Quote:
Zo hier even verder
Status YGZ Kingdom Hearts 3:
Nog steeds niet binnen
Ik heb verder ook niets meer van ze vernomen, ik hoop dat ik deze week nog het spel ga binnenkrijgen en of er eventueel nog een compensatie bijkomt.
Ik heb al vele jaren gewacht, een paar dagen kan ik nog wel hebben alleen alle spoilers dodgen kost me wel energie die ik had willen gebruiken om de game te spelen haha
Wordt vervolgd.
Gepost door: Smollie op 31-01-2019 11:50
Status YGZ Kingdom Hearts 3:
Nog steeds niet binnen
Ik heb verder ook niets meer van ze vernomen, ik hoop dat ik deze week nog het spel ga binnenkrijgen en of er eventueel nog een compensatie bijkomt.
Ik heb al vele jaren gewacht, een paar dagen kan ik nog wel hebben alleen alle spoilers dodgen kost me wel energie die ik had willen gebruiken om de game te spelen haha
Wordt vervolgd.
Gepost door: Smollie op 31-01-2019 11:50
Precies hetzelfde hier. Ik denk dat ik het gewoon afwacht.
PSN: Steel48 - Xbox: Mortalsteel48
Quote:
Zo hier even verder
Status YGZ Kingdom Hearts 3:
Nog steeds niet binnen
Ik heb verder ook niets meer van ze vernomen, ik hoop dat ik deze week nog het spel ga binnenkrijgen en of er eventueel nog een compensatie bijkomt.
Ik heb al vele jaren gewacht, een paar dagen kan ik nog wel hebben alleen alle spoilers dodgen kost me wel energie die ik had willen gebruiken om de game te spelen haha
Wordt vervolgd.
Gepost door: Smollie op 31-01-2019 11:50
Status YGZ Kingdom Hearts 3:
Nog steeds niet binnen
Ik heb verder ook niets meer van ze vernomen, ik hoop dat ik deze week nog het spel ga binnenkrijgen en of er eventueel nog een compensatie bijkomt.
Ik heb al vele jaren gewacht, een paar dagen kan ik nog wel hebben alleen alle spoilers dodgen kost me wel energie die ik had willen gebruiken om de game te spelen haha
Wordt vervolgd.
Gepost door: Smollie op 31-01-2019 11:50
Ik heb ze een mail gestuurd gisteren en keerg een nette reactie terug.
Ze verwachten dat het nog goed komt:
Quote:
.... we verwachten dat ze vandaag of morgen terecht zijn en dat iedereen de game uiterlijk vrijdag zal ontvangen.
Mocht er echt iets verloren zijn gegaan dan krijgen we dat ook vandaag of morgen te horen van PostNL en dan moeten we even kijken of we iets anders gauw nog kunnen regelen qua voorraad of crediteringen.
Mocht er echt iets verloren zijn gegaan dan krijgen we dat ook vandaag of morgen te horen van PostNL en dan moeten we even kijken of we iets anders gauw nog kunnen regelen qua voorraad of crediteringen.
YGZ heeft netjes opgetreden en heeft zelfs compensatie gegeven voor gedupeerden.
Het is Bol.com en Gameresource ook overkomen. PostNL is nooit 100% zeker met leveren.
Ik heb de mijne 1 dag na release ontvangen, maar daar kan ik YGZ niet echt voor kwalijk nemen. Met overige releases nooit echt problemen gehad, altijd op release gehad.
Quote:
Als je er voortaan echt zeker van wil zijn moet je het echt van de winkel zelf afhalen.
YGZ heeft netjes opgetreden en heeft zelfs compensatie gegeven voor gedupeerden.
Het is Bol.com en Gameresource ook overkomen. PostNL is nooit 100% zeker met leveren.
Ik heb de mijne 1 dag na release ontvangen, maar daar kan ik YGZ niet echt voor kwalijk nemen. Met overige releases nooit echt problemen gehad, altijd op release gehad.
Gepost door: Darkninja22 op 31-01-2019 13:15
YGZ heeft netjes opgetreden en heeft zelfs compensatie gegeven voor gedupeerden.
Het is Bol.com en Gameresource ook overkomen. PostNL is nooit 100% zeker met leveren.
Ik heb de mijne 1 dag na release ontvangen, maar daar kan ik YGZ niet echt voor kwalijk nemen. Met overige releases nooit echt problemen gehad, altijd op release gehad.
Gepost door: Darkninja22 op 31-01-2019 13:15
Dit kan uiteraard gebeuren, maar als ik eerlijk mag zijn vindt ik dit wel een beetje jammer. Vanuit hun is er geen bericht verstuurd over wat er precies is gebeurd en ten tweede weet ik niks van een compensatie af. Ik hoef ook geen compensatie, maar het is alleen jammer. That's all.
PSN: Steel48 - Xbox: Mortalsteel48
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Het enigste wat ik van ze gehoord heb is dat er zakken post verloren zijn gegaan en dat ze proberen het nog terug te vinden. Dat is letterlijk het enige contact dat ik gehad heb met ze en ik heb ze natuurlijk teruggemaild.
Zolang ik geen game heb en geen communicatie kan en mag ik hier niet zeggen dat het netjes is afgehandeld.
Dat ze andere personen compensatie hebben gegeven en de game inmiddels binnen hebben gekregen verandert helaas niets aan mijn ervaring.
Hopelijk krijg ik snel reactie want ik ben dit niet van ze gewend.
Gisteren de klantenservice een bericht gestuurd, nog geen reactie.
Gurarararara
EDIT: Ik heb de normale versie van KH3 besteld.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
PostNL is sowieso om te janken de laatste tijd, echt niet meer wat het geweest is.
Gepost door: BlaBlaBla op 31-01-2019 13:22
Gepost door: BlaBlaBla op 31-01-2019 13:22
YGZ is juridisch gezien verantwoordelijk voor de levering, niet PostNL. YGZ kiest er immers voor om PostNL al vervoerder te gebruiken en als het dan fout gaat zijn zij ook aansprakelijk.
Quote:
Het laatste bericht dat ik heb is dat de laatste twee zakken vanmorgen weer gevonden zijn en dat ze morgen bij de mensen bezorgd zullen worden. Ook ik heb helaas niets gehoord over compensaties. Ik kreeg wel 2-3x hetzelfde bericht over die aanlevering van de postzakken, waarschijnlijk een standaardantwoord.
EDIT: Ik heb de normale versie van KH3 besteld.
Gepost door: NightyNite op 31-01-2019 14:07
EDIT: Ik heb de normale versie van KH3 besteld.
Gepost door: NightyNite op 31-01-2019 14:07
Identieke mail gehad, ook nul compensatie en enkel het verhaal over de teruggevonden zakken. Die van mij zal dan ook mooi retour gaan, en ik ben blij dat ik hem dinsdag alsnog bij MM heb gekocht.
Daarnaast komt ook nog bij dat het raar is dat sommige mensen wel een compensatie krijgen en anderen horen er helemaal niks over. (Nog niet eens een mail dat de zending vertraagd is voor veel mensen). Doe dan of iedereen, of niemand.
Quote:
bel de avocado maar op
[..]
YGZ is juridisch gezien verantwoordelijk voor de levering, niet PostNL. YGZ kiest er immers voor om PostNL al vervoerder te gebruiken en als het dan fout gaat zijn zij ook aansprakelijk.
Gepost door: Shonosuke op 31-01-2019 17:14
YGZ is juridisch gezien verantwoordelijk voor de levering, niet PostNL. YGZ kiest er immers voor om PostNL al vervoerder te gebruiken en als het dan fout gaat zijn zij ook aansprakelijk.
Gepost door: Shonosuke op 31-01-2019 17:14
Ik heb zin in watermeloen soep
Quote:
Nee. Maar het zou wel klantvriendelijk overkomen als ze aan de klanten meedenken. Daarnaast lees je van de ene member dat YGZ een compensatie heeft aangeboden en bij de ander weer niet. Van wat ik tot nu toe heb gelezen, is dat de communicatie van YGZ nog altijd niet top is(zoals gewoonlijk). Ze houden je nog steeds niet op de hoogte als er iets misgaat met jouw bestelling of dat er wat vertraging is. Je moet zelf actie ondernemen door een mail te sturen. En kennelijk hebben sommige mensen een mail gestuurd waarna ze een compensatie hebben gekregen terwijl anderen ook een mail hebben gestuurd, maar niks over een compensatie hebben gehoord. Dit brengt weer op de discussie van "Waarom krijgt hij/zij wel compensatie en ik niet?".Hallo. Waarom zou je in vredesnaam compensatie krijgen als de game alsnog geleverd wordt? YGZ is er verantwoordelijk voor dat je ontvangt wat je bestelt, maar als PostNL roet in het eten gooit is het toch al mooi als YGZ de game nogmaals opstuurt? Wil je dan een tientje smartengeld of zo?
Gepost door: Quetzalcoatl op 31-01-2019 18:13
Gepost door: Quetzalcoatl op 31-01-2019 18:13
En dit is niet de eerste keer dat ze er een bende maken. Een paar pagina's terug lees je ook dat sommige mensen bijvoorbeeld voor de Tales of Vesperia SE geen mails hadden ontvangen + een week langer moesten wachten terwijl andere webwinkels hun SE's hadden ontvangen.
PostNL kan er natuurlijk een bende maken. Maar als het probleem zich blijft voordoen, dan moet er ook actie ondernomen worden door bijvoorbeeld te klagen of naar een alternatief/oplossing te kijken. Mensen hebben betaald voor een pre-order en ze promoten op hun site dat men de game op de dag van de release zult ontvangen, dus mensen gaan er vanuit dat alles prima verloopt. Helaas was de situatie anders. Want de game was niet op of voor de release verstuurd i.v.m. andere/Engelse leverancier waarna ze de game maandag pas zouden ontvangen, maandag hebben ze maar iets van 14 exemplaren binnen gekregen, sommige mensen kregen opeens na het klagen de informatie dat ze pas rond 4-5 februari hun exemplaar zouden krijgen, van de exemplaren die nog wel waren verstuurd, schijnt er nu dus een paar exemplaren "kwijt" te zijn geraakt. Ondanks dat sommige mensen nog de games hebben ontvangen, hebben deze mensen de game niet op de dag van de release kunnen ontvangen. Voor de andere mensen hebben ze nog altijd niks ontvangen.
Men zegt "Als je zeikt, dan koopt je het toch ergens anders?". Ja. Kan je nu makkelijk zeggen. Probeer dat hetzelfde te zeggen tegen de mensen die een vliegticket hebben aangeschaft rond de kerstdagen om tijdens de zomervakantie ergens heen te gaan waarna ze op de dag van vertrek op het vliegveld opeens te horen krijgen dat er vertraging is met hun vlucht en na 24 uur vertraging opeens te horen krijgen dat de gehele vlucht is geannuleerd. Ik denk dat deze mensen wel eerder hadden geweten om ergens anders hun vliegtickets te bestellen als ze al dat drama/ellende moesten meemaken. Dus je maakt ze niet wijzer door te zeggen "Als je niet kan wachten, bestel dan ergens!!!!"(want dat weten ze al donders goed).