Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

GameO.com (Voorheen YGZ.nl)

[Begin]  |168|169|170|171|172|173|174(195)  [Eind]
Door Arcadia (1056 reacties) op 06-07-2019 19:25
Quote:
Ik heb nog altijd geen verzendbericht gehad voor mijn pre-order (die ik op 18 maart hebt geplaatst). Ik heb ook nog geen reactie gekregen op mijn annulering die ik een kleine week geleden had aangevraagd (voor ik wist dat ze toch gingen leveren).

Dus ik zal wel zien wat er van komt, maar ik heb buiten een confirmatiemail van mijn order op 18 maart 0 mails ontvangen over deze Persona Q2 order (terwijl sommige mensen hier wel gecontacteerd waren door YGZ)..
Gepost door: Mette op 06-07-2019 17:03

Niemand is gecontacteerd door YoGeenZending, we moesten hen zelf mailen om te begrijpen waarom we geen games kregen.
zo ie zo schrijf je zo
Ekfad
Door Ekfad (843 reacties) op 06-07-2019 19:40
Quote:
[..]
Iemand hier had op Twitter gevraagd en kreeg als antwoord dat er geen nieuwe batch komt(nieuwe voorraad geproduceerd).
Gepost door: Xor op 06-07-2019 16:08

Yep, klopt. Ik had de vraag gesteld op Twitter en ze hebben mij gecontacteerd toen. Heb het privé bericht nog staan.

Ik kan trouwens niet klagen over de communicatie van YGZ. Alleen is het vreemd dat ze mijn order annuleren omdat ze niet kunnen voldoen terwijl ze 3 dagen later leveren en andere verhalen vertellen tegen andere klanten.
LucasV9991
Door LucasV9991 (676 reacties) op 06-07-2019 22:22
Nog steeds niets ontvangen. Bestelling staat ook nog op 'in behandeling' op de website.
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 08-07-2019 00:38
Quote:
[..]
YoGeenZending
Gepost door: Arcadia op 06-07-2019 19:25
lol
🇺🇦 💙💛
Like-a-Bunny
Door Like-a-Bunny (363 reacties) op 08-07-2019 11:19
Ik wilde mijn bestellig van RE7 eens gaan controleren (duurt ook al even namelijk) na al die negatieve berichten hier. Ik ben wel benieuwd wat er met deze webshop aan de hand is. Ze hadden voorheen een vlekkeloze reputatie en nu lijkt alles in duigen te vallen. Niet alleen met dat gedoe met Persona Q 2, maar blijkbaar ook bij veel andere bestellingen.
www.liquidbunny.nl/vb4
Josplays
Door Josplays (3785 reacties) op 08-07-2019 16:21
Quote:
Ik wilde mijn bestellig van RE7 eens gaan controleren (duurt ook al even namelijk) na al die negatieve berichten hier. Ik ben wel benieuwd wat er met deze webshop aan de hand is. Ze hadden voorheen een vlekkeloze reputatie en nu lijkt alles in duigen te vallen. Niet alleen met dat gedoe met Persona Q 2, maar blijkbaar ook bij veel andere bestellingen.
Gepost door: Like-a-Bunny op 08-07-2019 11:19

Ik heb gelukkig geen problemen gehad met Crash Team Racing, maar ben ook wel benieuwd naar mijn Marvel Ultimate Alliance 3 bestelling.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Like-a-Bunny
Door Like-a-Bunny (363 reacties) op 09-07-2019 10:30
Quote:
[..]

Ik heb gelukkig geen problemen gehad met Crash Team Racing, maar ben ook wel benieuwd naar mijn Marvel Ultimate Alliance 3 bestelling.
Gepost door: Josplays op 08-07-2019 16:21

We gaan het zien. Op het moment lukt het in elk geval niet eens om in te loggen op om de status te checken.
www.liquidbunny.nl/vb4
Maikeru1992
Door Maikeru1992 (431 reacties) op 09-07-2019 17:13
Heb gisteren een bestelling geannuleerd omdat de levertijd me te gortig werd. 3-5 dagen beloofd.. na 12 dagen maar eens geïnformeerd waar het bleef. Toen werd me verteld dat het nog wel geleverd zou worden, maar wel 3 weken na de oorspronkelijke bestel datum. Op zich voor mij niet zo'n issue, maar we zijn onderhand bijna een maand verder. Vandaag geld terug gestort gekregen. Ik heb nog verzocht om verdere uitleg, maar nog niks ontvangen. Mocht ik wat vernemen, dan zal ik het hier posten om mensen een beetje op de hoogte te stellen van wat er gaande is. Altijd met plezier besteld, dus zal het in de toekomst waarschijnlijk niet laten.
GT: SIMPL3 D3SIGN
Door Arcadia (1056 reacties) op 09-07-2019 18:22
Quote:
Heb gisteren een bestelling geannuleerd omdat de levertijd me te gortig werd. 3-5 dagen beloofd.. na 12 dagen maar eens geïnformeerd waar het bleef. Toen werd me verteld dat het nog wel geleverd zou worden, maar wel 3 weken na de oorspronkelijke bestel datum. Op zich voor mij niet zo'n issue, maar we zijn onderhand bijna een maand verder. Vandaag geld terug gestort gekregen. Ik heb nog verzocht om verdere uitleg, maar nog niks ontvangen. Mocht ik wat vernemen, dan zal ik het hier posten om mensen een beetje op de hoogte te stellen van wat er gaande is. Altijd met plezier besteld, dus zal het in de toekomst waarschijnlijk niet laten.
Gepost door: Maikeru1992 op 09-07-2019 17:13

Ik vraag me toch wel echt af wat er is misgaat bij YGZ. Dat van Persona q2 lijkt geen toeval te zijn.
zo ie zo schrijf je zo
Door Mette (111 reacties) op 09-07-2019 20:50
Ik heb meer dan een week geleden proberen te annuleren en nog altijd geen reactie gekregen. Ik zal wel zien wat ze er mee doen, maar dat begint toch ook wat lang te duren (al is het ook ok als ze PQ2 nog op zouden sturen, ook al heb ik het al digitaal).

En het spijt mij om dit weer te zeggen, maar ik ben niet overtuigd dat YGZ tegen het eind van het jaar nog bestaat.
Maikeru1992
Door Maikeru1992 (431 reacties) op 10-07-2019 15:45
Zoals beloofd antwoord van YGZ:
"Beste Michael,

Wij zijn bezig met een grote interne verandering op alle gebieden tegelijk, niet slim, maar op deze manier veranderen wij de gehele organistatie in een keer. We zijn bezig met de website, achterliggende software en een geheel nieuw magazijn waardoor wij binnen korte termijn 70000 producten direct uit voorraad kunnen leveren. Ik weet dat het vervelend is en dat sommige mensen het ergste denken, maar wij dachten beter alles in een keer dan lange tijd mogelijk problemen ervaren. Wij verwachten dat binnen 2 weken alles correct live is."
Misschien had dit beter gecommuniceerd kunnen worden, dan was er meer begrip geweest. Ik moet wel vermelden dat dit waarschijnlijk los staat van alle persona q2 orders en alles wat daar mis is gegaan.
GT: SIMPL3 D3SIGN
SGT xan
Door SGT xan (3351 reacties) op 10-07-2019 19:56
Quote:
Zoals beloofd antwoord van YGZ:
"Beste Michael,

Wij zijn bezig met een grote interne verandering op alle gebieden tegelijk, niet slim, maar op deze manier veranderen wij de gehele organistatie in een keer. We zijn bezig met de website, achterliggende software en een geheel nieuw magazijn waardoor wij binnen korte termijn 70000 producten direct uit voorraad kunnen leveren. Ik weet dat het vervelend is en dat sommige mensen het ergste denken, maar wij dachten beter alles in een keer dan lange tijd mogelijk problemen ervaren. Wij verwachten dat binnen 2 weken alles correct live is."
Misschien had dit beter gecommuniceerd kunnen worden, dan was er meer begrip geweest. Ik moet wel vermelden dat dit waarschijnlijk los staat van alle persona q2 orders en alles wat daar mis is gegaan.
Gepost door: Maikeru1992 op 10-07-2019 15:45

Als ze zoiets nu gewoon op de voorpagina van hun website hadden gezet, of eventueel via de nieuwsbrief hadden doorgemaild, dan zou iedere klant weten wat er aan de hand was/is en waarschijnlijk iedereen er ook begrip voor hebben. Nu hebben ze alleen maar slechte reclame gemaakt en klanten verloren door totaal niet te communiceren.
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Flokker
Door Flokker (8 reacties) op 10-07-2019 20:06
Heb zelf ook zeer lang moeten wachten op m'n preorder van Samurai Shodown... plus mijn order viel zelf niet terug te vinden op mijn account. Het enkele bewijs dat ik dus had ik enkel een betaalbewijs die ik in een pdf bewaard had bij afrekening...

Het gebrek aan communicatie stoort me hier echter het meest.
Geen orderbevestiging, geen update over vertraagde zending en geen verzendingsbevestigingsmail.

Heb nog een PO openstaan van Catherine Full Body version maar hoe het nu zit kan ik de website toch niet geheel aanraden.

Niemand is perfect natuurlijk en fouten gebeuren, we zien wel.
Josplays
Door Josplays (3785 reacties) op 10-07-2019 22:14
Quote:
Heb zelf ook zeer lang moeten wachten op m'n preorder van Samurai Shodown... plus mijn order viel zelf niet terug te vinden op mijn account. Het enkele bewijs dat ik dus had ik enkel een betaalbewijs die ik in een pdf bewaard had bij afrekening...

Het gebrek aan communicatie stoort me hier echter het meest.
Geen orderbevestiging, geen update over vertraagde zending en geen verzendingsbevestigingsmail.

Heb nog een PO openstaan van Catherine Full Body version maar hoe het nu zit kan ik de website toch niet geheel aanraden.

Niemand is perfect natuurlijk en fouten gebeuren, we zien wel.
Gepost door: Flokker op 10-07-2019 20:06

Dat had ik ook met een order, blijkbaar heb je dan als gast een bestelling geplaatst. Wist ik in eerste instantie ook niet.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Like-a-Bunny
Door Like-a-Bunny (363 reacties) op 11-07-2019 08:50
Quote:
Zoals beloofd antwoord van YGZ:
"Beste Michael,

Wij zijn bezig met een grote interne verandering op alle gebieden tegelijk, niet slim, maar op deze manier veranderen wij de gehele organistatie in een keer. We zijn bezig met de website, achterliggende software en een geheel nieuw magazijn waardoor wij binnen korte termijn 70000 producten direct uit voorraad kunnen leveren. Ik weet dat het vervelend is en dat sommige mensen het ergste denken, maar wij dachten beter alles in een keer dan lange tijd mogelijk problemen ervaren. Wij verwachten dat binnen 2 weken alles correct live is."
Misschien had dit beter gecommuniceerd kunnen worden, dan was er meer begrip geweest. Ik moet wel vermelden dat dit waarschijnlijk los staat van alle persona q2 orders en alles wat daar mis is gegaan.
Gepost door: Maikeru1992 op 10-07-2019 15:45

Dank voor het delen! Maar dat hadden ze zelf even mogen doen inderdaad.

En ik zet toch wat vraagtekens bij het bericht. Dit op deze manier aanpakken, zonder enige communicatie...klinkt onaannemelijk. En waarom dan geen standaardreply klaarzetten voor alle vragen die ze gehad hebben? Op de homepage niets zetten kan ik me voorstellen, maar als je de bestelling toch al binnen hebt? Raar verhaal.
www.liquidbunny.nl/vb4
Aceje
Door Aceje (412 reacties) op 11-07-2019 09:59
Quote:
[..]

Dank voor het delen! Maar dat hadden ze zelf even mogen doen inderdaad.

En ik zet toch wat vraagtekens bij het bericht. Dit op deze manier aanpakken, zonder enige communicatie...klinkt onaannemelijk. En waarom dan geen standaardreply klaarzetten voor alle vragen die ze gehad hebben? Op de homepage niets zetten kan ik me voorstellen, maar als je de bestelling toch al binnen hebt? Raar verhaal.
Gepost door: Like-a-Bunny op 11-07-2019 08:50

Klinkt niet onaannemelijk maar eerlijk gezegd gewoon dom en ondoordacht maar hiervoor zullen ze de eerst komende tijd voor op de blaren moeten zitten en zullen ze vertrouwen moeten gaan terugwinnen.
Door Huntingmoon (213 reacties) op 11-07-2019 13:15
Quote:
[..]

Klinkt niet onaannemelijk maar eerlijk gezegd gewoon dom en ondoordacht maar hiervoor zullen ze de eerst komende tijd voor op de blaren moeten zitten en zullen ze vertrouwen moeten gaan terugwinnen.
Gepost door: Aceje op 11-07-2019 09:59

Ik probeer ook al zo'n twee weken mijn order te annuleren zelfs dat lukt niet. Vertrouwen terug winnen, misschien over een jaartje weer kijken als ze er nog zijn... Voor nu is het vertrouwen volledig weg. Niet door de vertraging door gewoon 0 communicatie met je klanten.

Zelfs als je een reorganisatie laat plaatsvinden is het belangrijk om contact met je klanten te houden.... Maarja het zal wel aan mij liggen XD
For mother Russia, lang leven Putin.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 11-07-2019 13:17
Quote:
Klinkt niet onaannemelijk maar eerlijk gezegd gewoon dom en ondoordacht maar hiervoor zullen ze de eerst komende tijd voor op de blaren moeten zitten en zullen ze vertrouwen moeten gaan terugwinnen.
Gepost door: Aceje op 11-07-2019 09:59
Eén weekendje met een kortingscode van 7.5% en iedereen is weer terug. Maak je maar geen zorgen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Mette (111 reacties) op 11-07-2019 13:19
Quote:
[..]
Eén weekendje met een kortingscode van 7.5% en iedereen is weer terug. Maak je maar geen zorgen.
Gepost door: DaggieWaggie op 11-07-2019 13:17
Daar ben ik niet zo zeker van, bij mij zal het alleszins niet waar zijn. Je kan beter wat meer betalen dan betalen voor iets dat je nooit krijgt (en waarbij je in geen mogelijkheid je geld nog terug krijgt omdat ze niet meer reageren). Mensen laten betalen voor een product en niets leveren is illegaal.

Plus je kan niets bestellen van een winkel die niet meer bestaat.

Neen, voor mij hoeft het allemaal niet meer. Ik hoop dat ze een pijnlijke dood sterven (en natuurlijk verplicht worden om iedereen met openstaande bestellingen terug te vorderen).

Ik zal wel zien wat er nog gebeurd met mijn PQ2 bestelling en daarna is het gedaan.
Het is jammer want ik heb nooit echt klachten gehad over YGZ tot nu, maar dit kan echt niet meer. Ze zijn een typisch gevalletje van goedkoop is duurkoop geworden.
DRAGONBLADEX
Door DRAGONBLADEX (2205 reacties) op 11-07-2019 13:29
Quote:
[..]
Eén weekendje met een kortingscode van 7.5% en iedereen is weer terug. Maak je maar geen zorgen.
Gepost door: DaggieWaggie op 11-07-2019 13:17


Heb echt nooit problemen met yourgamezone reageren altijd snel via Facebook en altijd netjes geleverd
[Begin]  |168|169|170|171|172|173|174(195)  [Eind]