Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Livegamer.nl

[Begin]  |1|2|3|4(4)  [Eind]
Vlasj
Door Vlasj (1180 reacties) op 27-04-2007 08:57
ik heb geen ervaringen met livegamer, maar wat me wel gelijk opvalt als ik op de site kom is dat de prijzen niet schrikwekkend goedkoop zijn. Net iets goedkoper dan die eplaza/bartsmit
Heeft een: ps3, ps2, gameboy micro, wii, ds lite, psp slim & lite:D
Drakebloedje
Door Drakebloedje (1098 reacties) op 27-04-2007 20:15
Ik heb een advanced scartkabel voor de ps2 gekocht, voor 6 euro nog wat, en na die betaalt te hebben staat er betaling afgerond, nu 2 dagen. Dus dat duurt niet lang, maar ik hoop wel dat ik de kabel deze vakantie nog kan ontvangen.

Oh ja en ook wat vaags. Mijn pc gaf de eerste keer dat ik dit product bestelde aan dat er iets fout was gegaan. Dus ik vul alles nog een keer in, en het ging goed. Ik log in, en kijk naar de bestellingen die ik heb. Verrek, ze staan er allebei.

Ik mail daarna en ze annuleren eentje. Daarna heb ik het geld overgemaakt, waarna ze de geannuleerde hebben verandert in betaling afgerond, ipv het andere product. En zover ik weet was de code er goed bij gezet, de code betrof het andere product. Het is niet erg, maar wel vaag. En ik moet nu achter dat andere product aan.

EDIT: en de levertijd is 3-4 weken....dat had ik niet gezien grmbl, voor een simpele kabel moet je 3-4 week wachten, jemig.
“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” Albert Einstein
Drakebloedje
Door Drakebloedje (1098 reacties) op 03-05-2007 14:42
Heb mn ps2 componentkabel binnengekregen, doet het goed. Toch nog best tevreden, gezien de snelle levering. Minpuntje blijft dat ik nu nog de ander moet annuleren.
“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” Albert Einstein
Door Dr.Bibber (1 reacties) op 17-05-2007 13:26
Ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan bij livegamer.nl. Heb een geheugenkaart besteld voor de psp, het xploder movie-programma en een accesoire pakket van trust dat een aanbieding was. Ik heb direct betaalt via Ideal dus de betaling was direct afgerond. Bij de geheugenkaart en het movie-programma stond 'levering 1 werkdag na betaling', bij het pakket stond geen datum wat blijkbaar normaal is bij een aanbieding. Ik verwachtte de geheugenkaart en het programma op maandag, uiterlijk dinsdag. Dinsdag nog steeds niets gehoord, woensdag een mail dat het movie-programma is verzonden. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt. De voornaamste reden om hier te bestellen was echter de geheugenkaart en het accesoire-pakket. Deze waren veel goedkoper dan bij andere winkels. Ik heb de geheugenkaart echter alleen hier besteld omdat er bij stond dat het kaartje 1 werkdag na betaling werd geleverd. De geheugenkaart heb ik namelijk zo snel mogelijk nodig omdat ik anders geen save-games kan opslaan! De psp ligt nu dus al een week in de kast. Ik heb livegamer.nl nog niet gemaild maar denk dat ik dat maar ga doen, gericht aan Jeroen. Ik laat nog wel weten hoe het afloopt.
Niann-Tsyr
Door Niann-Tsyr (1776 reacties) op 18-05-2007 12:14
9 mei heb ik een paar dingen van de magazijnverkoop besteld. 13 mei kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling gedeeltelijk was verzonden. 17 mei een mailtje gestuurd naar de klantenservice omdat ik nog steeds niks heb ontvangen. Kreeg een reply terug dat ze het gaan uitzoeken. Ik wacht verder af, maar ik moet wel zeggen dat ik het teleurstellend vind dat het zo lang duurt. (Meer dan een week geleden)
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Door MAzE (4 reacties) op 18-05-2007 16:25
Ik heb hier op zondag 13 mei FFXI Vana'Diel Collection en uitbreiding FFXI Treasures of Aht Urhgan besteld die allebij op voorraad waren, FFXI had 1 dag levertijd en bij de uitbreiding stond niks. Meteen betaald via ideal.

Ong een uurtje nadat ik deze besteld had waren ze allebij van de site verdwenen, heb toen een meeltje gestuurd omdat ik wilde weten hoe dat zat. Kreeg toen maandag een meeltje terug dat dat kwam omdat ze er nog maar 1 exemplaar van hadden.

Toen vervolgens maandag nog een meeltje gestuurd met de vraag of ik geluk had en het laatste exemplaar voor mij was of dat ik net pech had en iemand mij voor was. Kreeg toen het volgende antwoord terug: U zou hier nog een exemplaar van moeten krijgen. Daar kan ik dus totaal niks mee, het ging mij erom of ik de laatste zou krijgen of dat ik nu langer moet wachten omdat ze bij de leverancier vandaan moeten komen.

Vervolgens woensdag nog een meeltje gestuurd hoe de stand van zaken nu was aangezien ik nog niks ontvangen had en me orderstatus nog steeds op in behandeling stond terwijl ik meteen betaald had en ze 1 exemplaar op voorraad hadden. Kreeg toen het volgende antwoord terug: Dit product zal vanavond worden verzonden.

Het is nu vrijdag en ik heb nog steeds niks ontvangen , als het woensdag op de post is gegaan zou ik het gister gehad moeten hebben maar aangezien het hemelvaartsdag was zou dat vandaag moeten zijn. Het rare is dat de orderstatus nog steeds op in behandeling staat.

Dus vandaag nog maar een meeltje gestuurd om maar eens te vragen hoe of wat.

Ik vind de antwoorden die je via meel krijgt zeer beknopt en eigenlijk niet of nauwelijks antwoord geven op je vragen, en als het al een antwoord is is het nog zeer onduidelijk.

Hoop dat ik me spel dan morgen binnenkrijg want heb het speciaal daar besteld omdat het op voorraad was en er 1 dag levertijd was.

(wat een lap tekst )

edit: OMFG dit is echt te belachelijk voor woorden, is mijn order geannuleerd :S terwijl het spel volgens de site op voorraad was en hij woensdag verstuurd zou worden , dit is de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier wat bestel

edit: kreeg net een meeltje (23:30) dat mijn order gedeeltelijk is verstuurd, snap er niks meer van maar als dat zo is is het iig een goede zaak .
Niann-Tsyr
Door Niann-Tsyr (1776 reacties) op 19-05-2007 13:37
Vandaag eindelijk in de bus eerste gedeelte van mijn bestelling. Mario Party 5. Nu nog maar afwachten wanneer NSMB wordt verstuurd. Er staat bij NSMB nl. "Op voorraad. Vandaag besteld, binnen 1 werkdag in huis".
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Niann-Tsyr
Door Niann-Tsyr (1776 reacties) op 24-05-2007 16:37
Nou, ik ben gisteren maar weer gaan mailen naar ze over het laatste deel van mijn bestelling. Krijg ik diezelfde dag een berichtje terug met de volgende opmerkingen:
Quote:
"In antwoord op de door u gestelde vraag kunnen wij u het volgende mededelen

De uitgever kan ons momenteel helaas niet vertellen op welke datum het product exact binnenkomt.

Wij hebben vandaag nogmaals gebeld om te vragen of wij een excate datum konden krijgen, aangezien wij u niet graag in het duister laten. De fabrikant gaf dat men hier helaas nog geen uitsluitsel over kon geven

Dit spijt ons, en wij zouden u graag behulpzaam willen zijn door de mogelijkheid te bieden
een ander beter voorspelbaar product uit te zoeken. Indien u hierin advies wilt horen wij het graag.

indien u uw order wenst te annuleren, kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice."


Wat klopt hier niet? Er staat op de site bij NSMB : "Op voorraad. Vandaag besteld, binnen 1 werkdag in huis" En dan nu hebben ze het product niet in huis. Ik vind het maar vaag. Ik heb een berichtje er over teruggestuurd. Benieuwd wat ze zullen zeggen.
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Door MAzE (4 reacties) op 24-05-2007 17:41
Nou mijn order was op vrijdag 18 mei gedeeltelijk verstuurd maar ik heb tot op heden nog helemaal niks mogen ontvangen , vind het allemaal maar raar aangezien de post er maar 1 dag over doet. Begin het idee te krijgen dat het gewoon een zoetmakertje is dat me order gedeeltelijk verstuurd zou zijn .

Dus nog maar eens een meeltje (de 6de al geloof ik) gestuurd om te vragen waar me pakketje blijft.
Niann-Tsyr
Door Niann-Tsyr (1776 reacties) op 25-05-2007 18:08
Nou vandaag weer een reactie gehad op mijn mailtje. Ik had verwacht dat ze op mijn mailtje zouden ingaan. Ik had er ook ruim de tijd voor genomen om 'm te schrijven. Enige antwoord van hun wat ik krijg in een paar regels is:
Quote:
"In antwoord op de door u gestelde vraag kunnen wij u het volgende mededelen

Het probleem is jammer genoeg dat wij slecht 1 exemplaar beschikbaar hadden, en deze vlak voor uw bestelling verkocht is.

Onze excuses hiervoor"


Dus toen die sale er was, hadden ze blijkbaar maar 1 exemplaar beschikbaar. Start dan ook geen sale! Krijg je niet van dit soort toestanden dat klanten overal achteraan moeten gaan. Navragen waar hun game blijft waar ze al voor betaald hebben. Ik verwacht die game snel te ontvangen. Lijkt me niet moeilijk want hij is volop te krijgen in andere shops. Lijkt me stug dat ie opeens heel zeldzaam is geworden. Dan kopen ze 'm maar op ofzo. Ik houd er niet van om voorgelogen te worden.
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Speedfreak
Door Speedfreak (1212 reacties) op 25-05-2007 18:48
ik heb afgelopen woensdag zonder al te veel verwachtingen de guide van MGS3 subsistence besteld, en vandaag is de status veranderd naar Verzonden

ben dus benieuwd..
PSN: Speedfreak_R
Niann-Tsyr
Door Niann-Tsyr (1776 reacties) op 28-05-2007 18:12
Vandaag een mailtje gehad. M'n game is verstuurd. Nu maar hopen dat ie voor vrijdag binnen is.
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Door MAzE (4 reacties) op 30-05-2007 15:32
Het is nu alweer de 30ste en nog steeds geen pakketje ontvangen . Wel een meelte gehad waarbij de status van mij order in voltooid is veranderd terwijl ik het ene pakketje nog niet eens ontvangen heb en het andere spel nog niet eens opgestuurd is.

Ze zouden het voor mij gaan uitzoeken maar dat is ook alweer 5 dagen geleden en heb nog steed niks gehoord.

Dit is sowieso de laatste keer dat ik hier wat bestel en kan iedereen afraden hier wat te bestellen.
Niann-Tsyr
Door Niann-Tsyr (1776 reacties) op 30-05-2007 18:28
@MAzE: Klote dat het bij jou zo lang duurt. Ik heb vandaag eindelijk m'n laatste gedeelte van m'n order mogen ontvangen. Ik koop in het vervolg niets meer bij deze winkel. Ik vind de service dermate slecht. Zo ga je niet met klanten om. Maar het is helaas een webshop die kunnen blijkbaar dat soort dingen gewoon flikken.
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Superhero
Door Superhero (147 reacties) op 24-07-2007 12:11
Hey,

Ik heb hier vrijdar ook een bestelling gedaan helaas. Ik had gemailt wanneer de bestelling nou zal gaan aankomen. En ze zijden dat ze hem maandag gingen opsturen, dat was ook wel nodig omdat het een levertijd van 1 werkdag had. Maar nu zie ik ineens (dinsdag) géén pakketje in de brievenbus! Ik ga even naar mijn bestelstatus kijken en er staat ineens levertijd 3 weken! Ik had dat pakketje voor donderdag nodig i.v.m. op vakantie gaan aanstaande donderdag. Maarja de levertijd is ineens verlengt naar 3 weken. Ik heb nu een mailtje gestuurd voor annulering, eens kijken wat hun reactie is. Ik koop iniedergeval niet weer iets bij deze zaak.
Livegamer advies:
Superhero
Door Superhero (147 reacties) op 25-07-2007 12:36
Ik heb mijn bestelling geannuleerd en hem opnieuw bij nedgame gekocht.
R1R5
Door R1R5 (287 reacties) op 03-08-2007 21:53
Halo faceplate voor de 360 besteld, gelijk met Ideal overgemaakt. Er stond 1 dag levering, kreeg na 2 dagen pas een mail dat die verzonden was, kwam wel diezelfde dag nog aan .
Luuk
Door Luuk (24 reacties) op 03-08-2007 22:40
Ik heb 17 juni een Wii Pointscard en de joytech power station besteld, de levertijd voor de pointscard was 1 werkdag na betaling, voor het powerstation 5 tot 10 dagen.
De pointscard had ik na 5 dagen binnen (vind ik wel wat laat als er 1 dag wordt vermeld)
Het powerstation heb ik nog steeds niet ontvangen. 25 juni kreeg ik wel een mailtje dat die was verzonden maar ik ontving maar niks. Toen heb ik weer gemailt, ze zeiden dat ze het gingen uitzoeken met TNT. Ik hoorde maar niks van ze, na een paar keer mailen hoorde ik eindelijk dat ze een nieuw exemplaar op zouden sturen, ik dacht dus dat ie wel snel zou komen maar ik ontving weer steeds niks. Ik mailde dus weer (2 keer, kreeg eerst geen antwoord) toen kreeg ik een mailtje dat hij in bestelling is bij de leverancier maar dat de levertijd 5 weken is.

Erg tevreden ben ik dus niet over LiveGamer. Ze houden zich niet aan de levertijden op de site en als er iets is houden ze je niet op de hoogte en moet je zelf steeds mailen.
-
Jacman
Door Jacman (4 reacties) op 11-09-2007 14:47
Ik heb op 20 augustus The Burning Crusade en een Z-Board keyset besteld bij LiveGamer. Beide producten waren volgens de site op voorraad en zouden binnen 1 dag geleverd worden. Ik heb betaald via Ideal dus de betaling was gelijk afgerond. De keyset kreeg ik na 4 dagen binnen. Ik heb enkele dagen later een email gestuurd waarom TBC niet verzonden was als hij toch op voorraad was. Volgens LiveGamer was er iets fout gegaan en zou de game diezelfde week nog verzonden worden. Hier was echter niks van waar, want in die hele week noch het weekend werd er niks verzonden.

Hierop heb ik een tweede email de deur uitgedaan. Het antwoord op de vraag waarom de bestelling nog steeds niet verzonden was, was dat ze me niet konden vertellen waarom de game nog niet verzonden was en ook niet wisten wanneer ze dat wel gingen doen. Toen heb ik hun keurmerk (Qshops) gemaild met een klacht, Qshops reageerde gelijk en zou contact opnemen met LiveGamer. Hier heb ik verder nooit meer iets van gehoord.

Op 1 September heb ik gebeld met LiveGamer. Toen kon mij nog steeds niet verteld worden waarom de game niet geleverd was (volgens de telefonist, was de levertijd op de site een indicatie. Juist, je gaan adverteren met binnen een dag geleverd als het een indicatie is). Ook kon hij mij niet vertellen wanneer de game wel geleverd zou worden. Toen heb ik gezegd dat de bestelling geanulleerd kon worden en ik mijn geld terug wilde krijgen. Dit was geen probleem.

Echter, LiverGamer is met het terugstorten van geld evensnel als met het leveren van de games want op 10 september had ik nog mijn geld niet terug. Ik heb toen gelijk weer gemaild en ik wacht nu nog steeds op mijn geld. Ik doe al lang zaken via internet maar zo schandalig ben ik nog nooit behandelt.
Door SVS (1 reacties) op 26-09-2007 11:15
Ik zal mijn verhaal even kort houden.

Bijna 2 maanden geleden alweer Halo 3 gepre-orderd. Kom ik 3 weken later terug om te kijken of alles goed is met de bestelstatus, staat er helemaal geen Halo 3 meer op de site, en mijn order was niet meer leverbaar. Ik kom later die dag nog een keer kijken, staat Halo 3 wel weer op de site, die dag is de game nog 5 keer van prijs veranderd, maar mijn order stond nog steeds op niet leverbaar.

Ik een e-mail sturen. Er werd mij aangeraden een vervangende bestelling te doen, het hele bedrag nog een keer te betalen, aangeven voor welke order het een vervangende bestelling is en ik zou het geldbedrag binnen 24 uur teruggestort krijgen! OK, dacht ik, fair enough. Netjes nieuwe bestelling geplaatst. Maar je raad het al. Na 2 weken niks gekregen te hebben, stuur ik nogmaals een e-mail. Nu werd er gezegd dat dit !!niet!! binnen 24 uur teruggestort kan worden, maar dat het wel in behandeling is.

Op dit moment is die reactie ook alweer enkele weken geleden, en ik heb nog steeds m'n geld niet terug. Ook stond er een releasedatum van 26 september (vandaag) bij Halo 3. Dus dat zou betekenen dat de game gister verstuurd moest zijn geworden, toch? Nou, er staat nog niks van bestelling verzonden bij m'n bestelstatus. Na het lezen van de klachten hier zal ik daar ook nog wel weer even op kunnen wachten.

MIJN TIP: KOOP NOOIT BIJ LIVEGAMER.NL
[Begin]  |1|2|3|4(4)  [Eind]