Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Gameliner.nl

[Begin]  |1|2|3|4|5(5)  [Eind]
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 12-12-2010 23:55
Ik denk hetzelfde als jullie hoor.
Maar ik klaag iets sneller dan ik tevreden ben over iets. Dus mocht ik een goede ervaring hebben met een shop laat ik dit minder snel weten, want dan blijf ik meestal wel plakken bij die winkel.

Tenzij er in positieve zin iets gebeurd wat ik niet verwacht had. Dan vind ik het de moeite wel waard.

Ik heb er ook een hekel aan als ik contact opneem en ik krijg geen antwoord op mijn vragen of ze lullen er een heel verhaal omheen.
Dat heb ik vaak bij de grotere bedrijven.

Maar ik vind dat dit soort dingen vanzelfsprekend zijn en het gebeurd ook vaak niet wanneer ze wel een logo hebben. Ik koop regelmatig online bv. op Label54.

Ik wil hiermee niet aangeven dat er bij ons nooit eens wat verkeerd gaat, maar ik denk ook dat het de manier is waarop je ermee omgaat als webshop.

Groet,
Alex

edit: niet alleen als webshop, maar ook als bedrijf.
Gameliner | In lijn met gamers!
ChrissieOne
Door ChrissieOne (4742 reacties) op 12-12-2010 23:59


Ik kijk er eigenlijk nooit meer naar, ik zoek naar de goedkoopste met goede surveys, alhoewel ik meestal niet echt precies de goedkoopste kies, ik neig eerder naar Mediaoffer, ook al is het 1 euro duurder bijvoorbeeld.
Ik heb al 2 jaar niets bij jullie besteld, het imago van duur zit er nog een beetje in bij mij...
(Gold abbo voor 55 euro, hoewel 2 andere dingen, Wireless Netwerk adapter voor 44 euro niet duur te noemen was toen, en een harde schijf (120 gig) voor 69 euro was een gemiddelde prijs gewoon...)

Hmm, misschien had ik toendertijd voor de PS3 moeten kiezen ^^
Met die extra kosten die ik heb gemaakt had ik een PS3 makkelijk kunnen kopen

There's no kill switch on awesome.
TDG
Door TDG (687 reacties) op 13-12-2010 00:00
Ik heb nog nooit gelet op zo'n logo...
Ik kijk meestal gewoon naar de shop-survey's, en dan met name de slecht beoordeelde surveys: Dat om te kijken wat er mis is gegaan. Een gemiddeld cijfer wordt vaak erg naar beneden getrokken als er ook maar één klein logistiek probleem is.
Voorbeeld:
Dynabyte heeft bij 2 games waar ze wél de limited edition aanboden, uiteindelijk niet de limited edition kunnen leveren bij release. Kan gebeuren, toch? Iedereen heeft óf een vervanging gekregen, óf geld terug. Toch heeft Dynabyte daar een stuk of 10 survey's met 3x 1 als score om die reden. Het gemiddelde wordt dus omlaag getrokken, terwijl er eigenlijk niets mis is met de winkel.

ChrissieOne
Door ChrissieOne (4742 reacties) op 13-12-2010 00:07
Quote:
Ik heb nog nooit gelet op zo'n logo...
Ik kijk meestal gewoon naar de shop-survey's, en dan met name de slecht beoordeelde surveys: Dat om te kijken wat er mis is gegaan. Een gemiddeld cijfer wordt vaak erg naar beneden getrokken als er ook maar één klein logistiek probleem is.
Voorbeeld:
Dynabyte heeft bij 2 games waar ze wél de limited edition aanboden, uiteindelijk niet de limited edition kunnen leveren bij release. Kan gebeuren, toch? Iedereen heeft óf een vervanging gekregen, óf geld terug. Toch heeft Dynabyte daar een stuk of 10 survey's met 3x 1 als score om die reden. Het gemiddelde wordt dus omlaag getrokken, terwijl er eigenlijk niets mis is met de winkel.


Gepost door: TDG op 13-12-2010 00:00

Dan is er juist WEL iets mis met die winkel, alleen heb jij geen last van het probleem. (Je weet toch vantevoren hoeveel limited ed's je krijgt, dus gewoon gelijk annuleren als je eroverheen zit.) Dan begrijp ik best dat die mensen ze een 1 geven, hoewel ik eerder dan 50-60-10 zou geven, want dan neem je een voldoende, en door de communicatie gaat ie naar beneden...

Gelukkig is het dan ook niet alleen cijfers geven, maar ook waarom...

Soms is het ook wel onterecht, als door een fout iets voor 5 euro op de site staat, en mensen krijgen het niet geleverd. Dat soort surveys horen gewoon niet, je kan verwachten dat iets geannuleerd is als het normaal 10x duurder is...

There's no kill switch on awesome.
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 13-12-2010 00:36
Quote:
[..]

Dan is er juist WEL iets mis met die winkel, alleen heb jij geen last van het probleem. (Je weet toch vantevoren hoeveel limited ed's je krijgt, dus gewoon gelijk annuleren als je eroverheen zit.) Dan begrijp ik best dat die mensen ze een 1 geven, hoewel ik eerder dan 50-60-10 zou geven, want dan neem je een voldoende, en door de communicatie gaat ie naar beneden...

Gelukkig is het dan ook niet alleen cijfers geven, maar ook waarom...

Soms is het ook wel onterecht, als door een fout iets voor 5 euro op de site staat, en mensen krijgen het niet geleverd. Dat soort surveys horen gewoon niet, je kan verwachten dat iets geannuleerd is als het normaal 10x duurder is...

Gepost door: ChrissieOne op 13-12-2010 00:07

Ik ben het deels met je eens.
Wij hebben ook wel eens meegemaakt dat wij niet genoeg exemplaren kregen uitgeleverd vanuit de leverancier, terwijl deze een maand of vier daarvoor waren ingetekend.

Maar ik denk dat het wel ergens in moet zitten. Misschien zit het in de communicatie. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik een aantal keer kreeg te horen bij een bedrijf dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
Mijn bestelling kwam toen niet binnen, de dag daarna ook niet en toen ik belde, was het product niet meer leverbaar. Daar maak je me echt kwaad mee.
Helaas gebeurd dit ook bij winkels met een logo.
Gameliner | In lijn met gamers!
Navajo
Door Navajo (489 reacties) op 13-12-2010 10:21
Ikzelf kijk eigenlijk alleen maar naar de reviews van de winkels, maar moet zeggen ik let dan ook wel op wie de reactie heeft geplaatst. Je hebt wel eens van die bedrijven die zelf verschillende reviews maken. Voor games hou ik met name budgetgaming aan en ik kijk ook vaak nog even google.
Gamerstag: Serabie
Door Dirkjan (483 reacties) op 13-12-2010 11:45
Quote:
[..]

Dan is er juist WEL iets mis met die winkel, alleen heb jij geen last van het probleem. (Je weet toch vantevoren hoeveel limited ed's je krijgt, dus gewoon gelijk annuleren als je eroverheen zit.) Dan begrijp ik best dat die mensen ze een 1 geven, hoewel ik eerder dan 50-60-10 zou geven, want dan neem je een voldoende, en door de communicatie gaat ie naar beneden...

Gelukkig is het dan ook niet alleen cijfers geven, maar ook waarom...

Soms is het ook wel onterecht, als door een fout iets voor 5 euro op de site staat, en mensen krijgen het niet geleverd. Dat soort surveys horen gewoon niet, je kan verwachten dat iets geannuleerd is als het normaal 10x duurder is...

Gepost door: ChrissieOne op 13-12-2010 00:07

Gebeurt wel vaker dat een winkel een x aantal exemplaren is toegezegd, en er vervolgens minder geleverd krijgt. "Je weet van tevoren hoeveel LE's je krijgt" zou eigenlijk moeten zijn "je denkt van tevoren te weten hoeveel LE's je krijgt". Een winkel is niet de schuldige als het geblunder bij de leverancier ligt. Ik kan me nog iets herinneren van, volgens mij, de God of War III CE waarvan een vrachtwagen opeens foetsie was, en FRS mocht alle bestellingen annuleren.

En sommige surveys slaan inderdaad nergens op. Yourgamezone gisteren nog een 40% gekregen omdat een spel een week duurde. Gek hé, met 3 dagen poststaking en meerdere dagen om de achterstallige post weg te werken.
Arabyus
Door Arabyus (7270 reacties) op 13-12-2010 12:19
Rol: Forum Moderator
Quote:


Ik kijk er eigenlijk nooit meer naar, ik zoek naar de goedkoopste met goede surveys, alhoewel ik meestal niet echt precies de goedkoopste kies, ik neig eerder naar Mediaoffer, ook al is het 1 euro duurder bijvoorbeeld.
Ik heb al 2 jaar niets bij jullie besteld, het imago van duur zit er nog een beetje in bij mij...
(Gold abbo voor 55 euro, hoewel 2 andere dingen, Wireless Netwerk adapter voor 44 euro niet duur te noemen was toen, en een harde schijf (120 gig) voor 69 euro was een gemiddelde prijs gewoon...)

Hmm, misschien had ik toendertijd voor de PS3 moeten kiezen ^^
Met die extra kosten die ik heb gemaakt had ik een PS3 makkelijk kunnen kopen

Gepost door: ChrissieOne op 12-12-2010 23:59

Je had standaard voor de PS3 moeten gaan! :p.
Now playing: -
ChrissieOne
Door ChrissieOne (4742 reacties) op 13-12-2010 14:19
Quote:
[..]

Je had standaard voor de PS3 moeten gaan! :p.
Gepost door: Arabyus op 13-12-2010 12:19

Lag er aan dat mijn vrienden ook allemaal een Xbox 360 hadden, dusja...

Quote:
Gebeurt wel vaker dat een winkel een x aantal exemplaren is toegezegd, en er vervolgens minder geleverd krijgt. "Je weet van tevoren hoeveel LE's je krijgt" zou eigenlijk moeten zijn "je denkt van tevoren te weten hoeveel LE's je krijgt". Een winkel is niet de schuldige als het geblunder bij de leverancier ligt.

Idd, maar er zijn ook winkels die gewoon de preorders laten oplopen...(bol.com bijv)
There's no kill switch on awesome.
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 15-12-2010 22:32
Quote:
En sommige surveys slaan inderdaad nergens op. Yourgamezone gisteren nog een 40% gekregen omdat een spel een week duurde. Gek hé, met 3 dagen poststaking en meerdere dagen om de achterstallige post weg te werken.
Gepost door: Dirkjan op 13-12-2010 11:45

Maar de vraag was eigenlijk of het logo meer invloed uitoefent dan een goed cijfer.

Ik wil ook iets anders vragen.

Wij willen de levertijden aanpassen. We hadden zeven verschillende levertijden en we willen er drie over houden. In drie simpele kenbare kleuren willen we een indicatie geven hoelang een levering duurt.
Als een game een levertijd heeft van meer dan 10 werkdagen wie zou hem hier dan toch kopen?

Groet,
Alex
Gameliner | In lijn met gamers!
Door TomB (495 reacties) op 15-12-2010 23:02
Quote:
[..]

Maar de vraag was eigenlijk of het logo meer invloed uitoefent dan een goed cijfer.

Ik wil ook iets anders vragen.

Wij willen de levertijden aanpassen. We hadden zeven verschillende levertijden en we willen er drie over houden. In drie simpele kenbare kleuren willen we een indicatie geven hoelang een levering duurt.
Als een game een levertijd heeft van meer dan 10 werkdagen wie zou hem hier dan toch kopen?

Groet,
Alex
Gepost door: Gameliner op 15-12-2010 22:32

Ik kan niet één antword geven wat voor alle games zou gelden, m.b.t. de 10 werkdagen wachttijd. Als het gewoon een mooi koopje is wat niet belangrijk is en gewoon achter in de backlog verdwijt zie ik geen probleem langer te wachten, dat doe ik toch al bij de games die ik bij yesasia en play-asia bestel.

Zie ook al de mensen die bij cd-wow of gamehubs.com bestellen, de meeste budgetgamers hebben best wel geduld.

Maar voor bepaalde games die ik snel binnen wil hebben zouden die 10 dagen mogelijk een dealbreaker kunnen zijn, behalve als de prijs zeer scherp is.
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 16-12-2010 07:42
Ligt idd aan de prijsklasse of ik wil wachten 10 dagen of niet.
Als je voor een paar euro meer bij een andere winkel wel hem gelijk krijgt dan ga ik natuurlijk daarheen.

Maar zoals ook al hierboven gezegd word als het echt een goede scherpe prijs is dan wil ik best wel wachten.

Merk het zelf ook bij ons in de winkel waar ik werk. Daar hadden we AC Brotherhood voor een goede prijs en mensen hebben daar toch 2 weken opgewacht of sommige zelfs 3 weken omdat hij er ff niet was gewoon.

Mrniceguy
Door Mrniceguy (20 reacties) op 16-12-2010 08:52
Dit forum blijft me verbazen, winkels die in gesprek gaan met de gamers en de gamers die de shop dan negatief belichten en zelfs concurrnten noemen.

Petje af voor gameliner, netjes Gecommuniceerd
tadaa
Navajo
Door Navajo (489 reacties) op 16-12-2010 09:05
Ligt inderdaad aan de prijs. Als ik hem voor max. 5 euro meer ergens anders kan bestellen en dan krijg ik hem direct ga ik toch daarheen. Hoewel dat ook een beetje aan de titel ligt.
Gamerstag: Serabie
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 16-12-2010 19:23
Quote:
Dit forum blijft me verbazen, winkels die in gesprek gaan met de gamers en de gamers die de shop dan negatief belichten en zelfs concurrnten noemen.

Petje af voor gameliner, netjes Gecommuniceerd
Gepost door: Mrniceguy op 16-12-2010 08:52

Ik doe mijn boodschappen ook gewoon in de winkel waar jullie je boodschappen doen, en ik eet mijn eten ook gewoon uit een bord. Gamen is het mooiste wat er is.

Daarnaast vind ik het belangrijk wat een ander vind, want dan kunnen we daar nog iets mee doen. Als ik niet luister, dan gebeurd er ook niets.

Bedankt voor je complimenten.

Je koopt ergens een game met een levertijd van meer dan 10 werkdagen. Willen jullie dan op de hoogte gehouden worden?

Groet,
Alex
Gameliner | In lijn met gamers!
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 16-12-2010 22:21
Quote:
[..]

Ik doe mijn boodschappen ook gewoon in de winkel waar jullie je boodschappen doen, en ik eet mijn eten ook gewoon uit een bord. Gamen is het mooiste wat er is.

Daarnaast vind ik het belangrijk wat een ander vind, want dan kunnen we daar nog iets mee doen. Als ik niet luister, dan gebeurd ook niets.

Bedankt voor je complimenten.

Je koopt ergens een game met een levertijd van meer dan 10 werkdagen. Willen jullie dan op de hoogte gehouden worden?

Groet,
Alex
Gepost door: Gameliner op 16-12-2010 19:23

Zelf vind ik dit erg belangrijk en wat veel grote webshops niet doen zoals wehkamp en freerecordshop.

Als er een update is zou ik altijd fijn vinden om die te krijgen of als het de 10 werkdagen zijn verstreken dat ik dan bericht krijg het kan zolang nog duren of het duurt nog langer dan x aantal dagen/weken
Door TomB (495 reacties) op 16-12-2010 22:30
Quote:
[..]

Zelf vind ik dit erg belangrijk en wat veel grote webshops niet doen zoals wehkamp en freerecordshop.

Als er een update is zou ik altijd fijn vinden om die te krijgen of als het de 10 werkdagen zijn verstreken dat ik dan bericht krijg het kan zolang nog duren of het duurt nog langer dan x aantal dagen/weken
Gepost door: Syphrone op 16-12-2010 22:21

Helemaal mee eens.

@ gameliner. Ik weet niet of je axelmusic kent, maar die doen het vind ik 100% perfect qua communicatie.

edit: als je die niet kent kan ik wel een screenshot maken van de verloop / updates van een van mijn bestellingen daar
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 21-12-2010 18:37
Quote:
[..]

Helemaal mee eens.

@ gameliner. Ik weet niet of je axelmusic kent, maar die doen het vind ik 100% perfect qua communicatie.

edit: als je die niet kent kan ik wel een screenshot maken van de verloop / updates van een van mijn bestellingen daar
Gepost door: TomB op 16-12-2010 22:30

Daar weten wij van inderdaad, we zijn van mening dat goed communiceren ook gewoon zo hoort.

Iedereen bedankt voor de reacties!

Groet,

Chris

Gameliner | In lijn met gamers!
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 06-01-2011 21:19
Ik wil als eerst iedereen een voorspoedig 2011 wensen.

Daarnaast zou ik graag van jullie willen weten of jullie nog tips hebben voor onze website.

Ook horen we graag van jullie wat jullie van onze site vinden (zoals de combinatie met nieuws etc.) Dit willen we in 2011 nog meer gaan uitbreiden (ook met video content).

In maart komen we weer met een onderzoek voor al onze bezoekers, maar aangezien hier kritische gamers zitten wilde ik het jullie op deze manier vragen. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Je mag je reactie hier kwijt, of via pm of op ons eigen forum. Ik laat jullie in dit topic weten wie de gouden tip heeft gegeven. Diegene die een gouden tip voor ons heeft, die zal ik belonen met een leuk pakket aan goodies.

Heel erg bedankt allemaal alvast.

Groeten,
Alex
www.gameliner.nl

Ps. goedkopere prijzen willen wij ook, maar is niet altijd te realiseren. Dus mocht je een gouden tip hebben, kom daar dan niet mee aanzetten.
Gameliner | In lijn met gamers!
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 08-03-2011 22:33
Wij willen graag weten wat de bezoekers vinden van Gameliner. Hiervoor hebben wij een onderzoek opgesteld met uit een lopende zaken m.b.t Gameliner.

Het grote Gameliner 2011 onderzoek is de naam van het onderzoek en als dank voor het invullen van het onderzoek maken deelnemers kans op leuke prijzen. Wat je onder andere kan winnen kan je hier zien: http://www.gameliner.nl/artikelitem/11173/Het-grote-Gameliner-2011-onderzoek

Om Gameliner nog meer in lijn met gamers te laten zijn, zijn de meningen van bezoekers onmisbaar.

Het onderzoek is hier te vinden

Alvast bedankt en heel veel succes voor het meedingen met de prijzen!

Groeten,

Chris
Gameliner | In lijn met gamers!
[Begin]  |1|2|3|4|5(5)  [Eind]