Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

GameO.com (Voorheen YGZ.nl)

[Begin]  |160|161|162|163|164|165|166(195)  [Eind]
Shadowx
Door Shadowx (264 reacties) op 18-06-2019 14:59
Er wordt ook niet gereageerd op moment dat je contact zoekt. Heb hem uiteindelijk maar elder besteld. Er staat een hoop in pre order (achteraf betalen) echter denk ik dat ik alles maar annuleer en de pre orders gaat totaal om een bedrag (tot op heden) van een kleine 400 euro.
Josplays
Door Josplays (3808 reacties) op 18-06-2019 15:09
Quote:
Er wordt ook niet gereageerd op moment dat je contact zoekt. Heb hem uiteindelijk maar elder besteld. Er staat een hoop in pre order (achteraf betalen) echter denk ik dat ik alles maar annuleer en de pre orders gaat totaal om een bedrag (tot op heden) van een kleine 400 euro.
Gepost door: Shadowx op 18-06-2019 14:59

Dat is idd een groot bedrag. Ik heb nog 2 pre-orders bij hun lopen en wil die nog wel even afwachten. 1 is deze week (Crash Team Racing) en de ander is Marvel Ultimate Alliance 3.

Vind wel jammer om al deze berichten zo te lezen, vond (vind ik nog steeds) een prima webwinkel.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Door BarryAdolf (2 reacties) op 18-06-2019 16:14
Quote:
[..]
Is de klant toevallig ook een Persona liefhebber?

En meer mensen hebben er last van. Zeker als je alle berichten van anderen in deze topic terugleest. YGZ reageert meestal als ze tijd en/of zin hebben. En als er heel veel mensen dezelfde vraag stellen zoals met Persona Q2, dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk maar op 1 iemand reageren die het bijvoorbeeld daarna op BG verder plaatst.

Neemt niet weg dat communicatie een probleem is. Maar dit is algemeen probleem bij YGZ(en al jaren een probleem, maar wat kan je verwachten als je voor de goedkoopste aanbieder gaat, lol).

Je kan ze eventueel een pm sturen(ze zitten op BG onder de naam yourgamezone). Als ze jouw pm toevallig zien, dan reageren ze meestal snel terug(via pm of zoeken ze jouw mail en reageren ze via mail weer terug).
Gepost door: Xor op 18-06-2019 14:32

haha nee de klant weet ik zo niet, maar dat ging over dat ze graag YGZ als leverancier wilt hebben. Bieden een bepaalde koppeling aan ofzo, was een tip van iemand die ze kent. Ga er verder niet op in maar ze is redelijk ongeduldig en vraagt of ik ook contact wil leggen haha.

Mijn vraag ging inderdaad over persona haha
Door Mette (111 reacties) op 18-06-2019 16:37
Quote:
[..]

Dat is idd een groot bedrag. Ik heb nog 2 pre-orders bij hun lopen en wil die nog wel even afwachten. 1 is deze week (Crash Team Racing) en de ander is Marvel Ultimate Alliance 3.

Vind wel jammer om al deze berichten zo te lezen, vond (vind ik nog steeds) een prima webwinkel.
Gepost door: Josplays op 18-06-2019 15:09
Ik vind het ook jammer, maar ik weet uit ervaring (en van ervaringen te lezen) dat als winkels niet of traag reageren dit meestal betekend dat ze niet lang meer gaan open zijn.

Ik vrees dat als we onze pre-orders annuleren we ons geld toch niet terug zien want wat je niet hebt, kan je niet teruggeven.

Ik hoop dat ik verkeerd ben hierin en dat we allemaal onze pre-orders nog krijgen, maar ik zie het vrij somber in spijtig genoeg.
Door NickPaul (2 reacties) op 18-06-2019 16:49
Quote:
[..]
Ik vind het ook jammer, maar ik weet uit ervaring (en van ervaringen te lezen) dat als winkels niet of traag reageren dit meestal betekend dat ze niet lang meer gaan open zijn.

Ik vrees dat als we onze pre-orders annuleren we ons geld toch niet terug zien want wat je niet hebt, kan je niet teruggeven.

Ik hoop dat ik verkeerd ben hierin en dat we allemaal onze pre-orders nog krijgen, maar ik zie het vrij somber in spijtig genoeg.
Gepost door: Mette op 18-06-2019 16:37

Nee no worries, doen ze al jaren zo, wat al gezegd werd de communicatie minder is natuurlijk wel iets wat je voor leif moet nemen met zn lage prijs.
Ik doe ook zaken met ze, ze zijn op dit moment bezig met een grote verhuizing (en volgens mij een update van het systeem) waardoor ze meer werk hebben atm.
Door NickPaul (2 reacties) op 18-06-2019 16:50
Quote:
[..]

haha nee de klant weet ik zo niet, maar dat ging over dat ze graag YGZ als leverancier wilt hebben. Bieden een bepaalde koppeling aan ofzo, was een tip van iemand die ze kent. Ga er verder niet op in maar ze is redelijk ongeduldig en vraagt of ik ook contact wil leggen haha.

Mijn vraag ging inderdaad over persona haha
Gepost door: BarryAdolf op 18-06-2019 16:14

Inmiddels al antwoord? Ik heb zojuist antwoord van ze gehad. Dus neem aan dat jullie ook wel antwoord zouden moeten krijgen/hebben
Riquelme
Door Riquelme (2435 reacties) op 18-06-2019 17:01
Ik zie nieuwe accounts die zeggen dat ze zaken doen met ygz what the hell does that mean?
Echo
Door Echo (1009 reacties) op 18-06-2019 17:10
Weet iemand hier hoe je een bestelling annuleert bij ygz? kan de optie niet vinden namelijk.
Door Mette (111 reacties) op 18-06-2019 17:22
Quote:
Weet iemand hier hoe je een bestelling annuleert bij ygz? kan de optie niet vinden namelijk.
Gepost door: Echo op 18-06-2019 17:10
Ik heb snel eens gekeken en kan ook niet direct een optie vinden om te annuleren..
Ik ben niet zeker of die enkele maanden geleden wel bestond, maar anders hebben ze die (al dan niet strategisch) vergeten toe te voegen bij de nieuwe vormgeving van de site.
Quote:
[..]
Nee no worries, doen ze al jaren zo, wat al gezegd werd de communicatie minder is natuurlijk wel iets wat je voor leif moet nemen met zn lage prijs.
Ik doe ook zaken met ze, ze zijn op dit moment bezig met een grote verhuizing (en volgens mij een update van het systeem) waardoor ze meer werk hebben atm.
Gepost door: NickPaul op 18-06-2019 16:49
Ik wil je gerust geloven, maar het lijkt dat je een account hebt aangemaakt (dat je niet eens geactiveerd hebt) om dit antwoord te geven. Ik ben nog altijd sceptisch. Laten we zien wanneer ik mijn Judment pre-order binnen heb.

Persona Q2 zal ik waarschijnlijk wel gewoon digitaal kopen of via Amazon. Ik zie wel hoe ik het geannuleerd krijg bij YGZ, buiten als ze mij kunnen garanderen dat ik het aankrijg voor de gratis DLC deadline verstrijkt.
Echo
Door Echo (1009 reacties) op 18-06-2019 17:38
Quote:
[..]
Ik heb snel eens gekeken en kan ook niet direct een optie vinden om te annuleren..
Ik ben niet zeker of die enkele maanden geleden wel bestond, maar anders hebben ze die (al dan niet strategisch) vergeten toe te voegen bij de nieuwe vormgeving van de site.
[..]
Ik wil je gerust geloven, maar het lijkt dat je een account hebt aangemaakt (dat je niet eens geactiveerd hebt) om dit antwoord te geven. Ik ben nog altijd sceptisch. Laten we zien wanneer ik mijn Judment pre-order binnen heb.

Persona Q2 zal ik waarschijnlijk wel gewoon digitaal kopen of via Amazon. Ik zie wel hoe ik het geannuleerd krijg bij YGZ, buiten als ze mij kunnen garanderen dat ik het aankrijg voor de gratis DLC deadline verstrijkt.
Gepost door: Mette op 18-06-2019 17:22

Bedankt voor het kijken, dat word maar mailen naar ze.
Door Nilis007 (2293 reacties) op 18-06-2019 18:13
T zou helpen als er iemand van ygz reageert op de geruchten hier. Dit soort verhalen helpen niet, zeker als ze niet waar zijn.
Asimb0mb
Door Asimb0mb (3512 reacties) op 18-06-2019 18:17
Quote:
T zou helpen als er iemand van ygz reageert op de geruchten hier. Dit soort verhalen helpen niet, zeker als ze niet waar zijn.
Gepost door: Nilis007 op 18-06-2019 18:13

Stilte rondom een gerucht betekent meestal dat het waar is. Anders zou YGZ echt wel gereageerd hebben met een duidelijke uitleg om alle geruchten te debunken.
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Kobrakay
Door Kobrakay (982 reacties) op 18-06-2019 18:28
Ondanks dat ik het vreemd zou vinden als ze net de hele website opnieuw laten maken en dan ineens zouden stoppen vind ik het toch maar vervelend worden. PayPal case geopend om mijn geld van de annulering terug te krijgen, heb lang genoeg gewacht. Dan moet het maar zo, wordt geen positief verhaal voor YGZ.

Update: Kwartier na openen Paypal case reactie van YGZ dat het is overgemaakt naar mijn bankrekening. Als het er morgen op staat is de case al klaar.
Walkingtall
Door Walkingtall (385 reacties) op 18-06-2019 18:53
2 Weken terug een pre-order van 2 games geannuleerd (Via contact formulier op hun website) door de verhalen die hier gepost werden en mijn niet al te goede ervaring met Kingdom Hearts 3 en Rage 2 pre-order. Na een dag of 5 (Pinksteren viel ertussen) een e-mail van ze en de dag daarna mijn geld terug gestort gekregen.
Ik heb nog een pre-order van Judgment bij ze staan, hopelijk heb ik deze wel netjes op release binnen zodat het vertrouwen weer wat opgebouwd kan worden.

Toch erg vreemd dat alle producten opeens een levertijd van 4 tot 8 werkdagen hebben. Zelfs populaire games als Fifa 19...

Erg zonde allemaal want een pre-order is toch een soort van vertrouwen die je laat blijken in een winkel en door het gebrek aan communicatie van deze zaak is mijn vertrouwen toch wel aan het verdwijnen sinds de Kingdom Hearts 3 release.
'Ze zijn niet voor niks de goedkoopste' vind ik geen excuus. Ik neem aan dat zij toch wel een lijst hebben met welke accounts welk product in bestelling hebben staan, dan is een massa e-mail met een korte status update om de week toch een kleine moeite?
Josplays
Door Josplays (3808 reacties) op 18-06-2019 19:00
Quote:
Ondanks dat ik het vreemd zou vinden als ze net de hele website opnieuw laten maken en dan ineens zouden stoppen vind ik het toch maar vervelend worden.
Gepost door: Kobrakay op 18-06-2019 18:28

Ik vind dit hele YGZ verhaal maar vreemder worden. Idd eerst een nieuwe website (nu zouden ze al stoppen), en dan ook nog waar het alleen maar negatieve reacties regent hier op budgetgaming krijgen ze wel gewoon een constante stroom aan positieve reacties op bol.com, laatst nog een budgetgamer die pillen had ontvangen i.p.v. zijn game.

Moet ik alleen zeggen dat mensen hier wel erg snel conclusies trekken. Zo heeft de opmerking: "Stilte rondom een gerucht betekent meestal dat het waar is. Anders zou YGZ echt wel gereageerd hebben met een duidelijke uitleg om alle geruchten te debunken." natuurlijk onzin, je moet eens weten om hoeveel geruchten het stil blijft en in het verleden heeft YGZ ook nooit actief op het forum gereageerd zover ik weet.

Ik heb eerlijk gezegd gewoon zo'n gevoel dat YGZ misschien te veel hooi op z'n vork genomen heeft, nieuwe website, blijkbaar redelijk wat verkopen via bol.com, massaal veel pre-orders van bepaalde games. Denk dat het probleem gewoom is dat YGZ te groot voor zichzelf aan het worden is en niet genoeg mensen beschikbaar heeft.

Het blijft een heel vreemd verhaal dit allemaal.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 18-06-2019 19:10
Quote:
Update: Kwartier na openen Paypal case reactie van YGZ dat het is overgemaakt naar mijn bankrekening. Als het er morgen op staat is de case al klaar.
Gepost door: Kobrakay op 18-06-2019 18:28
Ik had eens ook een PayPal betaling geannuleerd en het stond in nog geen 24 uur terug op mijn account. Doen ze netjes hoor.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Mette (111 reacties) op 18-06-2019 19:30
Het lijkt dat ze letterlijk geen pre-orders hebben geplaatst voor Persona Q2 (of dat ze een leverancier hebben die hun werk niet heeft gedaan).

Ik snap dat je niet kan voorspellen dat Koch Media een belachelijk klein aantal games gaat produceren, maar als mensen maanden voor release een game pre-orderen moet je dat doorgeven aan de publisher of leverancier zodat ze er genoeg kunnen opzij houden.

Bij bol.com lagen ze wel in stock en ook al waren er duidelijk leverproblemen bij alle shops, de meeste shops die ik heb gezien hebben er na enkele dagen effectief binnen gekregen (al waren die wel heel snel weg).

Mensen pre-orderen een game omdat ze die game (liefst rond release) willen hebben. In dit geval heeft het pre-orderen er voor gezorgd dat een deel mensen waarschijnlijk geen fysieke Nederlandse of Engelse release van die game kunnen krijgen zonder schandalige bedragen op ebay te betalen. Dat lijkt mij niet de manier om mensen te overhalen om nog te pre-orderen bij je shop.

Er is ook nog altijd geen officieel bericht/mail gestuurd naar de mensen met pre-orders van Persona Q2 (ik heb er alleszins geen ontvangen). Als ik hier niet was komen kijken wist ik van niets. Het is de taak van een shop om hun klanten op te hoogte te houden van eventuele problemen. Het is niet mijn taak om de shop zijn werk te doen.
Ekfad
Door Ekfad (843 reacties) op 18-06-2019 20:33
Quote:

Toch erg vreemd dat alle producten opeens een levertijd van 4 tot 8 werkdagen hebben. Zelfs populaire games als Fifa 19...
Gepost door: Walkingtall op 18-06-2019 18:53

Als het verhaal van de verhuis klopt dan lijkt het logisch.

Quote:
Er is ook nog altijd geen officieel bericht/mail gestuurd naar de mensen met pre-orders van Persona Q2 (ik heb er alleszins geen ontvangen). Als ik hier niet was komen kijken wist ik van niets. Het is de taak van een shop om hun klanten op te hoogte te houden van eventuele problemen. Het is niet mijn taak om de shop zijn werk te doen.
Gepost door: Mette op 18-06-2019 19:30

Ik heb in ieder geval wel een officieel bericht van hun gekregen .... edit: hier het bericht dat ik ontvangen heb van hun op 13/07

Tot onze spijt moeten we helaas melden dat er een vertraging is in de uitlevering van het door u besteld product Persona Q2 New Cinema Labyrinth Day One Edition - 3DS. Onze inkoopafdeling heeft alles gedaan wat in haar macht ligt om deze vertraging te voorkomen. Momenteel is de verwachting dat het product alsnog rond 28-06-2019 bij je zal worden bezorgd.

We begrijpen dat deze vertraging erg vervelend is en hiervoor ons excuus. Mocht je om een reden niet wensen te wachten op de bestelling dan kan de bestelling natuurlijk kosteloos stop worden gezet.

Indien er nog vragen zijn dan zijn wij je natuurlijk graag van dienst.


Vriendelijke groet,
YGZ | Yourgamezone Team
Door Mette (111 reacties) op 18-06-2019 20:39
Quote:
[..]
Ik heb in ieder geval wel een officieel bericht van hun gekregen waarin ze zeggen dat er problemen waren met hun inkoopafdeling en dat de game vermoedelijk rond 26/6 zal geleverd worden.
Gepost door: Ekfad op 18-06-2019 20:33
Was dit nadat jij hen hier over hebt gecontacteerd? Ik heb net mijn mailbox nog eens nagekeken en heb zo te zien niets ontvangen.

Mijn voorlaatste mail van hen was de mail van mijn pre-order ergens midden maart en daarna in april nog een reclame mail van 7.5% korting in het paasweekend (edit: blijkbaar heb ik er nog 3 mails na ontvangen, allemaal reclame, daarna niets meer wat raar is en mijn mail lijkt nog te kloppen op hun site).

26/6 zou heel krap zijn voor de gratis DLC omdat ik in België woon en het dus enkele dagen duurt voor ik het aankrijg omwille van de slechte Belgische post (daar kan YGZ natuurlijk niets aan doen), maar ik denk dat ik er nog ok mee zou zijn, dus ik zal daar dan nog maar op wachten voor ik beslis wat ik verder doe.

Bedankt voor de info.
Ekfad
Door Ekfad (843 reacties) op 18-06-2019 20:47
Quote:
[..]
Was dit nadat jij hen hier over hebt gecontacteerd? Ik heb net mijn mailbox nog eens nagekeken en heb zo te zien niets ontvangen.

Mijn voorlaatste mail van hen was de mail van mijn pre-order ergens midden maart en daarna in april nog een reclame mail van 7.5% korting in het paasweekend.

26/6 zou heel krap zijn voor de gratis DLC omdat ik in België woon en het dus enkele dagen duurt voor ik het aankrijg omwille van de slechte Belgische post (daar kan YGZ natuurlijk niets aan doen), maar ik denk dat ik er nog ok mee zou zijn, dus ik zal daar dan nog maar op wachten voor ik beslis wat ik verder doe.

Bedankt voor de info.
Gepost door: Mette op 18-06-2019 20:39

Ik had net er voor een mail gestuurd maar dit leek mij een algemene mail en geen reactie op mijn vraag. Ik woon ook in België en wacht ook nog even af (jammer genoeg niet met paypal kunnen betalen)
[Begin]  |160|161|162|163|164|165|166(195)  [Eind]