Ook als er een bestelling voor je klaar ligt in deze winkels die je niet op tijd hebt kunnen ophalen: gewoon bellen! We komen er samen wel uit.
Helmond: 0492 477 500
Uden: 0413 289 369
Bereikbaar tussen 11.00 en 17.00 op de volgende data:
- 16/12
- 17/12
- 18/12
- 19/12
- 21/12
- 23/12
- 24/12 <--- deze datum wordt krap, bestel liever vóór deze dag!
Groetjes!
[twitch.tv/sensu] Streamt: Elden Ring
Theecornerkiller
En hoeveel lootjes heb je gekocht?
Theecornerkiller
Quote:
Had ook allemaal random dingen. Mooi bedrag opgehaald zie ik €57.058
Zijn er mensen die meedoen met de gamers4life actie van de gamemania? En zo ja, hebben jullie ook rare woorden als codes gehad? Ik heb er eentje met pimgetevil en cakehog, uiteraard met een paar random letters ervoor. De rest zijn allemaal willekeurige letters. Ow wacht op eentje staat er "wins" zie ik nu.
Gepost door: Swift op 25-12-2020 09:57
Gepost door: Swift op 25-12-2020 09:57
Quote:
Ik heb 5 lootjes, ik heb iedere keer wat anders ingevuld tussen 5000 en 50000. En jij?
Op de vraag; "Hoeveel mensen doen er dit jaar mee"? Heb jij als antwoord...
En hoeveel lootjes heb je gekocht?
Gepost door: Swift op 25-12-2020 10:14
En hoeveel lootjes heb je gekocht?
Gepost door: Swift op 25-12-2020 10:14
?+⌚
Theecornerkiller
People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Quote:
Ik heb dat dus gedaan, maar je weet niet hoeveel mensen eraan meedoen, Mark heeft bv 5 loten, ik 10 en mijn broertje 1. Dan zou je dus op 5.3 p.p. zitten, wat mij heel onwaarschijnlijk lijkt. En ik geloof niet dat ze iets met die antwoorden doen. Lijkt mij gewoon een kwestie van nummers trekken en die matchen aan een prijs. En dan nog, we doen het voor het goede doel toch. Als we winnen is dat alleen maar mooi meegenomen.
Je kan blijkbaar nog tm 29 december je codes inleveren, maar er is nu al bekendgemaakt hoeveel euro er opgehaald is dus hoeveel lootjes er verkocht zijn. Als je een beetje goed inschattingsvermogen hebt hoeveel lootjes er per persoon worden gekocht en nog een code hebt kan je daar nu mooi mee cheaten. Nee het is geen instant win, maar vind het wel vreemd om dat bekend te maken voordat alle lootjes ingeleverd zijn terwijl dat een van de prijsvragen is.
Gepost door: SillySly op 25-12-2020 13:49
Gepost door: SillySly op 25-12-2020 13:49
Theecornerkiller
Quote:
[..]
Ik heb dat dus gedaan, maar je weet niet hoeveel mensen eraan meedoen, Mark heeft bv 5 loten, ik 10 en mijn broertje 1. Dan zou je dus op 5.3 p.p. zitten, wat mij heel onwaarschijnlijk lijkt. En ik geloof niet dat ze iets met die antwoorden doen. Lijkt mij gewoon een kwestie van nummers trekken en die matchen aan een prijs. En dan nog, we doen het voor het goede doel toch. Als we winnen is dat alleen maar mooi meegenomen.
Gepost door: Swift op 25-12-2020 22:19
Ik heb dat dus gedaan, maar je weet niet hoeveel mensen eraan meedoen, Mark heeft bv 5 loten, ik 10 en mijn broertje 1. Dan zou je dus op 5.3 p.p. zitten, wat mij heel onwaarschijnlijk lijkt. En ik geloof niet dat ze iets met die antwoorden doen. Lijkt mij gewoon een kwestie van nummers trekken en die matchen aan een prijs. En dan nog, we doen het voor het goede doel toch. Als we winnen is dat alleen maar mooi meegenomen.
Gepost door: Swift op 25-12-2020 22:19
Ah geen idee, ging er altijd vanuit dat er echt werd gekeken naar de goede antwoorden. Ik heb er zelf 5 gekocht net als vorig jaar. En zeker doen we het ook voor het goede doel, is ook weer een mooi bedrag dat is opgehaald. Maar natuurlijk wil iedereen stiekem ook graag winnen
People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Mijn Xbox elite series 2 controller heeft besloten om de stick drift onhoudbaar te maken en de schakelaar voor de linkertrigger af te laten breken. Mijn garantie liep tot 23 december en natuurlijk gebeurde dit kerstweekend. Bij ms zelf kreeg ik vette pech te horen, garantie was verlopen. Via gamemania (waar ik deze gekocht heb) kreeg ik te horen dat ik de controller eerst door een onafhankelijke schade expert moet laten nakijken. (Die consumenten elektronica nakijkt, ik kon er geen vinden). Terwijl ms al heeft toegegeven dat het een fabrikagefout is. De kosten voor het onderzoek krijg ik natuurlijk niet terug. Van de medewerker van GM kreeg ik een hoop wettelijk gebrabbel naar m'n hoofd geslingerd, dat ik bewijslast heb enzo. Maar zelf vind ik het onzin (en erg klantonvriendelijk) dat ze zo reageren op iets wat 4 dagen buiten de garantie gemeld wordt.
Heeft iemand een vergelijkbaar probleem gehad en hoe is dit opgelost. Of iemand die een schade expert kent die mij verder kan helpen?
Als MS zelf toegeeft dat het fabricagefoutbis, waarom zeggen ze dan vette pech?
Dat is wel erg slecht van ze..
Van GM snap ik het best wel dat het niet onder garantie meer valt als het paar dagen is verlopen, helaas gebeurt dat vaker met apparaten dat zr dan vlak na garanite kapot gaan
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
http://www.consuwijzer.nl/over-acm-consuwijzer
En verder valt op die site te vinden:
Is er een wettelijke garantietermijn?
Veel consumenten denken dat zij volgens de wet standaard recht hebben op 2 jaar garantie. Dit komt uit Europese regels. Maar in Nederland hebben we geen wettelijke garantietermijn van 2 jaar. In plaats daarvan staat in de Nederlandse wet dat een product zo lang moet meegaan als u ervan mag verwachten. Van veel producten mag u verwachten dat ze langer meegaan dan 2 jaar. Daarom hebt u bij deze producten ook na 2 jaar nog wettelijke garantie.
Waar heb ik wettelijk recht op bij een kapot product?
Bij verkopers- en fabrieksgarantie kiest de verkoper of fabrikant zelf de voorwaarden. En dus ook hoe lang die garantie geeft.
Quote:
Ligt eraan waar je de controller hebt gekocht. In de winkel of op de webshop. Als je in de winkel hebt gekocht, dan moet je naar de winkel gaan en met de filiaalmanager praten over eventuele oplossingen. Als je de controller online hebt gekocht, dan is de webshop de plek waar je het moet regelen.Ik zit met een probleem en hoop dat iemand daar ervaring mee heeft.
Mijn Xbox elite series 2 controller heeft besloten om de stick drift onhoudbaar te maken en de schakelaar voor de linkertrigger af te laten breken. Mijn garantie liep tot 23 december en natuurlijk gebeurde dit kerstweekend. Bij ms zelf kreeg ik vette pech te horen, garantie was verlopen. Via gamemania (waar ik deze gekocht heb) kreeg ik te horen dat ik de controller eerst door een onafhankelijke schade expert moet laten nakijken. (Die consumenten elektronica nakijkt, ik kon er geen vinden). Terwijl ms al heeft toegegeven dat het een fabrikagefout is. De kosten voor het onderzoek krijg ik natuurlijk niet terug. Van de medewerker van GM kreeg ik een hoop wettelijk gebrabbel naar m'n hoofd geslingerd, dat ik bewijslast heb enzo. Maar zelf vind ik het onzin (en erg klantonvriendelijk) dat ze zo reageren op iets wat 4 dagen buiten de garantie gemeld wordt.
Heeft iemand een vergelijkbaar probleem gehad en hoe is dit opgelost. Of iemand die een schade expert kent die mij verder kan helpen?
Gepost door: Grondbaviaan op 05-01-2021 11:38
Mijn Xbox elite series 2 controller heeft besloten om de stick drift onhoudbaar te maken en de schakelaar voor de linkertrigger af te laten breken. Mijn garantie liep tot 23 december en natuurlijk gebeurde dit kerstweekend. Bij ms zelf kreeg ik vette pech te horen, garantie was verlopen. Via gamemania (waar ik deze gekocht heb) kreeg ik te horen dat ik de controller eerst door een onafhankelijke schade expert moet laten nakijken. (Die consumenten elektronica nakijkt, ik kon er geen vinden). Terwijl ms al heeft toegegeven dat het een fabrikagefout is. De kosten voor het onderzoek krijg ik natuurlijk niet terug. Van de medewerker van GM kreeg ik een hoop wettelijk gebrabbel naar m'n hoofd geslingerd, dat ik bewijslast heb enzo. Maar zelf vind ik het onzin (en erg klantonvriendelijk) dat ze zo reageren op iets wat 4 dagen buiten de garantie gemeld wordt.
Heeft iemand een vergelijkbaar probleem gehad en hoe is dit opgelost. Of iemand die een schade expert kent die mij verder kan helpen?
Gepost door: Grondbaviaan op 05-01-2021 11:38
Het is normaal dat de webwinkel vraagt om een bewijslast te hebben. Want de garantie is verlopen, dus willen ze zekerheid hebben dat het om een fabricagefout of dat het om iets anders gaat. Vandaar de onderzoekskosten, want deze worden normaal niet gevraagd als het product nog in garantie zat en als het product onder de garantievoorwaarden valt. Waar je wel recht hebt, is recht op een deugdelijk product. Dus in principe zou je een nieuw exemplaar moet krijgen volgens de wet, alleen moet je wel bewijzen dat het product niet naar behoren werkt en dat het om een fabricagefout gaat.
Het probleem wat je bij Game Mania hebt, is dat ze altijd moeilijk over garanties doen en altijd er onderuit willen lopen. Bij de filialen worden er maar 1 jaar garantie gegeven op producten terwijl de webwinkel nog 2 jaar garantie geven. Als je de controller online hebt besteld en je zat nog in de 2 jaar garantie, dan hadden ze niet moeilijk mogen doen. Maar gezien je aangeeft dat de garantie is verlopen, zullen ze moeilijk doen en zul jij als persoon moeten bewijzen dat je recht hebt op een deugdelijk product. Alleen betekent dit dat je dus iedere keer in discussie moet gaan. In de winkels is het nog erger, want ze geven daar maar 1 jaar garantie. Dus moet je maar net een filiaalmanager hebben die niet moeilijk doet en waar je ook gelijk kunt bewijzen dat het om een fabricagefout gaat.
Ik zou het beste deze pagina bekijken voor wat meer info en eventuele hulp. Het enige wat je nog kan doen, is blijven klagen bij Game Mania, of naar de betreffende filiaal gaan waar je de controller hebt gekocht(als je hem in de winkel hebt gekocht), of stappen ondernemen of je verlies accepteren.
Maar er is dus niemand die een schade expert weet? Ik kan er zelf namelijk geen vinden die naar een defecte controller kan kijken.
Edit: zojuist met de gewone klantenservice gebeld ipv de technische en ik kreeg al een veel schappelijkere meneer aan de lijn die het helemaal eens was met me (tuurlijk zegt hij dat) hij ging het verder uitzoeken en komt deze week terug met een oplossing. Ben benieuwd.