Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

GameO.com (Voorheen YGZ.nl)

[Begin]  |147|148|149|150|151|152|153(195)  [Eind]
Door Smollie (49 reacties) op 02-02-2019 15:05
Beste Marcel,

Wij hebben geen compensatie voor de latere levering. Ik begrijp dat de latere levering extreem vervelend is echter geven wij netjes aan dat wij een dag voor release verzenden, niet dat wij 100% zekerheid bieden op levering op release. Dit omdat het simpel weg niet kan door externe factoren. Hiernaas werken wij met zeer kleine marges waardoor er geen ruimte is voor een compensatie. Toch hoop ik dat u alsnog veel plezier heeft met de aankoop. Nogmaals mijn excuus voor het ongemak.

Dusss... iedereen wordt hetzelfde behandeld? My ass...

Ik snap er iig niks meer van , het verhaal verandert de hele tijd....
Hercule
Door Hercule (6380 reacties) op 02-02-2019 15:57
Quote:
[..]
Ja.
Gepost door: Nightshade op 02-02-2019 14:11

Iemand bij post nl heeft laatst een envelop waar pokemon kaarten inzaten keurig opengeknipt en de kaarten eruit gehaald. Verkoopster vertelde mij dat dit tegenwoordig vaker gebeurd.

Ik kreeg alleen een kapotte envelop zonder inhoud. Zie post nl er wel voor aan dat dat ze een post zak met KH games "kwijt raken"
Door Z0mer (567 reacties) op 02-02-2019 19:06
Quote:
Beste Marcel,

Wij hebben geen compensatie voor de latere levering. Ik begrijp dat de latere levering extreem vervelend is echter geven wij netjes aan dat wij een dag voor release verzenden, niet dat wij 100% zekerheid bieden op levering op release. Dit omdat het simpel weg niet kan door externe factoren. Hiernaas werken wij met zeer kleine marges waardoor er geen ruimte is voor een compensatie. Toch hoop ik dat u alsnog veel plezier heeft met de aankoop. Nogmaals mijn excuus voor het ongemak.

Dusss... iedereen wordt hetzelfde behandeld? My ass...

Ik snap er iig niks meer van , het verhaal verandert de hele tijd....
Gepost door: Smollie op 02-02-2019 15:05

Een dag voor de release noemen ze netjes? Tja. Het probleem is gewoon dat YGZ geen enige inkijk heeft wat er daadwerkelijk is geleverd.
Josplays
Door Josplays (3809 reacties) op 02-02-2019 19:23
Quote:
[..]

Iemand bij post nl heeft laatst een envelop waar pokemon kaarten inzaten keurig opengeknipt en de kaarten eruit gehaald. Verkoopster vertelde mij dat dit tegenwoordig vaker gebeurd.

Ik kreeg alleen een kapotte envelop zonder inhoud. Zie post nl er wel voor aan dat dat ze een post zak met KH games "kwijt raken"
Gepost door: Hercule op 02-02-2019 15:57

Maar hoe weten ze de inhoud? Nu zeg ik niet dat het probleem niet bij PostNL kan liggen, maar ik vind het maar een raar verhaal. Nu heeft YGZ mijn orders in het verleden goed behandeld (ook als het nadelig voor hun was), maar qua communicatie duurde het toen die tijd ook wel lang bij mij.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Rominick
Door Rominick (2522 reacties) op 02-02-2019 19:40
Dit allemaal voor een spelletje.
If you eat LEGO, You shit BRICKS.
Hercule
Door Hercule (6380 reacties) op 02-02-2019 19:40
Quote:
[..]

Maar hoe weten ze de inhoud? Nu zeg ik niet dat het probleem niet bij PostNL kan liggen, maar ik vind het maar een raar verhaal. Nu heeft YGZ mijn orders in het verleden goed behandeld (ook als het nadelig voor hun was), maar qua communicatie duurde het toen die tijd ook wel lang bij mij.
Gepost door: Josplays op 02-02-2019 19:23

Stond op de envelop dat het kaarten waren. De verkoopster op card market vertelde mij dat het vaker gebeurde. Baalde heel erg en Postnl was weinig behulpzaam.
Nightshade
Door Nightshade (1267 reacties) op 02-02-2019 20:13
Quote:
Stond op de envelop dat het kaarten waren. De verkoopster op card market vertelde mij dat het vaker gebeurde. Baalde heel erg en Postnl was weinig behulpzaam.
Gepost door: Hercule op 02-02-2019 19:40
Waarom zou je de inhoud op de envelop schrijven? Tenzij het uit het buitenland komt, maar dan kun je zeker niet meteen de vinger naar PostNL wijzen.

Als zoiets vaker voorkomt, ben je als verkoper ook niet goed bezig door keer op keer op dezelfde manier te verzenden. Dan kies je voor een andere vervoerder, of verzend je op z'n minst aangetekend.

Het is enorm vervelend als je iets niet ontvangt (heb het zelf twee keer met DHL meegemaakt), maar als koper moet je niet bij PostNL zijn, maar bij de verkoper. De verkoper mag het oplossen met PostNL, dat is jouw probleem verder helemaal niet.
Phaross
Door Phaross (2731 reacties) op 02-02-2019 22:17
Hier niet ontvangen, heb hem nu in de winkel gehaald. Ook op de post-app staat niks. Voor mij de eerste en laatste keer. Snap dan anderen een andere ervaring hebben, maar ik vind in de winkel toch prettiger (precies om deze rede). Maakt mij ook niet uit wie de schuldige is, laatst kreeg ik ook een open gesneden envelop in een plastic zakje met excuses van PostNL dat de envolop in het sorteerproces was open gegaan en mogelijk de inhoud mist (ging ook om een game).
Door Quetzalcoatl (5015 reacties) op 02-02-2019 23:36
Quote:
[..]

Je moet niet alles geloven wat ze zeggen, ik kreeg 25 euro waardebon geloof je mij dan ook .

Niemand kreeg een vergoeding dat weet ik wel zeker, dit is iets waar YGZ naar mijn mening niets aan kon doen, gewoon hoe lullig dat ook is wachten en wat ik eruit begrepen heb zijn de postzakken terecht dus uiterlijk morgen zal iedereen het zeker in huis hebben, uitgesloten een enkeling die naast de boot pist omdat de Pipo van PostNL dat ene pakje kwijt is geraakt.

Daarnaast vind ik het overdreven als mensen een vergoeding eisen van een site als YGZ, doe je dit nu bij bol of wehkamp geef ik ze gelijk, bijvoorbeeld als mensen Select hebben waar ze extra voor betaald hebben en ze verzieken het dan ja dan zou ik het begrijpen als ze Bol aansprakelijk stellen hiervoor maar een klein bedrijfje als YGZ.... pppfft

Gepost door: Shadowx op 02-02-2019 00:41

Precies dit. Altijd maar de laagste prijs willen maar als je game een weekje later komt moet er ineens een compensatie tegenover staan. Wat een onzin.

Het kan trouwens best dat YGZ bij de eerste paar klagers heeft gedacht ‘oh een incident, we geven een kleine compensatie’. Als het dan ineens om tientallen of zelfs honderden games blijkt te gaan kunnen ze natuurlijk niet met cadeautjes blijven strooien.
Door NightyNite (357 reacties) op 04-02-2019 00:22
Ik had uiteindelijk vrijdag het spel binnen en dit weekend genieten mijn vriendin en ik er van. Communicatie is een dingetje, maar volgens mij is ygz er wel achter aan geweest en nu heb ik een topspel voor een goede prijs. Dit soort dingen kunnen ook gebeuren bij andere grotere bedrijven (tenzij je het in een winkel ophaalt). Gezien de prijs en de uiteindelijke tijd tot de oplossing ben ik blij.
Phaross
Door Phaross (2731 reacties) op 04-02-2019 10:10
Wij hebben inmiddels een klacht bij PostNL ingediend. We missen heel veel briefpost! We hebben ook een bedrijf aan huis en we zijn er inmiddels achter dat we alleen in januari zo'n vijf briefstukken missen waaronder ook uitnodigingen.

Vorig jaar hebben we zeker tien klachten ingediend en er niks mee gebeurd. Is zelfs een paar keer voorgekomen dat we een gescheurde envelop in de bus kregen zonder inhoud. Helemaal klaar mee! Zeker omdat er niks mee gedaan wordt en je toch afhankelijk bent van ze.

In dit geval valt ygz dus eigenlijk weinig te verwijten. Frustratie ten top
Josplays
Door Josplays (3809 reacties) op 04-02-2019 10:18
Quote:
Wij hebben inmiddels een klacht bij PostNL ingediend. We missen heel veel briefpost! We hebben ook een bedrijf aan huis en we zijn er inmiddels achter dat we alleen in januari zo'n vijf briefstukken missen waaronder ook uitnodigingen.

Vorig jaar hebben we zeker tien klachten ingediend en er niks mee gebeurd. Is zelfs een paar keer voorgekomen dat we een gescheurde envelop in de bus kregen zonder inhoud. Helemaal klaar mee! Zeker omdat er niks mee gedaan wordt en je toch afhankelijk bent van ze.

In dit geval valt ygz dus eigenlijk weinig te verwijten. Frustratie ten top
Gepost door: Phaross op 04-02-2019 10:10

Kan je niet kijken naar een andere bezorgdienst? Sandd lijkt mij namelijk een goede concurrent van PostNL, maar heb nog niet heel veel ervaring hiermee.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
ThaDanus
Door ThaDanus (3561 reacties) op 04-02-2019 10:48
Quote:
[..]

Kan je niet kijken naar een andere bezorgdienst? Sandd lijkt mij namelijk een goede concurrent van PostNL, maar heb nog niet heel veel ervaring hiermee.
Gepost door: Josplays op 04-02-2019 10:18
Kan je een beetje weinig mee alleen, degene die verstuurt moet dan met Sandd versturen, anders komt PostNL gewoon nog steeds vrolijk langs. Volgens mij is het zelfs zo dat Sandd en PostNL post met elkaar uitwisselen in wijken waar een van de partijen veel of weinig post heeft om het rendabel te maken.
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Hunterr
Door Hunterr (2258 reacties) op 04-02-2019 11:15
Quote:
Wij hebben inmiddels een klacht bij PostNL ingediend. We missen heel veel briefpost! We hebben ook een bedrijf aan huis en we zijn er inmiddels achter dat we alleen in januari zo'n vijf briefstukken missen waaronder ook uitnodigingen.

Vorig jaar hebben we zeker tien klachten ingediend en er niks mee gebeurd. Is zelfs een paar keer voorgekomen dat we een gescheurde envelop in de bus kregen zonder inhoud. Helemaal klaar mee! Zeker omdat er niks mee gedaan wordt en je toch afhankelijk bent van ze.

In dit geval valt ygz dus eigenlijk weinig te verwijten. Frustratie ten top
Gepost door: Phaross op 04-02-2019 10:10

Ik herken dit helemaal en lijkt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld. Daarnaast hebben we ook vaak brieven gehad van mensen die echt gewoon 6 straten verderop wonen en dan weet je zeker dat het ook bij je eigen post en hopen dat mensen alsnog je brief komen brengen of terug in de brievenbus stoppen. Helaas gebeurd dat vrij weinig.
https://psnprofiles.com/ShadowhunterrX
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 04-02-2019 11:18
Quote:
Kan je een beetje weinig mee alleen, degene die verstuurt moet dan met Sandd versturen, anders komt PostNL gewoon nog steeds vrolijk langs.
Gepost door: ThaDanus op 04-02-2019 10:48
Als je niks van PostNL meer wilt ontvangen moet je je brievenbus dichtspijkeren en niet meer open doen voor oranje hesjes. En aan het einde van de week een post plaatsen dat je geen post meer krijgt.

Vandaag weer een order bij ze gedaan omdat anders mijn YGZ punten™ verliepen. Ik hou jullie allemaal up to date hoe deze order verloopt. Want ik heb toch niks beters te doen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Smollie (49 reacties) op 04-02-2019 11:24
Heb zojuist bericht nog gekregen van YGZ dat de compensatie die sommige mensen hier hebben ontvangen, alleen voor degenen was die de deluxe versie hadden besteld.

Daar kan ik me wel in vinden iig, vond het al raar dat ze het op de reguliere versie ook zo zouden toepassen (en dan lukraak voor mijn gevoel) .

Nja PostNL is idd de laatste tijd nogal aan het prutsen, maar ben iig blij dat ik mn game binnen heb en eindelijk bezig ben . Dus in dat opzicht tevreden

Ff mn review aanpassen, fair is fair.
Door Darkninja22 (92 reacties) op 04-02-2019 11:42
Quote:
[..]
Als je niks van PostNL meer wilt ontvangen moet je je brievenbus dichtspijkeren en niet meer open doen voor oranje hesjes. En aan het einde van de week een post plaatsen dat je geen post meer krijgt.

Vandaag weer een order bij ze gedaan omdat anders mijn YGZ punten™ verliepen. Ik hou jullie allemaal up to date hoe deze order verloopt. Want ik heb toch niks beters te doen.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-02-2019 11:18

Misschien een aparte vraag, maar hoe dien je je ygz punten in? Is er een minimale eis? Als ik het toepas verandert er niks qua prijs.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 04-02-2019 11:52
Aan het einde van het bestelproces staat er een optie om je YGZ punten claimen. Volgens mij is er geen minimum aan verbonden. Als er geen box is met deze vraag zal je ze waarschijnlijk niet hebben of zijn ze verlopen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Echidgna
Door Echidgna (1244 reacties) op 04-02-2019 11:59
Las ergens eerder op dit forum minimaal 300 punten.
AngeloG
Door AngeloG (2864 reacties) op 04-02-2019 12:31
Quote:
Las ergens eerder op dit forum minimaal 300 punten.
Gepost door: Echidgna op 04-02-2019 11:59

Dit klopt.

Althans, zo was het voorheen. Minimaal 300 punten anders werkt de korting niet.

Wat betreft de compensatie was inderdaad voor de Deluxe versie. Maar ik heb deze compensatie geweigerd omdat ik de game al via een ander bedrijf binnen had.
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022
[Begin]  |147|148|149|150|151|152|153(195)  [Eind]