.
Snap eigenlijk niet dat het de laatste tijd zo bergafwaarts gaat met deze shop, want ik heb er toch altijd goed gekocht... maar goed zal wel zo zijn allemaal.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Ik bestel bijna al m'n games via internet maar ik heb nog nooit zulke klantonvriendelijkheid meegemaakt. Ik denk dat elke andere online gameshop die ik ken mij wel geholpen had. Het spel zit ook gewoon nog in de seal!
Maarja, dit is het laatste wat ik hierover ga schrijven. Ik heb tentamens en ik ben te druk om me zorgen te maken over dit soort crap. Normaal zou ik brieven schrijven tot ik erbij neerval maar ik denk in dit geval dat het niet gaat werken, gezien de starheid en onwelwillendheid van de klantenservice. Als het nou een game van 60 euro was... 7,50 euro is niet zo'n probleem (kost een aangetekende brief niet evenveel?)
Ik moet gewoon maar blijven denken dat het het niet waard is om me er druk over te maken... Maar bah, wat kan ik mij boos maken om dit soort onrecht!
http://www.trueachievements.com/Het+Zwijn.htm
Quote:
Ja, ik heb het wat haastig besteld (ik vertrouwde iets teveel op de link en het plaatje) maar de afhandeling door Smartgamer is echt idioot. Ze verliezen gewoon een potentiële vaste klant. Ze stuurden zelfs emails over vertragingen in de zendtijd door het winterweer (het duurde 13 dagen vanaf verzending voordat mijn bestelling binnen was) dus het is idioot om die vertraging vervolgens, min of meer, op de consument te verhalen. Ik was gewoon op tijd met het melden van mijn retourzending maar er werd niet op mijn email gereageerd. Ook dat was blijkbaar mijn schuld, als ik de klantenservice mag geloven. Ze hadden ook nog meer omzet kunnen draaien omdat ik wilde bijbetalen om de juiste versie te bestellen.
Ik bestel bijna al m'n games via internet maar ik heb nog nooit zulke klantonvriendelijkheid meegemaakt. Ik denk dat elke andere online gameshop die ik ken mij wel geholpen had. Het spel zit ook gewoon nog in de seal!
Maarja, dit is het laatste wat ik hierover ga schrijven. Ik heb tentamens en ik ben te druk om me zorgen te maken over dit soort crap. Normaal zou ik brieven schrijven tot ik erbij neerval maar ik denk in dit geval dat het niet gaat werken, gezien de starheid en onwelwillendheid van de klantenservice. Als het nou een game van 60 euro was... 7,50 euro is niet zo'n probleem (kost een aangetekende brief niet evenveel?)
Ik moet gewoon maar blijven denken dat het het niet waard is om me er druk over te maken... Maar bah, wat kan ik mij boos maken om dit soort onrecht!
Gepost door: PhysX op 24-02-2012 23:36
Ik bestel bijna al m'n games via internet maar ik heb nog nooit zulke klantonvriendelijkheid meegemaakt. Ik denk dat elke andere online gameshop die ik ken mij wel geholpen had. Het spel zit ook gewoon nog in de seal!
Maarja, dit is het laatste wat ik hierover ga schrijven. Ik heb tentamens en ik ben te druk om me zorgen te maken over dit soort crap. Normaal zou ik brieven schrijven tot ik erbij neerval maar ik denk in dit geval dat het niet gaat werken, gezien de starheid en onwelwillendheid van de klantenservice. Als het nou een game van 60 euro was... 7,50 euro is niet zo'n probleem (kost een aangetekende brief niet evenveel?)
Ik moet gewoon maar blijven denken dat het het niet waard is om me er druk over te maken... Maar bah, wat kan ik mij boos maken om dit soort onrecht!
Gepost door: PhysX op 24-02-2012 23:36
Nou, nou! Je voor zo'n klein bedrag hier zo druk om maken, een klein beetje belachelijk toch?
Eer ik mij zo druk zou maken om zoiets triviaals!
There's a new "game" player in town, get used to it!
Quote:
[..]
Nou, nou! Je voor zo'n klein bedrag hier zo druk om maken, een klein beetje belachelijk toch?
Eer ik mij zo druk zou maken om zoiets triviaals!
Gepost door: Mr. Cheapo! op 27-02-2012 06:05
Nou, nou! Je voor zo'n klein bedrag hier zo druk om maken, een klein beetje belachelijk toch?
Eer ik mij zo druk zou maken om zoiets triviaals!
Gepost door: Mr. Cheapo! op 27-02-2012 06:05
Bestaat ook nog zoiets als principe en klantvriendelijkheid. Hij geeft ook al aan dat het bedrag hem niet zo zeer wat uitmaakt, maar eerder het idee en de manier waarop hij behandeld is. En daar heeft hij gelijk in. Is niet helemaal juist gegaan denk ik, maar we hebben ook maar 1 kant van het verhaal gehoord.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
en tot op de dag van vandaag nog geen game ontvangen( 07-07-2012).
Staat al bijna een week op verzonden. En contact krijgen lukt ook niet zomaar, terwijl je er ook nog voor moet betalen.
Gelukkig ben ik maandag vrij kan ik de gehele dag proberen om dit zooitje ongeregeld aan de lijn te krijgen.
Volgens mij kunnen ze beter de stekker uit deze zaak halen.
Gewoonweg waardeloos.
0900 9999 101
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht aan SmartGamer Klantenservice. Wij nemen uw vraag direct in behandeling. U ontvangt van ons binnen 48 uur een reactie.
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail.
Met vriendelijke groeten,
bol.com Klantenservice
---------------------------------------------
bol.com klantenservice??
Copy-paste gedaan zkr :p
3ds/Xbox360/PsVita/PS3/PS4/PS5: Jeffreypep
Quote:
Haha bol.com klantenservice, droog
Copy-paste gedaan zkr :p
Gepost door: Jeffreypep op 09-07-2012 18:02
Copy-paste gedaan zkr :p
Gepost door: Jeffreypep op 09-07-2012 18:02
hangt het niet hiermee samen:
Bol.com opent deuren voor kleine zelfstandige
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
[..]
hangt het niet hiermee samen:
Bol.com opent deuren voor kleine zelfstandige
Gepost door: Doobieters op 09-07-2012 18:30
hangt het niet hiermee samen:
Bol.com opent deuren voor kleine zelfstandige
Gepost door: Doobieters op 09-07-2012 18:30
Het hangt hier inderdaad mee samen. Wij zijn 1 van de eerste 45 partners van bol.com en wij zijn nu bezig om de klantenservice van de twee verkoopmogelijkheden (bol.com en onze eigen website) te scheiden omdat de klantenservice op 2 verschillende manieren moeten worden geregeld. Wij hebben vanmiddag getest met ons outlook systeem op het gebied van automatische antwoorden en daar kwam ook het bovenstaande bericht uit. Echter goed opgevallen door Mayemin want het bovenstaande bericht stond slechts 10 minuten in ons outlook systeem.
U heeft toen bijna 3 weken later weer contact opgenomen. Onze klantenservice heeft toen aangegeven dat u het product niet meer kon retour sturen omdat u buiten de 14 werkdagen bedenktijd zat. Onze klantenservice heeft toen wel aangegeven dat u een mail kon sturen waarin u om een uitzondering kon vragen. U heeft echter toen ervoor gekozen om geen mail te sturen.
Christiaanwwe: Wij hebben een half jaar geleden meerdere malen mailcontact met u gehad over de bestelling die u zou hebben geplaatst. Wij hebben u toen gevraagd om uw ordernummer. U gaf aan dat die niet had. Wij hebben toen gezocht op uw naam in ons systeem. Wij konden uw naam echter niet vinden in ons systeem en wij u toen als laatst gevraagd om een betalingsbewijs. Dit kon u ons echter ook niet geven. Wij hopen dat u er begrip voor heeft dat wij niet zomaar een bedrag kunnen terugstorten terwijl wij geen order van u kunnen terugvinden.
Indien u alsnog uw betalingsbewijs naar info@smartgamer.nl doorstuurt kunnen wij het alsnog voor u gaan nakijken.
Kaleknikker1971: Vervelend om te horen dat de verzending niet is aangekomen. Wij hebben u een pm gestuurd. Wij ontvangen graag uw ordernummer zodat we kunnen nagaan wat de reden is dat uw bestelling niet is aangekomen.
Mayemin: Onze website is nog steeds actief daar hoeft u niet bang voor te zijn. Op dit moment verwerken wij gemiddeld een 60-90 orders per dag. De afgelopen 1,5 week is wel ons (creatieve) werknemer op vakantie waardoor de afgelopen tijd de website niet (veel) is aangepast. Echter zelfs als iedereen op vakantie is dan lopen de bestellingen gewoon door omdat wij werken met een fulfillmentbedrijf die voor ons de verzendingen doet. Bestelling die voor 16.00 worden geplaatst en op voorraad worden dezelfde dag verstuurd. Bestelling die na 16.00 worden de volgende dag verstuurd door onze verzendpartij. Gemiddeld duren leveringen 1 tot 3 werkdagen.
Wij hebben als het goed is net een mail van u beantwoord over uw bestelling. U had vorige week donderdag na 18.00 een bestelling geplaatst.
Uw bestelling is vorige week vrijdag verstuurd. TNT Post levert (bijna) niet meer op maandag dus u kunt normaal gesproken dinsdag uw bestelling verwachten.
Ondanks dat TNT Post levering op de volgende dag belooft, wordt deze belofte regelmatig niet nagekomen en in sommige gevallen komt de bestelling helemaal niet aan. Wij moeten wel aangeven dat sinds wij naar een fulfillmentbedrijf zijn overgestapt en onze verzending van Rotterdam naar Den Bosch is gegaan dat het aantal pakjes wat te laat aankomt of niet aankomt redelijk is beperkt. Het komt echter nog steeds wel voor dat leveringen er iets langer over doen. Onze excuses voor het ongemak van de langere levering.
Mvg,
Randy Bais
SmartGamer.nl
Dit is Uncharted 2. Misschien even aanpassen om gezeur met klanten te voorkomen.
You can check out any time you like, but you can never leave...