Created on: 26-Oct-08
Administrative Contact:
Naylor, Nick support@actisfun.com
ACTISFUN
1461 A First Avenue, # 360
New Yok, New York 10021-2209
United States
8185743605
If games make you violent. Does Monopoly make you a millionaire?
The new Xbox 360 Elite includes a 120GB hard drive, a high-definition multimedia interface (HDMI) port, a high-definition...
PRICE: $159.99 (€219 euros)
Uhm?, trouwens op eerste gezicht vertrouw ik die site helemaal niet zeker als je google zoekt en er staat
THIS SITE DOES NO LONGER EXIST. - 06:30 - [ Vertaal deze pagina ]
THIS SITE DOES NO LONGER EXIST.
www.actisfun.com/
Bij de domein, beteketn dat niet lang geleden deze website nog niet eens bestond
Maar goed kom je op de website krijg je zo een text speech flash dingetje die 10jarige kindjes wel is in hun site proppen ik vertrouw het gewoon niet
Maar het kan ook zo'n chinese verkoper zijn die make wel is hele overdreven websites
Die zitten meestal ook gewoon op ebay maar soms maken ze er een site naast
ik zou daar NIKS bestellen
i`m just another puppet in da hooood
Het probleem is alleen dat deze site nergens voorkomt op het internet, dus zelfs die eerste stap van je gegevens invullen is al een hele stap, laat staan ook daadwerkelijk een Ps3/360/Wii/PSP/DS bij hun kopen. Dat je je niet eens hoeft te registreren als klant/member vindt ik ook wel erg opmerkelijk, aangezien zo'n beetje elke legitieme internet-gameshop dit wel doet. Zelfs Gamehubs(met hun barbapappa Engels), waar ik in eerste instantie ook m'n twijfels bij had.
Dus gaat een spel binnen 2 maanden kapot, dan krijg je gewoon je geld terug.
Of iig, daar ga ik van uit
Van die 2 maanden is iig zo bij de Visa van mn ouders.
❍ᴥ❍
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
er stond dat het binnen 5 dagen binnen zou zijn, maar dat is het niet. ik vond het al niet betrouwbaar maar ik dacht, ach ja 16 euro... nou, heb een mailte gestuurd en kreeg na 3(!!!) dagen antwoord terug, je kan niet meer bestellen. ik heb om geld terug gevraagd maar daar begonnen ze niet aan. ze stuurden dit:
Quote:
best customer,
we can not make money and no refunds. apologize for the inconvenience.
Greets ActisFun
we can not make money and no refunds. apologize for the inconvenience.
Greets ActisFun
nou, dit is dus kutengels (sorry daarvoor) maar ik heb ze nog een mailtje gestuurd met een aanklacht (die ik niet echt uitvoer voor die 16 euro) en ze stuurden niks meer terug.
al met al, nooit hier bestellen want ze leveren niet. als ik dit in de shopsurvey zou zetten zou het lager dan een 1 scoren.
NIKS BESTELLEN DUS!!!
"Sail from a paradox lost to a paradise found"
Quote:
oke ik heb hier 2 weken geleden (samen met wat anderen omdat ze hier mischien wilden bestellen) wat besteld van 16 euro, namelijk een controller.
er stond dat het binnen 5 dagen binnen zou zijn, maar dat is het niet. ik vond het al niet betrouwbaar maar ik dacht, ach ja 16 euro... nou, heb een mailte gestuurd en kreeg na 3(!!!) dagen antwoord terug, je kan niet meer bestellen. ik heb om geld terug gevraagd maar daar begonnen ze niet aan. ze stuurden dit:
[..]
nou, dit is dus kutengels (sorry daarvoor) maar ik heb ze nog een mailtje gestuurd met een aanklacht (die ik niet echt uitvoer voor die 16 euro) en ze stuurden niks meer terug.
al met al, nooit hier bestellen want ze leveren niet. als ik dit in de shopsurvey zou zetten zou het lager dan een 1 scoren.
NIKS BESTELLEN DUS!!!
Gepost door: Lexgast op 13-01-2009 13:54
er stond dat het binnen 5 dagen binnen zou zijn, maar dat is het niet. ik vond het al niet betrouwbaar maar ik dacht, ach ja 16 euro... nou, heb een mailte gestuurd en kreeg na 3(!!!) dagen antwoord terug, je kan niet meer bestellen. ik heb om geld terug gevraagd maar daar begonnen ze niet aan. ze stuurden dit:
[..]
nou, dit is dus kutengels (sorry daarvoor) maar ik heb ze nog een mailtje gestuurd met een aanklacht (die ik niet echt uitvoer voor die 16 euro) en ze stuurden niks meer terug.
al met al, nooit hier bestellen want ze leveren niet. als ik dit in de shopsurvey zou zetten zou het lager dan een 1 scoren.
NIKS BESTELLEN DUS!!!
Gepost door: Lexgast op 13-01-2009 13:54
Ik zou er mee naar je CC maatschappij stappen, krijg jij tenminste die 16 euro terug en kunnen zij stappen ondernemen tegen "Actisfun"( wat een josti-band naam is dat trouwens zeg!)
Als je met paypal hebt betaald kun je daar ook ergens je geld terug proberen te claimen.
Of kun je ook nog op een andere manier betalen?
"Sail from a paradox lost to a paradise found"
Quote:
Kassa vraag en antwoord Actisfun
Gepost door: Rvd4always op 14-01-2009 02:48
Gepost door: Rvd4always op 14-01-2009 02:48
Haha, ik hoor het de griffier al zeggen: "Budgetgaming wordt als getuige opgeroepen in de zaak Kassa vs. Actisfun!"
Goeie zaak! Als meer consumenten hier af en toe de fora en shopsurveys lezen, zal dat veel leed besparen, maar dat wisten wij Budgetgamers natuurlijk allang