Quote:
[..]
Dan moeten ze die voorwaarden maar aanpassen. Gelukkig voor hun heeft niet iedereen zoveel tijd of zo weinig vrienden om mee te gamen dat ze games binnen twee weken elke keer weer uitspelen.
Gepost door: Hbc Helios op 18-12-2018 17:21
Dan moeten ze die voorwaarden maar aanpassen. Gelukkig voor hun heeft niet iedereen zoveel tijd of zo weinig vrienden om mee te gamen dat ze games binnen twee weken elke keer weer uitspelen.
Gepost door: Hbc Helios op 18-12-2018 17:21
Als je achterop de kassabon kijkt, dan staat er ook dat je maar éénmalig binnen twee weken mag ruilen. het staat bij de 14 dagen omruilservice. Op de site staat dit ook vermeld.
Quote:
Iemand enig idee of Game Mania nog steeds de inruilwaarde van €170,- voor PS4 500GB geeft? Ik heb gisteren mijn PS4 ingeleverd, kreeg toen later op de dag bevestiging dat hij was goedgekeurd en kon worden ingenomen. Ik heb toen telefonisch bevestiging voor het innemen gegeven en een PS4 Slim 500GB gereserveerd (ik krijg morgen of overmorgen een SMSje wanneer ik hem kan ophalen).
Nu heb ik vernomen dat ze bij sommige filialen de inruilwaarde ondertussen hebben verlaagd (of zijn gestopt met het innemen), en ik had destijds wel vermeld dat ik hem middels de inruilactie wilde inwisselen, maar heb nooit bevestiging gehad dat ik 170 euro aan GM tegoed zou krijgen...
Gepost door: Jessetje98 op 18-12-2018 18:07
Nu heb ik vernomen dat ze bij sommige filialen de inruilwaarde ondertussen hebben verlaagd (of zijn gestopt met het innemen), en ik had destijds wel vermeld dat ik hem middels de inruilactie wilde inwisselen, maar heb nooit bevestiging gehad dat ik 170 euro aan GM tegoed zou krijgen...
Gepost door: Jessetje98 op 18-12-2018 18:07
Neem van te voren even contact op anders, ik heb vandaag ook gewoon nog 170 euro gekregen voor mijn oude PS4 500GB.
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Neem van te voren even contact op anders, ik heb vandaag ook gewoon nog 170 euro gekregen voor mijn oude PS4 500GB.
Gepost door: Alex op 18-12-2018 19:24
Gepost door: Alex op 18-12-2018 19:24
Ja, ik denk dat ik dit toch maar even moet doen. Wel goed dat ze vandaag ook nog 170 euro inruiltegoed gaven, ik hoop dat het bij mij verrekend wordt op het moment dat ik de slim kan ophalen
Professionele gamer
Quote:
Idd, het staat vrij duidelijk vermeld dat ze dit niet te vaak willen hebben. Ik denk dat ze misschien een keer in de paar maanden wel toestaan, maar wat ik begreep is dat deze kerel echt elke 10 dagen ongeveer langs kwam met zijn oude used game voor een nieuwe used game. Ik vind het nog aardig van ze dat ze hem niet hadden gestopt bij de tweede keer dat hij zijn game inleverde.
[..]
Als je achterop de kassabon kijkt, dan staat er ook dat je maar éénmalig binnen twee weken mag ruilen. het staat bij de 14 dagen omruilservice. Op de site staat dit ook vermeld.
Gepost door: Alex op 18-12-2018 19:24
Als je achterop de kassabon kijkt, dan staat er ook dat je maar éénmalig binnen twee weken mag ruilen. het staat bij de 14 dagen omruilservice. Op de site staat dit ook vermeld.
Gepost door: Alex op 18-12-2018 19:24
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Quote:
[..]
Idd, het staat vrij duidelijk vermeld dat ze dit niet te vaak willen hebben. Ik denk dat ze misschien een keer in de paar maanden wel toestaan, maar wat ik begreep is dat deze kerel echt elke 10 dagen ongeveer langs kwam met zijn oude used game voor een nieuwe used game. Ik vind het nog aardig van ze dat ze hem niet hadden gestopt bij de tweede keer dat hij zijn game inleverde.
Gepost door: Asimb0mb op 18-12-2018 20:33
Idd, het staat vrij duidelijk vermeld dat ze dit niet te vaak willen hebben. Ik denk dat ze misschien een keer in de paar maanden wel toestaan, maar wat ik begreep is dat deze kerel echt elke 10 dagen ongeveer langs kwam met zijn oude used game voor een nieuwe used game. Ik vind het nog aardig van ze dat ze hem niet hadden gestopt bij de tweede keer dat hij zijn game inleverde.
Gepost door: Asimb0mb op 18-12-2018 20:33
Zo iemand hebben wij ook (gehad, heb 'm al een tijdje niet meer gezien). Sommige mensen proberen zelfs loopholes te vinden door de game te ruilen voor een waardebon en daarmee in een ander filiaal wat te kopen. Herhaal ad infinitum. Maar op een gegeven moment herkennen we je wel
Zelf nooit aan gedacht, maar hij zei tegen mij dat je hem zelfs kan ruilen als je hem uitgespeeld. Deze wil ik houden maar het brengt je wel op ideeën.
🦔 The Sonic fan - Volg mijn collectie op Instagram: hedgelot - Palworld 24/7 server 87.209.191.145:8211 wachtwoord: BlauweEgel
Quote:
Dan zou er geen discussie moeten zijn.
[..]
Als je achterop de kassabon kijkt, dan staat er ook dat je maar éénmalig binnen twee weken mag ruilen. het staat bij de 14 dagen omruilservice. Op de site staat dit ook vermeld.
Gepost door: Alex op 18-12-2018 19:24
Als je achterop de kassabon kijkt, dan staat er ook dat je maar éénmalig binnen twee weken mag ruilen. het staat bij de 14 dagen omruilservice. Op de site staat dit ook vermeld.
Gepost door: Alex op 18-12-2018 19:24
Quote:
Zelf nooit aan gedacht, maar hij zei tegen mij dat je hem zelfs kan ruilen als je hem uitgespeeld. Deze wil ik houden maar het brengt je wel op ideeën.
Gepost door: Lioness op 18-12-2018 23:02
Gepost door: Lioness op 18-12-2018 23:02
Dit is toevallig waarom ik vandaag naar de Game Mania ging. Ik had Burnout Paradise Remastered used bij hun gekocht vorige week. Gisteren uitgespeeld. Toen zag ik in hun voorwaarden dat je het binnen 14 dagen kan omruilen voor een andere used game of waardebon. Toen besloot ik om het maar gelijk terug te brengen.
Ik had gezegd dat ik het wilde omruilen voor een waardebon, omdat ik toch van plan was bij hun Resident Evil 2 te kopen. Ik dacht ik stel hem gelijk een beetje gerust vanwege de klant ervoor. Ik gaf hem niet echt de kans om te vragen naar de reden voor omruilen, want ik zei gelijk eerlijk tegen hem dat ik het had uitgespeeld en niet meer wilde spelen, maar hij deed daar totaal niet moeilijk over. Dit is de eerste keer dat ik een used game zo heb omgeruild, dus daarom was hij vast coulanter met mij vergeleken met o.a. de vorige klant. Logisch wat mij betreft.
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Quote:
Ja tot 30 december 2018 loopt de actie. De actiepagina staat hier.
Iemand enig idee of Game Mania nog steeds de inruilwaarde van €170,- voor PS4 500GB geeft? Ik heb gisteren mijn PS4 ingeleverd, kreeg toen later op de dag bevestiging dat hij was goedgekeurd en kon worden ingenomen. Ik heb toen telefonisch bevestiging voor het innemen gegeven en een PS4 Slim 500GB gereserveerd (ik krijg morgen of overmorgen een SMSje wanneer ik hem kan ophalen).
Nu heb ik vernomen dat ze bij sommige filialen de inruilwaarde ondertussen hebben verlaagd (of zijn gestopt met het innemen), en ik had destijds wel vermeld dat ik hem middels de inruilactie wilde inwisselen, maar heb nooit bevestiging gehad dat ik 170 euro aan GM tegoed zou krijgen...
Gepost door: Jessetje98 op 18-12-2018 18:07
Nu heb ik vernomen dat ze bij sommige filialen de inruilwaarde ondertussen hebben verlaagd (of zijn gestopt met het innemen), en ik had destijds wel vermeld dat ik hem middels de inruilactie wilde inwisselen, maar heb nooit bevestiging gehad dat ik 170 euro aan GM tegoed zou krijgen...
Gepost door: Jessetje98 op 18-12-2018 18:07
Quote:
[..]
Ja tot 30 december 2018 loopt de actie. De actiepagina staat hier.
Gepost door: Why So Serious? op 19-12-2018 11:25
Ja tot 30 december 2018 loopt de actie. De actiepagina staat hier.
Gepost door: Why So Serious? op 19-12-2018 11:25
Thanks! Zojuist de mijne opgehaald, met inderdaad slechts €19,- bijbetaling. Meteen een 1TB schijf er in zetten en dan kan ik voorlopig weer vooruit. De verkopers deden bij mij overigens nergens moeilijk over. Het inwisselen was geen enkel probleem en de korting van 170 euro werd meteen aangeslagen.
Professionele gamer
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
Quote:
[..]
Zo iemand hebben wij ook (gehad, heb 'm al een tijdje niet meer gezien). Sommige mensen proberen zelfs loopholes te vinden door de game te ruilen voor een waardebon en daarmee in een ander filiaal wat te kopen. Herhaal ad infinitum. Maar op een gegeven moment herkennen we je wel
Gepost door: PePzi NL op 18-12-2018 22:54
Zo iemand hebben wij ook (gehad, heb 'm al een tijdje niet meer gezien). Sommige mensen proberen zelfs loopholes te vinden door de game te ruilen voor een waardebon en daarmee in een ander filiaal wat te kopen. Herhaal ad infinitum. Maar op een gegeven moment herkennen we je wel
Gepost door: PePzi NL op 18-12-2018 22:54
Ik zet gewoon altijd een 'leuk' verhaaltje in de klantenkaart... Krijg regelmatig belletjes van andere winkels over bepaalde klanten.
[twitch.tv/sensu] Streamt: Elden Ring
Vanwege de AVG kan je die gegevens nu als klant opvragen. Als je er dan vieze vuile rat in zet of iets dergelijks, dat is misschien niet zo handig.
Op 17 december Mortal Kombat XL USED gereserveerd voor € 19,98 in de winkel want hij was op voorraad. Kreeg ook een mail met confirmatie.
Ik had, omdat ik een enquête had ingevuld, nog een kortingscode liggen t.w.v. € 5,- komt de game op € 14,98
Dus ik ga richting de GM. En ja hoor, game is niet op voorraad... gebeurde wel vaker. Moest maar weer gaan en wachten op een sms bericht.
Nou, 10 dagen verder krijg ik dan eindelijk een sms bericht. Alleen ik had ff geen tijd om de game op te halen want ik zat in de nachtdienst.
Krijg ik zaterdag 29 december telefoon van mijn broer. Hij is in GM en werd aangesproken dat er al dagen een game voor mij klaar lag.
Ik heb de kortingscode en mijn GM pas telefonisch door geven om de game voor mij af te rekenen. Zeggen ze bij GM dat de game USED ineens € 24,98 kost. Ja dááááág!!
Ik vervolgens die GM medewerker aan de telefoon uitleggen dat ik de game toch echt voor € 19,98 heb besteld. Nou na veel vijven en zessen kon mijn broer hem alsnog mee nemen.
Jezus wat een zaak...
You Don't Stop Gaming Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Gaming.
Quote:
Er was anders geen woord over gelogen.Een 'leuk' verhaaltje? Hou je het wel bij de feiten?
Vanwege de AVG kan je die gegevens nu als klant opvragen. Als je er dan vieze vuile rat in zet of iets dergelijks, dat is misschien niet zo handig.
Gepost door: SR8 op 01-01-2019 10:56
Vanwege de AVG kan je die gegevens nu als klant opvragen. Als je er dan vieze vuile rat in zet of iets dergelijks, dat is misschien niet zo handig.
Gepost door: SR8 op 01-01-2019 10:56
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Ze probeerden mij in Leeuwarden weer eens te flessen hoor.
Op 17 december Mortal Kombat XL USED gereserveerd voor € 19,98 in de winkel want hij was op voorraad. Kreeg ook een mail met confirmatie.
Ik had, omdat ik een enquête had ingevuld, nog een kortingscode liggen t.w.v. € 5,- komt de game op € 14,98
Dus ik ga richting de GM. En ja hoor, game is niet op voorraad... gebeurde wel vaker. Moest maar weer gaan en wachten op een sms bericht.
Nou, 10 dagen verder krijg ik dan eindelijk een sms bericht. Alleen ik had ff geen tijd om de game op te halen want ik zat in de nachtdienst.
Krijg ik zaterdag 29 december telefoon van mijn broer. Hij is in GM en werd aangesproken dat er al dagen een game voor mij klaar lag.
Ik heb de kortingscode en mijn GM pas telefonisch door geven om de game voor mij af te rekenen. Zeggen ze bij GM dat de game USED ineens € 24,98 kost. Ja dááááág!!
Ik vervolgens die GM medewerker aan de telefoon uitleggen dat ik de game toch echt voor € 19,98 heb besteld. Nou na veel vijven en zessen kon mijn broer hem alsnog mee nemen.
Jezus wat een zaak...
Gepost door: CoeXisT op 03-01-2019 16:22
Op 17 december Mortal Kombat XL USED gereserveerd voor € 19,98 in de winkel want hij was op voorraad. Kreeg ook een mail met confirmatie.
Ik had, omdat ik een enquête had ingevuld, nog een kortingscode liggen t.w.v. € 5,- komt de game op € 14,98
Dus ik ga richting de GM. En ja hoor, game is niet op voorraad... gebeurde wel vaker. Moest maar weer gaan en wachten op een sms bericht.
Nou, 10 dagen verder krijg ik dan eindelijk een sms bericht. Alleen ik had ff geen tijd om de game op te halen want ik zat in de nachtdienst.
Krijg ik zaterdag 29 december telefoon van mijn broer. Hij is in GM en werd aangesproken dat er al dagen een game voor mij klaar lag.
Ik heb de kortingscode en mijn GM pas telefonisch door geven om de game voor mij af te rekenen. Zeggen ze bij GM dat de game USED ineens € 24,98 kost. Ja dááááág!!
Ik vervolgens die GM medewerker aan de telefoon uitleggen dat ik de game toch echt voor € 19,98 heb besteld. Nou na veel vijven en zessen kon mijn broer hem alsnog mee nemen.
Jezus wat een zaak...
Gepost door: CoeXisT op 03-01-2019 16:22
GM Leeuwarden is voor zover ik weet een franchisenemer, dus die hoeft zich daardoor niet strikt aan de prijzen van de GM te houden. Aantal jaren geleden zou ik er Paper Mario voor de GameCube meenemen. Kom ik daar, was die "toevallig" door iemand gereserveerd en zou even later opgehaald worden. Mocht wel wachten voor als die gast het liet afweten. Oh ja, prijs was wel 2x wat op de website stond
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Volgende dag naar andere vestiging, kijken alleen of er wat in zit en klaar
gelijk 6 besteld, maar helaas waren niet all figurines die ik wilde op voorraad.
lijst met figurines
Quote:
Een 'leuk' verhaaltje? Hou je het wel bij de feiten?
Vanwege de AVG kan je die gegevens nu als klant opvragen. Als je er dan vieze vuile rat in zet of iets dergelijks, dat is misschien niet zo handig.
Gepost door: SR8 op 01-01-2019 10:56
Vanwege de AVG kan je die gegevens nu als klant opvragen. Als je er dan vieze vuile rat in zet of iets dergelijks, dat is misschien niet zo handig.
Gepost door: SR8 op 01-01-2019 10:56
Vanzelfsprekend, maar waarom zou iemand dat ook doen? Dat systeem is er om collega's in te lichten, niet om klanten af te branden. Maar je hebt natuurlijk minder leuke dingen die je soms moet melden. Heb je overal wel, denk ik.
[twitch.tv/sensu] Streamt: Elden Ring
Quote:
Je hoeft alleen een kopie van de persoonsgegevens af te geven bij een aanvraag (iets meer dan dat in sommige gevallen), maar dergelijke notities niet.
Een 'leuk' verhaaltje? Hou je het wel bij de feiten?
Vanwege de AVG kan je die gegevens nu als klant opvragen. Als je er dan vieze vuile rat in zet of iets dergelijks, dat is misschien niet zo handig.
Gepost door: SR8 op 01-01-2019 10:56
Vanwege de AVG kan je die gegevens nu als klant opvragen. Als je er dan vieze vuile rat in zet of iets dergelijks, dat is misschien niet zo handig.
Gepost door: SR8 op 01-01-2019 10:56