensen nog door winkelstraten spoken, werkt het.
Gepost door: DaggieWaggie op 11-04-2022 17:02
Haha, daar gok ik idd ook op. Of hopende dat mensen gewoon de game in mandje plaatsen en afrekenen, zonder überhaupt naar een prijs te kijken.
Quote:
Ik ga morgen toch wel klaar zitten mocht er onverhoopt een foutje in de website sluipen
Gepost door: NewDust op 12-04-2022 00:13
Gepost door: NewDust op 12-04-2022 00:13
Nog iets gevonden? Hier nog niet en de speciale openingsdeals zijn een flop.
Oude meuk komt wel ineens terug.
PES 2012 Classics
Quote:
[..]
Nog iets gevonden?
Gepost door: LostBoyNL op 13-04-2022 00:34
Nog iets gevonden?
Gepost door: LostBoyNL op 13-04-2022 00:34
Ha, nee. Het was me al heel snel duidelijk dat het alleen een cosmetische makeover was. Geen idee waarom de klantenservice daar zo onder te leiden had.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Klantenservice mogen ze van mij part zelfs afschaffen. Media Markt kan net zo goed alles automatisch laten doen. Product beschadigd ontvangen? Gewoon een retourmelding aanmaken, geef je reden en dan een label ontvangen om het te retourneren. Je hebt echt helemaal niks aan de klantenservice. Iets van 2 maanden geleden een product op Outlet gekocht wat gewoon beschadigd was ontvangen(en niet te vergeten ook slecht ingepakt). Neem ik contact met de klantenservice. Kunnen ze weinig voor mij betekenen(niet eens compensatie voor het ongemak) en dat je het product moet retourneren. Vraag je of ze een retourlabel kunnen maken zodat jij niet alles hoeft aan te vragen, zeggen ze dat je het ook bij een filiaal kan afgeven. Ga je naar een filiaal, zeggen ze daar dat ze geen Outlet producten accepteren voor retour en dat ik het moet terugsturen. Als dat *kuch* ongeïnteresseerde *kuch* dame aan de lijn gelijk had gezegd dat je het alleen kon terugsturen, dan had ik geen tijd verspild met het helemaal reizen naar een filiaal .[..]
Ha, nee. Het was me al heel snel duidelijk dat het alleen een cosmetische makeover was. Geen idee waarom de klantenservice daar zo onder te leiden had.
Gepost door: NewDust op 13-04-2022 09:35
Ha, nee. Het was me al heel snel duidelijk dat het alleen een cosmetische makeover was. Geen idee waarom de klantenservice daar zo onder te leiden had.
Gepost door: NewDust op 13-04-2022 09:35
En tijdens Black Friday met de Club voucher die ik kwijt was. Kreeg hem na een week weer terug, want "Ja. Moet een melding bij de betreffende afdeling doen, dat is het Financiën afdeling. En als ze het prima vinden, krijg je een nieuwe voucher op jouw account". Maar ja. Toen was Demons Souls niet meer in de aanbieding, dus wat had ik nog aan die voucher. Uiteindelijk is de voucher ook maar verlopen .
Overigens. De site layout is hetzelfde als de Duitse Media Markt. Hebben ze wel de site overgenomen. Nu alleen de aanbiedingen nog. Maar ja. Dat zal minder snel gebeuren bij Media Markt. Van mij part mag het hoofdkantoor naar Duitsland verhuizen. Misschien dat de Duitsers daar wel moeite willen doen met scherpe aanbiedingen zoals wat je in Duitsland vaak ziet.
Tegelijkertijd heb ik natuurlijk liever een goed werkende klantenservice met mensen die daadwerkelijk luisteren en meedenken over een oplossing. Helaas is dat iets te vaak meer afhankelijk van de persoon die je treft dan van het beleid van de organisatie... zo heb ik hele goede ervaringen met Mediamarkt waarbij ik snel en adequaat ben geholpen met een retour. Medewerker stemde af met de winkel of er voorraad was en dezelfde middag had ik een nieuwe wasmachine. Tegelijk heb ik ook een hele slechte ervaring waarbij ik van het kastje naar de muur ben gestuurd bij de reparatie van een Samsung telefoon. Om vervolgens het product uit ellende maar gewoon rechtstreeks naar de fabrikant te sturen om maar van de Mediamarkt af te zijn. (vervolgens heeft samsung het probleem binnen week verholpen, hulde)
“Kids you tried your best and failed miserably. The lesson is, never try” - Hom127.21.26
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.