Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Game Mania

[Begin]  |312|313|314|315|316|317|318(487)  [Eind]
Asimb0mb
Door Asimb0mb (3503 reacties) op 26-02-2020 17:31
Een leuke tip voor iedereen die Sonic Forces en/of Shadow of the Colossus niet meer nodig zal hebben door PS+, Game Mania geeft er €20 per stuk voor als je een pre-order hebt van Nioh 2, Doom Eternal, RE3 Remake, FFVII Remake of Last of Us 2. Zal wel snel veranderen dus misschien meteen je slag slaan.
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 26-02-2020 20:07
Quote:
Iemand al geprobeerd de 7,50 voucher te gebruiken op een GM cadeaubon van 7,50?
Gepost door: Walkingtall op 26-02-2020 14:45
Volgens de voorwaarden kun je het niet gebruiken voor cadeaubonnen. Heb het niet geprobeerd.
🇺🇦 💙💛
Sméagol
Door Sméagol (5 reacties) op 26-02-2020 20:45
Ik reageerde een beetje te traag op die verandering van dat punten systeem, maar het kwam vandaag ten sprake en begon ik wat dingen uit te zoeken. Zie m'n rant op Tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1975670

Omdat ik dus een geheugen als een zeef heb, en ook omdat ik sowieso lange tijd niet heb ingelogd, weet ik niet zeker hoeveel m'n punten totaal was. Ik had 't idee dat ik meer dan 3000 punten had, en ik ben érg benieuwd hoeveel ik er op achter uit gegaan ben door deze bullshit actie. Ik zou graag willen weten of dit een beetje aannemelijk puntentotaal is, misschien hebben jullie hier meer inzicht in, want ik weet 't echt niet meer. Ik heb ze ge-e-mailed voor deze info, maar ik verwacht eerlijk gezegd een bullshit PR reactie terug.

Ik heb vorig jaar voor het eerst serieus wat bestellingen geplaatst op Gamemania, nadat ik opzoek was naar een nieuwe webshop aangezien ik gestopt was met Bol, die te veel steken liet vallen.
12 Orders geplaatst (in 2 bestellingen), 1 gecancelled later, naar mijn weten waren dat allemaal pre-orders, of in ieder geval veruit de meeste als dit niet zo was). Sommige waren full-price € 60,-, sommige goedkoper, één was een duurdere SE. Kan eventueel een exacte lijst posten als dat helpt. In een fysieke winkel heb ik nagenoeg niks gekocht, op wat kleinigheden na, waardoor ik dus een klantenkaart ontving.

Op de 14de dus die e-mail gehad. Een andere e-mail die sommige anderen hebben gehad blijkbaar. Geen voucher. En ik als ik m'n oude punten totaal een beetje juist heb, ben ik van 30 euro korting, naar 0 gegaan. Ik heb nu 2510 coins, maar kan daar concreet niks mee.

Het zure is dat ik vorige maand overwoog om die korting te gebruiken voor een nieuwe release, maar uiteindelijk niet gedaan. Als ik een waarschuwing hadgehad, had ik dat wel gedaan.

Ik wacht nog even op verdere info, maar ik ben sterk geneigd die laatste pre-order die nog staat te cancellen, en niks meer te kopen bij Gamemania. Wat een onzin dat XP systeem.
Make lovecraft not warcraft.
Xor
Door Xor (34660 reacties) op 26-02-2020 21:09
Quote:
Ik reageerde een beetje te traag op die verandering van dat punten systeem, maar het kwam vandaag ten sprake en begon ik wat dingen uit te zoeken. Zie m'n rant op Tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1975670

Omdat ik dus een geheugen als een zeef heb, en ook omdat ik sowieso lange tijd niet heb ingelogd, weet ik niet zeker hoeveel m'n punten totaal was. Ik had 't idee dat ik meer dan 3000 punten had, en ik ben érg benieuwd hoeveel ik er op achter uit gegaan ben door deze bullshit actie. Ik zou graag willen weten of dit een beetje aannemelijk puntentotaal is, misschien hebben jullie hier meer inzicht in, want ik weet 't echt niet meer. Ik heb ze ge-e-mailed voor deze info, maar ik verwacht eerlijk gezegd een bullshit PR reactie terug.

Ik heb vorig jaar voor het eerst serieus wat bestellingen geplaatst op Gamemania, nadat ik opzoek was naar een nieuwe webshop aangezien ik gestopt was met Bol, die te veel steken liet vallen.
12 Orders geplaatst (in 2 bestellingen), 1 gecancelled later, naar mijn weten waren dat allemaal pre-orders, of in ieder geval veruit de meeste als dit niet zo was). Sommige waren full-price € 60,-, sommige goedkoper, één was een duurdere SE. Kan eventueel een exacte lijst posten als dat helpt. In een fysieke winkel heb ik nagenoeg niks gekocht, op wat kleinigheden na, waardoor ik dus een klantenkaart ontving.

Op de 14de dus die e-mail gehad. Een andere e-mail die sommige anderen hebben gehad blijkbaar. Geen voucher. En ik als ik m'n oude punten totaal een beetje juist heb, ben ik van 30 euro korting, naar 0 gegaan. Ik heb nu 2510 coins, maar kan daar concreet niks mee.

Het zure is dat ik vorige maand overwoog om die korting te gebruiken voor een nieuwe release, maar uiteindelijk niet gedaan. Als ik een waarschuwing hadgehad, had ik dat wel gedaan.

Ik wacht nog even op verdere info, maar ik ben sterk geneigd die laatste pre-order die nog staat te cancellen, en niks meer te kopen bij Gamemania. Wat een onzin dat XP systeem.
Gepost door: Sméagol op 26-02-2020 20:45
Met de 2510 coins, zou je met de oude punten systeem iets van ~471 punten hebben. Maar je moet ook even op jouw account kijken of er nog coins door de badges zijn toegevoegd. Als er badges zijn toegevoegd, dan zijn er coins toegevoegd en zou je eigenlijk lager dan 471 punten moeten hebben. Van de oorspronkelijke coins(dus minus de badge coins), moet je de coins x 0,1875 doen en dan afronden.

Ik weet niet of je nog oude bonnen hebt bewaard, want de oude punten kun je ook terugvinden in de bonnen. En ik weet niet 100% zeker of je al iets van €30 aan tegoed had. Je geeft aan dat je wel pre-orders hebt staan. Maar zijn deze pre-orders wel gehaald? Uit jouw bericht lees ik iets terug met dat de pre-orders nog niet waren opgehaald. Dus de punten zijn niet toegevoegd in jouw klantenkaart. Pas wanneer je je pre-orders haalt, krijg je de punten. Daarnaast zou je al gelijk een €15 bon moeten krijgen wanneer je in de winkel op de 1500 punten bent gekomen. Dan draaien ze automatisch een €15 bon en geven ze het ook gelijk aan jou. Als dat niet is gebeurd, dan is er volgens mij nog geen 1500 punten bereikt voordat ze met het nieuwe systeem waren overgestapt :/.

Maar. Dit betekent niet dat je nog potentiële €15 bonnen hebt misgelopen. Want volgens mij zou je wel 2x€15 moeten hebben als je alle pre-orders had gehaald en ze nog het oude systeem gebruikte.

Het nieuwe systeem is een downgrade. Enige voordeel aan het nieuwe systeem is dat je sneller spaart en ook sneller een €7,50 voucher kunt krijgen. Maar het nadeel is dat de €7,50 maar 2 maanden geldig zijn en ook niet stapelbaar zijn. Dus je kan de €7,50 maar per game(als je games los/apart koopt)/aankoop/bestelling gebruiken. En dat terwijl je met de €15 bon nog wel kon opstapelen omdat het nog een €15 cadeaubon was(wat nog wel 1 jaar geldig was).
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 26-02-2020 21:23
Misschien heb je een oude bon gehad zonder dat je het door had? Zoals Xor zegt, deden ze dat in de winkel standaard als je over de 1500 was. De reden dat ik laatst 2x€15 had opgespaard, was omdat ik heel lang alleen via de webshop heb gekocht. Als ik eerder in de winkel was geweest, dan hadden ze me vast al een bon gegeven.
🇺🇦 💙💛
Sméagol
Door Sméagol (5 reacties) op 26-02-2020 21:37
Quote:
[..]
Met de 2510 coins, zou je met de oude punten systeem iets van ~471 punten hebben. Maar je moet ook even op jouw account kijken of er nog coins door de badges zijn toegevoegd. Als er badges zijn toegevoegd, dan zijn er coins toegevoegd en zou je eigenlijk lager dan 471 punten moeten hebben. Van de oorspronkelijke coins(dus minus de badge coins), moet je de coins x 0,1875 doen en dan afronden.

[..]
Gepost door: Xor op 26-02-2020 21:09

Even voor de duidelijkheid, ik heb nauwelijks iets in een fysieke winkel gekocht (of opgehaald), de monster bestelling van vorig jaar was via de webshop (en verzonden). Ik denk dat ik de bonnen van die enkele winkel aankopen niet meer heb, maar volgens mij waren die ook allemaal van vóór de webshop bestellingen, dus ik denk niet dat ik wat heb aan die bonnen wat betreft m'n punten totaal. De bonnen bij de webshop pakketjes had ik nog wel, maar daar zie ik geen punten totaal op staan.

Die badges boeien me niet, maar ik heb even gekeken, en ik heb er maar één, de welkom badge van 150. Dus volgens jou zou m'n punten totaal (2510 - 150) * 0,1875 = 442,50 geweest moeten zijn.

Nou heb ik alle releasedates gechecked, en alle orders waren pre-orders. Op dus die éne na (Doom Eternal), heb ik ze allemaal lang en breed binnen (nogmaals, bestellingen waren geplaatst in Juni vorig jaar, en voor pre-orders voor 2de helft 2019, op Doom na dus).

Dus daar klopt al geen hol van, want ik zou dus sowieso al minimaal 1000 punten aan pre-order bonuspunten moeten hebben.
Make lovecraft not warcraft.
Xor
Door Xor (34660 reacties) op 26-02-2020 22:05
Quote:
[..]

Even voor de duidelijkheid, ik heb nauwelijks iets in een fysieke winkel gekocht (of opgehaald), de monster bestelling van vorig jaar was via de webshop (en verzonden). Ik denk dat ik de bonnen van die enkele winkel aankopen niet meer heb, maar volgens mij waren die ook allemaal van vóór de webshop bestellingen, dus ik denk niet dat ik wat heb aan die bonnen wat betreft m'n punten totaal. De bonnen bij de webshop pakketjes had ik nog wel, maar daar zie ik geen punten totaal op staan.

Die badges boeien me niet, maar ik heb even gekeken, en ik heb er maar één, de welkom badge van 150. Dus volgens jou zou m'n punten totaal (2510 - 150) * 0,1875 = 442,50 geweest moeten zijn.

Nou heb ik alle releasedates gechecked, en alle orders waren pre-orders. Op dus die éne na (Doom Eternal), heb ik ze allemaal lang en breed binnen (nogmaals, bestellingen waren geplaatst in Juni vorig jaar, en voor pre-orders voor 2de helft 2019, op Doom na dus).

Dus daar klopt al geen hol van, want ik zou dus sowieso al minimaal 1000 punten aan pre-order bonuspunten moeten hebben.
Gepost door: Sméagol op 26-02-2020 21:37
Als het allemaal webwinkel pre-orders waren, dan had je geen bon gekregen omdat de webshop geen €15 bonnen aanmaakt wanneer je de 1500 punten hebt bereikt. Dit werd alleen in de filialen gedaan.

Zover ik weet, worden bij de webwinkel aankopen dus nog wel punten gelijk bijgerekend. Want ik had ooit iets gepre-orderd op de webshop en kreeg de punten gelijk op m'n account. Na het annuleren van de pre-order waren de punten nog steeds op m'n account.

Dus schijnbaar hebben ze bij jou niet de welkomsvouchers op jouw account toegevoegd. Je zou dan iets van 3 of 4 welkomsvouchers moeten hebben, want voor iedere 750 punten(4000 coins) zou er een welkomsvouchers toegevoegd moeten worden.

Ik weet niet of het nog in de filialen mogelijk is om de hoeveelheid oude punten terug te zien voordat ze naar het nieuwe systeem zijn overgestapt. Misschien dat een member hier die ook bij GM werkt, dit nog even kan bevestigen. Als het nog terug te vinden is, dan kan je eventueel bij een lokale GM kijken om achter te komen hoeveel punten je eerst had voordat de nieuwe systeem werd ingevoerd.

Los van dit alles, ben je niet de enige die problemen heeft met de nieuwe systeem transitie. Want ze hebben met de hele transitie veel mensen boos gemaakt. Veel mensen kregen bijvoorbeeld in het begin ook geen welkomsvouchers. Later kregen ze het wel, maar de welkomsvouchers biedt ook weinig voordelen. €7,50 op used games. En recent ook geldig op nieuwe games vanaf €50(?). Ze doen heel moeilijk om de welkomsvoucher aan te passen naar een gewone €7,50 voucher wat op alles geldig is(en eigenlijk ook iedereen recht op heeft).
Sméagol
Door Sméagol (5 reacties) op 26-02-2020 22:41
Maar denk je dat deruim 3000 punten wat ik in mijn hood heb, aannemelijk is? Dus voor 11 pre-orders van vorig jaar? 100 bonus voor pre-order, en ik kong het niet goedterug vinden, volhgems mij verschilt het pergame, maar ik ging uit van zo'n gemiddeld 200 punten pergame, en dan kom jew inderdaad uit op ruim 3000 punten, maar misschien heb ik het verkeerd. Maar als ik het wel goed heb, dan zou ik dus een belachelijk aantal coins meer moeten hebben dan dat ik nu heb (of vouchers daarvoor in de plaats).

Er is echt iets flink mis gegaan met die overgang, en m'n cynische kant zegt me dat dit bewust is om verwarring te veroorzaken.

Het kwam dus tersprake omdat iemand anders me een voucher aanbood, en ik begon over die verandering. Ik was niet op de hoogte van die vouchers, omdat ik een ander soort e-mail kreeg. Iemand anders meldde überhaupt niet op de hoogte te zijn van de verandering. Na checken bleek ie überhaupt geen coins te hebben.

Maar goed, dat is dus waarom ik probeer te achter halen wat m'n punten totaal was. Ik had eerst korting, en nu heb ik niks. Verder wil ik die vouchers niet van wat ik lees, ik koop geen 2de hands games. Ook al ze nu wel geldig zijn voor nieuwe games, dan nog. Ik wil de korting die ik had, kunnen besteden aan wat ik wil, en wanneer ik wil.

Ik gaf Gamemania een kans na Bol, omdat 1 van de 12 games die ik wou alleen bij hun beschikbaar was. Nedgame was goedkoper, maar ik dacht "vooruit". Toen bleek dat ze het geld direct van m'n CC haalden (wie doet dat met pre-orders??), maar ik dacht nog steeds "vooruit". Dat punten systeem compenseerde enigzins voor de misgelopen korting die je direct zou krijgen bij andere winkels. Daarom dacht ik "vooruit". Als ik wist dat die korting zou verdwijnen een half jaar later, had ik alleen die éne game gekocht, en de rest ergens anders. Ik zie dit als misleiding. Dit lijkt me consumentenbond materiaal.

Edit: En zoals ik al zei, ik heb ze direct gemailed, en ik ben benieuwd naar hun reactie, maar ik verwacht een bullshit reactie die de vraag compleet ontwijkt.
Make lovecraft not warcraft.
ewokkie
Door ewokkie (681 reacties) op 26-02-2020 22:42
Quote:
[..]
Als het allemaal webwinkel pre-orders waren, dan had je geen bon gekregen omdat de webshop geen €15 bonnen aanmaakt wanneer je de 1500 punten hebt bereikt. Dit werd alleen in de filialen gedaan.

Zover ik weet, worden bij de webwinkel aankopen dus nog wel punten gelijk bijgerekend. Want ik had ooit iets gepre-orderd op de webshop en kreeg de punten gelijk op m'n account. Na het annuleren van de pre-order waren de punten nog steeds op m'n account.

Dus schijnbaar hebben ze bij jou niet de welkomsvouchers op jouw account toegevoegd. Je zou dan iets van 3 of 4 welkomsvouchers moeten hebben, want voor iedere 750 punten(4000 coins) zou er een welkomsvouchers toegevoegd moeten worden.

Ik weet niet of het nog in de filialen mogelijk is om de hoeveelheid oude punten terug te zien voordat ze naar het nieuwe systeem zijn overgestapt. Misschien dat een member hier die ook bij GM werkt, dit nog even kan bevestigen. Als het nog terug te vinden is, dan kan je eventueel bij een lokale GM kijken om achter te komen hoeveel punten je eerst had voordat de nieuwe systeem werd ingevoerd.

Los van dit alles, ben je niet de enige die problemen heeft met de nieuwe systeem transitie. Want ze hebben met de hele transitie veel mensen boos gemaakt. Veel mensen kregen bijvoorbeeld in het begin ook geen welkomsvouchers. Later kregen ze het wel, maar de welkomsvouchers biedt ook weinig voordelen. €7,50 op used games. En recent ook geldig op nieuwe games vanaf €50(?). Ze doen heel moeilijk om de welkomsvoucher aan te passen naar een gewone €7,50 voucher wat op alles geldig is(en eigenlijk ook iedereen recht op heeft).
Gepost door: Xor op 26-02-2020 22:05

Ik kan bevestigen dat ze inzage hebben in de hoeveelheid aan punten die je had alvorens het nieuwe systeem in is gegaan. Ik heb namelijk een terugkoppeling gehad van de klantenservice met mijn oude puntenaantal.
Door Vitaquest (1469 reacties) op 26-02-2020 22:45
heb je wellicht nog een oude bon van de gammania ? of wellicht nog ergens een evestigingsmail in de mailbox? (bon zal waarschijnlijk niet maar rvaag het toch) dan kun je wellicht zelf nog een en ander halen en 3000 lijkt me aannemelijk .

ik weet neit exact ho het oude systeem werkte mischien stond er een aantakening bij je account dat als je in de winkel kwam je nog recht had en zijn die aantekingen emt nieuwe systeem weg.

of het is mogelijk wellicht dat die bonnen al voor je orders gebruikt zijn automatisch. dat je dus voor een pre order 15 euro aftrek gekregen heb.

dit is wel speculatie maar het zijn opzich wel reeele opties
Xor
Door Xor (34660 reacties) op 26-02-2020 23:01
Quote:
Maar denk je dat deruim 3000 punten wat ik in mijn hood heb, aannemelijk is? Dus voor 11 pre-orders van vorig jaar? 100 bonus voor pre-order, en ik kong het niet goedterug vinden, volhgems mij verschilt het pergame, maar ik ging uit van zo'n gemiddeld 200 punten pergame, en dan kom jew inderdaad uit op ruim 3000 punten, maar misschien heb ik het verkeerd. Maar als ik het wel goed heb, dan zou ik dus een belachelijk aantal coins meer moeten hebben dan dat ik nu heb (of vouchers daarvoor in de plaats).

Er is echt iets flink mis gegaan met die overgang, en m'n cynische kant zegt me dat dit bewust is om verwarring te veroorzaken.

Het kwam dus tersprake omdat iemand anders me een voucher aanbood, en ik begon over die verandering. Ik was niet op de hoogte van die vouchers, omdat ik een ander soort e-mail kreeg. Iemand anders meldde überhaupt niet op de hoogte te zijn van de verandering. Na checken bleek ie überhaupt geen coins te hebben.

Maar goed, dat is dus waarom ik probeer te achter halen wat m'n punten totaal was. Ik had eerst korting, en nu heb ik niks. Verder wil ik die vouchers niet van wat ik lees, ik koop geen 2de hands games. Ook al ze nu wel geldig zijn voor nieuwe games, dan nog. Ik wil de korting die ik had, kunnen besteden aan wat ik wil, en wanneer ik wil.

Ik gaf Gamemania een kans na Bol, omdat 1 van de 12 games die ik wou alleen bij hun beschikbaar was. Nedgame was goedkoper, maar ik dacht "vooruit". Toen bleek dat ze het geld direct van m'n CC haalden (wie doet dat met pre-orders??), maar ik dacht nog steeds "vooruit". Dat punten systeem compenseerde enigzins voor de misgelopen korting die je direct zou krijgen bij andere winkels. Daarom dacht ik "vooruit". Als ik wist dat die korting zou verdwijnen een half jaar later, had ik alleen die éne game gekocht, en de rest ergens anders. Ik zie dit als misleiding. Dit lijkt me consumentenbond materiaal.

Edit: En zoals ik al zei, ik heb ze direct gemailed, en ik ben benieuwd naar hun reactie, maar ik verwacht een bullshit reactie die de vraag compleet ontwijkt.
Gepost door: Sméagol op 26-02-2020 22:41
Ligt eraan wat je precies hebt gekocht en hoeveel de games waren. Want aan de hand van de prijzen per game, kan je ook de punten bereken. En ik weet niet wat je precies qua games hebt gekocht en hoeveel de games waren, anders kon er een schatting gemaakt worden van wat je qua punten met deze orders had verdiend. Maar ook al zou je ~2700 punten hebben(voor de nieuwe systeem transtitie), dan zou je alsnog 3 welkomsvouchers moeten krijgen.

De €15 bonnen krijg je niet. Dat kan je mooi op je buik schrijven. Iedereen klaagde erover en ze ontwijken iedere oplossing. Het enige wat GM zal zeggen, is "Ja. Maar je hebt een welkomsvoucher wat vele voordelen biedt dan een €15 bon. En voor ons vinden we dat de welkomsvoucher een betere alternatief geeft dan een €15 bon .". Het enige wat je kan doen, is nog klagen over de welkomsvouchers die je niet hebt gekregen terwijl je er recht op hebt.

Dacht er ook aan of dit consumentenbond materiaal is. Maar op de website van de consumentenbond kan je ook weinig over spaarsystemen terugvinden. En ik denk ook dat ze weinig kunnen doen, want "Het is een spaarsysteem".

Kort gezegd: Game Mania heeft een manier gevonden om klanten weg te jagen dan aan te trekken. Het idee is interessant. Maar de uitwerking is slecht geregeld. En gezien ze alles in België beslissen, kan je ook weinig doen dan of accepteren of *kuch* boycotten *kuch* of blijven klagen en hopen dat meer mensen mee klagen(zoals op de Facebook pagina alleen maar negatieve reacties plaatsen over de hele systeemtransitie).
Sméagol
Door Sméagol (5 reacties) op 26-02-2020 23:12
Nee, zoals ik al zei, bonnetjes heb ik waarschijnlijk niet meer, maar zelfs als ik ze wel zou hebben, volgens mij zijjn al m'n fysieke winkel aankopen van vóór de webshop bestellingen.
Alle e-mails heb ik wel, maar worden helaas geen punten vermeld.

P-edit:
Ok, ik kreeg een ingeving, en heb even wat detective werk gedaan. Ik heb via webbankieren even gechecked wanneer mijn laatste aankoop was in een fysieke winkel, en dit was 31-01-2019. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat zelfs als ik die bon nog zou hebben, dat ik daar niks aan heb.

Lijkt me sterk dat die bonnen automatisch zijn gebruikt, zoas anderen al aangaven, moet je daarvoor fysiek naar de winkel, en dat heb ik dus niet gedaan, en m'n e-mails geven ook geen eventuele korting aan.

Anyway.. Ik wacht nu maar de reactie op de e-mail af, en ik post het hier wel.
Make lovecraft not warcraft.
ewokkie
Door ewokkie (681 reacties) op 26-02-2020 23:26
Quote:
Nee, zoals ik al zei, bonnetjes heb ik waarschijnlijk niet meer, maar zelfs als ik ze wel zou hebben, volgens mij zijjn al m'n fysieke winkel aankopen van vóór de webshop bestellingen.
Alle e-mails heb ik wel, maar worden helaas geen punten vermeld.

P-edit:
Ok, ik kreeg een ingeving, en heb even wat detective werk gedaan. Ik heb via webbankieren even gechecked wanneer mijn laatste aankoop was in een fysieke winkel, en dit was 31-01-2019. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat zelfs als ik die bon nog zou hebben, dat ik daar niks aan heb.

Lijkt me sterk dat die bonnen automatisch zijn gebruikt, zoas anderen al aangaven, moet je daarvoor fysiek naar de winkel, en dat heb ik dus niet gedaan, en m'n e-mails geven ook geen eventuele korting aan.

Anyway.. Ik wacht nu maar de reactie op de e-mail af, en ik post het hier wel.
Gepost door: Sméagol op 26-02-2020 23:12

De "ouderwetse" bon van een bepaald bedrag is een jaar geldig en de bon die men nu uitdeelt (7,50) is 2 maanden geldig. Geen idee hoe lang de punten geldig zijn, maar als dit gelijk loopt met de ouderwetse bon, ben je die sowieso kwijt als in dat het bijna 14 maanden geleden is dat er iets mee gebeurde als het ware (opgewaardeerd). Neemt natuurlijk niet weg dat er weinig communicatie is geweest en dit allemaal beter had gekund. Zelf had ik in het begin ook gezeik, maar dat is opgelost.
Door Vitaquest (1469 reacties) op 26-02-2020 23:35
Quote:
Nee, zoals ik al zei, bonnetjes heb ik waarschijnlijk niet meer, maar zelfs als ik ze wel zou hebben, volgens mij zijjn al m'n fysieke winkel aankopen van vóór de webshop bestellingen.
Alle e-mails heb ik wel, maar worden helaas geen punten vermeld.

P-edit:
Ok, ik kreeg een ingeving, en heb even wat detective werk gedaan. Ik heb via webbankieren even gechecked wanneer mijn laatste aankoop was in een fysieke winkel, en dit was 31-01-2019. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat zelfs als ik die bon nog zou hebben, dat ik daar niks aan heb.

Lijkt me sterk dat die bonnen automatisch zijn gebruikt, zoas anderen al aangaven, moet je daarvoor fysiek naar de winkel, en dat heb ik dus niet gedaan, en m'n e-mails geven ook geen eventuele korting aan.

Anyway.. Ik wacht nu maar de reactie op de e-mail af, en ik post het hier wel.
Gepost door: Sméagol op 26-02-2020 23:12
heb je wellicht nog de nieuwsbrief van vorige maand dan?

ik weet 100% zeker dat ik in mails van gamemania mijn punten totaal gezien heb weet enkel neit meer welke

en over automatisch gebruik met die bonnen ik betwijfel het ook maar het is wel een mogelijkheid. dus toch genoemd

naja ik hoop dta het opgelost word anders is het wel heel zuur zeker daar jij wellicht recht had op meerdere 15 euro bonnen en die dus allemaal niet gekregen hebt
Sméagol
Door Sméagol (5 reacties) op 26-02-2020 23:50
Quote:
[..]heb je wellicht nog de nieuwsbrief van vorige maand dan?
Gepost door: Vitaquest op 26-02-2020 23:35
Crap, nee helaas, die zitten in de spam, en de oudste die ik kan vinden is van 12-02, en daar staat nou net geen overzicht op.
Make lovecraft not warcraft.
Phaross
Door Phaross (2705 reacties) op 26-02-2020 23:57
Heb mijn 7,50 bij de afbetaling van de playstation 5 gegooid plus nog een extra bedragje erbij. Wil zo'n 600 euro voor oktober in de pot hebben. Kan ik ten minste een leuk starterspakketje kopen
Door Vitaquest (1469 reacties) op 27-02-2020 00:16
Quote:
[..]
Crap, nee helaas, die zitten in de spam, en de laatste die ik kan vinden is van 12-02, en daar staat nou net geen overzicht op.
Gepost door: Sméagol op 26-02-2020 23:50
enige wta ik me nog kan bedenke is wellicht de mail over het ngaan van het nieuwe systeem daar staat in elk geval in hoeveel van je punten zijn omgezet in de nieuwe currency

verder heb ik helaas ook geen ideeeen meer
Rane3005
Door Rane3005 (290 reacties) op 27-02-2020 10:11
Quote:
Heb mijn 7,50 bij de afbetaling van de playstation 5 gegooid plus nog een extra bedragje erbij. Wil zo'n 600 euro voor oktober in de pot hebben. Kan ik ten minste een leuk starterspakketje kopen
Gepost door: Phaross op 26-02-2020 23:57

Je kan beter het geld op je spaarrekening sparen/apart houden.
Mocht zon winkel failiet gaan, kans is klein maar wel degelijk aanwezig.
Dan wordt de ps5 een duur grapje
CorePrideX
Door CorePrideX (9800 reacties) op 27-02-2020 10:16
Quote:
[..]

Je kan beter het geld op je spaarrekening sparen/apart houden.
Mocht zon winkel failiet gaan, kans is klein maar wel degelijk aanwezig.
Dan wordt de ps5 een duur grapje
Gepost door: Rane3005 op 27-02-2020 10:11

Failiet kan altijd gebeuren natuurlijk. Maar ik zal me meer zorgen maken of er wel genoeg voorraad komt. Lijkt me klote dat je geld heb opgespaard om de ps5 bij de gamemania te halen en ze hebben teweinig ps5s. Terwijl een winkel zoals bol.com of iets dergelijks wel genoeg voorraad heeft.
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
LostBoyNL
Door LostBoyNL (1635 reacties) op 27-02-2020 11:01
Mag je die €7,50 voucher bij de Dualshock 4 inruilactie gebruiken? Dan heb je voor €7,48 een nieuwe.

http://www.gamemania.nl/info/inruilactie_controller_voorjaar2020
[Begin]  |312|313|314|315|316|317|318(487)  [Eind]