Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

GameO.com (Voorheen YGZ.nl)

[Begin]  |145|146|147|148|149|150|151(195)  [Eind]
Montalvo
Door Montalvo (2818 reacties) op 01-02-2019 11:56
Quote:
Over de lage prijzen die mensen hier noemen. De laatste jaar vond ik ze niet zo laag vergeleken met voorgaande jaren. Vooral nu ze meer gericht zijn op service, omdat ze naamsbekendheid hebben gecreerd. Zijn de prijzen hoger dan vergeleken webshops. Over service gesproken... maarja zulke dingen kunnen altijd gebeuren.
Gepost door: Riquelme op 01-02-2019 10:59

Die laatste zin vind ik zo tekenend. Als het om Wehkamp of Bol was gegaan, dan was het forum weer te klein geweest en stonden er ook tal van 10% shopreviews. YGZ krijgt keer op keer de aai over de bol en een 100% score, want ja, anders krijg je je kortingscode misschien niet he.

YGZ legt de schuld bij PostNL, maar dat lijkt me echt onzin. Enkel Kingdom Hearts 3 komt niet aan, dus de postbeambte heeft alle andere verzendingen uit de zak gevist en de KH3 pakketjes in een vergeten hoek gemikt? Dat is toch totaal niet realistisch.
Oniryo
Door Oniryo (192 reacties) op 01-02-2019 12:37
Uiteraard vond ik het jammer dat ik een week extra moest wachten op de Deluxe Edition, maar normaal heb ik totaal geen problemen met YGZ.nl.

Over het hele PostNL gedoe, ik heb de Deluxe Edition voor de Xbox One maandag bij Bol.com besteld en het is nog steeds niet binnen, de track & trace loopt nu zelfs vast op 31 januari en de status komt ook niet verder dan "afgifte". Dus 100% kan je niet echt weten wat hier aan de hand is, maar door de rare track & trace statusen lijkt het wel dat de fout bij PostNL ligt,

ik zie bijvoorbeeld niet waarom YGZ.nl tegen je zou liegen (als niet een hele grote webshop) want hun kunnen toch direct wel zien wat er verzonden is of niet?
Phaross
Door Phaross (2705 reacties) op 01-02-2019 12:41
Wat erg voor je.
PBJ85
Door PBJ85 (389 reacties) op 01-02-2019 13:09
mensen wat een gebash op YGZ.
Dingen kunnen lopen zoals ze lopen...
99 van de 100 keer hebben ze een perfecte service, prijzen en leveren ze prima.
Nu gaat het een keertje fout en er een grotere ophef dan bij het verlies van ajax tegen feyenoord... het gat in de ozonlaag... of het afbreken van een lipje van je bullet energie drink...

Mensen zeur niet er zijn ergere dingen in het leven dan een foute levering.
Shit happens...

als je een game op de dag van uitkomen wilt hebben dan koop je hem in de winkel!
"For millions of years mankind lived just like the animals Then something happened which unleashed the power of our imagination We learned to talk"
Door Smollie (49 reacties) op 01-02-2019 13:12
Dat het voor jou niet boeit betekent niet dat het voor anderen dan ook maar niet mag boeien

Ik heb inmiddels ook mn versie binnen dus vanaaf even goed voor gaan zitten

Heb het iig bij YGZ gemeld en hoor wel of ze nog iets willen compenseren of niet.

DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 01-02-2019 13:15
Quote:
als je een game op de dag van uitkomen wilt hebben dan koop je hem in de winkel!
Gepost door: PBJ85 op 01-02-2019 13:09
Maar dan betaal je een tientje meer. En dan kan je geen kortingscode gebruiken om nog wat goedkoper uit te zijn.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Sebasmeer
Door Sebasmeer (48 reacties) op 01-02-2019 13:17
Het is maar goed dat we om komen in de games. Ik vind het geen probleem om wat langer te wachten: MITS ER GECOMMUNICEERD WORDT HIEROVER!

En dat is nogal een probleem geweest in deze. Ze wilde niet openbaar maken dat ze een probleem hadden. En ze wisten niet wie er getroffen was, omdat ze de zakken kwijt waren.

Nu zijn de zakken terecht (toch???) en heb ik nog steeds niets van ze vernomen.
Ik heb ze zelf woensdag een mail gestuurd en heb netjes antwoord gekregen. Ze hadden later wel eens terug mogen komen op de situatie vanuit hun kant. Dat is ook niet gedaan.

Fouten zijn menselijk. En ik ga ervanuit dat ze het allemaal goed bedoelen. Maar zorg voor transparante communicatie. Dat neem ik ze kwalijk.
Gertrudaaaa
Door Gertrudaaaa (110 reacties) op 01-02-2019 13:18
Quote:
mensen wat een gebash op YGZ.
Dingen kunnen lopen zoals ze lopen...
99 van de 100 keer hebben ze een perfecte service, prijzen en leveren ze prima.
Nu gaat het een keertje fout en er een grotere ophef dan bij het verlies van ajax tegen feyenoord... het gat in de ozonlaag... of het afbreken van een lipje van je bullet energie drink...

Mensen zeur niet er zijn ergere dingen in het leven dan een foute levering.
Shit happens...

als je een game op de dag van uitkomen wilt hebben dan koop je hem in de winkel!
Gepost door: PBJ85 op 01-02-2019 13:09

''Dingen kunnen lopen zoals ze lopen'' Die ga ik onthouden als ik geen bijdrage kan leveren aan een onderwerp, maar toch wat wil zeggen.
Uit mijn hoofd zijn er de laatste maanden problemen geweest met meerdere games die te laat aankwamen. Onder andere: Super Smash, Persona Dancing, Divinity Original Sin II en dus Kingdom Hearts.

En ik beaam de boodschap van Sebasmeer.
WizzNL
Door WizzNL (681 reacties) op 01-02-2019 13:19
Quote:
mensen wat een gebash op YGZ.
Dingen kunnen lopen zoals ze lopen...
99 van de 100 keer hebben ze een perfecte service, prijzen en leveren ze prima.
Nu gaat het een keertje fout en er een grotere ophef dan bij het verlies van ajax tegen feyenoord... het gat in de ozonlaag... of het afbreken van een lipje van je bullet energie drink...

Mensen zeur niet er zijn ergere dingen in het leven dan een foute levering.
Shit happens...

als je een game op de dag van uitkomen wilt hebben dan koop je hem in de winkel!
Gepost door: PBJ85 op 01-02-2019 13:09

Das iets persoonlijks natuurlijk. Denk dat er genoeg zaken zijn waar jij je over druk maakt omdat ze voor jou belangrijk zijn, maar waarover iemand anders denkt: "waarover maak je je druk". En tevreden mensen die hoor je normaal gesproken niet, ontevreden mensen echter wel.
Phaross
Door Phaross (2705 reacties) op 01-02-2019 14:07
Opnieuw niks binnen gehad. Als morgen weer niks binnen is ga ik naar Game Mania.. Wie de schuldige ook is, ik ben de dupe en hoop dat er een passende oplossing komt.
Sebasmeer
Door Sebasmeer (48 reacties) op 01-02-2019 15:03
Ik heb de game toch eindelijk mogen ontvangen vandaag.
Verder niets van YGZ meer gehoord. Maar we kunnen dit weekend aan de slag
Door Darkninja22 (92 reacties) op 01-02-2019 15:09
Quote:
Opnieuw niks binnen gehad. Als morgen weer niks binnen is ga ik naar Game Mania.. Wie de schuldige ook is, ik ben de dupe en hoop dat er een passende oplossing komt.
Gepost door: Phaross op 01-02-2019 14:07

Probeer YGZ te mailen, ze kunnen dit wel oplossen.
SonicRPR
Door SonicRPR (2373 reacties) op 01-02-2019 15:40
Ze hebben nette prijzen, verzenden nooit problemen mee gehad. Wat ze alleen nooit doen is informeren als een game niet leverbaar/later is.....wacht al 2 maanden op shantae, maar laat de order gewoon staan
"Kennis is slechts de briljantheid in de organisatie van ideeen. Het is geen ware wijsheid. De ware wijsheid gaat voorbij aan kennis."
Shadowx
Door Shadowx (264 reacties) op 01-02-2019 16:34
Quote:
[..]

Die laatste zin vind ik zo tekenend. Als het om Wehkamp of Bol was gegaan, dan was het forum weer te klein geweest en stonden er ook tal van 10% shopreviews. YGZ krijgt keer op keer de aai over de bol en een 100% score, want ja, anders krijg je je kortingscode misschien niet he.

YGZ legt de schuld bij PostNL, maar dat lijkt me echt onzin. Enkel Kingdom Hearts 3 komt niet aan, dus de postbeambte heeft alle andere verzendingen uit de zak gevist en de KH3 pakketjes in een vergeten hoek gemikt? Dat is toch totaal niet realistisch.
Gepost door: Montalvo op 01-02-2019 11:56

Als het postzakken zijn enkel van YGZ dan is dit wel degelijk realistisch, de zakken zijn gelabeld dus als YGZ bijvoorbeeld 200 stuks verzend en 50 per zak doet en postnl raakt 4 zakken kwijt dan ja dan is het mogelijk dat hier alleen maar KH3 in zaten.

Wat wel is, is dat de verzender aansprakelijk is voor de verzending en dus niet de fout bij PostNL neer kan leggen als de klant hierover klaagt, de verzender moet dit oplossen met de klant en zelf moet hij het weer oplossen met PostNL.

Echter kan ik begrijpen dat YGZ niet even na een paar dagen 200 stuks zomaar ineens gaat her versturen, logisch dat hij eerst een aantal dagen wacht of de zakken terecht komen.
Springbok
Door Springbok (809 reacties) op 01-02-2019 16:44
ZIjn er in 2 dagen tijd toch 3 pagina's bijgekomen in dit topic, dat ging snel voor een spelletjesinternetwinkeltopic.
Xbox Live: Springbok NL - PSN: Springbok_NL
Xor
Door Xor (34660 reacties) op 01-02-2019 16:46
Quote:
[..]

Als het postzakken zijn enkel van YGZ dan is dit wel degelijk realistisch, de zakken zijn gelabeld dus als YGZ bijvoorbeeld 200 stuks verzend en 50 per zak doet en postnl raakt 4 zakken kwijt dan ja dan is het mogelijk dat hier alleen maar KH3 in zaten.

Wat wel is, is dat de verzender aansprakelijk is voor de verzending en dus niet de fout bij PostNL neer kan leggen als de klant hierover klaagt, de verzender moet dit oplossen met de klant en zelf moet hij het weer oplossen met PostNL.

Echter kan ik begrijpen dat YGZ niet even na een paar dagen 200 stuks zomaar ineens gaat her versturen, logisch dat hij eerst een aantal dagen wacht of de zakken terecht komen.
Gepost door: Shadowx op 01-02-2019 16:34
In de KH3 topic had ik iets gelezen dat ze maandag 14 exemplaren hadden verstuurd. En dat verspreid in 3 zakken. En 1 zak van 4 exemplaren was door PostNL "kwijt" geraakt.

Waar ik mij nog altijd afvraag, is hoeveel (pre-)orders er in totaal tot aan de release waren en hoeveel mensen er in totaal nu een exemplaar van YGZ hebben ontvangen. Want ik krijg het gevoel dat er meer mensen klagen dat ze niks hebben/hadden ontvangen(tot misschien vandaag?) dan dat er 4 mensen geen exemplaar zullen krijgen(ervan uitgaande dat er maar 4 exemplaren kwijt zijn geraakt door PostNL). Of alle exemplaren hadden een vertraging en ze gaven een smoes van "1 zak is kwijt geraakt. Dus je zult de game helaas wat later binnen krijgen".
Shadowx
Door Shadowx (264 reacties) op 01-02-2019 16:52
Quote:
[..]
In de KH3 topic had ik iets gelezen dat ze maandag 14 exemplaren hadden verstuurd. En dat verspreid in 3 zakken. En 1 zak van 4 exemplaren was door PostNL "kwijt" geraakt.

Waar ik mij nog altijd afvraag, is hoeveel (pre-)orders er in totaal tot aan de release waren en hoeveel mensen er in totaal nu een exemplaar van YGZ hebben ontvangen. Want ik krijg het gevoel dat er meer mensen klagen dat ze niks hebben/hadden ontvangen(tot misschien vandaag?) dan dat er 4 mensen geen exemplaar zullen krijgen(ervan uitgaande dat er maar 4 exemplaren kwijt zijn geraakt door PostNL). Of alle exemplaren hadden een vertraging en ze gaven een smoes van "1 zak is kwijt geraakt. Dus je zult de game helaas wat later binnen krijgen".
Gepost door: Xor op 01-02-2019 16:46

Het aantal wat ik zei was natuurlijk maar een voorbeeld, maar ja je zal altijd meer klagers hebben dan uiteindelijke echte aantallen, sommige hopen natuurlijk op een onkosten vergoeding en willen daarop mee teren.

Wat ik eruit begrepen heb zijn de zakken terecht en heeft iedereen het volgens mij ontvangen, PostNL blijft een bagger bedrijf maar dat is mijn mening .
Timme
Door Timme (243 reacties) op 01-02-2019 16:52
Partijpost van PostNL gaat wel met wat meer 4 a 5 stuks per zak. Gaan zomaar 100 poststukken in zo'n zak (beetje afhankelijk van het soort envelop het in wordt verstuurd)

Verder is er via partijpost inderdaad geen enkele tracking mogelijk of bekend dus YGZ heeft geen idee gehad of kunnen hebben wie er wel en niet geleverd hebben gekregen. Volkomen logisch dus dat ze wachten tot alles terecht en bekend is.
Switch Friend code SW-3934-9208-9495
WizzNL
Door WizzNL (681 reacties) op 01-02-2019 17:12
Quote:
[..]Wat ik eruit begrepen heb zijn de zakken terecht en heeft iedereen het volgens mij ontvangen, PostNL blijft een bagger bedrijf maar dat is mijn mening .

Gepost door: Shadowx op 01-02-2019 16:52

Niet iedereen heeft het inmiddels ontvangen, ik wacht nog steeds op mijn exemplaar en zo te lezen Pharos ook. Mij maakt het niet veel meer uit aangezien ik woensdag al een exemplaar gekocht heb ergens anders, dus ik wacht rustig af en neem dinsdag ofzo wel contact op als er niks arriveert voor die tijd.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 01-02-2019 18:17
Quote:
Mij maakt het niet veel meer uit aangezien ik woensdag al een exemplaar gekocht heb ergens anders, dus ik wacht rustig af en neem dinsdag ofzo wel contact op als er niks arriveert voor die tijd.
Gepost door: WizzNL op 01-02-2019 17:12
Als je de bon nog hebt van de winkel waar je jouw kopietje vandaan hebt kan je het best de exemplaar die je ontvangt van YGZ terug brengen. Naar YGZ moet je namelijk zelf de retourkosten betalen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
[Begin]  |145|146|147|148|149|150|151(195)  [Eind]