Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Smartgamer.nl

[Begin]  |2|3|4|5|6|7|8(8)  [Eind]
ktugach
Door ktugach (21139 reacties) op 22-02-2012 13:09
Rol: Administrator
Overigens is het wettelijk 7 werkdagen, als ze 14 aanhouden heb je geluk.

link
T.Verhoeven
Door T.Verhoeven (990 reacties) op 22-02-2012 13:30
Als je goed had gekeken is de link van budgetgaming niet de juiste versie. Ze hebben er twee op de site staan waarvan er bij een bijstaat incl camera. De aftersales was idd niet helemaal ok als ik jou verhaal zo lees, maar zelf had je ook wel wat beter kunnen kijken natuurlijk. Overigens heb ik hier zelf nooit iets besteld, dus daar kan ik niet over oordelen.
.
Hunterking
Door Hunterking (3016 reacties) op 22-02-2012 14:05
@ktugach - Is nog niet veranderd inderdaad. 14 dagen word binnen afzienbare tijd echter wettelijk verplicht. 7 werkdagen in dit geval dan, maar neemt niet weg dat die pas ingaan na ontvangst van het product. Dat hij niet goed heeft gekeken is zijn eigen fout, maar hij mag het product in originele staat altijd retourneren zonder opgaaf van reden.

Snap eigenlijk niet dat het de laatste tijd zo bergafwaarts gaat met deze shop, want ik heb er toch altijd goed gekocht... maar goed zal wel zo zijn allemaal.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
PhysX
Door PhysX (1190 reacties) op 24-02-2012 23:36
Ja, ik heb het wat haastig besteld (ik vertrouwde iets teveel op de link en het plaatje) maar de afhandeling door Smartgamer is echt idioot. Ze verliezen gewoon een potentiële vaste klant. Ze stuurden zelfs emails over vertragingen in de zendtijd door het winterweer (het duurde 13 dagen vanaf verzending voordat mijn bestelling binnen was) dus het is idioot om die vertraging vervolgens, min of meer, op de consument te verhalen. Ik was gewoon op tijd met het melden van mijn retourzending maar er werd niet op mijn email gereageerd. Ook dat was blijkbaar mijn schuld, als ik de klantenservice mag geloven. Ze hadden ook nog meer omzet kunnen draaien omdat ik wilde bijbetalen om de juiste versie te bestellen.

Ik bestel bijna al m'n games via internet maar ik heb nog nooit zulke klantonvriendelijkheid meegemaakt. Ik denk dat elke andere online gameshop die ik ken mij wel geholpen had. Het spel zit ook gewoon nog in de seal!

Maarja, dit is het laatste wat ik hierover ga schrijven. Ik heb tentamens en ik ben te druk om me zorgen te maken over dit soort crap. Normaal zou ik brieven schrijven tot ik erbij neerval maar ik denk in dit geval dat het niet gaat werken, gezien de starheid en onwelwillendheid van de klantenservice. Als het nou een game van 60 euro was... 7,50 euro is niet zo'n probleem (kost een aangetekende brief niet evenveel?)

Ik moet gewoon maar blijven denken dat het het niet waard is om me er druk over te maken... Maar bah, wat kan ik mij boos maken om dit soort onrecht!
http://www.trueachievements.com/Het+Zwijn.htm
T.Verhoeven
Door T.Verhoeven (990 reacties) op 25-02-2012 16:59
Veel succes met je tentamens in ieder geval
.
Mr. Cheapo!
Door Mr. Cheapo! (7446 reacties) op 27-02-2012 06:05
Quote:
Ja, ik heb het wat haastig besteld (ik vertrouwde iets teveel op de link en het plaatje) maar de afhandeling door Smartgamer is echt idioot. Ze verliezen gewoon een potentiële vaste klant. Ze stuurden zelfs emails over vertragingen in de zendtijd door het winterweer (het duurde 13 dagen vanaf verzending voordat mijn bestelling binnen was) dus het is idioot om die vertraging vervolgens, min of meer, op de consument te verhalen. Ik was gewoon op tijd met het melden van mijn retourzending maar er werd niet op mijn email gereageerd. Ook dat was blijkbaar mijn schuld, als ik de klantenservice mag geloven. Ze hadden ook nog meer omzet kunnen draaien omdat ik wilde bijbetalen om de juiste versie te bestellen.

Ik bestel bijna al m'n games via internet maar ik heb nog nooit zulke klantonvriendelijkheid meegemaakt. Ik denk dat elke andere online gameshop die ik ken mij wel geholpen had. Het spel zit ook gewoon nog in de seal!

Maarja, dit is het laatste wat ik hierover ga schrijven. Ik heb tentamens en ik ben te druk om me zorgen te maken over dit soort crap. Normaal zou ik brieven schrijven tot ik erbij neerval maar ik denk in dit geval dat het niet gaat werken, gezien de starheid en onwelwillendheid van de klantenservice. Als het nou een game van 60 euro was... 7,50 euro is niet zo'n probleem (kost een aangetekende brief niet evenveel?)

Ik moet gewoon maar blijven denken dat het het niet waard is om me er druk over te maken... Maar bah, wat kan ik mij boos maken om dit soort onrecht!
Gepost door: PhysX op 24-02-2012 23:36

Nou, nou! Je voor zo'n klein bedrag hier zo druk om maken, een klein beetje belachelijk toch?
Eer ik mij zo druk zou maken om zoiets triviaals!
There's a new "game" player in town, get used to it!
Hunterking
Door Hunterking (3016 reacties) op 27-02-2012 09:50
Quote:
[..]

Nou, nou! Je voor zo'n klein bedrag hier zo druk om maken, een klein beetje belachelijk toch?
Eer ik mij zo druk zou maken om zoiets triviaals!
Gepost door: Mr. Cheapo! op 27-02-2012 06:05

Bestaat ook nog zoiets als principe en klantvriendelijkheid. Hij geeft ook al aan dat het bedrag hem niet zo zeer wat uitmaakt, maar eerder het idee en de manier waarop hij behandeld is. En daar heeft hij gelijk in. Is niet helemaal juist gegaan denk ik, maar we hebben ook maar 1 kant van het verhaal gehoord.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Door Bob21 (8 reacties) op 29-03-2012 15:14
Ook ik ben niet tevreden over deze gameshop. Had hier een game van 37,50 besteld waarbij een levertijd van 2 tot 3 werkdagen stond. Na 5 dagen later nog niets te hebben ontvangen een mailtje gestuurd waar mijn game bleef. Mij werd geantwoord dat dit nog 15 (!!) dagen zou duren, waarop ik mijn bestelling had geannuleerd. Ze konden zich niet aan de levertijden houden en ook een simpel mailtje om mij te laten weten dat het langer zou duren was een lastig verhaal. Ik vind immers niet dat ik hier achteraan hoor te gaan. Ook het terugkrijgen van mijn geld was een drama. Na een mailtje te hebben gestuurd wanneer ik mijn geld terug zou krijgen kreeg ik geen reactie. Na nog een mail te hebben verstuurd kreeg ik de reactie dat het nog 5 dagen zou duren. 6 dagen later, geen geld terug ontvangen. Opnieuw gemaild en kreeg nu ineens te horen dat het nog 30 (!!) dagen zou duren. Dit was wettelijk werd mij verteld. Waarom geven ze dat dan niet gelijk door? 30 dagen later nog steeds geen geld ontvangen. Opnieuw een mail verstuurd en nu kon het opeens wel a la minute geregeld worden. Krijg hopelijk nu binnen 2 dagen, zoals vermeld in de mail mn geld terug. Ik zou zelf niet meer bij deze webshop bestellen. Levertijden kloppen niet en vervolgens kun je zelf overal achteraan gaan, terwijl ik van hun kant informatie verwacht te ontvangen. Als ik er zelf niet achteraan was gegaan had ik waarschijnlijk mijn geld nooit weer terug gezien, tevens hekel ik mij eraan zelf overal achteraan te moeten gaan terwijl simpele mailtjes van hun kant moet komen. Waardeloze webshop dus, niet bestellen.
Christiaanwwe
Door Christiaanwwe (1882 reacties) op 29-03-2012 17:20
nee ik bestel hier ook al niks meer ze weeten zelf wel waarom
Kaleknikker1971
Door Kaleknikker1971 (32 reacties) op 07-07-2012 11:03
Snap niks van deze webshop, spel besteld dat op voorraad is ( 27-6-2012)
en tot op de dag van vandaag nog geen game ontvangen( 07-07-2012).
Staat al bijna een week op verzonden. En contact krijgen lukt ook niet zomaar, terwijl je er ook nog voor moet betalen.
Gelukkig ben ik maandag vrij kan ik de gehele dag proberen om dit zooitje ongeregeld aan de lijn te krijgen.
Volgens mij kunnen ze beter de stekker uit deze zaak halen.
Gewoonweg waardeloos.
Stephan1234
Door Stephan1234 (2900 reacties) op 07-07-2012 12:26
Al geprobeerd te bellen naar dit nummer?

0900 9999 101
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Door Mayemin (8 reacties) op 09-07-2012 17:44
Volgensmij word de site niet eens meer geupdate, zijn ze op vakantie ofzo?
Door Mayemin (8 reacties) op 09-07-2012 17:51
Heb ze net even een mail gestuurd en dan krijg ik dat als auto reactie:


------------------------------
Geachte heer/mevrouw,



Hartelijk dank voor uw bericht aan SmartGamer Klantenservice. Wij nemen uw vraag direct in behandeling. U ontvangt van ons binnen 48 uur een reactie.


Dit is een automatisch gegenereerde e-mail.


Met vriendelijke groeten,
bol.com Klantenservice

---------------------------------------------



bol.com klantenservice??
Jeffreypep
Door Jeffreypep (686 reacties) op 09-07-2012 18:02
Haha bol.com klantenservice, droog

Copy-paste gedaan zkr :p
3ds/Xbox360/PsVita/PS3/PS4/PS5: Jeffreypep
Door Mayemin (8 reacties) op 09-07-2012 18:25
Hahaha ja dacht ik ook al aan
Doobieters
Door Doobieters (29519 reacties) op 09-07-2012 18:30
Quote:
Haha bol.com klantenservice, droog

Copy-paste gedaan zkr :p
Gepost door: Jeffreypep op 09-07-2012 18:02

hangt het niet hiermee samen:

Bol.com opent deuren voor kleine zelfstandige
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Door SmartGamer.nl (36 reacties) op 09-07-2012 19:35
Quote:
[..]

hangt het niet hiermee samen:

Bol.com opent deuren voor kleine zelfstandige
Gepost door: Doobieters op 09-07-2012 18:30

Het hangt hier inderdaad mee samen. Wij zijn 1 van de eerste 45 partners van bol.com en wij zijn nu bezig om de klantenservice van de twee verkoopmogelijkheden (bol.com en onze eigen website) te scheiden omdat de klantenservice op 2 verschillende manieren moeten worden geregeld. Wij hebben vanmiddag getest met ons outlook systeem op het gebied van automatische antwoorden en daar kwam ook het bovenstaande bericht uit. Echter goed opgevallen door Mayemin want het bovenstaande bericht stond slechts 10 minuten in ons outlook systeem.

Door SmartGamer.nl (36 reacties) op 09-07-2012 20:03
PhysX: Wij kunnen uw situatie opnieuw nagekeken. U had vlak nadat u de bestelling had ontvangen contact met onze klantenservice opgenomen waarna onze klantenservice aangegeven heeft dat wij u geen losse camera konden sturen omdat geen losse camera’s op voorraad hadden. Wij hebben u toen welaangegeven dat u het product retour kon sturen en dat u dan het geld kon terugkrijgen. U heeft toen niet direct gebruik gemaakt van de mogelijkheid.

U heeft toen bijna 3 weken later weer contact opgenomen. Onze klantenservice heeft toen aangegeven dat u het product niet meer kon retour sturen omdat u buiten de 14 werkdagen bedenktijd zat. Onze klantenservice heeft toen wel aangegeven dat u een mail kon sturen waarin u om een uitzondering kon vragen. U heeft echter toen ervoor gekozen om geen mail te sturen.

Christiaanwwe: Wij hebben een half jaar geleden meerdere malen mailcontact met u gehad over de bestelling die u zou hebben geplaatst. Wij hebben u toen gevraagd om uw ordernummer. U gaf aan dat die niet had. Wij hebben toen gezocht op uw naam in ons systeem. Wij konden uw naam echter niet vinden in ons systeem en wij u toen als laatst gevraagd om een betalingsbewijs. Dit kon u ons echter ook niet geven. Wij hopen dat u er begrip voor heeft dat wij niet zomaar een bedrag kunnen terugstorten terwijl wij geen order van u kunnen terugvinden.

Indien u alsnog uw betalingsbewijs naar info@smartgamer.nl doorstuurt kunnen wij het alsnog voor u gaan nakijken.

Kaleknikker1971: Vervelend om te horen dat de verzending niet is aangekomen. Wij hebben u een pm gestuurd. Wij ontvangen graag uw ordernummer zodat we kunnen nagaan wat de reden is dat uw bestelling niet is aangekomen.

Mayemin: Onze website is nog steeds actief daar hoeft u niet bang voor te zijn. Op dit moment verwerken wij gemiddeld een 60-90 orders per dag. De afgelopen 1,5 week is wel ons (creatieve) werknemer op vakantie waardoor de afgelopen tijd de website niet (veel) is aangepast. Echter zelfs als iedereen op vakantie is dan lopen de bestellingen gewoon door omdat wij werken met een fulfillmentbedrijf die voor ons de verzendingen doet. Bestelling die voor 16.00 worden geplaatst en op voorraad worden dezelfde dag verstuurd. Bestelling die na 16.00 worden de volgende dag verstuurd door onze verzendpartij. Gemiddeld duren leveringen 1 tot 3 werkdagen.

Wij hebben als het goed is net een mail van u beantwoord over uw bestelling. U had vorige week donderdag na 18.00 een bestelling geplaatst.
Uw bestelling is vorige week vrijdag verstuurd. TNT Post levert (bijna) niet meer op maandag dus u kunt normaal gesproken dinsdag uw bestelling verwachten.

Ondanks dat TNT Post levering op de volgende dag belooft, wordt deze belofte regelmatig niet nagekomen en in sommige gevallen komt de bestelling helemaal niet aan. Wij moeten wel aangeven dat sinds wij naar een fulfillmentbedrijf zijn overgestapt en onze verzending van Rotterdam naar Den Bosch is gegaan dat het aantal pakjes wat te laat aankomt of niet aankomt redelijk is beperkt. Het komt echter nog steeds wel voor dat leveringen er iets langer over doen. Onze excuses voor het ongemak van de langere levering.


Mvg,

Randy Bais
SmartGamer.nl
Door Mayemin (8 reacties) op 09-07-2012 20:13
@smartgamer.nl

bedankt voor de lange reactie!
Chrono crosser
Door Chrono crosser (1825 reacties) op 19-07-2012 12:45
Op Marktplaats bieden jullie een PS3 aan met GT5 platinum en Uncharted 3.

Dit is Uncharted 2. Misschien even aanpassen om gezeur met klanten te voorkomen.
You can check out any time you like, but you can never leave...
[Begin]  |2|3|4|5|6|7|8(8)  [Eind]