Quote:
Je krijgt alleen geld bij DS spellen, 70% van je inruil. Dit moet je aangeven met een briefje bij de spellen. Voor de rest krijg je alleen inruiltegoed.
Je kan altijd een mail sturen voor spellen te reserveren totdat je inruil door hen is beoordeeld.
Dit doe ik ook vaker
Gepost door: Destroymichelle op 14-10-2014 21:40
Je kan altijd een mail sturen voor spellen te reserveren totdat je inruil door hen is beoordeeld.
Dit doe ik ook vaker
Gepost door: Destroymichelle op 14-10-2014 21:40
Waarom alleen bij DS spellen dan?
Now playing: -
Ik kan ze niet meer bereiken en ook niet emailen...
Moet ik me zorgen maken?
Starfox FTW
Dura lex, sed lex
Steam: 44014243 // SW-1682-3396-2802 //
Starfox FTW
Mario3ds heeft er ook wel eens uitgelegen ivm onderhoud.
Frietjesssss❤
Dura lex, sed lex
Maar nu staat er totaal niets , en de email werkt ook niet.
(website heeft niets te maken met de emailserver)
Dus daarom vind ik het vreemd.
Starfox FTW
Daarnaast kan het best dat de mail server ook plat ligt als er iets met de website is. Die lopen in het overgrote deel van de gevallen namelijk bij dezelfde hoster.
Dura lex, sed lex
Worden gewoon offline gehaald. Is een ietwat goedkope server volgens mij.
Daar hebben ze dus ook wel eens problemen mee.
Heb gisteren gewoon nog contact gehad met ze.
Frietjesssss❤
Quote:
Heeft niks met de webhost te maken. Of ze moeten alles zelf in html typen maar dat lijkt me niet. Als ze gebruik maken van een vorm van een CMS dan is het een vinkje omzetten om de site in onderhoud modus te zetten en komt er een zelf gemaakte melding te staan. Lars, dat komt door waar ze hun sites hebben lopen.
Worden gewoon offline gehaald. Is een ietwat goedkope server volgens mij.
Daar hebben ze dus ook wel eens problemen mee.
Heb gisteren gewoon nog contact gehad met ze.
Gepost door: Destroymichelle op 21-10-2014 12:16
Worden gewoon offline gehaald. Is een ietwat goedkope server volgens mij.
Daar hebben ze dus ook wel eens problemen mee.
Heb gisteren gewoon nog contact gehad met ze.
Gepost door: Destroymichelle op 21-10-2014 12:16
Of de hoster moet onderhoud plegen, dan word het een ander verhaal en heb je gelijk.
Dura lex, sed lex
Als ik google op 'games online verkopen', dan staat er onder de link spelinruil.nl: "We hopen vrijdag 24 oktober 2014 weer online te zijn! Tegoed en accounts blijven uiteraard bewaard en onveranderd! Lopende bestellingen worden gewoon ...".
Als ik google op 'spelinruil.nl', dan staat er onder de link: Spelinruil verhuist. Excuus voor de overlast! Spelinruil.nl gaat over van Media Design naar One.com. De oude host heeft veel problemen waardoor we moesten ..."
Aanklikken levert gewoon de one.com onderhoudpagine op.
Enkele weken gelden een aantal games opgestuurd om in te ruilen. Hier zat een duitse versie van Infamous PS4 bij...In de regels staat duidelijk dat de normen zijn....game moet origineel zijn, zonder krassen en voor de Europese markt.
Naar mijn idee voldoet een duitse game van Infamous aan al deze eisen.
Krijg later een mail dat de waarde van inruil voor infamous met 33% verlaagd word omdat dit een Duitse versie is... En een Duitse verse zien zij niet als origineel (???)
Hoe kun je dat nou weten als bezoeker?
Beetje raar dat dit nergens vermeld staat op de site. Heb dat ook duidelijk terug gemaild naar ze.
als ik dat had geweten dan had ik de game namelijk niet ingeruild.
Heb ze daarom vriendelijk verzocht om dit duidelijk te vermelden op de site zodat misverstanden in de toekomst geminimaliseerd kunnen worden.
Want ja, Duitsland ligt duidelijk niet in Europa ;-)
Krijg ik op mijn suggestie geen antwoord....maar goed...who cares...
Wat ik wel heel kwalijk vind is dat ik daarna al meer dan 2 weken wacht op het tegoed van mijn inruil.
Heb ze daarom nog maar eens gemaild over het tegoed.
Nu kreeg ik wel een antwoord, met de mededeling "ik stuur je mail door naar degene die erover gaat".
Nu weer enkele dagen later nog steeds geen tegoed gekregen.
Kijk die 11 euro minder voor infamous neem ik maar voor lief...maar dan zo achteloos met je klant omgaan dat vind ik echt niet kunnen.
dikke vette min voor spelinruil
Quote:
toch helaas even klagen over spelinruil.nl
Enkele weken gelden een aantal games opgestuurd om in te ruilen. Hier zat een duitse versie van Infamous PS4 bij...In de regels staat duidelijk dat de normen zijn....game moet origineel zijn, zonder krassen en voor de Europese markt.
Naar mijn idee voldoet een duitse game van Infamous aan al deze eisen.
Krijg later een mail dat de waarde van inruil voor infamous met 33% verlaagd word omdat dit een Duitse versie is... En een Duitse verse zien zij niet als origineel (???)
Hoe kun je dat nou weten als bezoeker?
Beetje raar dat dit nergens vermeld staat op de site. Heb dat ook duidelijk terug gemaild naar ze.
als ik dat had geweten dan had ik de game namelijk niet ingeruild.
Heb ze daarom vriendelijk verzocht om dit duidelijk te vermelden op de site zodat misverstanden in de toekomst geminimaliseerd kunnen worden.
Want ja, Duitsland ligt duidelijk niet in Europa ;-)
Krijg ik op mijn suggestie geen antwoord....maar goed...who cares...
Wat ik wel heel kwalijk vind is dat ik daarna al meer dan 2 weken wacht op het tegoed van mijn inruil.
Heb ze daarom nog maar eens gemaild over het tegoed.
Nu kreeg ik wel een antwoord, met de mededeling "ik stuur je mail door naar degene die erover gaat".
Nu weer enkele dagen later nog steeds geen tegoed gekregen.
Kijk die 11 euro minder voor infamous neem ik maar voor lief...maar dan zo achteloos met je klant omgaan dat vind ik echt niet kunnen.
dikke vette min voor spelinruil
Gepost door: Donpropedro op 02-11-2014 11:23
Enkele weken gelden een aantal games opgestuurd om in te ruilen. Hier zat een duitse versie van Infamous PS4 bij...In de regels staat duidelijk dat de normen zijn....game moet origineel zijn, zonder krassen en voor de Europese markt.
Naar mijn idee voldoet een duitse game van Infamous aan al deze eisen.
Krijg later een mail dat de waarde van inruil voor infamous met 33% verlaagd word omdat dit een Duitse versie is... En een Duitse verse zien zij niet als origineel (???)
Hoe kun je dat nou weten als bezoeker?
Beetje raar dat dit nergens vermeld staat op de site. Heb dat ook duidelijk terug gemaild naar ze.
als ik dat had geweten dan had ik de game namelijk niet ingeruild.
Heb ze daarom vriendelijk verzocht om dit duidelijk te vermelden op de site zodat misverstanden in de toekomst geminimaliseerd kunnen worden.
Want ja, Duitsland ligt duidelijk niet in Europa ;-)
Krijg ik op mijn suggestie geen antwoord....maar goed...who cares...
Wat ik wel heel kwalijk vind is dat ik daarna al meer dan 2 weken wacht op het tegoed van mijn inruil.
Heb ze daarom nog maar eens gemaild over het tegoed.
Nu kreeg ik wel een antwoord, met de mededeling "ik stuur je mail door naar degene die erover gaat".
Nu weer enkele dagen later nog steeds geen tegoed gekregen.
Kijk die 11 euro minder voor infamous neem ik maar voor lief...maar dan zo achteloos met je klant omgaan dat vind ik echt niet kunnen.
dikke vette min voor spelinruil
Gepost door: Donpropedro op 02-11-2014 11:23
Misschien dat ze sneller gaan reageren als je hier ook een shopsurvey over schrijft. En wat betreft Infamous (Second Son ga ik van uit), had ik geëist dat ze die dan maar terug sturen naar jouw, €11 is niet niks.
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444