Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

GameO.com (Voorheen YGZ.nl)

[Begin]  |146|147|148|149|150|151|152(195)  [Eind]
Airblader99
Door Airblader99 (405 reacties) op 01-02-2019 18:37
Let er dan wel op dat het artikelnummer (barcode) hetzelfde is. Bij de meeste winkels hebben ze namelijk de Nederlands/Franse ipv Engelse.


MJB
Door MJB (4361 reacties) op 01-02-2019 18:50
Mijn exemplaar is binnen. Vandaag kwam het met de post.
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
Lioness
Door Lioness (672 reacties) op 01-02-2019 22:33
Ik heb het spel van ygz gekregen en heb gevraagd of ze de verzendkosten kunnen vergoeden, hij antwoordde de bon te emailen samen met rekening nr.
Ik zou dus niet lopen klooien door het retour te sturen naar de winkel waar je de 2e gekocht heb
🦔 The Sonic fan - Volg mijn collectie op Instagram: hedgelot - Palworld 24/7 server 87.209.191.145:8211 wachtwoord: BlauweEgel
Door Smollie (49 reacties) op 01-02-2019 23:16
Ik heb net te horen gekregen dat ik iig kan fluiten naar enige vorm van compensatie...

Mij maakt de hoogte van een compensatie eerlijk gezegd niks uit maar ik las dat er meerdere mensen WEL compensatie kregen (volgens iets van 7,50 ofzo).

Het lijkt me wel dat je iedereen gelijk behandeld hierin.

Nja de volgende grote release zal ik niet zo snel meer bij YGZ bestellen.

Shadowx
Door Shadowx (264 reacties) op 02-02-2019 00:41
Quote:
Ik heb net te horen gekregen dat ik iig kan fluiten naar enige vorm van compensatie...

Mij maakt de hoogte van een compensatie eerlijk gezegd niks uit maar ik las dat er meerdere mensen WEL compensatie kregen (volgens iets van 7,50 ofzo).

Het lijkt me wel dat je iedereen gelijk behandeld hierin.

Nja de volgende grote release zal ik niet zo snel meer bij YGZ bestellen.


Gepost door: Smollie op 01-02-2019 23:16

Je moet niet alles geloven wat ze zeggen, ik kreeg 25 euro waardebon geloof je mij dan ook .

Niemand kreeg een vergoeding dat weet ik wel zeker, dit is iets waar YGZ naar mijn mening niets aan kon doen, gewoon hoe lullig dat ook is wachten en wat ik eruit begrepen heb zijn de postzakken terecht dus uiterlijk morgen zal iedereen het zeker in huis hebben, uitgesloten een enkeling die naast de boot pist omdat de Pipo van PostNL dat ene pakje kwijt is geraakt.

Daarnaast vind ik het overdreven als mensen een vergoeding eisen van een site als YGZ, doe je dit nu bij bol of wehkamp geef ik ze gelijk, bijvoorbeeld als mensen Select hebben waar ze extra voor betaald hebben en ze verzieken het dan ja dan zou ik het begrijpen als ze Bol aansprakelijk stellen hiervoor maar een klein bedrijfje als YGZ.... pppfft
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 02-02-2019 06:00
Quote:
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen, ik kreeg 25 euro waardebon geloof je mij dan ook .
Gepost door: Shadowx op 02-02-2019 00:41
Waar heb jij die gekregen?
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
SR8
Door SR8 (4292 reacties) op 02-02-2019 08:11
€25? Bij de Wehkamp waarschijnlijk.
Die kreeg ik een maand geleden ook, na een prijsfout.

Edit: o, wacht, is dit niet de theecorner? Er wordt al een paar pagina's alleen maar slap geouwehoerd, dat ik dacht dat ik daar was.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 02-02-2019 08:40
Nou ja, slap geouwehoerd. Mensen delen hun mening over YGZ. Voornamelijk slechte communicatie. Wat ik absoluut niet herken bij hun. Ik krijg binnen 24 uur altijd een reactie van hen. Toen er problemen waren bij een betaling via PayPal legde ze netjes uit dat het aan mijn kant lag en bij een retour had ik mijn geld snel teruggestort gekregen. Hopelijk lezen ze mee en steken ze er wat van op.

Daarnaast is het wel goed dat ze niet met compensaties strooien. Gun het jullie. Daar niet van. Maar als ze iedereen die gedupeerd is, buiten hun schuld om, een tientje of gratis games gaan geven zijn ze binnen een paar maanden over de kop. Of gaan ze de prijzen verhogen (wat in reactie weer voor een faillissement zorgt omdat niemand bij een dure webshop koopt). Mensen die moord en brand schreeuwen voor een compensatie voor iets wat lijkt waar YGZ niets aan kon doen lijlen mij dezelfde lui die bij storm of sneeuw afhaalmaaltijden bestellen met een bezorg garantie en dan tegen de jongen zeggen die aan de deur staat: Volgens de website hoef ik hier niet voor te betalen want je deed er langer dan een kwartier over.

Enige keer dat ik om compensatie heb gevraagd bij winkels is als er een product dat ik binnen een retourtermijn heb gekocht in de aanbieding komt. Want ik vind het knap lullig als je iets koopt en het staat een week later voor een paar tientjes goedkoper in dezelfde winkel. En zelfs dan voel ik mij al schofterig om om zoiets te vragen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
SR8
Door SR8 (4292 reacties) op 02-02-2019 09:40
Ik weet dat het hun mening is, maar na 4 pagina's wordt het wel een beetje slap.

Hier op BG willen we zo goedkoop mogelijk, maar de nadelen daarvan worden nauwelijks geaccepteerd.
Games van NL groothandels. Nee, te duur. Dat kan dus vertraging opleveren. (Pakket)post met traceercodes. Nee, te duur. Weer meer kans op vertraging. Elke dag op de hoogte gehouden willen worden. Nee, want dat kost tijd en maakt de games weer duurder.
En als het dan logischerwijs een keer mis gaat, compensatie willen. Ja, daar worden de games uiteindelijk ook weer duurder van.

Compensatie voor de retourzending vind ik wel redelijk wat Lioness aangeeft. En blijkbaar vinden ze dat zelf ook.
Riquelme
Door Riquelme (2435 reacties) op 02-02-2019 10:05
Het is nu ook opgevallen dat bepaalde negatieve reviews onder YGZ door Budgetgaming en desbetreffende admins worden weggehaald. Zie dat het nu weer is gebeurt en herplaatst en zo een soortgelijke situatie herinner ik ook toevallig van een paar jaar geleden toen was er ook een heisa over iets. Heeft Budgetgaming zeer goede banden met YGZ? Wat niet veel uitmaakt natuurlijk.
VenusQueenEJ
Door VenusQueenEJ (1493 reacties) op 02-02-2019 11:03
Zelf nooit echt problemen gehad bij YGZ, maar ik vind het wel jammer dat communicatie vaak niet zo goed gaat. Ze reageren bij mij altijd snel, maar je moet inderdaad wel zelf actie ondernemen.
ktugach
Door ktugach (21168 reacties) op 02-02-2019 11:06
Rol: Administrator
Quote:
Het is nu ook opgevallen dat bepaalde negatieve reviews onder YGZ door Budgetgaming en desbetreffende admins worden weggehaald. Zie dat het nu weer is gebeurt en herplaatst en zo een soortgelijke situatie herinner ik ook toevallig van een paar jaar geleden toen was er ook een heisa over iets. Heeft Budgetgaming zeer goede banden met YGZ? Wat niet veel uitmaakt natuurlijk.
Gepost door: Riquelme op 02-02-2019 10:05

Er wordt helemaal niets verwijderd wat aan de voorwaarden voldoet. Maar zoals bekend mag je pas een shopsurvey plaatsen als je bestelling binnen is.
MarkDG
Door MarkDG (1526 reacties) op 02-02-2019 11:10
Quote:
Het is nu ook opgevallen dat bepaalde negatieve reviews onder YGZ door Budgetgaming en desbetreffende admins worden weggehaald. Zie dat het nu weer is gebeurt en herplaatst en zo een soortgelijke situatie herinner ik ook toevallig van een paar jaar geleden toen was er ook een heisa over iets. Heeft Budgetgaming zeer goede banden met YGZ? Wat niet veel uitmaakt natuurlijk.
Gepost door: Riquelme op 02-02-2019 10:05
Wauw, als dat echt zo is, vind ik dat erg kwalijk van BG. Men moet slechte reviews kunnen achterlaten zonder dat het gecensureerd wordt. Anders hebben klanten ook geen eerlijk beeld van de betrouwbaarheid van een webwinkel.

Hoeveel ik voorheen ook bij YGZ heb besteld... De laatste maanden is de kwaliteit gewoon echt achteruit gegaan. Er is een zooitje van gemaakt en dat is niet de eerste keer. Heb het meegemaakt met Persona Dancing, heb het meegemaakt met KH3. In beide gevallen GEEN communicatie vanuit YGZ, pas toen ik er na een paar dagen zelf achteraan ging. En DAT is het grootste probleem dat ik in dit soort situaties met ze heb. Andere webwinkels sturen netjes een mailtje als een bestelling vertraagd is, maar YGZ doet dat niet uit zichzelf. Heb bij de reviews gelezen dat het ook bij andere games zo is gebeurd. Het is heel makkelijk van YGZ om de schuld bij PostNL neer te leggen, maar als het met regelmaat gebeurt, trek ik hun betrouwbaarheid in twijfel.

Quote:
[..]
Er wordt helemaal niets verwijderd wat aan de voorwaarden voldoet. Maar zoals bekend mag je pas een shopsurvey plaatsen als je bestelling binnen is.
Gepost door: ktugach op 02-02-2019 11:06
En wat als die bestelling nooit binnenkomt? Dat soort situaties wil ik mezelf juist voor behoeden. Beetje vreemd dat dat dan niet geplaatst mag worden
PS: JorporMark ||| XB: JorporMark ||| Wii U: MarkDG ||| 3DS: 1375-7429-5834 ||| Switch: 8238-0040-2538
ktugach
Door ktugach (21168 reacties) op 02-02-2019 11:21
Rol: Administrator
Dat mag ook gewoon, na 7 werkdagen. Staat ook in de voorwaarden waar je een vinkje voor zet als gelezen bij het plaatsen van de shopsurvey.

En dat is helemaal geen censuur, maar gewoon de spelregels bij de shopsurvey.
Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (2237 reacties) op 02-02-2019 12:07
En ik denk dat de 7,50 korting die mensen vertellen duidt op 7,5%?! Dit hebben ze in het verleden weleens gedaan als een bestelling mis ging. Vooral met beschadigingen dan maar het is geen verplichting.

In dit geval zou ik het niet eens nodig vinden eigenlijk. Het duurt wat langer en dat is vervelend, maar kom op... Kijk voor welke prijs je de game in huis haalt. Daar kunnen de meeste winkels niet eens tegen op.
Door Darkninja22 (92 reacties) op 02-02-2019 12:52
Quote:
En ik denk dat de 7,50 korting die mensen vertellen duidt op 7,5%?! Dit hebben ze in het verleden weleens gedaan als een bestelling mis ging. Vooral met beschadigingen dan maar het is geen verplichting.

In dit geval zou ik het niet eens nodig vinden eigenlijk. Het duurt wat langer en dat is vervelend, maar kom op... Kijk voor welke prijs je de game in huis haalt. Daar kunnen de meeste winkels niet eens tegen op.
Gepost door: Fantasyfreak op 02-02-2019 12:07

Nee, het is echt €7,50 vergoeding die YGZ heeft gegeven. Ik ben wel blij met deze webshop. Ze zijn spot goedkoop en staan je altijd goed te woord. Ondanks release problemen, heeft andere webshops dit ook gehad. Het is sneu, maar ik neem YGZ niet echt kwalijk. PostNL moet eens zijn diensten verbeteren.
Door Dvn962 (1 reacties) op 02-02-2019 12:55
Ygz kan moeilijk tegen de klant zeggen, excuses dat de game wat later komt. Wij hebben een tijd geleden de game zo goedkoop mogelijk aangeboden om zoveel mogelijk inkomsten te genereren. Wij kunnen niet zoals de grote winkels de game bestellen dus wij moeten rond de release in andere landen opzoek gaan naar goedkope exemplaren want wij willen er wel iets aan verdienen. Wij hebben aardig wat pre-orders binnen gekregen en het lukt ons helaas niet om elke klant optijd een exemplaar te leveren. Dus zeggen we dat we alles afgeleverd hebben en dat er zakken zoek zijn geraakt zodat ygz er niets aan kan doen en intussen zoeken we de markt in alle landen af om iedereen zijn spel te leveren.

De eerste groep mensen die ygz benaderd heeft kreeg de mail met het verhaal van de zoek geraakte zakken met als laatste zin dat ze daarna kijken wie hem wil retourneren en een eventuele compensatie ( de mensen die zeggen dat ze een compensatie hebben gekregen) de mensen die later hebben gereageerd zoals ik hebben dezelfde mail ontvangen over de zoek geraakte zakken maar de laatste zin is aangepast en de compensatie is weggehaald dus die mensen krijgen geen compensatie.

Als klant wil ik de game en een compensatie hoef ik niet maar als ik zie dat persoon A de game 2 dagen later binnen heeft inclusief een compensatie en ik de game vandaag pas binnen heb gekregen zonder compensatie dan voel ik me ineens dubbel gedupeerd dus ze creëren bij veel mensen een nog slechtere nasmaak door niet iedereen hetzelfde te behandelen.

Ik heb 5 bestellingen gedaan bij ygz en 2x is het fout gegaan. Gaat het goed dan sturen ze een mail met de vraag of je een review wil plaatsen en als je dat doet krijg je een leuke kortingscode...dus ze geven geld uit om reviews te kopen. Ik heb hier geen gebruik van gemaakt maar wel geld uitgeven om reviews te kopen maar niet iedereen een compensatie geven als je de afspraken niet na kan komen is ook niet netjes. De mensen die zeggen ygz kan dus geen compensatie geven want anders zijn ze straks failliet....als ze geld hebben om reviews te kopen dan kunnen ze ook een compensatie geven.

Kijk voor welke prijs je de game in huis haalt...daar kunnen anderen niet tegenop...uhm had ik hem bij een normale winkel besteld was ik 10 euro duurder uit geweest max en had ik hem vorige week zaterdag in huis gehad en al uitgespeeld en verkocht maar nu dat een week verzet kan worden kan ik tegen de tijd dat ik hem ga verkopen er een stuk minder voor krijgen dus dat verschil is nu alweer weg. In plaats daarvan heb ik een week moeten wachten om de game te krijgen en heeft iedereen die ik ken hem al uitgespeeld.

Ik heb ervoor gekozen om een mail te sturen dat ze mijn account kunnen verwijderen omdat ik zelf geen zaken wil doen met een bedrijf dat niet communiceert en klanten ongelijk behandeld en de schuld bij andere partijen neerlegt.
Door Darkninja22 (92 reacties) op 02-02-2019 13:18
@Dvn962,

Dat de game álá minute 4 dagen eerder gereleased wordt kan YGZ niets aan doen. Vele retailers (voornamelijk de Amerkaanse retailers) gingen er echt vanuit dat de game de 29e uit zou komen. Het is vervelend dat er bij er bij een aantal de game niet bezorgd werd en het te lang duurde, maar voor die prijs vind ik het zeker niet erg. Heb dit overigens zelf ook voor het eerst meegemaakt. Pre-orders bij YGZ kreeg ik altijd met release binnen dus is ook de eerste keer voor mij. Communicatie verliep ook goed met YGZ, zij reageerden gewoon optijd op mijn mails. Klantvriendelijkheid doen ze wel goed imo

Om de compensatie kan je mailen en ontvang je na aantoon van het ordernummer gewoon €7,50 korting. KH3 heb ik bij hun voor 20 euro minder kunnen aanschaffen vergeleken met andere retailers zoals gamenania bol.com etc , dus ik ben zeker wel blij met ze.
Obleon
Door Obleon (3804 reacties) op 02-02-2019 13:32
Quote:
Ygz kan moeilijk tegen de klant zeggen, excuses dat de game wat later komt. Wij hebben een tijd geleden de game zo goedkoop mogelijk aangeboden om zoveel mogelijk inkomsten te genereren. Wij kunnen niet zoals de grote winkels de game bestellen dus wij moeten rond de release in andere landen opzoek gaan naar goedkope exemplaren want wij willen er wel iets aan verdienen. Wij hebben aardig wat pre-orders binnen gekregen en het lukt ons helaas niet om elke klant optijd een exemplaar te leveren. Dus zeggen we dat we alles afgeleverd hebben en dat er zakken zoek zijn geraakt zodat ygz er niets aan kan doen en intussen zoeken we de markt in alle landen af om iedereen zijn spel te leveren.

De eerste groep mensen die ygz benaderd heeft kreeg de mail met het verhaal van de zoek geraakte zakken met als laatste zin dat ze daarna kijken wie hem wil retourneren en een eventuele compensatie ( de mensen die zeggen dat ze een compensatie hebben gekregen) de mensen die later hebben gereageerd zoals ik hebben dezelfde mail ontvangen over de zoek geraakte zakken maar de laatste zin is aangepast en de compensatie is weggehaald dus die mensen krijgen geen compensatie.

Als klant wil ik de game en een compensatie hoef ik niet maar als ik zie dat persoon A de game 2 dagen later binnen heeft inclusief een compensatie en ik de game vandaag pas binnen heb gekregen zonder compensatie dan voel ik me ineens dubbel gedupeerd dus ze creëren bij veel mensen een nog slechtere nasmaak door niet iedereen hetzelfde te behandelen.

Ik heb 5 bestellingen gedaan bij ygz en 2x is het fout gegaan. Gaat het goed dan sturen ze een mail met de vraag of je een review wil plaatsen en als je dat doet krijg je een leuke kortingscode...dus ze geven geld uit om reviews te kopen. Ik heb hier geen gebruik van gemaakt maar wel geld uitgeven om reviews te kopen maar niet iedereen een compensatie geven als je de afspraken niet na kan komen is ook niet netjes. De mensen die zeggen ygz kan dus geen compensatie geven want anders zijn ze straks failliet....als ze geld hebben om reviews te kopen dan kunnen ze ook een compensatie geven.

Kijk voor welke prijs je de game in huis haalt...daar kunnen anderen niet tegenop...uhm had ik hem bij een normale winkel besteld was ik 10 euro duurder uit geweest max en had ik hem vorige week zaterdag in huis gehad en al uitgespeeld en verkocht maar nu dat een week verzet kan worden kan ik tegen de tijd dat ik hem ga verkopen er een stuk minder voor krijgen dus dat verschil is nu alweer weg. In plaats daarvan heb ik een week moeten wachten om de game te krijgen en heeft iedereen die ik ken hem al uitgespeeld.

Ik heb ervoor gekozen om een mail te sturen dat ze mijn account kunnen verwijderen omdat ik zelf geen zaken wil doen met een bedrijf dat niet communiceert en klanten ongelijk behandeld en de schuld bij andere partijen neerlegt.
Gepost door: Dvn962 op 02-02-2019 12:55

Ennnnn niemand is het met je eens wat een geweldige eerst post daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggg.

Die winkel krijgt met elke nieuwe release zoveel pre orders dan zou dit wel vaker voorkomen. Is het nou zo moeilijk om te geloven dat bij postnl de hele boel is gejat en ze niet genoeg exemplaren hebben om in 1 keer iedereen een nieuwe te sturen?
Nightshade
Door Nightshade (1267 reacties) op 02-02-2019 14:11
Quote:
Is het nou zo moeilijk om te geloven dat bij postnl de hele boel is gejat
Gepost door: Obleon op 02-02-2019 13:32
Ja.
[Begin]  |146|147|148|149|150|151|152(195)  [Eind]